rek
rek
11.09.2013
12 Komentarze

Call of Duty: Ghosts – Twórcy o Kinekcie i wątkach kosmicznych

Call of Duty: Ghosts – Twórcy o Kinekcie i wątkach kosmicznych
Nadchodzące Call of Duty: Ghosts w wersji na Xboksa One korzystać będzie z Kinecta, posłuży on jednak tylko do nawigowania po menu. Przynajmniej na razie – w jednym z wywiadów przedstawiciele Infinity Ward zdradzili, że w przyszłych odsłonach CoD-a chcieliby bardziej „zbadać” możliwości tkwiące w Kinekcie. Poruszyli też wątpliwości, które pojawiły się po wczorajszym zwiastunie Ghosts.

W rozmowie z serwisem OXM Mark Rubin, główny producent Call of Duty: Ghosts, przyznał, że jego ekipa jest branżowym żółwiem i nie uczestniczy w pędzie mającym na celu jak najszybsze wykorzystanie nowinek technologicznych. Podobnie jest w przypadku Kinecta – developerzy chcą najpierw przyjrzeć się kontrolerowi Microsoftu i zastanowić się, w jaki sposób można byłoby go wykorzystać.

Rubin zdradza przy tym, że już teraz w głowach twórców pojawiły się pewne ciekawe rzeczy i pomysły, głównie związane ze sterowaniem głosowym, w którym leży „ogromny potencjał”. Nie jest oczywiście pewny, czy cokolwiek z obmyślanych obecnie konceptów znajdzie się kiedykolwiek w grze, ale Infinity Ward chce wykorzystać Kinecta w przyszłych odsłonach Call of Duty.

Graczy bardziej interesuje jednak teraźniejszość i wątpliwości, które wzbudził wczorajszy zwiastun Call of Duty: Ghosts. Trailer otwiera scena osadzona w kosmosie i bombardowanie planety za pomocą kosmicznego satelity. Wielu fanów stwierdziło, że tym samym Infinity Ward – znane z osadzania swoich gier w rzeczywistości – idzie w kierunku sci-fi. We wpisie na swoim blogu Dan Amrich, community manager w Activision, stwierdził, że nic podobnego.

Przyznaje co prawda, że koncept satelity przedstawionego we wczorajszym filmie został opisany głównie przez autorów książek science fiction, ale dodaje jednocześnie, że pomysł jest poważnie rozważany przez siły powietrzne USA. Dzięki temu Stany Zjednoczone mogłyby spowodować poważne zniszczenia na danym obszarze bez groźby wytworzenia promieniowania. Projekt Amerykanów nosi kodową nazwę Thor i informacje o nim wyciekły na łamach forum Reddit w maju tego roku – na długo po tym, jak twórcy Call of Duty: Ghosts postanowili umieścić wątek z satelitą w swojej produkcji. Tym samym – jak przekonuje Amrich – scenarzyści z Infinity Ward przewidzieli przyszłość, a to oznacza, że ich gra wciąż jest „wiarygodna”.

Przedstawiciel Activision przypomina również, że podobna sytuacja miała miejsce w przypadku ubiegłorocznego Call of Duty: Black Ops II, kiedy to prezydent USA Barack Obama rozpoczął dyskusję o rzadkich ziemskich minerałach. Dwa miesiące później okazało się, że będą one odgrywały bardzo ważną rolę w produkcji Treyarchu.

rek

12 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Twórcy o Kinekcie i wątkach kosmicznych”

  1. Nadchodzące Call of Duty: Ghosts w wersji na Xboksa One korzystać będzie z Kinecta, posłuży on jednak tylko do nawigowania po menu. Przynajmniej na razie – w jednym z wywiadów przedstawiciele Infinity Ward zdradzili, że w przyszłych odsłonach CoD-a chcieliby bardziej „zbadać” możliwości tkwiące w Kinekcie. Poruszyli też wątpliwości, które pojawiły się po wczorajszym zwiastunie Ghosts.

  2. Nie jestem pewny ale USA podpisało jakiś traktat o nierozpowszechnianie broni w kosmosie ( tak tylko mówię )

  3. @shadoxsas: podpisali, ale dotyczy to tylko broni masowego rażenia, z bronią jądrową na czele. Co ciekawe, zrzucenie wolframowego pręta z orbity nie zalicza się do nich.

  4. wolframowe pręty zrzucane z orbity to jakiś wymysł z jakiegoś śmiesznego filmu ? czy to rzeczywistośćbo nie mogę nic znaleźć an temat takiej broni.

  5. @age coś tam słyszałem, że to było w filmie G.I.Joe czy jakoś tak, ale nie oglądałem tego filmu.|Wolfram to ten z żarówek? | Wieczorem pogoogluje 🙂

  6. @age http:pl.wikipedia.org/wiki/Bombardowanie_kinetyczne obczaj angielską wersje |http:forum.prisonplanet.com/index.php?topic=182876.0

  7. @age|Wolfram topi się 3422 stopniach celciusza a wrze w 5555. Takie pociski nagrzewały by sie w czasie spadania przez tarcie w atmosferze i mogły by (chyba) zrobić niezłe kuku.

  8. Hehe co za bzdury. Równie dobrze można by było powiedzieć że Wolfstein był wiarygodny ponieważ hitler faktycznie planował duchy i roboty.

  9. Nie wiem czy taka Broń istnieje w rzeczywistości albo czy są nad nią jakieś prace ale fikcyjnie została ona zademonstrowana w Filmie G.i.Joe odwet tam zrzucono taki wolframowy pręt na Londyn. Uderzył on w niego z siła Bomby termo nuklearnej. Napędzała go jedynie Grawitacja. Ta Broń miała zastąpić Broń jądrową i była od niej na tyle lepsza że nie wywoływała promieniowania a wyrządzała te same szkody co atomówka. Moim zdaniem dobra Alternatywa szkoda że fikcyjna.

  10. Tak, za 100 lat każdy człowiek będzie miał 7 żyć i przez to gry, które teraz wyjdą, już stają się pod tym względem rolnym odzwierciedleniem życia. Tasiemiec co roku wychodzi, gdy nie ich nazwy to chyba już byłoby to Call of Duty 10. Nie mają co wymyślać i wrzucają głupoty, a prawdą jest, że zepsuli porządną grą jaką był CoD4: Modern Warfare.

  11. @age: co prawda nigdy tego nie stworzono, ale koncept powraca co jakiś czas od czasów zimnej wojny. Taki pręt o masie 20 ton, spadając z orbity rozpędza się do 30 machów. Z prostego wzoru E=(m*v^2)/2 można wyliczyć, jak wielką energię wyzwala zderzenie z ziemią.

  12. Co do ataku z GI Joe Retaliation: http:www.escapistmagazine.com/videos/view/reel-physics/7296-GI-Joe-Retaliation-Tungsten-Rod-Drop

Dodaj komentarz