rek
rek

Beyond Good & Evil 2: Szczegóły, platformy, kilka ujęć z rozgrywki [WIDEO]

Beyond Good & Evil 2: Szczegóły, platformy, kilka ujęć z rozgrywki [WIDEO]
Niuch, niuch... też czujecie? BG&E2 zapachniało właśnie No Man's Sky i ostatnim Mass Effectem.

Podsumujmy, czego dowiedzieliśmy się w ostatnich dniach. Po odpaleniu bomby w postaci pierwszego zwiastuna (ten segment konferencji Ubisoftu jest dostępny chociażby pod tym adresem), na ubisoftowym blogu pojawiło się garść informacji na temat rozgrywki, a Ancel dopowiedział to i owo podczas rozmów za zamkniętymi drzwiami. Rzecz ma być prequelem pierwszej odsłony i toczyć się ok. 200 lat przed jej wydarzeniami. Niektóre postacie z pierwowzoru (lub ich przodkowie) jednak się w niej pojawią.

W poniższym nagraniu Ancel, wespół z Guillaume Brunierem, starszym producentem Beyond Good & Evil 2 dopowiadają, iż scenariusz zabierze nas do XXIV wieku, do czasów, w których ludzkość wyruszyła na podbój kosmosu. Dotychczas prym w kolonizacji wiodły Chiny i Indie, którym udało się opracować technologię tworzenia hybryd, krzyżówek ludzi i zwierząt, wykorzystywanych jako tania siła robocza.

W nagraniu czai się też kilka (ale raptem kilka) ujęć z właściwej rozgrywki. Ot, Knox (ten sympatyczny małpiszon ze zwiastuna) lata sobie na plecaku odrzutowym.



Z kolejnego wpisu dowiadujemy się, iż na początku rozgrywki stworzymy własnego bohatera, któremu podług własnego widzimisię nadamy płeć i wygląd. Zabawę rozpoczniemy w Systemie 3 stanowiącym ważny ośrodek handlowy i miejsce działania największych korporacji. Protagonista szybko wejdzie w skład grupy kosmicznych piratów, sprzeciwiających się kastowemu podziałowi społeczeństwa.

Względem poprzedniczki rzecz ma wyróżniać niesamowita skala (twórcy zamierzają uwzględnić nawet… ruch planet i innych ciał niebieskich!). Podobnie jak w No Man’s Sky będziemy podróżować bez żadnych ekranów ładowania, startując z powierzchni, wylatując w przestrzeń kosmiczną i podążając na kolejną planetę. Ancel zarzeka się, że wiele wydarzeń nie będzie związanych skryptami (przykładowo miasta, które odwiedzimy, mogą się samoistnie tworzyć, upadać lub łączyć z innymi). Pewna część zawartości ma być generowana proceduralnie, aczkolwiek questy zostaną zaprojektowane ręcznie. 

Ubisoft przypomina o Space Monkey Program. Ponoć twórcy chcą Was zaprosić do współtworzenia drugiej odsłony Beyond Good & Evil, co zapewne będzie przebiegać podobnie jak przy produkcji Might & Magic: Heroes VII (czyli subskrybenci będą zapraszani do dyskusji i ankiet, być może otrzymają wcześniej jakieś grywalne fragmenty).

Dołączywszy do inicjatywy (co dotychczas wielu graczy się nie udało), otrzymamy zapytanie odnośnie do preferowanej platformy. Jako że w oknie wyboru pojawiają się PC, PS4 i XBO, spokojnie można założyć, że to właśnie przewidziane platformy. Wygląda na to, że Laura Kate Dale wieszcząca „czasową ekskluzywność” Nintendo Switcha, ten jeden raz nie miała racji. 

rek

32 odpowiedzi do “Beyond Good & Evil 2: Szczegóły, platformy, kilka ujęć z rozgrywki [WIDEO]”

  1. Michael Ancel i jego zuchy opowiadają o największej niespodziance tegorocznych targów. Przy okazji: opowieści o „tytule 

  2. Albo mam sklerozę albo gra dość mocno zmieniła klimat.

  3. Ech, obiecują gruszki na wierzbie, a wyjdzie jak zwykle.

  4. kurcze chcialbym zeby im sie udal, zeby pokazali jako pierwsi jak to sie robi i jak to powinno wygladac nie dosc ze w temacie gier wskrzeszonych po wielu latach to jeszcze w temacie skali. trzymam kciuki chodz mam watpliwosci ale zapewne jak kazdy

  5. Biorac pod uwage, ze robi to doswiadczone studio i to, ze robi to 15 lat (a od kilku co najmniej zarzeka sie, ze na powaznie) to sa calkiem solidne podstawy pod to, zeby nie wyszedl im z tego No Man’s Sky. Dlatego czekam z niecierpliwoscia!

  6. @PeaCross: Final Fantasy XV jest tego najlepszym przykładem 😀

  7. @Poganin – no niby tak ale znowusz takie DukeNukem wiemy jak wyszedl, patrz ostatnio andromede chociaz to nagranie napawa optymizmem dla mnie przynajmniej z tego powodu jakie podejscie maja w studiu i jak sie zachowuja, pomimo tak dlugiego okresu nastroje wygladaja ponad norme. podobuje mi sie to

  8. @geek|To chyba był sarkazm (bo FF XV nie jest zbyt dobrą grą) :)|Zapowiada się otwarty świat w uniwersum BoG&E. Oprócz tego to za wiele o tej grze nie wiadomo.

  9. Za gra stoi Ubi, przygotujcie sie na odbijanie posterunkow/wiez radiowych, korzystanie z jakiejs formy zwiadu powietrznego i mase znajdziek.

  10. Cóż, jeśli tylko nie pokpią [znowu] sterowania to już mają u mnie punkty.|PS Hmm, na co Indiom i Chinom tania siła robocza? Znaczy jeeeszcze tańsza.

  11. @zadymek, w materiale jest wytłumaczone że chodzi o stworzenie hybryd które są w stanie normalnie pracować na nowych planetach zanim te planety zostaną w pełni przystosowane dla ludzi.

  12. >Zakończ pierwszą grę cliffhangerem. | |>Następna część jest prequelem | FUUUUUUUUUUUU…

  13. @Scorpix – a to soreczka, nie grałem wa zadnego finala, slyszalem tylko ze ktoras czesc byla zesrana ale udalo sie odratowac i chyba jak tak mysle to byla 13tka czy jakos tak.

  14. @korinogaro Oh. A jakież to Ziemskie zwierzaki są lepiej przystosowane do życia na innych planetach niż Homo sapiens? Coś naciągane to mieszanie gatunków.

  15. Jeśli prequel przyniesie zyski może dadzą szanse na sequel. Ale prequel to świetny pomysł , pewnie dowiemy się jak dokładnie powstali DomZ ,a może weźmiemy udział w tym powstaniu ? Kto wie…

  16. Po tej zapowiedzi zaczynam się troszeczkę obawiać o grę… Oby nie popełnili tego samego błędu co twórcy No Mans Sky, czyli posiadania pierdyliarda pomysłów jak zrobić genialną grę tylko po to, aby potem czas i fundusze sprawiły, że nic się z nich w końcowym produkcie nie znajdzie….

  17. @zadymek, ale o co ty masz pretensje do mnie? Przecież to nie mój pomysł.

  18. @geek|Nie, to było o sieciowej 14. Finale dalej nie podniosły się do poziomu gier z PSX, ostatni naprawdę dobry FF to IX. Później X miało tylko niezłą fabułę, XII była co najwyżej w porządku, a XIII (cała trylogia) jest zdecydowanie najgorszą częścią całego cyklu.

  19. Na grę i tak sobie jeszcze długo poczekamy. Dopiero teraz powstała technologia, która ich zadowoliła, a pracę są na etapie dnia zerowego, czyli dopiero się zaczęły. 2020?

  20. Z tego co głównie można było usłyszeć w tym materiale, to twórcy głównie chwalą się, jak to ładną grę multikulti tworzą i jak niedobrą rzeczą jest niewolnictwo.|Przy okazji mają też kilka pomysłów na gameplay, ale to nie jest takie znowu ważne…

  21. Jeśli wszystko wyjdzie tak, jak to zapowiadają, to dostaniemy rewelacyjną grę…ale dla mnie to nie będzie Beyond good & evil 2 🙂 Lata czekałem na kontynuację historii Jade, a ci robią być może zarąbistą grę..ale bez jade :/

  22. Ehhh taka grafika jak na filmikach to nie szybciej jak za 20 lat ;D

  23. Słabo. Ma być gra w stylu No Man’s Sky i ME z piratami, za rok na następnym E3 zapowiedzą walkę z robotami jak w Horizon Zero Down, efektowne kombosy jak w Nier Automata i motion capture z Ronaldo? Cała zapowiedź Space Monkey Program sugeruje że niestety poza szkicem świata gry i sposobem tworzenia postaci nie mają jeszcze ani historii ani mechaniki gry. To źle wróży jeśli po 15 latach studio prosi o pomoc i pomysły fanów. Nie takie gry już kasowano. Szkoda.

  24. no na pierwszych trailera byla jade i PJ, nawet pamietam byla jakas rozgrywka z tej wersji,szkoda ze to porzucili. To wygląda fajne ale nie jak BG&E

  25. @pc1971 nie chce nic mówić ale w jedynce walczyło sie z robotami walka miała comba… wiec to co piszesz nie odbiegało by od oryginału

  26. Nie wierzę, nawet tą markę Ubisoft rozmieli na wielki sandbox z zaliczaniem znaczników na mapie, jakaś parodia 😀 Och Ubisoft…

  27. Hmmmm zarysowany pomysł brzmi kusząco, ale nie do końca tego ludzie oczekiwali. Mam wrażenie, że żerują na oczekiwaniach graczy pakując w nostalgię coś co w zasadzie powinno być nowym ip.@toyminator|Podobne komentarze odnośnie grafiki słyszałem nieraz na przestrzeni lat. Zwykle dogonienie intr przez grafikę z gejmpleju aż tyle noe trwa.

  28. Po tych filmach developerów moje zainteresowanie BG&E2 spadło do zera ,wciskanie na siłę poprawności politycznej i multikulturalizmu to już standard w zachodnich produkcjach.

  29. Somi88@ no to teraz muszą anulować grę bo polski ziemniak patriota strzelił focha:-)

  30. @Kowal08 chłopie gdzie ja pisałem że mają anulować grę , jeśli tak bolą cie poślady po tym co napisałem to radził bym ci wrócić ci do bezpiecznej strefy z której przyszedłeś. Gdzie się nie rozejrzeć giganci branży za wszelką cenę starają się podlizać wszelkim mniejszościową jakby to im gwarantowało status gry roku i nie zmierzone bogactwo.

  31. Nie ma to jak po 14 latach zapowiedzieć grę, której nie zaczęto tworzyć. Do tego umieścić w zapowiedzi zielonooką, krótkowłosą dziołchę, żeby potem tłumaczyć, że to nie Jade a akcja rozgrywa się 200 lat przed jedynką. „Ubi wygrało E3″… litości. Chcą stworzyć największy świat w historii gier ale… po co? Jedynka miała skromny świat i była genialna. Zapełnienie tego wszystkiego questami zajmie im kolejne 15 lat. Do tego ciągle akcentowanie multiplayera…

  32. Póki co Ancel i ekipa to dla mnie grupa marzycieli, którzy sami nie wiedzą czego chcą. Kilka lat temu był teaser z Jade i Pey’jem a teraz kopletnie znowu inna koncepcja, gdzie skupiają się na „technologii” zamiast na fabule i przygodzie. Teaser dla mnie świetny ale kompletnie wprowadza w błąd. Ubisoft… Assassiny co roku ( o przepraszam – teraz aż dwa całe lata minęły) a sequel (prequel) świetnej i oryginalnej gry po 15 latach i narobieniu hype’u stoi pod wielkim znakiem zapytania.

Dodaj komentarz