
Bulletstorm: Gra odniosła największy sukces spośród nowych produkcji w 2011 roku

Tak twierdzi Wojciech Mądry, projektant poziomów Bulletstorma. W rozmowie z magazynem Edge stwierdził:
Ta marka odniosła największy sukces spośród nowych w tamtym roku. Myślę, że za każdym razem, gdy zrobisz, co tylko w twojej mocy, a potem czytasz pozytywne opinie w prasie, które jednak nie przekładają się na sukces finansowy, masz wrażenie, że coś mógłbyś zrobić inaczej. Problem w tym, że podobnie jak w branży filmowej najwięcej pieniędzy generują sequele. Koniec końców zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, by stworzyć wspaniałą grę, produkcję, w którą sami chcieliśmy zagrać i nie mamy się czego wstydzić, niczego nie chcielibyśmy też zmieniać. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy.
Może jednak Epic Games powinno zaryzykować i pozwolić na zrobienie kontynuacji? Przyznaję – zagrałbym.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Bulletstorm: Gra odniosła największy sukces spośród nowych produkcji w 2011 roku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pozwolenie od Epic Games nie wystarczy tez trzeba mieć wydawce. A o ile pamiętam twórcy chcieli zrobić Bulletstorm 2 tylko firmie EA nie podobały się wyniki sprzedaży.
Jakby gra miała normalny multi ala quake 3 arena czy Unreal to by była większa sprzedaż. A tak dostaliśmy dobry single z pseudo multi coop areną…
kurde niech zrobią 2 część! Bulletstorm to dla mnie najlepszy fps tego milenium, ale jak zawsze banda dzieci woli co roku kupować nowe identyczne części coda zamiast wydać pieniądze na orginalną i Zaje*istą gre.
@BIGMIKI coś Ci się pomyliło dzieci nie wydają na gry tylko je ściągają 😉
Sam z chęcią przytuliłbym raz jeszcze Trishke. Pozostaje czekać… czekać i mieć nadzieję… | |@Paindemonium – a co złego było w tym multi? Przyjemna rozgrywka polegająca na współpracy, a o to przecież chodziło. Ja bawiłem się świetnie – zwłaszcza jak się grało z ludźmi znającymi kilka sztuczek, a nie tylko z ludźmi bezmyślnie rozwalającymi kolejne fale przeciwników…
@Zaba2501 To prawda survival w Bulletstorm był fajny lecz lepszy byłby multi w stylu Quake.
W sumie ma rację. On jako projektant poziomów zrobił wszystko co mógł. Na słaby marketing wpływu już nie miał 🙂 Chociaż zapomniał dodać, że wersja na Xboxa miała bonusowo umożliwiać dostep do bety Geearsów 3 i to sprzedaż na tej konsoli podbiło.
AHAHAHAHA, gejming schodzi na psy.
Oj zagrałbym w kontynuacje 😀 Gra miała swój klimat i zaj****te teksty Graysona Hunta (przykład: jego zasmucenie z powodu straty mechanicznego dinozaura :/ )
Oj, zagrałbym w kontynuacje. Gra miała swój klimat i super teksty Graysona Hunta. Przykład: jego zasmucenie po stracie mechanicznego dinozaura w jednej z misji :/
Zaba… w tym było złe że stało się to co wielu przewidywało. Gra była tylko na jeden sezon, nie było po co na dłuzej w niej zostawac.
A co tam jakis [beeep] co nawet konkretnych licz ze sprzedarzy nie widzial moze wiedziec.|Jego zdanie tak sie liczy jka pana Mirka, pijaczka spod biedronki.
Bulletstrom to świetna rozwałka która daje radochę a oto chodzi w grach. Jestem za kontynnuacją
Było ok, ale zabrakło coop na dwóch graczy i po łebkach potraktowali multi, który był dociśnięty na siłę, a IMO dało się z tego wykrzesać o wiele więcej.
Ta gra jest świetna i po prostu wspaniała!