rek
rek
30.08.2013
Często komentowane 31 Komentarze

Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]

Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]
Infinity Ward na tworzeniu map zjadło zęby, więc jego ekipa postanowiła podzielić się tym doświadczeniem. Nowy materiał poświęcony Call of Duty: Ghosts pokazuje pracę nad mapą Freefall od podszewki.

Freefall w Call of Duty: Ghosts:

rek

31 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Anatomia mapy [WIDEO]”

  1. Tak się na tym filmiku podniecają tym rozwalającym się budyneczkiem, a jak sobie przypomnę gameplay z BF4 i cały zawalający się budynek to śmiać mi się chce z tych laików z Infinity Ward.

  2. fakt cod jest gorszy pod wzgledem grafiki i to sie nie zmieni ale za to on odpali wiekszosci graczy na ultra do tego cos tam sie rozwali i nawrt na kompie sprzed paru lat nadal bedzie sie dalo grac . A pograj w battlefielda 4 na 2 rdzeniach 🙂

  3. Brakuje transformera robaka i byłoby afigena:)

  4. dragonrider01 30 sierpnia 2013 o 17:27

    „Infinity Ward na tworzeniu map zjadło zęby” ja bym ich tak nie chwalił. Mapy z MW3 to jedne z najgorzej zaprojektowanych map jakie widziałem w ostatnich latach

  5. Wrzucę tu dwa filmik, w celu czysto humorystycznym nie chcę urażać fanów CoD-a w ten sposób. Ale pokazują CoD Ghost Vs BF 4 w pełnej krasie : ) http:www.youtube.com/watch?v=yRriF6Pu1kk|Runda 2|http:www.youtube.com/watch?v=KJIIgdSW6O4Mnie to rozbawia : )

  6. Battlefielder 30 sierpnia 2013 o 18:15

    @luk dokładnie, chciałem to wrzucic, byles pierwszy ^^ Świetny filmik 😀

  7. @Kiken |w singlu w MW3 wieżowiec podobnie się zawalał do tego z BF4 więc nie gadaj głupot idioto

  8. Nie ma jak porównywać dwie całkowicie różne gry (jedyne co je łączy to że są to FPSy) czekam na porównanie Simsmów do StarCrafta 2 😀

  9. @raiden22 Oj, czyżbym uraził fanboya? Nie ma to jak wyzywać innych od idiotów jak się nie zgadzamy z ich zdaniem. W singlu to sobie mogą oskryptować budynek i się zawali, a tak się zdaje, że grałem w MW3 i co ty człowieku w ogóle porównujesz? Jakiś mały budyneczek do gigantycznego wieżowca.

  10. Jak na tą chwilę widzę 2 „fanboyów” – Kiken i raiden22 – , ale cóż ja tam wiem .

  11. W singlu wszystko jest możliwe.

  12. @saborcat|Hmmm… w Starcrafcie nie można budować domów i zabijać ludzi w basenie bez drabinek : D

  13. @Kiken mam nadzieję, że wiesz iż cała destrukcja w Battlefieldzie jest tak oskryptowana jak singiel Call of Duty. Ten cały wieżowiec to jeden wielki skrypt, który zawsze wali się tak samo.

  14. @Dase71 Nie jestem fanboyem i podchodzę obojętnie do obu gier, Ghosts nie kupię bo to odgrzewany jak co roku kotlet, a BF4 wygląda dla mnie jak nieco ulepszone DLC do trójki.

  15. @Kiken Czyli jedno i to samo 😉

  16. @Kiken |w bf4 ten wieżowiec to też jest skrypt ponieważ zawala się w tym samym czasie i tak samo, podobnie jak antena na granicy kaspijskiej w bf3, nie znasz się to nie gadaj.

  17. boże ludzie. W CoD nie znajdziecie niczego nowego więc przestańcie pluć bo szkoda śliny (klawiatury). Chcecie rozwałke? zagrajcie sobie w redfaction. A dla mniej wymagających pozostaje zawsze tryb creativ w minecraft

  18. @raiden22 Ten wieżowiec nie wali się w tym czasie… Normalnie trzeba go rozwalić.

  19. To w CoDzie zawala się tylko na singlu raz i w określonym czasie.

  20. dragonrider01 30 sierpnia 2013 o 20:10

    @raiden22 w BF4 w przeciwieństwie do BF3 wszystkie zniszczenia muszą być zainicjowane przez graczy. Ale pewnie, lepiej rzucać się ze śliną na wszystkich którzy się z tobą nie zgadzaja

  21. I tak zaraz wpadną ludzie którzy będą pisać ze destrukcja bc2>bf4 bo w bc2 się budynki zawalały a w bf4 wszystko tak samo się zawala xD, więc powiedzcie mi jaka jest różnica w rozwaleniu 4 ścian i zawaleniu się tak samo budynku w bc2 gdzie z 10 takich samych budynków na mapie. od zawalenie się wieżowca przez rozwalenie podpór(?) czy w jaki sposób inny gracz to musi zrobić?

  22. Opisują mapkę, ale nic treściwego nie pokazali. Lepszy ten filmik (z innej beczki): http:www.youtube.com/watch?v=t9IgEH_km6M

  23. Zawsze byłem za serią CoD (tą od IW) dopóki nie wyszedł MW2. Z początku mi sie podobał (MW2), ale później przekonałem się, ze to odgrzewany kotlet. Zaznaczam, że w FPSach lubię tylko singla. Grałem w BF BC2 i dla mnie to była taka sztuczna gra. IMO CoD4 to najlepsza gra FPS (oczywiście pomijając HLy 😛 ) ever. Później do głosu doszła kasa i mamy to co mamy aktualnie. A to, że się budynek zawsze przewraca tak samo, to mam osobiście gdzieś…

  24. …Grafika może być dziesięcioletnia – ważne aby fabuła była ok, a samo granie dostarczało funu.

  25. @raiden22, żeby budynek się rozwalił trzeba zniszczyć parę punktów w budynku. Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj…

  26. Luk1989@ Hahahaha.Cała prawda!A teraz do hejterów BF.Zniszczenie tego wieżowca, będzie zależało od graczy, a nie od czasu gry, więc proszę, ale nie porównujcie mi tego do MW3…

  27. Nie ma co porownywac bfa do coda, w bfie w multi sa ogromne i to jest taka linia frontu, prawdziwa wojna, nie ma szans na obiegniecie mapki w ciągu minuty. W codzie natomiast sa male mapki na szybkie operacje oddzialow spec. Wiem co mowie bo sam mam obie gry choć trochę bardziej wole coda (bo aktualizacje nie sa tak wielkie a neta mam limitowanego 😉 )

  28. @gunardan Opad szczeny 0.0 !!

  29. ShakerPL@ „prawdziwa wojna” w bf? Hahaha dobre

  30. A ja tam wolę Aliens vs Predator i Unreal Tournamenta, o!

  31. @ShakerPL Ma rację. Może nie aż w takim stopniu, bo chodzi tu o samą bitwę, ale mniej więcej tak to wygląda.

Dodaj komentarz