
Call of Duty: WWII – Stylowy zwiastun pogoni nas przez kilka frontów [WIDEO]
![Call of Duty: WWII – Stylowy zwiastun pogoni nas przez kilka frontów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/263681ed-fbb4-4693-bf00-8dce0c392be4.jpeg)
Może i wojna nigdy się nie zmienia. Ale z takim technologicznym rozmachem nie była prezentowana nigdy!
Premiera nastąpi 3 października. Na mocy umowy pomiędzy Sony i Activision właściciele PS4 mogą liczyć na wcześniejszy dostęp do bety oraz DLC.

Czytaj dalej
47 odpowiedzi do “Call of Duty: WWII – Stylowy zwiastun pogoni nas przez kilka frontów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Może i wojna nigdy się nie zmienia. Ale z trakim technologicznym rozmachem nie była prezentowana nigdy!
Sama gra mnie średnio interesuje, ale powrót do czasów 2 WŚ dobrze grze służy.|Podziwiam za to Sony, że udało się wydrzeć taki smakowity kąsek na swoją konferencję. Sądziłem, że to Microsoft będzie chciał zachęcić Activision do udziału na swoim evencie, aby pokazać CoD w 60 FPS w 4K.
Acti przeniosło się do Sony już rok temu albo 2
ahhh a liczyłem na gameplay z jakiejś misji to mi tutaj wyglądało na zwiastun multi.
Jestem rozczarowany. Wielkie zapowiedzi pokazu samego gameplayu i tylko gameplayu oraz nowych trybów gry. A tu co, znów wszystko pokażą miesiąc przed premierą. Jeśli jest tak dobrze to czego nie pokaż samej rozgrywki tylko się chowają za trailerami. Wkurza mnie polityka Acti. EA jakie jest takie jest ale przynajmniej wiesz co kupujesz.
Podroba Battlefield 1 xD, nie no dobrze jest.
A nie 3 listopada?
Oznaczenia na kurtkach nic mi nie mówią, ale z tego co słyszałem to w większości ma to być kampania ” BIG RED ONE „, a wtedy murzynów nie przyjmowali w szeregi jednostek stworzonych z białych, ponieważ mieli własne jednostki ” Buffalo „.
II WŚ zawsze na propsie.
@fanboyfpsow Przeciez widac ze to fragmenty z Single player są….
@KorasHC|”EA jakie jest takie jest ale przynajmniej wiesz co kupujesz.” Nom, widac to zwlaszcza po swietnych pokazach Andromedy i jej popremierowym „sukcesie”. Jak sam napisales, pewnie pokaza gameplay dopiero miesiac przed premiera. Bedziesz miec wystarczajaco czasu, zeby dowiedziec sie, co kupujesz.
Fragmenty gameplay’u zdaja sie w tym trailerze byc (chocby w 0:44, 1:00, 1:15). Graficznie jest ok, aczkolwiek wole silnik Frostbite. Za to udzwiekowienie ponownie wypada bardzo slabo, przynajmniej na tym trailerze bronie brzmia strasznie plasko.
Trochę mnie irytują te wielkie smugi świetlne zostawiane przez wystrzelone pociski. Nie wiedziałem, że na WWII stosowano blastery.
Fajnie ale jak to chcą zmieścić w 5h kampanii :trollface:
Fajnie że 2 WŚ ale teraz widac, że gra to dalej technologiczna prehistoria 🙂 chyba dopiero za 2 lata coś się ruszy w tym względzie. A widząc że jest 8 fabuł, każda pewnie podzielona na 3-4 części, każda po 10-20 minut. to gra będzie miała tak z 6 godzin.
@Tesu |Frostbite i permanentnie zlagowane close quarters? Przecież CoD stoi starciami na bliski dystans i ciasnymi mapami, na Frostbite to by była niegrywalna tragedia. Może i silnik CoDa jest w tyle ale kod sieciowy ma 100x lepszy.
Wystarczy popatrzeć jak pokracznie poruszają się postaci w Battlefieldach i jak beznadziejny jest system wykrywania trafień żeby odetchnąć z ulgą, że CoD nie poszedł w taki silnik.
I nie że jestem jakimś fanbojem. Dużo więcej czasu spędziłem przy Battlefieldach bo lubię duże mapy z pojazdami ale dobrze znam dzięki temu limitacje tej gry i jej silnika. Słabością Battlefieldów są walki w ciasnych pomieszczeniach i na małych mapach co bywa dziwnie zlagowane nawet na serwerach z wyższym tickrate. Grając w CoD bardzo rzadko albo wcale nie zdarzały mi się cudowne zgony przez ścianę.
Słaby ten trailer strasznie. Jakaś tam muzyka przeplatana fragmentami scen z oskryptowanego do bólu singleplayera. Wszystko prezentuje się identycznie jak w każdej odsłonie CoDa. Zwiastun poprzedniego CoDa był tragiczny, ten jest niewiele lepszy.
Nic nowego niestety. Znowu będziemy grać amerykańcami i ratować europę jak w dziesiątkach innych gier. Graficznie też słabizna gdyby nie było podpisane że to call of duty to bym nigdy nie zgadł co to za gra. I ciekawe jak będzie z multi. Znowu malutkie mapki na 10 ludzi po 10 minut?
Straszny chaos na tym trailerze. Poczekajmy na jakiś gameplay.
Oczywiście bez swastyk
@Tesu|Jeśli tobie wystarcza raptem (choćby w 0:44, 1:00, 1:15) aby stwierdzić że gra posiada mega grafikę to z ciebie znachor. Nie wspomnę o dźwięku melomanie. I nie porównuj (dobrej) andromedy do CoDa. Bo wyniki finansowe nie zawsze mówią o jakości gry a ta miała (ci co grali) z reszta ja sam mogę to potwierdzić 7 na 10 czego nie można powiedzieć o IW. A jeśli się gameplay pokazuje nawet 6 miesięcy przed premierą to tylko oznacza pewność wydawcy że nie ma nic do ukrycia(nie straci na zainteresowaniu).
no i w 1,24 zamiast swastyk jakieś krzyże. Niemcy skutecznie lobbują swoje interesy. „Polskie obozy” itp.
@EastClintwood|No popatrz, ja w BF1 uwielbiam ciasna mapke Suez w trybie dominacji, idealna do run & gun ze strzelba. Wynik 5:1 gwarantowany, bawie sie przy tym tak dobrze jak w MW 2&3. No i nigdzie nie napisalem, ze COD wyglada brzydko i powinien miec Frostbite. Napisalem jedynie, ze wole tego ostatniego (bo jest duzo ladniejszy), wiec o to niepotrzebnie sie czepiasz.
@KorasHC|Popusc gumke, bo Cie cisnie. Nie wciskaj innym do geby nie ich slow, bo sie osmieszasz. Gdzie ja niby napisalem, ze COD ma „mega grafike”? W moim poscie o grafice napisalem, ze wyglada ok, a to jednak nie to samo co „mega”. Radze wizyte u okulisty, skoro masz problemy z czytaniem literek. A mimo calej mojej sympatii do COD, dzwiek uzbrojenia tradycyjnie dla serii jest plaski. W porownaniu do tego, co prezentuja wczesniejsze Battlefieldy, Battlefront czy Escape from Tarkov tworcy COD wypadaja blado.
@KorasHC|A co maja twoje subiektywne odczucia wzgledem Andromedy do rzeczy? Devsi nigdy nie mieli obowiazku pokazywac gameplay na E3. EA i Bioware to zrobily, ludzie sie napalili, a potem wyszlo jak wyszlo i seria ME zostala oficjalnie na blizej nieokreslony czas wygaszona. Na razie mamy kolejny trailer COD z kilkusekundowymi urywkami gameplay’u, wiecej dostaniesz blizej premiery, wiec z czym masz problem? Jeszcze zdazysz zobaczyc, czy warto sie tym tytulem interesowac.
@Ziemas – Jakby były swastyki, to byś pisał, że Niemcy skutecznie lobbują swoje interesy, promując faszyzm.
@Gumiaczek|”Znowu malutkie mapki na 10 ludzi po 10 minut?” A dlaczego COD mialby opuszczac swoja nisze? To wlasnie dla szybkiej, intensywnej zabawy w berka strzelanego ludzie go kupuja. Na tej samej zasadzie ludzie kupuja inne strzelanki. Nikt od gier z serii ARMA nie oczekuje, ze nagle stanie sie klonem Quake, ani od Titanfalla, ze stanie sie klonem CSGO. Najwazniejsze, ze my jako gracze mamy wybor wsrod strzelanek i kazdy moze sobie wybrac taka, ktorej zalozenia i mechanika najbardziej trafiaja mu w gusta
@KorasHC – Nie powiem niczego odkrywczego ale 99% gameplay trailerów to prerenderowane filmy lub całkowicie zmienione pod E3 a wiem to, bo ostatnio sporo przebywam z devami i tak mówią wprost.
@Tesu Mi się marzyły wielkie bitwy w już dawno dawno temu gdy grałem w coda 2. Myślałem że gra pójdzie w tym kierunku. Wielkie bitwy duża ilość graczy. Ale tak się nie stało, spoko rozumiem. Ale np. BF1 sobie poradził z czymś takim. Chcesz mniejszą mapke i mniej graczy? To grasz na kawałku mapy. Gdy grałem w coda 4 jeszcze grało się fajnie ale późniejsze cody to ledwo mapa się zaczyna i już koniec. Może ktoś takie coś lubi no ale dla tych którzy wolą dłuższą grę nie ma alternatywy.
@ZiomekGit-> Mylisz się, nie napisałbym nic takiego
@Gumiaczek|Gra nie poszla w tym kierunku, bo bysmy wtedy mieli Battlefielda i Battlefielda-bis walczacych o dokladnie ten sam kawalek tortu. A tak mamy Battlefielda i COD-a jedzace wspolnie jeden tort, ale kazdy inny kawalek. Dla osob lubiacych dluzsze gry masz Battlefielda, Battlefronta, Planetside 2. A jesli wierzyc plotkom, to w najnowszym COD bedzie takze tryb Headquaters liczacy 24 vs 24 graczy.
Ktoś wytłumaczy mi obecność krzyży zamiast swastyk? (Nie, nie hejtuję) Chcę tylko wiedzieć czy jest ku temu jakiś powód czy ktoś zwyczajnie stwierdził, że historia jest niepoprawna politycznie? |Co do reszty trailera, to… Meh. Nie jest zły, ale z CoD’ami zawsze miałem tak, że odczucia z gry nigdy nie były podobne do tych z zapowiedzi. Poczekam i zobaczę. |Aha i czy ja dobrze widzę, że będzie można szarżować z bagnetem jak w bf’ie? (0:50)
Wygląda w porządku, choć mam nadzieję na dobrą kampanię, bo jeśli multi będzie takie typowo CoDowe to wydaje mi się, że model wieloosobowy z Battlefield 1 lepiej pasuje. Jeszcze się okaże 🙂
Ludzie mamy 2017 rok. Te animacje postaci sa po prostu beznadziejne. Oby to byla wina wczesnej wersji. Postaci skrecaja do drzwi albo przewracaja sie tak nienaturlnie, ze to odpycha. Mialem na to call of duty duze nadzieje, ale wyglada to jak odgrzana dwojka i do tego nie porywa zupelnie niczym. Grafika nie jest dla mnie najwqzniejsza, ale to, co jest zaprezentowane tutaj jezeli chodzi o sam gameplay jest SLABE. Subiektywna opinia.
@Lubcio|Konstytucja Niemiec zabrania uzywania nazistowskich symboli o ile nie sa to dziela historyczne (czyli film Walkiria jest ok, ale Bekarty Wojny juz nie). Chodza sluchy, ze Acti/Sledgehammer Games zamiast ocenzurowac tylko wersje przeznaczona na rynek niemiecki przez podmiane swastyki na starszy od niej niemiecki krzyz zelazny moze wypuscic taka wersje dla wszystkich rynkow. Oficjalnego potwierdzenia na razie brak.
Może za wcześnie na ocenę, ale dźwięk broni 100 lat za konkurencją (w dalszym ciągu). Pozostaje się cieszyć, że wraca trend na „historyczne” fpsy, współczesność się imo przejadła .
@Tesu Niemiecka konstytucja dopuszcza używanie swastyki i innych symboli nazistowskich (podwójne Sig, Odala, itd.,) w ramach sztuki, nauki, badań i nauczania. Czyli „Bękarty Wojny” jeszcze OK i „Iron Sky” też, bo film to sztuka. Niestety gry komputerowe nie są uznawane za sztukę i stąd użycie tych symboli w grach jest zabronione.
@ Gumiaczek jest alternatywa ale większość ludzi odstrasza realizm (jedna kula = jeden trup :))i troszkę przestarzała grafika RO2+RS. Czekam aż Tripwire stworzy kolejną część 🙂
Normalne znaki Hitlerowskie mają być tylko w Kampanii, w MP i Zombie mają być zastąpione krzyżykami , na grafikę nie ma co narzekać, co z tego że jest stary Silnik Graficzny jak daję on do tej pory radę i dobrze gra Wygląda, gra jest Dynamiczna i ma swój klimat, w Internecie już jest parę dłuższych gameplay z MultiPlayer gdzieś o koło 10 minut trwają, jak ktoś mi napisze jeszcze że jest podobny do BF1 no to chyba musi iść do okulisty, przypomnę że grę robiono 3 lata w sumie jeszcze ją pewnie robią.
Kto wie lub nie wiem, było Informowane na FanePagu że będzie nowa prezentacja Call of Duty WW II nie Kampanii a MultiPlayer, z tego co wiem w Kampanii nie będzie już samo regenerowanej się Energii, mają je zastąpić tak jak by Apteczki lub coś innego, czyli tak jak w starszych Pierwszych Codach.
@Bullet84|Nie chce sie czepiac, ale jesli COD WW2 robia juz trzy lata, to musieli zaczac prace na kilka miesiecy zanim skonczyli poprzednia czesc serii, nad ktora pracowali, czyli Advanced Warfare, a to wydaje sie byc niezbyt prawdopodobne. Co do podobienstw, to nie jestem ich pewien, aczkolwiek od bety BF1 minelo juz 10 miesiecy, a to wystarczajaco zeby podpatrzec cos u konkurencji i zaimplementowac we wlasnym tytule.
Tesu Walka różnymi broniami siecznymi była już w Black Ops III, czyli za nim wyszedł BF1, wystarczy spojrzeć parę gameplay z Multi i porównać z BF1 nie widzę żadnego podobieństwa :), ja nie rozumiem ludzi którzy piszą że wyszedł Battlefierd w pierwszej Wojnie Światowej to że Call of Duty musiało ściągnąć pomysł i zrobić w 2 WŚ , a ja wiedziałem że będą takie dziwne komentarze, bo ci co nie wiedzą to myślą że każdy COD jest robiony przez rok czasu, wiem powtarzam się.
A gdzie ja napisalem cokolwiek o broniach siecznych? O_o?
Zwiastun nie powala, ale to jest nieważne. To co zrobili z broniami to dramat. Brzmią jak jakieś blasterki z kosmicznego CoD. A redakcjo, kilka frontów to więcej niż dwa (jeden dodany na siłe).
@Tesu @GolemDorfl Coś o tych zakazach słyszałem, ale nie miałem potwierdzonych informacji. Stworzenie tego raz zamiast cenzurowania specjalnie dla jednego kraju też mogę zrozumieć. Chociaż nie podoba mi się to, ale rozumiem.|Dzięki za informację 🙂