
Blizzard: Po ostatnich skandalach sponsorzy wycofują się ze wsparcia Overwatch League

Po pozwie o molestowanie i dyskryminację Activision Blizzard pozostaje w ogniu krytyki. Powodem nie są jednak wyłącznie opisywane w dokumencie wydarzenia, ale również reakcja samej firmy na te rewelacje. Pożar zaczęto na poważnie gasić dopiero po tygodniu, kiedy specjalne oświadczenie wydał Bobby Kotick, ze stanowiska ustąpił prezes Blizzarda, a z World of Warcraft zniknęły nawiązania do oskarżanego o napastowanie współpracowniczek dyrektora kreatywnego.
Sytuacja daleka jest jednak od uspokojenia, ponieważ od spółki odcinają się dotychczasowi biznesowi partnerzy. Kilka dni temu gracze zauważyli, że z listy sponsorów Call of Duty League i Overwatch League zniknęło T-Mobile. Jak donosi Washington Post, Teraz do niemieckiej sieci komórkowej dołączyły także Coca-Cola i State Farm, firma ubezpieczeniowa z USA, które również postanowiły przestać wspierać e-sportową scenę Overwatcha.
State Farm postanowiło „ponownie ocenić” swoje marketingowe powiązania z ligą i poprosiło o usunięcie reklam z weekendowych rozgrywek. Rzecznik Coca-Coli przyznał z kolei, że gigant postanowił „zrobić krok w tył, aby raz jeszcze przyjrzeć się przyszłym planom i programom”.

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Blizzard: Po ostatnich skandalach sponsorzy wycofują się ze wsparcia Overwatch League”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zamiast zajmować się grami, zajmowali się gównianą poprawnością polityczną która są przesiąknięci. Niech upadną nie będę płakał
z OWL’em to od początku był shitfest, odkąd najlepszy zawodnik w grze postanowił zakończyć, wiedziałem, że to gra nie warta świeczki, zresztą od początku mi nie leżała.
„na szczęście” czinkowe juany nie śmierdzą
Wychodzi szydło z worka. Na sztandarach różnorodnośc, tolerancja i lewicowe ideały i logo firmy w tęcze, a za zamkniętymi drzwiami mobbing i molestowanie seksualne. Koniec konców ukazuje się stara prawda że firma kreuje się na taką firme która przyniesie im najwięcej korzyści. Chcecie byśmy byli tolerancyjni i róznorodni? Bedziemy! A wy kupujcie nasze produkty. A juz dawno mozna było zauważyć to chocby na przykładzie logo. Kolorowe w Europie i Amerykach. Niekolorowe w krajach muzułmańskich. 😀
Blizzard skończył się po fuzji z Activi$$ion. Rest in pieces.
Mi zaczeło śmierdzieć to wszystko jak Chiński zespół dostał dwa najbardziej ikoniczne kolory dla reprezentacji |ZŁOTO I CZERŃ… |dosłownie wtf.
@alkair4 Ale wiesz, że Seul leży w Koreii Południowej, a nie w Chinach, prawda?
i dobrze
to był już jakiś wyrok?