
Call of Duty: Ghosts – Nareszcie: pierwsze info o multi! Kobieta, podatne na zniszczenia mapy, nowe tryby i więcej [WIDEO]
![Call of Duty: Ghosts – Nareszcie: pierwsze info o multi! Kobieta, podatne na zniszczenia mapy, nowe tryby i więcej [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fe2e435a-d910-4c31-a7c4-c643531a93d8.jpeg)
Jedne z największych zmian zajdą w procesie tworzenia postaci. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, w Call of Duty: Ghosts nie będziemy tworzyć klas postaci, a prawdziwych żołnierzy. To oznacza, że dobierzemy im nie tylko zestaw broni i umiejętności, ale i dostosujemy wygląd, poczynając od uniformu, a kończąc… na płci. Tak jest – tym razem nareszcie dane nam będzie zagrać kobietą. W sumie dostępnych ma być ponad 20 tysięcy możliwości indywidualizacji wirtualnego wojaka.
W grze pokroju Call of Duty wciąż jednak to broń jest najważniejsza. W najnowszej odsłonie znajdzie się ponad 40 nowych typów uzbrojenia. Jednym z nowych rodzajów „pukawki” jest marksman rifle – zabawka będąca połączeniem karabinu i snajperki. Nie zabraknie też perków, których system wybierania wyglądać ma podobnie, jak w Black Opsie II. Powrócą również killstreaki – Infinity Ward szykuje 20 nowych, wśród których znajdzie się osławiony pies z „singla”. Więcej koncentrować ma się też na atakach naziemnych niż powietrznych. Zmiany zajdą również w UAV-ie – ten zdalny gadżet nie będzie teraz już latać.
W trakcie zabawy gromadzić będziemy punkty squad – to właśnie one posłużą do odblokowywania kolejnych broni, umiejętności, perków i killstreaków. Zgodnie z motywem przewodnim Call of Duty: Ghosts, istotną rolę odgrywać ma drużyna, dlatego pojawi się możliwość utworzenia własnego „oddziału” – gracz będzie mógł stworzyć nie jednego, a maksymalnie dziesięciu wirtualnych żołnierzy, zaś każdego będzie mógł oddzielnie rozwijać.
W najnowszej odsłonie pojawi się siedem nowych wariantów rozgrywki, z czego ujawniono na razie trzy. W Cranked po śmierci gracz zostaje wskrzeszony i dysponuje zwiększoną prędkością, ale musi się spieszyć – po zaledwie 30 sekundach wybucha. Z kolei w Search & Rescue sojusznicy z ekipy mogą ożywić swoich przyjaciół z oddziału.
Ostatnim ujawnionym wariantem rozgrywki jest Squads – można w nim bawić się tak w pojedynkę, jak i w co-opie. Użytkownicy stawiają w nim czoła żołnierzom sterowanym przez AI w kilku oddzielnych typach zabawy. Zmiany zajdą natomiast na mapach, które będą dynamiczne. Podobnie jak w Battlefieldzie 4, otoczenie ulegać ma zniszczeniom, co znacząco wpłynie na rozgrywkę i sytuację na polu bitwy.
I jeszcze jedno – w Call of Duty: Ghosts punkty doświadczenia zdobywać będą nie tylko poszczególni gracze, ale i całe klany. Z tym zresztą wiąże się tryb nowa opcja wojen klanów – przez dwa tygodnie trwać będzie bitwa pomiędzy drużynami z całego świata o miano tej najlepszej. Zespoły uczestniczyć mają w generowanych na bieżąco wyzwaniach, a wygrana w każdym z nich zaowocuje zwiększeniem dorobku punktowego konkretnej grupy. Trzeba też będzie zadbać o zaplecze i budować wzmocnienia na wirtualnej mapie.
Wraz z grą powróci usługa Elite. Od teraz gracze będą mogli śledzić swoje postępy w zabawie i różnego rodzaju statystyki nie tylko na komputerze, ale i na smartfonach oraz tabletach. Co ważne – jeśli ktoś najpierw kupi wersję na obecne konsole, a potem będzie chciał przenieść się na next-geny, będzie mógł przenieść swoich wojaków na nową platformę wraz z dotychczasowymi osiągnięciami. To samo tyczy się dodatków DLC – tych ma być cztery i można je będzie nabyć w zbiorczym season passie. Co prawda informacja dotycząca importu statystyk i rozszerzeń dotyczy tylko urządzeń Microsoftu, ale podejrzewamy, że podobnie będzie w przypadku PS3 i PS4.
Na koniec potwierdzono również plany wydania dwóch edycji kolekcjonerskiej, które wyciekły kilka godzin temu. Więcej przeczytacie o nich TUTAJ.
Na koniec trailer prezentujący w ogólnym zarysie multi w Call of Duty: Ghosts. Wykorzystano w nim utwór Eminema, który ma odegrać znaczącą rolę tak w samej grze, jak i w trakcie jej kampanii reklamowej.
Poniżej znajdziecie z kolei zapis z całej prezentacji – polecamy go obejrzeć, bo oprócz wspomnianego wyżej zwiastuna, możecie zobaczyć na nim dwa filmy „Z pamiętnika developera” oraz rozegrany w trakcie demonstracji mecz w trybie Cranked:

Czytaj dalej
118 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Nareszcie: pierwsze info o multi! Kobieta, podatne na zniszczenia mapy, nowe tryby i więcej [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kilka minut temu zakończyła się konferencja w Los Angeles, na której po raz pierwszy zaprezentowano multiplayer Call of Duty: Ghosts, a więc to, na co fani czekali chyba najbardziej. W sieci czeka nas sporo nowego, zadowoleni powinny być też kobiety.Tak wyglądać ma next-genowe multi!
Hahahahaha, co za żenada. Trochę poprawiony Black Ops 2 z nowymi mapami, znowu brak odzutu w broniach… BF4 – brak konukrencji w tym roku. 🙂 Mimo że teraz zmian aż takich dużych nie widać, bo to wersja alpha, ale mimo to one są. A tutaj nie widać ich prawie wcale poza tym, co Infinity Ward robi przy każdym Codzie.
Coś czuje że spędzę wile godzin w multi Ghosts
@rwL723|Skoro ich nie widzisz to jesteś ślepy.
Jprdl już się zaczyna, pierwszy kretyn w komentarzu…. Nikt ci kupować nie karze a pokaż mi „znaczące” zmiany bf4 w stosunku do bf3 to pogadamy.
@rwL723 i tych zmian już nie zobaczysz… tak samo bylo w bf3. Według mnie CoD: Ghosts zniszczy tego całego BF4 na kawałeczki
@rwL723 Każde „ha” zwiększa o 10% powagę Twojej wypowiedzi. Mi tam się generalnie podoba że próbują wprowadzić jakieś zniszczenia 🙂 CoD to CoD i z jakiegoś powodu wszystkie gry z serii mają wspólną nazwę. Jak ktoś myśli, że CoD nagle przestanie być CoDem to jest chyba nie poważny 🙂 Mega efektowny singleplayer + dynamiczny multiplayer pełen „cukierasów”. W sumie gdyby CoD był po prostu innym Battlefieldem nie byłoby dobrze, co nie?
Ja jestem podjarany,choć trochę śmierdzi mi tym crapiszczem Black Ops`em 2 i czuć crapiszcza MW3.Poczekamy,zobaczymy…ehhh,i tak kupię…to jest Call of Duty…
Napiiscie newsa o tym;|humblebundle.com|trzeba informowac graczy
I ten kawałek Eminema…
Robi wrażenie o.O
@ChojaK Właśnie bo nie noc ze te gry na humble są od EA i rozdawają tanio np BF3 za 4.56 dolara to oni nie mają zysków.Bo humble mogliśmy wybierać ile damy: twórcom,organizacji charytatywnej i ile organizacji Humble.A tu jest pasek Humble i organizacje charytatywne lecz nie ma EA czyli EA nie bierze z swojego humbla zysków.
Też mi trochę BO2 zaleciało.
Zapowiada się zacnie, obawiam się jedynie czy zrobią sensowne kill streaki, ale rozgrywka wygląda na dynamiczną, na co liczę 😀
@rwL723 popieram Cię w stu procentach. A co do fanbojów COD, mówicie żę mnóstwo zmian. W rozgrywce owszem trochę jest ale jak na „nowy silnik” to są śmieszne. Animacje sztywne, słabe efekty cząsteczkowe(wybuchy), mnóstwo DOF, odrobinkę wyższe teksturki, pies porusza się jak karton, kobieta na końcu trailera wygląda jakby zamiast twarzy miała płaską teksturę z minimalną liczbą poligonów(porównajcie ją sobie z Hanną z trailera BF4),”dynamiczne mapy” nie takie dynamiczne, brak destrukcji.Brak większych zmian.
i znowu to samo … pojawiło się info że w bf będą baby to i od razu w cod to dają .. ZAŁOSNE !!!
myślę , że na hd7850 po OC pogram xd
Kolejna sprawa to audio. Znów jest niedopracowane, jak się dobrze wsłuchacie w gameplay trailer dźwięk wystrzału z karabinu snajperskiego jest identyczny co dźwięk wystrzału Mosina w COD 2. A co do rozgrywki to nie wiem po kiego dodali ręczny M134? To nie Serious Sam(który jest defakto dużo lepszym shooterem od COD i BF). Czepiacie się że FB3 w BF4 się nie zmienił. Popatrzcie na gameplaye: grafika na wyższym poziomie(porównywalny z CE3), lepsza destrukcja, efekty cząsteczkowe i pył od wybóchów. To są zmiany
@raiden22 nie przesadzaj. Seria CoD już od paru ładnych lat nic innowacyjnego nie wprowadziła do swoich gier. Nawet nowe silnika nie chciało im się napisać, obecny silnik już na stracie jest przestarzały ale co ja tam wiem. Jeśli chodzi o mnie to nie kupię ani CoD:Ghost ani nowego BF4 z tego względu, że obie te gry przypominają mi DLC do wcześniejszych odsłon. Chcę pograć w CoD to odpalam starą dobrą „4”, ba nawet i „2”. Chcę pojeździć czołgami? Odpalam BF:BC 2. Jak już to czekam na Titanfall.
Nareszcie efektowne zabijanie nożem ?
SORRY, ŻE NIE NA TEMAT, ALE NA HUMBLEBUNDLE TAKA OKAZJA, ŻE NIE WIERZĘ SWOIM OCZOM…:)
@czesiek77: „efekty cząsteczkowe i pył od wybóchów. To są zmiany”|teraz to doje**** napewno będę zwracał uwagę podczas grania na efekty cząsteczkowe |pozdro dla ciebie|a i radze zajrzeć do słownika a potem zabierać się za gry.
@luq8912 Jedziesz po CoD, że ma stary silnik a czekasz na Titanfall używający Source (najstarszy z silników, które są w użyciu)?
@raiden22: Proszę o nie wytykanie błędów. Człowieku czy ty wgl wiesz czym są efekty cząsteczkowe?! To wszystkie wybuchy i efekty specjalne w grze. Także raczej powinieneś zwracać na nie uwagę, chyba że chcesz aby granat wybuchał kwadratem bądź wybuch był po prostu zwiększającą się kulą.
Patrzcie na te animacje 0_0 Serio myślałem że nie zobaczę już czegoś takiego. Nawet jednostki w strategiach ruszają się lepiej. Z grafiką jest lepiej, choć wybuchy dalej wyglądają paskudnie i już od jakiegoś czasu jest sporo gier wyglądających dużo ładniej. Zbyt wielu zmian w gameplayu nie zauważyłem, ale nie jest to specjalną niespodzianką. Na razie zapowiada się po prostu kolejny taśmowy CoD
@Kwahoo tak tylko napomknę, że starszy jest Unreal Engine.
„narescie”|funny joke
Oczywiście wszystkie funkcje społecznościowe i wojny klanów nie będą działać na PC. Jeśli nie potrafią zrobić tak prostego serwisu ze statami jak Elite to już widzę jak zabierają się za coś większego
Black Ops 2 z psem : Spodziewałem się małej rewolucji w tej części, a grafika i gameplay dalej na poziomie CoD4 z 2007 roku.
Ghost vs Bf4 chcecie symulator ? ARMA chcecie zręcznościówke COD chcecie zapierdzielac 10 minut po mapie zeby na koncu zabił was helikopter BF . Dobra widać , że bf ma lepszy silnik destrukcji ma pojazdy ale więcej czasu spedza sie przemierzając mape i na koncu i tak wyleci czołg i nas zabije a cod ? non stop jest akcja nigdy sie nie nudzisz mimo , żę nie ma realnie odwzorowanych „strzałów z broni” czy aż tak czystego dźwięku , słabsze animacjie to i tak dostarczył mi dużo więcej pozytywnych wrażeń niz bf3
@monki|Przestan tolowac chlopie|Nie widzisz ze psa dodali ?|Dla mnei z miejsca gotyey 2014
@Kwahoo Q3A wyszedł w 1999 roku – bardzo dużo rzeczy wciąż jest zawartych w nowym COD z tego silnika. Silnik Source od Valve wyszedł w 2004 roku. Jak dla mnie większe wrażenie zrobił TitanFall i to co wyciśnięto z tego silnika przy jakich kosztach niż to, że Acti zleciło pracę nad COD:G trzem lub czterem studiom, które [beeep] zrobiły z silnikiem bo ciągle to Q3A z tymi samymi wadami, a zarobili miliardy na serii COD. Nie potrzebowali nowego na PS3 i X360 teraz nie potrzebują nowego na nexgeny.
@Kwahoo i co z tego jak wygląda bardzo przyzwoicie? Zresztą nie o samą oprawę graficzną chodzi… Poza tym dla mnie grafika jest najmniej istotna, są istotniejsze rzeczy w grach. Przede wszystkim chodziło mi o to, że tej serii naprawdę przydałby się „nowy” silnik. Zresztą kolega niżej lepiej Ci to wyjaśnił.
@czesiek77 – czy ja wiem czy najstarszy jest UE? Skoro co jakiś czas nowe wersje wychodzą (a nie małe poprawki). No ale do tematu – trailer naprawdę ciekawie wygląda, i mam nadzieję, że nie znudzi mi się tak szybko jak BO2 (nie wspominając o MW3). W sumie taka miła odskocznia od WoWa lub BF’a może być.
Wiecznie niezadowoleni malkontenci co prawda nie zagraja, ale okazji by skrytykowac CODa nie przepuszcza, bo to juz taka tradycja. Z drugiej strony fani szybkiej, zrecznosciowej rozgrywki beda sie w dalszym ciagu dobrze bawic grajac w Ghosts, niezaleznie od silnika gry. A ze gra zarobi grube miliony i zwroci sie z nawiazka, to i jedni i drudzy moga byc pewni. Ot i cala prawda.
Toż to wygląda trochę jak Warfighter xD
@Wcogram|Co ty bredzisz od rzeczy.|Source to zmodyfikowany quake engine, wiec jest oparty na jeszcze starszej wersji id tech niz cod i jego iw engine.|A w obu silnikach nic nie zostalo z oryginlau, tylko takie rzeczy ktore sie nie zmieniaja, jak renderowanie polozenia vertexow i zasady dzilanias uv map.Ale z checia poslucham jakei to wady cod odziedziczyl po q3, rozwesel mnie.
Zaczynam odliczać czas do premiery nowego CoDa… Wygląda na to że będzie epicko:)
Nie zagrywam się w CoDa, ale to co widzę, podoba mi się. Liczyłem tylko na większą swobodę i przestronniejsze mapy na wzór BF’a, no ale cóż… Fani na pewno będą zadowoleni, bo rozgrywka prawie się nie zmieni. Pozostałych może przyciągną nowości i płeć piękna ofc. xD
@Tesu|To samo mowili o guitar hero i tonym hawku, need for speedie i wszytkich innych seria ktore poszly tylko na kase.|Ale masz racje gracze zaglosuja portfelem, acti musi sie nachapac puki moze, bo jak norlani garcze sie se4ria znudza to dzieciaki zebrace od rodzicow na gre ich nie utrzymaja.
@SHERIF7 grales ty w ogole w bf-a? jak sie nie umie grac to sie zapierdziela bez celu po mapach zamiast normalnie isc gdzies, gdzie cos sie dzieje, o czym przeciez jestes ciagle informowany (jak tracisz cel, to widac to na mini mapie, ktos zginal, czolg jedzie, to tez przeciez widac nie tylko na mini mapie, wystarczy sie porozgladac)|mam juz rozegrane setki godzin zarowno w cod-ach jak i bf-ie, oba multi sa dobre, a ktore kto woli, to juz kwestia gustu, a nie typu ” to dobre, a to niedobre”
Ta gra naprawdę jakoś wygląda!|Po tym co widziałem w tym trailerze,może zmienię zdanie i kupię Ghost,bo wygląda całkiem fajnie.
co do pokazu, to widze ze cod z czesci na czesc jest troche udoskonalany, ale jego istota sie zbytnie nie zmienia, to zarowno dobrze jak i zle, bo wielkiej rewolucji nie bedzie, ale weterani tradycyjnej rozgrywki beda zadowoleni|graficznie sie bardzo nie zmienil, a niszczenie wiele nie zmieni, poczatkowo bedzie pewnie strasznie, bo wszedzie beda tuby i rpgi pobawiace sie w niszczenie, lecz bardziej doswiadczonym nie bedzie to potrzebne do zabicia przeciwnika, bo niszczenie samo w sobie bedzie czasochlonne
49:55 ;d
Bieda, nędza, świerzb 0_o
@Droth napisałem, że starszy a nie najstarszy 🙂
jak ktos chetny to macie link do powyzszej piosenki eminema – survival ;] |http:www.youtube.com/watch?v=WHkqPKO5S8w
Wcogram|”Q3A wyszedł w 1999 roku – bardzo dużo rzeczy wciąż jest zawartych w nowym COD z tego silnika. Silnik Source od Valve wyszedł w 2004 roku.”|Source to rozwinięcie GoldSrc, który bazuje na Quake 1. Wiadomo, że z Q1 wiele nie zostało, tak samo jak w IW wiele z Q3 nie zostało.
Piosenka Eminema naprawdę dobra, a sama gra też wygląda dosyć zachęcająco;)
Ja się boję co do tych killstreaków, żeby nie było sytuacji tak jak w MW3, odrodzę się, a tu od razu jakiś moab lub działko z helikoptera, beznadzieja.
Czytam te komentarze o braku rewolucji a możecie Mi powiedzieć co rozumiecie przez rewolucje w CoD ?|Dodanie pojazdów nie wchodzi w gre to jak dodanie do CSa lub Quake po prostu nie pasuje i już. Cod to głownie walka piechoty chcesz pojazdów graj w BFa. Zniszczalne otoczenie super ale nie jestem do końca przekonany, BFie jest co niszczyć wielkie mapy itp. ale W CoDzie gdzie często na małej mapie prócz kilku małych murków jest 1-2 budynki zniszczalne otoczenie nie ma prawa bytu.
czemu ? wystarcza 10-20 grantów parę RPG lub jeden nalot i ot co z całej mapy zostaje gruz. Nie wyobrażam sobie gry na takim czymś. Zmiana silnika i grafiki. Może i zmiana jest potrzebna ale z drugiej strony Acti oferuje dobrze wyglądający produkt nie wymagający mocnego kompa. Po za tym w tak szybkiej zręcznościowej rozgrywce nie ma czasu oglądać widoków. CoD to nie Crysis tu takiej grafy nie potrzeba, tu liczy się grywalność a tego Nigdy w CoD nie brakowało i jak widać w Ghosts też nie zabraknie.
@saborcat|Celne spostrzezenia milordzie. Niestety, ale niektorzy narzekacze narzekaja na COD tylko dlatego, ze nie oferuje destrukcji otoczenia tak jak to robi BF, ze w przeciwienstwie do BF nie ma w nim pojazdow, ze mapy sa duzo mniejsze niz te w BF i ze wyglada gorzej niz BF. Czyli ze nie pasuje im to, ze COD to COD, a nie kopia BF. Ja tam sie ciesze, ze te serie sa zupelnie rozne. Przynajmniej mam wybor sposobu rozgrywki i nie czuje, ze grajac w BF mam do czynienia z klonem COD i vice versa.
Obie serie to czysto zrecznosciowe strzelanki, ale sa na tyle rozne, ze kazdy moze wybrac co mu bardziej odpowiada. Chociaz patrzac po komentarzach sa tacy, ktorzy woleliby dostac identyczne pod wzgledem gameplay gry. Tylko po co na sile tworzyc blizniacze Battleduty i Call of field, skoro to wlasnie teraz kazdy kupuje tytul, ktory mu sprawia wiecej funu. I nawet jesli to nie jest BF czy COD, to do wyboru jest jeszcze ARMA, Red Orchestra, Farcry, Crysis, Borderlands itd. – kazdy cos dla siebie znajdzie.
Przeczytałem „kobiety podatne na zniszczenia” XD
Tak to już jest każdy ma swoja poglądy ale zarazem uważa ze jego są tymi właściwymi i każdy powinien myśleć tak jak on. A z różnorodnością FPS jak z wolnością nie dostrzegasz i szanujesz jej dopóki nie stracisz.|Przymusu kupa gry nie ma jak się komuś nie podoba niech nie kupuje i niech nie krytykuje innych że kupują.
Pomijają grafikę rozgrywka (animacja, dynamika, mechanika) nadal wygląda tak samo jak w poprzednich odsłonach.
„Jednym z nowych rodzajów „pukawki” jest marksman rifle – zabawka będąca połączeniem karabinu i snajperki.”…… yyy… przecież „snajperka” TO JEST karabin :X Czyli nową bronią m.in. ma być „marksman rifle” czyli „karabin wyboroby” aka snajpera…. rzeczywiście nowość muahaha.
Marksman rifle czyli chyba raczej designated marksman rifle(DMR), karabin używany przez strzelców wyborowych(nie mylić ze snajperami) zasilany zazwyczaj amunicją 5,56, w stosunku do 7,62 najczęściej używanej w snajperkach, często posiadająca nawet tryb ognia automatycznego i większy magazynek w stosunku do snajperki. Bronie tej klasy to między innymi M14, SVD, L82A2.
Call Of Duty się zmienia co widać na powyższym filmie, ale co mi tam napiszę, że to odgrzewany kotlet i Battlefield był lepszy. Założę się, że połowa ludzi, która tak bardzo krytykuje CoD’a NIE grała w BO2 czy MW3 i nic nie wie tylko widzą swojego Battlefielda przed oczami, który szczerza mówiąc jest wersją v2 BF3.|W tym gameplay’u wszystko fajnie wygląda zaczynając od broni po całą mechanikę – coś czuje, że będzie zakup.
Nie rozumiem nie których ludzi twórcy dali zniszczalny teren i ogólnie jak dla mnie wprowadzili dosyć dużo zmian.Co prawda grafa mogła by odrobinkę lepiej wyglądać ale to mi wystarcza nie oto w końcu w COD chodzi. I ludziska opanujcie się nigdy powtarzam nigdy cod nie będzie jak BF wiecie dlaczego bo to są zupełnie dwie inne gry inne rodzaje rozgrywki.Cod od początku charakteryzował małymi mapami i szybką rozrywką.Więc nie róbcie problemu że cod jest codem. To tak jakby robić problem że sabaton gra metal.
@Ikzper: Sorry, ale sie nie zmienial. Od MW2 tylko Black Ops 2 odszedl od „amerykanie biora ak47 z ziemi i zabijaja tych zlych” (BO2 odszedl tak, ze zamiast kalachow sa mechy i drony, i kalachy z celownikami widzacymi przez sciane). Battlefield przynajmniej raz dzial sie za te niemal 200 lat, innym razem caly byl w dzungli. |Ale masz racje, teraz BFy dostaly zadyszki, bo tez przeszli na „amerykanie ze znaleznymi ak47 zabijaja tych zlych”. Ale przynajmniej znow wraca dowodca, to i tak wiecej niz CoD zmieni.
@Moszeusz6Pl: W New Vegas marksman rifle to bylo jakies m16 czy inne m4 z lunetka na gorze, czyli cos co bylo „od zawsze” w CoDzie. Pewnie trzeba by w zrodlach poszukac, o co dokladnie chodzi…
Ale żałosna gra nic nie zmienili !!!!!!! W BF jest tyle nowości. A tak na serio to idzcie płakać sobie w poduszke, że COD odniesie kolejny wielki sukces.
Takiego bólu odbytu, to nawet przy filmikach o bfie 4 nie było : D
Z dumą stwierdzam, że jestem głupią owcą, kucem oraz tępą dzidą i kupię tą grę.
Ja tysz kupię bo lubię CoD.
@matipro- Tak w bf4 jest tyle nowości że aż na palcach jednej ręki nie zlicze. Mi sie trailer podoba zwłaszcza przez muzyke.
Nie ma to jak oskryptowany system zniszczeń! Rzuć granata w autobus, a ten magicznie spadnie!
Gra niczym specjalnym się raczej nie wyróżnia… Za to muzyka świetna 🙂
Ten Ghosts ma taki sam problem jak BF4 tzn ludzie których gra nie interesuje i nawet o niej nie poczytali twierdzą że niema żadnych zmian. W obu są i to spore a ludzie którzy twierdzą że niema stwierdzają to chyba na podstawie odpalenia trailera i stwierdzenia że taka sama grafika była w poprzedniej częsci. Wniosek – nic się nie zmieniło 🙂 Co jest oczywiście nieprawdą. Ja jednak ciągle pamiętam to żałosne kłamstwo o nowym silniku co później zamieniło się w usprawniony silnik. Robienie z nas debili.
chyba znowu wrócę do CoD’a ;] Brakuje mi tego wszechobecnego chaosu i killstreaków, a Ghost wygląda na prawdę dobrze. Od ostatniego CoD’a jakiego grałem (Black Ops’a) trochę czasu i innych odsłon serii minęło i chyba czas na powrót 😀
a ja kupie bo mi bf 4 nie pojdzie ;]
Radoxx, a przy bfie jest inaczej? O łał, jeden jedyny wieżowiec potrafi się rozwalić! EPICKIEEEE!11ooneone Może trochę brakuje Codowi do Bfa, ale poziom zniszczeń jest akurat porównywalny. I żeby nie było, nie kupię żadnej z tych gier, wolę kupić coś oryginalniejszego.
No to teraz zamiast Battlefielda wybiorę COD-a 🙂 Nieźle to wygląda, w przeciwieństwie do czwartego Battlefielda, który jest tylko DLC do poprzedniej części…
@Xenox127 Ale teraz to już nawet w COD-zie widać jakieś zmiany, natomiast w Battlefieldzie 4 żadnych. Porównaj sobie dźwięki – wszystkie są takie same jak w poprzedniej części, porównaj sobie animacje – dokładnie to samo co dwa lata temu, co z tego że silnik zmienili, skoro grafika wygląda dokładnie tak samo. Spodziewałem się przeskoku jakościowego jaki był między BC2, a BF-em 3… A tu nagle dostajemy nowe, kolejne DLC do Batka 3. Nie jestem fanbojem żadnej z tych dwóch gier, po prostu mówię jak jest.
Haha taki mialbyc next gen a ja tu widze dalej mw3…kompletnie nic sie nie zmienilo!nic nawet killstreaki sa taki same…Najbardzie rozwala mnie jak piszecie ,ze bf4 to dlc do bf3 bo ogladneliscie kilka filmikow z ALPHY gdzie nawet textur nie ma na ziemi ,a cala reszta jest wzieta z bf3 zeby nie biegac kwadratami na mapie.Kiedys bylem duzym fanem coda mam wszystkie orginalne czesci do BO i juz w zyciu nie kupie zadnej czesci bo od mw2 kazda kolejna to DLC tylko pod inna nazwa.
@karol210693|Tia… a Ty to wszystko o COD piszesz w oparciu o…? Bo cos mi sie zdaje, ze tez tylko w oparciu o kilka krotkich filmikow, ktore takze nie pochodza z finalnej wersji gry. A co do killstreakow, ktore sa „takie same” z tymi z MW3, to spojrz na fragment 1:40-1:46 i przypomnij mi, gdzie w MW3 byl taki killstreak?
@Orzech767|Nie widzisz zmian w BF4 bo żeś ślepy i widzisz tylko CoD’a przed nosem. Ja sam gram w CoD’y od lat, ale Ghost w multi nadal jest tym czym byli poprzednicy. Można się wychylić zza ściany.. fajnie, można zrobić wślizg… fajnie, ale co z tego skoro to już było lata temu w innych tytułach i nie robi już na nikim wrażenia. Fakt że CoD był tak długo zatrzymany w rozwoju teraz ugryzie go w tyłek z potrójną siłą bo oklepana nowość to nie nowość tylko recykling.
@Orzech767 Sory ale tak jak napisałem poczytaj troche. I nie, nie mówisz jak jest. Dźwięki takie same? Serio to piszesz? Dźwięki się zmieniły a z tego co mówią ludzie co grali na E3 jest jeszcze lepiej niż w BF3. A animacje po co zmieniać skoro jest perfekcyjna? No i nie wiem czemu spodziewałeś się przeskoku jak z BC2 na BF3. Grafika nie może stale się polepszać a na pewno nie zmienić w 2 lata do niepoznania.
@DatUser|Troche smiesznie piszesz, ale co tam. Skoro wprowadzenie do rozgrywki w COD opcji wslizgu i wychylania sie zza sciany jest „be”, bo to juz bylo w innych grach, to co takiego powinni wprowadzic, zeby bylo wedlug Ciebie ok? Przy czym pamietaj, ze wszelkie zmiany nie moga naruszyc glownych zalozen serii (czyli bycia szybka, zrecznosciowa strzelanka), bo COD ma pozostac CODem, a nie stac sie MoH Warfighter czy Red Orchestra…
@Tesu|”Tia… a Ty to wszystko o COD piszesz w oparciu o…? Bo cos mi sie zdaje, ze tez tylko w oparciu o kilka krotkich filmikow, ktore takze nie pochodza z finalnej wersji gry.” Zobacz jak wygladaja wszystkie czesci od mw1 do teraz i sam pomysl na czym sie opieram:)A co do tego killstreaku to jest taki sam jak np. w mw2 chopper gunner tylko tu dodali nowa texture i nic wiecej:)
@DatUser|A co do stwierdzenia „Nie widzisz zmian w BF4 bo żeś ślepy i widzisz tylko CoD’a przed nosem. Ja sam gram w CoD’y od lat, ale Ghost w multi nadal jest tym czym byli poprzednicy”, to czy sugerujesz, ze taki BF4 w multi nie bedzie tym, czym byli poprzednicy? Ok, dodali tryb dowodcy i jednostki nawodne, ale to przeciez tez zadna nowosc, to juz bylo wczesniej. Prawdziwych, innowacyjnych zmian dla serii czy gatunku nie ma…
@karol210693|Porownaj na YT Chopper Gunner z tym, co pokazali na trailerze Ghost i z reka na sercu powiedz, czy naprawde nie ma ZADNEJ roznicy. Bo ja poki co widze przynajmniej 2. Po pierwsze zasieg jest o wiele mniejszy – CG mogles kontrolowac przynajmniej polowe mapy, co ulatwialo masakrowanie przeciwnika – tutaj juz nie. CG mial miniguna i umozliwial prowadzenie nieprzerwanego ognia, a killstreak w Ghost ma strzelajacy pojedynczo granatnik. Dla mnie to spora zmiana w balansie miedzy tymi killstreakami.
@monki Wam się nigdy nie dogodzi. Najpierw wszyscy narzekają że nowe CoDy to badziew, najlepszy był CoD4 (co jest prawdą jeśli chodzi o multi, boskie było), a jak wracają do mechaniki CoD4, to czepiacie się że wracają do starych rozwiązań…
Ja wiem jedno – tej jesieni kupie i BF4 i COD Ghosts. Czy dostane nowe, wnoszace wiele do serii i calego gatunku zrecznosciowych strzelanek gry? Nie, ale nawet przez chwile nie podejrzewalem ich o to. Po prostu dostane kolejnego BF-a i kolejnego COD-a, z lekko zmieniona mechanika rozgrywki, z nowymi mapami i z kilkoma drobnymi nowinkami, ktore zadna rewolucja nie beda. Za to bede sie przy nich bawil rownie dobrze jak przy BC2, BF3 czy przy serii MW. I tylko to sie dla mnie liczy w tym roku.
@Tesu|Moze strzela sie tym troche inaczej ale to dalej to samo:)|Dobra nie mam czasu na klotnie.Dla mnie ten nowy COD nic nie wnosi to ,ze to dodali Psa ,ktory bedzie pewnie w kilku misjach w kampani a w multi bedzie useless i zmienili kilka rzeczy nic nowego nie wnoszac nie pozwala nazywac tej czesci nex genem.Pozdro.
@karol210693|Hmmm… Najpierw piszesz „kompletnie nic sie nie zmienilo!nic nawet killstreaki sa taki same…”, a pozniej „dodali Psa […] i zmienili kilka rzeczy” troche do siebie nie pasuje. Z tego co widze, to Ty wcale nie chcesz drobnych zmian w rozgrywce, Ty po prostu chcesz zupelnie nowej rozgrywki. A to znaczy, ze nie chcesz tego czym jest COD, tylko zupelnie innej gry. Moja rada – zamiast narzekac pograj w ARME, BF, CS, TF2, RO, MoH, AA, Crysis – w ktorej z tych gier znajdziesz cos dla siebie…
@Tesu|Ja nie mówię że wprowadzenie np: wślizgu jest „be” jako zmiana sama w sobie tylko że producent gry robi z takich zmian wielkie halo jakby swoją grą na nowo zdefiniowali gatunek i oczekuje od widzów bóg wie jakiego zachwytu. Niestety kiedy widzę zmiany jakie wprowadzili nie widzę nic czego już nie widziałem, ba! gra rozgrywka jaka była taka jest + kilka ficzerów. Czy BF4 ma tak samo? Nie bo pokazali ze nadal można wprowadzić do gry coś czego inni nie zrobili, np: walka/uniki w wodzie czy counter knife.
@DatUser|Z tego counter-knife korzystac bedzie mozna tylko w okreslonych sytuacjach. A biorac pod uwage ile razy w trakcie meczu korzysta sie z noza, to inaczej jak ciekawostka nazwac tego nie mozna. Co do wody, to najwyzsza pora bylo to wprowadzic, wymaga tego konstrukcja map. Na malych mapach COD wody jest tyle, ze taki ficzer bylby tam potrzebny jak kapielowki zima. 😉 Zreszta Bohemia byla pierwsza z prezentacja walki w/pod woda…
Dlatego zaprezentowane do tej pory filmy, zarowno te z BF4 jak i COD Ghosts nie pokazaly mi niczego, co by sprawilo, ze uznalbym je za nowa jakosc. Gdyby BF3 i MW3 porownac do Assassin’s Creed 2, to BF4 i Ghosts sa co najwyzej Brotherhoodem, a nie Black Flag jesli mowimy o zmianach w mechanice i zawartosci rozgrywki.
W jakiej to jednostce specjalnej sluza kobiety? Co z powaga i realizmem? Teraz pora na rozowe maskowanie broni, kevlarowe bikini, a kulminacja ewolucji CoD bedzie mozliwosc grania gejem. Ta seria zaczyna przypominac parodie samej siebie.
Obejrzałem trailer. To zabawne jak wiele ten nowy CoD ciągnie z innych gier (animacja kosy – kopiuj-wklej Bf3), lecz sam nie wprowadza czegoś nowego (a podobno miał być innowacyjny)
@Konradzinski|A powiedz mi, w ktorej czesci COD byla gra realistyczna, bo ja takiej nie pamietam? Czy quickscoping, strzelanie z broni w momencie wyskakiwania zza rogu albo bieganie po obszarze walki z dwiema strzelbami w rekach bylo do tej pory dla Ciebie kwintesencja realizmu i wiernie oddawalo akcje jednostek specjalnych? Kobieta jest tu najmniej realistycznym elementem, tak samo zreszta jak sluzacy w komandosach homoseksualisci… 🙂
Sorrki, mialo byc „Kobieta jest tu najmniej NIErealistycznym elementem”. 😛
@Tesu – seria CoD byla o tyle realistyczna, ze przedstawiala walke twardzieli, komandosow, podobna do tej z prawdziwych misji specjalnych. A teraz mamy do czynienia w fantazjami tworcow na temat lasek latajacych z bronia, ktorej w rzeczywistosci nawet nie bylyby w stanie uniesc. Jak dla mnie jest to wprowadzanie do gry pewnej umownosci, abstrakcji i rujnowanie w ten sposob klimatu. Idac dalej tym tropem mozna byloby wprowadzic giwery/miecze wieksze od bohaterow, rodem z japonskiej mangi.
@Konradzinski|W dalszym ciagu uwazam, ze zarzucanie COD tego, ze jest nierealistyczny bo wprowadza do rozgrywki kobiety podczas gdy cala mechanika i tempo gry z realizmem nie maja nic wspolnego, jest odrobinke niepowazne. Ja tam sie ciesze, ze beda laski. Jak tylko bede mial taka mozliwosc, to wlasnie wybiore gre postacia kobieca i bedzie to naprawde wredna i mordercza s…amica. 😛 . Oby tylko udalo mi sie utrzymac podobne k/d ratio jak w serii MW. 🙂
@Tesu – nie odrozniasz mechaniki gry, od jej klimatu i tyle w tym temacie.
@ TheEquinoxe „animacja kosy – kopiuj-wklej Bf3” jak widać hejterzy nie mają już się czego przyczepić
@Konradzinski|Co ty wgl wygadujesz?Twardziele?To jest OneManArmy,gdzie Ty widziałeś walkę podobną do prawdziwych misji specjalnych?CoD od zawsze jest taki sam.Przeszkadzają Ci laski?Nie wiem jak Ty,ale ja wolę patrzeć się na cycate kobitki,niż bezmózgich facetów.CoD potrzebuje zmian,jednak twórcy nie mogą zmienić jego podstawy,czyli tego całego sensu/fundamentu,który żywi Acti od lat. Ja czekam,może będzie pre-order,sprzedam się kolejny rok z rzędu…
@Konradzinski|Klimat to jest w Red Orchestra, w COD to jest berek strzelany. Fajny, dajacy satysfakcje, ale klimatu w nim niewiele.
@TheJohnsonPL/Tesu – do tej pory, w CoD, przynajmniej wyglad zolnierzy i uzbrojenie bylo wzorowane na prawdziwych misjach specjalnych. Mechanika jest arkadowa, ale klimat byl powazny. Po tym jak w CoD bedzie sie gralo karmiacymi matkami, dziecmi, staruszkami a strzelalo rozowymi pukawkami (chyba juz to jest mozliwe) klimat bedzie bardziej przypominal tez z Saint Row.
@TheJohnsonPL/Tesu – jednych cieszy kierunek, w ktorym podaza seria CoD, innych nie. Ja sie zaliczam do tych drugich.
w mw byl klimat w mw 2 tez sie wczułem a w mw 3 czegos mi zabraklo cod jest spoko jedyna zmiana jaka potrzebuje to zrobic cos z cheaterami
@Tesu|Czy counter knife to tylko ciekawostka, raczej nie bo sam się spotkało setki razy sytuacjami gdzie takie coś zmieniłoby tok walki i zamiast stracić pozycję CK dałby mi szansę się wybronić. Co do walki w wodzie to żadna konstrukcja map tego nie wymaga, ba! do tej pory nie było specjalnie gdzie pływać i walczyć. Tak czy owak nie chodzi to o to czy dana rzecz będzie używana codziennie czy raz na dwa dni, itd. tylko o to że Dice bezwzględnie pokazuje iż jeżeli się chce to można wprowadzić nową zawartość.
Oczekiwać od takiej gry jak Batek nowej jakości to tak jak oczekiwać co roku od Hiszpańskiej pomarańczy jeszcze lepszego pomarańczowego smaku XD Z tych dwóch gier tylko gra Dice pokazała klasę co do rozwoju, nie tylko wyszlifowali to co do tej pory mieli w grze, ale również dodali i ulepszyli to co było dobre kiedyś w serii i na dodatek dorzucili to czego i jeszcze inne fpsy nie miały… a Nowy CoD co? A recykling i tyle i nie gadać że nie mogli się bardziej postać bo mogli ale poszli na łatwiznę jak zwykle
Z tego widać na trailerze MP to oglądając to jedyna prawdziwa nowość w tej grze (jeżeli chodzi o MP) to możliwość zniszczenia czegoś. Fakt że oskrypotowane do bólu bo nie da się niszczyć na pałę i jak coś wysadzisz to padnie tylko w jeden właściwy sposób. Ślizgi to jawna ciekawostka, po prostu zastąpi obecnie teraz używany „dive” i tyle. Poza tym ze zmian to chyba tylko to że dodali sporo nowych rzeczy w EQ gracza bo takie rzeczy jak przeskakiwanie przeszkód zostało jedynie podrasowane więc w/e.
@Nezir|A co Batek był kiedykolwiek wydany w „stanie” pre-alpha? Widzę koljny, który nie wie jak zainstalować grę, który wymyśla bajki że gra nie działa lub ma pełno bugów :E
@DatUser|A wyobrazasz sobie CODa z jego malymi i ciasnymi mapkami i pelnym systemem zniszczen? Bylby niegrywalny. W BF masz glownie otwarte przestrzenie i tylko czasem zabudowania. Ok, jest dodatek CQ, ale nawet tam nie bylo mowy o niszczeniu scian. I nie mow, ze mapy w BF nie wymagaja walki w wodzie. Chocby ta z BF3, gdzie jedna z druzyn zaczynala na lotniskowcu. Jesli obrona portu byla kumata, to czesto mecz konczyl sie rzeznia przeciwnika w wodzie wlasnie.
I dla mnie counter knife to taka sama ciekawostka jak wprowadzenie nowego killstreaka w COD. Czyli cos, z czego czasem skorzystam, cos co moze uratowac mi zycie, ale nic, co w znaczacy sposob zmienia rozgrywke. Obie serie dostarczaja funu, ale robia to w zupelnie rozny sposob. Obie sa tez co roku udoskonalane, ale w tym roku to tylko ewolucja. Najwiekszy problem z COD maja osoby grajace glownie w BF, ktore zarzucaja grze Acti to, ze nie jest ona podobna do BF…
chcialbym przypomniejc ze bf 3 w dniu permiery byl niegrywanly masa bugow dopiero 1 dlc naprawilo sprawe
Czuję się jak co roku. Grę chciałbym ale… po zakończeniu serii MW (dużo rzeczy z reszta jest tutaj podobnych choć dużo lepsza grafika w grze) to będę spoglądał na wyścig fourdeltaone z teknogods.
To mi przypomina taką żałosną scenę. Jest nowa generacja konsol, zrobimy odrobinę lepszą grę ale żeby sprzedaż nie zmalała zrobimy taki sam uśmiech jak rok temu.
@Tesu|No pewnie że sobie wyobrażam bo tu nie chodzi o zrównanie mapy z ziemią tylko o wprowadzenie odpowiedniego poziomu zniszczeń. CoD tym bardziej ma łatwo bo mapy są małe, a tym samym nie ma za dużo do rozwałki i można łatwiej utrzymać balans zniszczeń przy okazji robią owe zniszczenia na poziomie. Czyli co? Nie skryptować zawalających się stacji benzynowych tylko pozwolić niszczyć je jak popadnie, itd. Akurat na tym polu Ghost powinien pokazać co potrafi ale oni woleli pójść na łatwiznę jak zwykle.
Nigdy nie powiedziałem że mapy BF’a nie wymagają walki w wodzie, powiedziałem że dotąd nie było gdzie używać tej mechaniki poza kilkoma nielicznymi miejscami. Żeby było śmieszniej znam mapę gdzie brak walki wodzie jest wręcz wymagany dla balansu sił. Tak czy owak Ghost pomimo tego że przeszedł wielką zmianę nadal nie pokazuje nic ciekawego w przeciwieństwie do konkurencji, grałem dzisiaj dobre 6h w BO2 i to samo co widziałem przez te 6h w BO2 widzę w GP Ghost’a….
czyli jeżeli po kilku godzinach BO2 czy innej części CoD’a aż mnie mdli to czego mam się spodziewać po Ghoscie jeżeli w nim rozgrywka wygląda praktycznie kropka w kropkę jak w poprzednich częściach. Właśnie dlatego nie mogę się zgodzić że Ghost będzie dobry czy wprowadza wiele nowego bo jako FPS niestety tego nie robi. Natomiast konkurencja wprowadza coraz więcej i więcej nawet dodając to czego do tej pory nikt nie miał i właśnie to się ceni. CoD bez problemu mógł zrobić to samo ale niestety wieje nudą…
Jedna rzecz która naprawdę mnie zawiodła mnie najbardziej to brak zmian w animacji postaci, która nigdy mi się nie podobała i psuła dynamikę rozgrywki robiąc ją strasznie sztywną. Skoro chwalą się tak bardzo zmianami w animacji to po co trzymać się tego sztywnego biegu skoro można zrobić to płynniej i wprowadzić prawdziwą dynamikę zamiast udawać że ma się dynamiczną animację dodają jakieś wślizgi. Naprawdę nie kapuje ich, tak jak kiedyś w MW3 spartolili audio tak teraz dali klapę odnośnie animacji.
To będzie pierwszy COD, którego na pewno nie kupię. Mapki i grafika wyglądają jak DLC do BO2. A miał być taki hit…