rek
rek
08.03.2013
Często komentowane 19 Komentarze

Biuro gier zaginionych: Tomb Raider: Ascension ? Czy Lara w tej wersji byłaby lepsza? [WIDEO]

Biuro gier zaginionych: Tomb Raider: Ascension ? Czy Lara w tej wersji byłaby lepsza? [WIDEO]
W tym tygodniu po wielu latach produkcji nareszcie zadebiutował nowy Tomb Raider, który znacząco różni się od poprzednich części. Okazuje się, że początkowo gra miała w większym stopniu przypominać survival na otwartej wyspie oraz zostać opatrzona podtytułem Ascension. Do sieci trafił film prezentujący tę właśnie wczesną wersje projektu. Z gameplayem!

Film z Tomb Raidera: Ascension pochodzi z udostępnionej w AppStorze aplikacji The Final Hour poświęconej nowym przygodom Lary. W niej można znaleźć masę ciekawych informacji o procesie produkcji, w tym wspomniany gameplay.

Widzimy m.in. scenę z jazdą konną oraz fragment, w którym panna Croft opiekuje się… małą dziewczynką. Nic w tym dziwnego — Tomb Raider: Ascension inspirowane było m.in. Resident Evil, Shadow of the ColossusICO.

Materiał znajdziecie poniżej:

rek

19 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Tomb Raider: Ascension ? Czy Lara w tej wersji byłaby lepsza? [WIDEO]”

  1. SyntheticAvenger 8 marca 2013 o 17:02

    Nie, dobrze jest jak jest 🙂

  2. @SyntheticAvenger, jeżeli wziąć pod uwagę że ten nowy Tomb Raider nie jest Tomb Raiderem to faktycznie jest dobrze. Co prawda jest to bardzo dobry film interaktywny, ale ni jak ma się do Tomb Raidera.

  3. Nie podoba mi sie to, jak w nowej grze wszystko wskazuje na to, ze Lara stara sie przetrwac i zwyczajnie przezyc, kiedy podczas samej rozgrywki zabijamy setki przeciwnikow z palcem w… nosie. Moglibysmy miec ten palec gdzies indziej i wcale nie byloby trudniej. To jest moj glowny zarzut co do produkcji. Na tej podstawie moglbym twierdzic, ze Ascension bardziej przypadloby mi do gustu, ale pewnie nigdy sie nie dowiemy, jak ta gra naprawde mialaby wygladac.

  4. kamil999666 8 marca 2013 o 17:22

    Nowy TR powinien się zwać „Uncharted: Young women against world”, a nie podpinać się pod starą Larę

  5. aleksdraven 8 marca 2013 o 17:23

    Te elementy powinni użyć w kolejnej części.

  6. może i słaba , ale gdyby tak grę wydać w podobniej stylistyce jak Lara Croft and the Guardian of Light , w rzucie izometrycznym , z więksża liczbbą elementów zręcznościowych , a mniejszą liczbą strzelanek , bez niczyjej pomocy ..eh marzenia

  7. Może zostanie to użyte w kolejnej części, obecna gra zostanie potraktowana jako wybryk i więcej nie zobaczymy gry w takiej formie.

  8. SyntheticAvenger 8 marca 2013 o 18:19

    @Fowl zgodzę się, że nowe dzieło Crystal Dynamics różni się diametralnie od klasycznych części, ale twórcy od dawna mówili, żeby zapomnieć o wszystkim, czym był wcześniej Tomb Raider. Ja tak uczyniłem, dlatego też bawię się przy nim znakomicie i nie rozpaczam nad tym, że „to już nie to samo”. Nie można bez końca trzymać się jednej, utartej ścieżki 🙂

  9. Wg mnie prototyp prezentuje się znacznie ciekawiej, niż ostateczna wersja.

  10. @sebogothic|Jak można prototyp porównywać do ostatecznej wersji? Zresztą prototyp nie jest lepszy, pewnie nawet nie grałeś w ostateczną wersję, ale twierdzisz że jest gorsza „bo to jest restart serii”…

  11. @SyntheticAvenger, nie twierdzę że jest to zła część, gra się przyjemnie i o to chodzi, jednakże ja osobiście żałuję że Tomb Raider poszedł w tym kierunku. Brakuje mi zagadek i wolałbym żeby było mniej walki, a więcej eksploracji wyspy.

  12. SyntheticAvenger 8 marca 2013 o 19:26

    @Fowl No też racja.. „Otwartość” wyspy jest taka.. powiedzmy, że umowna. Niby mamy swobodę w eksploracji wyspy, ale i tak swobody mamy tyle, na ile pozwolili nam developerzy. Jeśli chodzi o walki.. Tomb Raider już dawno poszedł w tym kierunku (Legenda, Underworld – tam strzelaniny przeważały), a w nowym TR jest o tyle fajnie, że chociaż możemy sobie poulepszać broń, z której korzystamy. Z kolei dodatkowe skille sprawiają, że potyczki są miejscami bardzo soczyste. Mimo, że walk jest sporo, to i tak..

  13. SyntheticAvenger 8 marca 2013 o 19:31

    ..tutaj zostały zrealizowane dużo lepiej niż w jakiejkolwiek poprzedniej części serii (ten auto-aim nawet w najnowszych częściach – nie cierpię auto-aimu ^_^). Poza tym zaryzykuję stwierdzenie (i chyba Ameryki tym nie odkryję), że gdyby Tomb Raider był wydany w bardziej klasycznej formie zwyczajnie by się nie sprzedał.. A jeśli chodzi jeszcze o eksplorację – spójrzmy na to pozytywnie: przynajmniej Kryształowi mają coś do poprawy w ewentualnym sequelu, który pewnie wcześniej, czy później nadejdzie 🙂

  14. No ok, walk jest sporo, a Lara jest przecież archeologiem, a nie byłym żołnierzem spetsnazu, dlatego nie podoba mi się nowy TR. No i totalna kpina z tym survivalem, prawie go w tej grze nie ma, a szkoda bo taki fajny trailer był…

  15. @vimes a w poprzednich Tomb Raiderach nieradziła sobie lepiej niż niejeden żołnierz jednostki specjalnej. Przyznam, w tej części sporo jest walki, ale najważniejsze chyba jest to, że daje radochę. No też zaryzykuje, że Tomb Raider utrzymany w starym stylu mógłby sprzedać się gorzej.

  16. @Olaf – Nie napisałem, że jest lepszy, tylko, że prezentuje się ciekawiej. Naucz się czytać ze zrozumieniem to dopiero wtedy pogadamy.

  17. SuguruMisato 9 marca 2013 o 10:24

    W dzisiejszych durnych czasach hamburgegrowych niestety trzeba ulegac wiekszosci… Jesli Lara bylaby rzeczywiscie w stylu SotC i ICO, to mielibysmy najwspanialsza opowiesc w tonacji spokojnej i dajacej wiele do myslenia. Ale oczywiscie by sie nie sprzedala, bo wiekszosc nie potraifi juz myslec przy grach. Zrobili jednak akcje, mi sie osobiscie podoba. Ale porownujac z tym konceptem – chcialbym wlasnie takie cos.

  18. Widzieliście ogon tego konia?!|TAK!! Ogon konia używa tej samej technologi co kuc naszej pani archeolog.

  19. ech… lubię sztukę przez duże S… Ale czasem mam ochotę po prostu pograć;) Że nowa część TR nie jest może i arcydziełem, ale jest zaj..tą grą i o to chodzi:)

Dodaj komentarz