rek
rek

Call of Duty: WWII – Pierwsze minuty kampanii i trybu zombie [WIDEO]

Call of Duty: WWII – Pierwsze minuty kampanii i trybu zombie [WIDEO]
Filmiki nagrano w rozdzielczości 4K.

Call of Duty powróci do swych drugowojennych korzeni już jutro, ale jeśli ciekawość zżera was zbyt mocno, by czekać, w pewnym stopniu możecie ją zaspokoić już dziś. Serwis IGN przygotował filmiki prezentujące pierwsze minuty kampanii dla jednego gracza oraz trybu zombie. Oba zostały nagrane w rozdzielczości 4K. Nie muszę chyba dodawać, że uczuleni na spoilery powinni raczej odpuścić sobie seans.

Swoją drogą niedawno ujawniono garść informacji na temat pierwszego DLC i całkiem możliwe, że szykuje się nam polska mapa. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

rek

36 odpowiedzi do “Call of Duty: WWII – Pierwsze minuty kampanii i trybu zombie [WIDEO]”

  1. Filmiki nagrano w rozdzielczości 4K.

  2. Cod to Cod.. 2 WŚ dodaje tylko emocji. Ale gra zostaje taka sama :/ To miało być D-Day ?;D Trochę tak średnio… BTW czemu to nie może być zbiór misji jak w Cod 1 i 2? Tylko jakaś fabularne coś. Fajnie że 2 WŚ bo przynajmniej jest zaangażowanie ,ale cała reszta wydaje się dalej średnia, jak gra z kiosku , tylko że z wielkim budżetem .

  3. CzlowiekKukurydza 2 listopada 2017 o 16:48

    Ta ciemność. Zombies to survival i grafika powinna być czytelna, a nie domyślna gamma prawie na 0.

  4. Tak, to jest to na co czekałem.

  5. A w multi paczki z lootem spadają z nieba na plażach Normandii…

  6. Narzekanie w listopadzie na nowe Call of Duty to już w Polsce tradycja, niczym „Trędowata” 1 listopada w TVP.

  7. No jak bym oglądał Szeregowca Rayana. Typowy Call of duty style najpierw spokojne wprowadzenie fabularne a potem rozpierducha po całości No Nawet Sam Spielberg by tego chyba lepiej nie Zrobił:) Ahh że też dopiero klucz będę miał o północy myślałem że przez dzień otrzymam i przez cały dzień i noc bym pobierał i bym miał idealnie na premierę a tak dupa.

  8. Przypomina medal of honor allied assault przynajmniej ten 1 etap tylko że różnica jest że tu o wiele lepsza grafika ,system poruszania się postacią

  9. Dobr a opadniętych Emocjach powiem co bym w tym lądowaniu poprawił. Gdy przemieszczamy się od osłony do osłony dodał bym jeszcze że po drodze napotykamy rannych lub konających żołnierzy z wyprutymi flakami krzyczących sanitariusz słynne Maaamo z bebechami na wierzchu sapera wysadzającego zasieki itd trochę przebiegliśmy przez tą plażę za szybko za szybko dostaliśmy się do tej wydmy potem ten wybuch rury bangalora tuż przed twarzą a nam oczywiście nic noo jasne. To nawet jak na grę wyglądało

  10. Nawet w grze to nie wiarygodnie wyglądało@ Marcelo 112 ja też to zauważyłem identyczny sposób że jak długo jesteśmy na otwartej przestrzeni to nas KEM zdejmie i trzeba od osłony do osłony. Co do tej grafiki co się tak dużo mówi ja jak już wiele razy powtarzałem jest całkiem spoko jak na dzisiejsze czasy choć do Battelfilda 1 sporo brakuje. Co do tego systemu odnawiania życia moim zdaniem jest spoko.

  11. Przez pierwsze chwile naprawdę nieźle zbudowano klimat i napięcie i po beznadziejnej becie pojawiła się myśl, że może jednak kupie dla samej kampanii ale cóż w momencie kiedy już koleś biega od osłony do osłony to tak jakoś badziewnie to wyglądało i dosyć szybko przeszli plażę tak jakby twórcy całkowicie olali ten moim zdaniem najwazniejszy etap gry. Tryb zombie to już całkowita kaszanka są lepsze gry w tych klimatach.

  12. AA no i to intro do gry jakieś takie hmm nie zbyt klimatyczne. To już intro z Takiego waw czy Ghosts jest lepsze moim zdaniem.

  13. Niby taka nowa i wspaniała gra, ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy to te paskudne animacje wybuchów jak z jakiejś gry z 2002 roku. W dodatku część broni i odgłosów pola walki jakoś tak dziwnie brzmią. Słychać naleciałości po tych „blasterkach” z poprzednich części. Na duży plus powrót do apteczek.

  14. Strasznie ciche to D-Day

  15. Te dźwięki to jakiś dramat. Jakby pestkami strzelali.

  16. Nikczemnikzlasu 2 listopada 2017 o 19:23

    D-Day i D-Day i ciągle D-Day. Czy twórcy wojennych gier skończyli tylko szkołę podstawową? Wojna trwała dobre kilka lat, a oni ciągle wałkują ten sam temat – D-Day!!! Może zawitaliby do Polski do obozów koncentracyjnych. Co za ograni twórcy haha Nigdy nie zagram w tego cala. Mam dość D-Day i powtarzania tego samego.. Rzygać się chce. D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day D-Day

  17. Czyli slaby, plaski dzwiek pozostaje znakiem rozpoznawczym tej serii… Tak trudno im zrobic bardziej soczyste odglosy strzelania?

  18. Spodziewałem się „nieco” więcej po otwarciu kampanii… Pierwsze co rzuciło mi się w oczy w trakcie ostrzału to ulatnianie się wody po eksplozjach – powinni być zalewani fontannami po każdym wybuchu a tu nic. Dźwięk jak z pierwszego CoD, nic się nie zmieniło, szybkie to jakieś takie i mało emocjonujące.

  19. Gdy jesteśmy na bardzie niektóre dźwięki były żywcem wyjęte z szeregowca zwłaszcza skok do wody. Sam wstęp moim zdaniem świetny ale gdy odpalił się gameplay to jak by inna gra się odpaliła nagle to tak zaczęło zasuwać. Jeszcze co wyglądało dość tandetnie to zaraz po rozwaleniu tej wydmy rurą Randomowi żołnierze zaczęli wbiegać pod ogień karabinów maszynowych i odlatywali jak bezwładne kukły@truvneeck masz rację to by dodawało więcej realizmu ale to cod z realizem mu nie po drodze:)

  20. barce

  21. wielki0fan0gier 2 listopada 2017 o 19:49

    Grafikę można przełknąć, ale jeśli dźwięk jest schrzaniony, to gra jest do kosza. Dobrą oprawę dźwiękową robią nawet małe studia, wystarczy chcieć.

  22. @wielki0fan0gier|Która strzelanka ma zatem dobrą oprawę dźwiękową, bo chciałbym sobie to porównać do Coda

  23. @crazy horse a Seria Batelfiled?

  24. Gram wlasnie w Wolfa The Old Blood (tak mi sie spodobalo New Order, ze kupilem od razu po ukonczeniu) i chyba wole jego podejscie do gameplayu i jego klimat od tego co widze na gameplayu nowego CoDa. Strzelanie nie wyglada na miodne, brzmi slabo, a caly klimat chrzania hud, znaczniki celow i nawet jakis dziwaczny ulatwiacz celowania – na wypadek jakby ktos mial problem by trafic mierzac przez celownik (!). Taka masowa dla casuali. Nie ma w tym pogardy, casualowe gry po prostu wlasnie takie sa.

  25. @CrazyHorse Overwatch, seria Battlefield, Team Fortress 2, CS:GO, Paladins itd..

  26. @z Tym Cs em i owerwathem trochę pojechałeś

  27. @Sporemaniak1|Tak to właśnie z ludźmi jest. Dźwięk w Codzie słaby (co oczywiście jest prawdą, chciałem tylko zrobić mały eksperyment), prosisz o podanie gier z dobrym to wyskakujesz mi z Overwatchem i Team Fortress.

  28. Dźwięki w BFie są bardzo dobre ale mają jeden problem, który dyskwalifikuje grę z miejsca… 95% broni ma ten sam dźwięk gdzie w CoD każda broń ma inny. CSGO ma całkiem dobre, jeśli chodzi o CoD to Treyarch umie robić dobre dźwięki a ze starszych CoDów to pierwsze MW ma bardzo dobre. Co do najgorszych to zdecydowanie MW2.

  29. @Sporemaniak1: Overwatch? TF2? Paladins? O paaanie… może jeszcze Outlast do tego?

  30. Pytanie do tych co grę zakupili macie już grę odblokowaną czy że jeszcze nie ma premiery?

  31. @CrazyHorse|Polecam udzwiekowienie w Escape from Tarkov, tam dzwiek jest istotna czescia mechaniki gry i kto nie slucha, ten szybciej ginie. Co do Battlefielda – wystrzal z Martini Henry w BF1 jest cudowny. W COD MW1 i MW2 najlepszy byl oczywiscie Desert Eagle.

  32. Nie mam, ale widzę na steamie, żę ludzie już grają.

  33. No właśnie mi wyświetla w sklepie że jeszcze pre order jest a w uk już zablokowane. Nie wiem czy nasz wydawca zaspał czy coś ineggo.

  34. Miało być że UK już grają.

  35. Steam mi wlasnie zasysa z predkoscia 46 MB/s, niedlugo sam sie przekonam, czy warto bylo zapychac dysk tymi wszystkimi gigabajtami.

  36. @Tesu, Axel93|No BF ma całkiem nieźle odwzorowane dźwięki, szczególnie podoba mi się, że słychać różnice kiedy strzelamy w pomieszczeniu i na zewnątrz. MoH Warfighter ma też świetny dźwięk (być może najlepszy w grach FPS) + świetnie odwzorowane bronie i animacje przeładowania.

Dodaj komentarz