rek
rek
31.01.2013
Często komentowane 18 Komentarze

BioShock Infinite: Miasto idealne – Kolumbia na nowym zwiastunie [WIDEO]

BioShock Infinite: Miasto idealne – Kolumbia na nowym zwiastunie [WIDEO]
Kolumbia - miasto idealne. To tutaj trafia detektyw DeWitt z zamiarem odnalezienia i uratowania Elizabeth. Najnowszy trailer BioShock Infinite przedstawia - scenami z gry - klimat tej podniebnej metropolii.

KolumbiaBioShock Infinite:

rek

18 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Miasto idealne – Kolumbia na nowym zwiastunie [WIDEO]”

  1. spoko ale szkoda Rapture

  2. Będzie się działo, gameplay chyba z wersji konsolowej 😉

  3. Po drugim wejściu do Rapture, powietrzna Columbia tylko dobrze wyjdzie. Wiem to ^^

  4. Prezentuje się zupełnie inaczej niż pierwsze Bioshocki i być może dlatego w końcu ta marka doczeka się prawdziwego shootera z efektownym gameplayem i porządną fabułą trzymającą poziom od początku do końca.

  5. Kurczę, w Rapture błagałem, żeby wyjść na powierzchnię, ale raczej nie chodziło mi o taką powierzchnię 😉

  6. MUST HAVE. /thread

  7. Na trailerach każdy Bioshock fajny, a jak przyjdzie grać to lipa… Przejechałem się na poprzednich częściach a i w tą pewnie też nie zagram.

  8. HeadShotRocks 31 stycznia 2013 o 16:27

    Ja mam obawy czy ta część aby nie będzie gorsza niż poprzednie… ilość akcji tutaj bardziej kojarzy mi się z CODem niż Bioshockiem.

  9. 1:18 Legion żyje? ^^

  10. HeadShotRocks 31 stycznia 2013 o 16:32

    …a prawdę mówiąc nie chce steampunkowego coda. Chcę Bioshocka, czyli nie tylko klimat, ale i specyficzne mechanizmy rozgrywki i pomysły tylko tutaj obecne.

  11. @HSD Jeżeli nowy Bioshock ma posiadać świetnie opowiedzianą i ciekawą fabułę, wyrazisty klimat, otoczkę steampunkową z nacjonalistyczno-religijną teamtyką w tle, to czy tak naprawde mocno to zaszkodzi tej produkcji jeśli będzie dobrą grą akcji ? Sam trailer prezentuje sie wybornie, jak narazie Infinite to mój osobisty kandydat na gre 2013, no chyba że coś nas jeszcze zaskoczy.

  12. Zacieram ręce ;D

  13. Trailer wygląda całkiem nieźle, muzyka w tle, strasznie wpadła mi w ucho :3 Mam cichą nadzieję, że relacje między Elką a detektywem będą podobne to tych między Monkey’m a Trip w Enslaved : Odyssey to the West, wydaje mi się, że by najbardziej pasowały, w końcu, taka przygoda powoduje że ludzie się do siebie przywiązują 😉 Zobaczymy jak to z tym Infinite będzie.

  14. Ravvcio, wat…

  15. Ravvcio, bo BioShock to nie gra dla 12 latków. Jest to o wiele bardziej dojrzała produkcja od CoD i głównym celem gry nie jest jej „przejście”, a odkrycie ze strzępów informacji historii Rapture (i co za tym idzie zrozumienie wartości, jakie starają się nam przekazać twórcy). 😉

  16. DavidCopperhead 1 lutego 2013 o 07:37

    Oprawa artystyczna jest rewelacyjna choć nie znoszę bajkowej grafiki… Już dawno mi się przejadła, niemniej tutaj zdecydowanie można się poświęcić. Wspaniale to wygląda. Miejmy tylko nadzieję, że historia będzie dobrze opowiedziana i mechanika gry nie została jakoś drastycznie zmieniona.

  17. @HSR Jeśli w BS2 nie było tagże od groma akcji to mnie zastrzel. W pierwszym Bs’ie rzeczywiście Splicerów latało mniej, w dwójce od groma, i co nasze biedaki mieli zrobić w Infinite? Puki co IG nie mają ani jednej porażki na swoim koncie, zawsze celowali(i trafiali) tam, gdzie chcieli. Goty 2013 FTW.

  18. @DavidCopperhead chcesz żeby postacie wyglądały jak naoliwione drewniane lalki z ME? To Unreal3 zrobili co mogli By poza historią gra nie podsuwała dylematów moralnych, stąd styl. Ja nie byłbym w stanie zabijać Siostrzyczek gdyby modele wyglądały realniej.

Dodaj komentarz