
Były pracownik Human Head: „Prey 2 było pełną grą”

Jason L. Blair to były projektant narracji i scenarzysta w studiu Human Head, który obecnie pracuje w Volition. Na swoim Twitterze odniósł się do wczorajszych plotek, jakoby Prey 2 miał powstawać teraz w Arkane. Według niego, gra była już gotowa. Oto co pisze w serii wpisów:
Ta plotka o Preyu 2 i Arkane daje nowe życie wielu starym kłamstwom. Milczałem o tym wszystkim, ale nie mogę dłużej trzymać języka za zębami. Pracowałem w Human Head przez lata, doświadczyłem w tym w czasie różnych etapów prac nad Preyem 2. Byłem projektantem narracji i scenarzystą Preya 2 przez ostatnie pół roku jego produkcji w Human Head. Przygotowane mieliśmy więcej niż demo. Prey 2 było pełną grą. I szalenie zabawną. Ekipa odpowiedzialna za projekt była mała, ale nie zauważylibyście tego. To, co się stało z Preyem 2, miało podłoże polityczne i to mnie najbardziej smuci. I było małostkowe. Można byłoby się o to procesować w sądzie. Huaman Head miało świetną grę. Pękło mi serce, kiedy Prey 2 znalazł się w zawieszeniu. Human Head zasługiwało na to, by ta produkcja została wydana. Potrzebowali jej. Co do Arkane – podobało mi się Dishonored. […] Jeśli plotka jest prawdziwa, zrobią dobrze również Preya 2. Ale smutno mi, że nie będzie on już należał do Human Head. Smutno mi, że moi przyjaciele nie będą cieszyli się uznaniem za swoje osiągnięcia.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Były pracownik Human Head: „Prey 2 było pełną grą””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wczoraj pojawiły się nowe plotki o Preyu 2, z których wynika, że gra została całkowicie zresetowana i odpowiedzialne jest za nią teraz nowe studio – Arkane. Choć informacje te nie zostały jeszcze potwierdzone, na oceany internetu zaczęły wypływać nowe fakty o produkcji. Jeden z byłych pracowników Human Head twierdzi, że projekt był grywalny, a to, co się z nim dzieje, rozbija się „o politykę”.
Nigdy nie wiem czy gościu pisze to szczerze czy tylko ze swoją ekipą chcą nas wykorzystać abyśmy w jakiś sposób pomogli im oddać markę… chociaż jedno z drugim się pokrywa.. xD Cóż, chętnie bym zagrał, wyglądało całkiem nieźle. Zobaczym, Dishonored to po Bio:Infinite drugi naj singiel jaki ostatnio grałem 😀
Od kiedy „więcej niż demo” to pełna gra?
@Salubri667, Przecież jego następne słowa to „Prey 2 było pełną grą”.
@tomecki – EA zabije SW1313? Oni mogą co najwyżej ją wskrzesić, bo i tak jest od dawna zawieszona (z resztą ocenianie gry po zapowiedziach, to stały błąd jaki się popełnia). Co do graczy i firm. Jeżeli gracze wciąż chcieliby grać w platformówki, albo czekać kilka lat na grę, by się dowiedzieć, że autor nie ma co jeść i zawiesza projekt, to proszę bardzo, indyki stoją otworem.
Nie da się stworzyć dużej gry bez dużych pieniędzy, a dużych pieniędzy, szczególnie gier na licencjach. Z resztą nie ma się co oszukiwać i wystarczy obrócić głowę, by zobaczyć dokładnie te same brzydkie i niedobre praktyki… Gry to nie jest azyl „dla wybranych”, gry to taka sama branża jak każda inna i nie ma się co dziwić, że tu sprzedają, tam zawieszają, mimo, że wyglądało obiecująco. Nikt nie może stracić dla tego, bo gracze chcą pograć, a praktyki będą kontynuowane do póki będą masy ludzi płacących.
@AoS|Ignorant.
@AoS I dlatego jak Resident Evil czy Dead Space rozchodzą się w milionach egzemplarzy, i tak uważane są za porażki, bo w produkcję wpakowano duże pieniądze. A niszowy tytuł, który kosztował ułamek tego co produkcje AAA, ale znalazł swoją publiczność (Dark Souls, X-COM) zwraca koszty nawet jeśli nie rozeszło się 5 milionów kopii.