
Biuro gier zaginionych: Redemption – The Last of Us od Cryteka [WIDEO]
![Biuro gier zaginionych: Redemption – The Last of Us od Cryteka [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6bd3196d-2698-4f01-a744-05ee8d17a9df.jpeg)
W rozmowie z serwisem Polygon Cevat Yerli, prezes Cryteka, ujawnił kilka informacji o anulowanej grze Redemption. Miał to być trzecioosobowy shooter, w którym zadaniem gracza byłaby ochrona dziesięcioletniej Jeleny. W trakcie zabawy można byłoby kazać dziewczynce schować się, ale nie uchroniłoby to jej przed niebezpieczeństwami – wciąż mogłaby zostać np. zaatakowana przez psa. Próba ratunku nie obeszłaby się bez walki. Bohater mógł też za pomocą jednego przycisku przyjrzeć się twarzy swojej towarzyszce, sprawdzając czy wszystko z nią w porządku lub zawołać ją po imieniu. Developerzy chcieli, by pomiędzy graczem a Jeleną nawiązała się nic sympatii. Wypisz wymaluj The Last of Us lub BioShock Infinite, prawda?
Niestety, założenia rozgrywki nie spodobały się testerom. Po kilku latach pracy nad grą ci uznali, że – uwaga – obecność dziewczynki była irytująca i mieli po prostu ochotę ją zastrzelić. Woleli też zająć się walką z przeciwnikami, zamiast niańczyć dziecko. Sam prezes Cryteka zaznacza jednak, że nie to wpłynęło na decyzję o anulowaniu projektu – w tamtym czasie branża nie dysponowała odpowiednimi środkami, by stworzyć taką produkcję.
Szkoda, tym bardziej, że sukces The Last of Us i BioShocka Infinite udowodnił, że wspomniani testerzy się bardzo mylili. Na szczęście Yerli też zdaje się to zaważać, bo nie wykluczył, że prace nad Redemption zostaną wznowione. Na razie możemy podziwiać zwiastun, który rok temu wyciekł do sieci:

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Biuro gier zaginionych: Redemption – The Last of Us od Cryteka [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W ubiegłym roku do internetu wyciekły grafiki i zwiastun powstającego w Cryteku tajemniczego projektu Redemption. W jednym z wywiadów szef studia zdradził kilka szczegółów na jego temat. W skrócie – miał to być shooter w stylu The Last of Us lub BioShock Infinite.
Mogę się założyć ,że ta gra była by o niebo lepsza… Ponieważ była by na PC ,a nie na gówniane konsole. 🙂
heh co to ma być? wygląda jak jakas tania podróbka The Last of Us! dobrze że dali sobie z tym spokój bo to podaka..a nawet jak wyjdzie to i tak bedzie postrzegane jak podróbka CUDA NaughtyDog.
@gescune twój komentarz zasługuje na brak komentarza…
Paskudny klimat. Chyba bym nie zagrał xD
Jakby były nanokombinezony to by nie anuluowali.
Genialny klimat, grafa miodzio. Mam nadzieję, że wznowią pracę nad grą
@omen04 ,co ? Konsole po prostu ssą pałkę…
@GeScune|Ssać to możesz sam, teraz zachowujesz się wcale nie lepiej jak konsolowe fanboje. Typowy komentarz czternastolatka z problemami mentalnymi, musisz znaleźć coś żeby się dowartościować? Konsole służą do gry, na PC też można grać – obie rzeczy to rozrywka, nic zobowiązującego, jeden woli to drugi tamto. Ale zawsze znajdą się fanboje z niską samooceną szukający durnej wojny.
Pierwsze sceny, od razu przyszło mi do głowy Half Life 2 – torowisko. Kolejne sceny to troche STALKER i troche skyrim. Jeśli z takimi produkcjami materiał się kojarzy, to zapowiada się dobrze. Szkoda że anulowany.
Pierwsze minuty z dworcem kolejowym miałem skojarzenia z Silent Hill nie wiem czemu akurat ta gra?ocb?? ale a potem przypomniała mi sie seria Walking Dead ta animowana gra w 5 odcinkach…fajnie by bylo jakby cos sensownego z tego zrobili..
Niech sie Crytek lepiej skupi na ulepszaniu swojego silnika graficznego, żeby inni mogli go wykoszystać w swoich świetnych grach, bo jak narazie udowodnił po za stroną techniczną nie umieją za bardzo tworzyć gier. Crysis był ich ostatnim tytułem w który można było przyjemnie ograć
@GeScune Ale przecież Crytek by wydał tą gre z pewnością na konsolach.
To nie jest żaden trailer ani zwiastun…
Widząc takie produkcje jak The Last of Us czy BioShock Infinite, Crytek chyba zmieni testerów.
@Nezi23|Smutne ale prawdziwe.
I? Grałem w Bioshocka infinite i cała koncepcja ciągłego przydupasa mnie denerwowała. Szczególnie wtedy gdy twórcy specjalnie cię zabijali lub stawiali w takich sytuacjach gdzie tylko npc był ci w stanie pomóc. Takie sztuczne wyrabianie więzi pomiędzy graczem nie przypadło mi do gustu. Jeśli gram w jakąś grę liczę na to że o jej wyniku (życiu czy śmierci) będą decydowały tylko moje zdolności a nie czynnik trzeci którego nie mogę kontrolować.