
Beyond: Two Souls ? Kilka minut z nową grą Davida Cage´a. Nowe gameplaye! [WIDEO]
![Beyond: Two Souls ? Kilka minut z nową grą Davida Cage´a. Nowe gameplaye! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/1b869b2a-c2b6-427e-bd2e-c251df5bd107.jpeg)
W rozmowie z serwisem VG247 David Cage, prezes studia Quantic Dream i twórca Beyond: Two Souls, wyjawił, że w nowej grze nie będzie Quick Time Events, na których opierało się w całości poprzednie dzieło ekipy — Heavy Rain. W ten sposób developerzy chcą dać graczom więcej swobody.
W rozmowie z tym samym portalem Caroline Marchal, główna projektantka rozgrywki w Beyond: Two Souls, zdradziła, że choć na razie trudno to określić, ponieważ gra wciąż jest balansowana, produkcja — w zależności od wyborów podjętych przez graczy — powinna wystarczyć na około 12-15 godzin, a więc nieco więcej niż Heavy Rain.
Poniżej znajdziecie trzy nowe gameplaye z Beyond: Two Souls. Pierwszy prezentuje fragment, w którym główna bohaterka Jodie jest w laboratorium, gdzie naukowcy starają się rozszerzyć jej nadnaturalne zdolności. Kolejny materiał przedstawia sekwencję, w której dziewczyna ucieka ze szpitala, a ostatni prezentuje walkę.
#1:
#2:
#3:

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Beyond: Two Souls ? Kilka minut z nową grą Davida Cage´a. Nowe gameplaye! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dobrze, że tytuł newsa nie brzmi: „Quantic Dream pokazało swoją technologię renderowania twarzy. Nvidia może się schować… [WIDEO]” 😉
Mi sie podoba. Wiecej mozliwosci niz w HR.
Ktoś tu mówił, że Nvidia ma lepszą technologię, hmm.
Nvidia ma znacznie lepszej jakości tekstury, skóra wygląda jak prawdziwa. Nie mówiąc już o tym że twarz pokazuje znacznie więcej emocji a co za tym idzie jest bardziej naturalna. Inna sprawa że to tylko przygotowana prezentacja a nie gra. Jeśli ktoś uważa że te filmiki prezentują lepszą technologię niż to co zaprezentowała obecnie Nvidia to proponuję wizytę u okulisty.
Już spina o grafikę ? Jak wam się nie podoba to czekajcie na gry których to zaimplementują, kupcie nowe karty graficzne i po sprawie. Jak na 7 letni sprzęt gra wygląda mega, dla mnie najważniejsza że czuję klimat na kilometr + będzie więcej gameplayu niż w HR.
Julian|lol, ja Tobie polecam wizytę u okulisty, bo ciężko ze wzrokiem. Jestem ciekawe, dlaczego nie pokazano włosów, hmm pewnie dlatego, ze z nimi wyglądało by to 10x gorzej.
Ktoś tu chyba zapomniał, że to jest gra na PS3, siedmioletnią konsolę, a nie supersprzęt nVidii zbudowany w tym miesiącu.
Nie no porównujecie konsole wartą 1000 zł (która całą moc przekazuję na nie tylko wyświetlanie twarzy) do karty grafiki (która swoją całą moc przekazuję do wytwarzania mimiki twarzy) za 4000zł? Brawo. Tylko pokazujecie jaką wspaniałą konsolą jest PS3 i kim naprawdę jest Sony (oni są wydawcą jak mniemam). Są tutaj dla graczy a nie dla kasy (nvidai czy M$).
Boże drogi lecę po PS3! Te animację! Ta grafika. Ja chce poznać tą historię.
@Blik hueh, nie oszukujmy się, sony też jest w tym interesie dla kasy. Tylko w trochę mniejszym stopniu, w przeciwieństwie do innych nie boi się inwestować w projekty których opłacalność nie jest do końca pewna. To czyste szaleństwo. I chwała im za to. I za te mniejsze tytuły, takie jak the unfinished swan czy tokyo jungle jak i za te AAA.
@lukasgures – Nvidia tworzyła układ graficzny dla PS3…