
Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]
![Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8c57b76b-8fec-4971-ba3d-2aba0c52abce.jpeg)
Infinity Ward na tworzeniu map zjadło zęby, więc jego ekipa postanowiła podzielić się tym doświadczeniem. Nowy materiał poświęcony Call of Duty: Ghosts pokazuje pracę nad mapą Freefall od podszewki.
Freefall w Call of Duty: Ghosts:

Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tak się na tym filmiku podniecają tym rozwalającym się budyneczkiem, a jak sobie przypomnę gameplay z BF4 i cały zawalający się budynek to śmiać mi się chce z tych laików z Infinity Ward.
fakt cod jest gorszy pod wzgledem grafiki i to sie nie zmieni ale za to on odpali wiekszosci graczy na ultra do tego cos tam sie rozwali i nawrt na kompie sprzed paru lat nadal bedzie sie dalo grac . A pograj w battlefielda 4 na 2 rdzeniach 🙂
Brakuje transformera robaka i byłoby afigena:)
„Infinity Ward na tworzeniu map zjadło zęby” ja bym ich tak nie chwalił. Mapy z MW3 to jedne z najgorzej zaprojektowanych map jakie widziałem w ostatnich latach
Wrzucę tu dwa filmik, w celu czysto humorystycznym nie chcę urażać fanów CoD-a w ten sposób. Ale pokazują CoD Ghost Vs BF 4 w pełnej krasie : ) http:www.youtube.com/watch?v=yRriF6Pu1kk|Runda 2|http:www.youtube.com/watch?v=KJIIgdSW6O4Mnie to rozbawia : )
@luk dokładnie, chciałem to wrzucic, byles pierwszy ^^ Świetny filmik 😀
@Kiken |w singlu w MW3 wieżowiec podobnie się zawalał do tego z BF4 więc nie gadaj głupot idioto
Nie ma jak porównywać dwie całkowicie różne gry (jedyne co je łączy to że są to FPSy) czekam na porównanie Simsmów do StarCrafta 2 😀
@raiden22 Oj, czyżbym uraził fanboya? Nie ma to jak wyzywać innych od idiotów jak się nie zgadzamy z ich zdaniem. W singlu to sobie mogą oskryptować budynek i się zawali, a tak się zdaje, że grałem w MW3 i co ty człowieku w ogóle porównujesz? Jakiś mały budyneczek do gigantycznego wieżowca.
Jak na tą chwilę widzę 2 „fanboyów” – Kiken i raiden22 – , ale cóż ja tam wiem .
W singlu wszystko jest możliwe.
@saborcat|Hmmm… w Starcrafcie nie można budować domów i zabijać ludzi w basenie bez drabinek : D
@Kiken mam nadzieję, że wiesz iż cała destrukcja w Battlefieldzie jest tak oskryptowana jak singiel Call of Duty. Ten cały wieżowiec to jeden wielki skrypt, który zawsze wali się tak samo.
@Dase71 Nie jestem fanboyem i podchodzę obojętnie do obu gier, Ghosts nie kupię bo to odgrzewany jak co roku kotlet, a BF4 wygląda dla mnie jak nieco ulepszone DLC do trójki.
@Kiken Czyli jedno i to samo 😉
@Kiken |w bf4 ten wieżowiec to też jest skrypt ponieważ zawala się w tym samym czasie i tak samo, podobnie jak antena na granicy kaspijskiej w bf3, nie znasz się to nie gadaj.
boże ludzie. W CoD nie znajdziecie niczego nowego więc przestańcie pluć bo szkoda śliny (klawiatury). Chcecie rozwałke? zagrajcie sobie w redfaction. A dla mniej wymagających pozostaje zawsze tryb creativ w minecraft
@raiden22 Ten wieżowiec nie wali się w tym czasie… Normalnie trzeba go rozwalić.
To w CoDzie zawala się tylko na singlu raz i w określonym czasie.
@raiden22 w BF4 w przeciwieństwie do BF3 wszystkie zniszczenia muszą być zainicjowane przez graczy. Ale pewnie, lepiej rzucać się ze śliną na wszystkich którzy się z tobą nie zgadzaja
I tak zaraz wpadną ludzie którzy będą pisać ze destrukcja bc2>bf4 bo w bc2 się budynki zawalały a w bf4 wszystko tak samo się zawala xD, więc powiedzcie mi jaka jest różnica w rozwaleniu 4 ścian i zawaleniu się tak samo budynku w bc2 gdzie z 10 takich samych budynków na mapie. od zawalenie się wieżowca przez rozwalenie podpór(?) czy w jaki sposób inny gracz to musi zrobić?
Opisują mapkę, ale nic treściwego nie pokazali. Lepszy ten filmik (z innej beczki): http:www.youtube.com/watch?v=t9IgEH_km6M
Zawsze byłem za serią CoD (tą od IW) dopóki nie wyszedł MW2. Z początku mi sie podobał (MW2), ale później przekonałem się, ze to odgrzewany kotlet. Zaznaczam, że w FPSach lubię tylko singla. Grałem w BF BC2 i dla mnie to była taka sztuczna gra. IMO CoD4 to najlepsza gra FPS (oczywiście pomijając HLy 😛 ) ever. Później do głosu doszła kasa i mamy to co mamy aktualnie. A to, że się budynek zawsze przewraca tak samo, to mam osobiście gdzieś…
…Grafika może być dziesięcioletnia – ważne aby fabuła była ok, a samo granie dostarczało funu.
@raiden22, żeby budynek się rozwalił trzeba zniszczyć parę punktów w budynku. Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj…
Luk1989@ Hahahaha.Cała prawda!A teraz do hejterów BF.Zniszczenie tego wieżowca, będzie zależało od graczy, a nie od czasu gry, więc proszę, ale nie porównujcie mi tego do MW3…
Nie ma co porownywac bfa do coda, w bfie w multi sa ogromne i to jest taka linia frontu, prawdziwa wojna, nie ma szans na obiegniecie mapki w ciągu minuty. W codzie natomiast sa male mapki na szybkie operacje oddzialow spec. Wiem co mowie bo sam mam obie gry choć trochę bardziej wole coda (bo aktualizacje nie sa tak wielkie a neta mam limitowanego 😉 )
@gunardan Opad szczeny 0.0 !!
ShakerPL@ „prawdziwa wojna” w bf? Hahaha dobre
A ja tam wolę Aliens vs Predator i Unreal Tournamenta, o!
@ShakerPL Ma rację. Może nie aż w takim stopniu, bo chodzi tu o samą bitwę, ale mniej więcej tak to wygląda.