rek
rek

Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności

Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności
A także porównanie liczby fps-ów do oryginału – czy 6 lat to dość czasu, by gra działała lepiej?

Sprawdził to serwis GameGPU, a wyniki nastrajają optymizmem. Okazuje się bowiem, że nowa edycja nie tylko nieco inaczej wygląda (o czym można się przekonać, oglądając wideo w tym newsie), ale jest też lepiej zoptymalizowana, co dobrze widać na poniższych wykresach. Na początek Full HD w wersji oryginalnej:

bl_1920_178n6.png

A następnie w remasterze:

blr_1920_178n6.png

Jak widać, jest lepiej niezależnie od karty graficznej, bo w nowej edycji 60 klatek zapewniają nawet Radeon RX 460 i GeForce GTX 750 Ti. Podobnie wygląda sytuacja w rozdzielczości 2560 x 1440:

bl_2560_178n6.png
blr_2560_178n6.png

GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 470 wystarczające do grania na maksymalnych detalach w QHD przy 60 fps-ach to rzadki przypadek, nawet jeśli mówimy o lekko zmienionej wersji gry sprzed 6 lat. Na koniec jeszcze kwestia procesora. Ponieważ GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, nie powinno dziwić, że lepsze wyniki można uzyskać na chipach Intela:

bl_proz_178n6.png
blr_proz_178n6.png

Choć nawet w tym przypadku widać, że nowa edycja pozwala osiągnąć na tym samym procesorze nieco więcej klatek na sekundę.

rek

3 odpowiedzi do “Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności”

  1. Albo grafika celowo ograniczona żeby działało na bieda-konsolach.

  2. Albo zupełnie nic nie zmienili.

  3. Mamy 2017 a ludzie dalej myślą że gry na pc wyglądają źle bo konsole. EHH|Ciekawe czemu crysis 3 wygląda tak dobrze skoro był na nawet gorszej konsoli, na ps3.|Może kiedyś ludzie zrozumieją że to twórcy a nie konsole są problemem|Przy okazji podejrzewam że zasługa sterowników spora, wiedzieli o nowych kartach to lepiej dostosowali i wykorzystali potencjał

Dodaj komentarz