
Battlefield 2042: W edytorze trybów będziemy „tworzyć własną rozgrywkę” [WIDEO]
![Battlefield 2042: W edytorze trybów będziemy „tworzyć własną rozgrywkę” [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/cb165118-d5b8-445a-bf76-383044de2b11.jpeg)
Potwierdziły się wcześniejsze przecieki. Battlefield 2042 zostanie wzbogacony o naprawdę wyjątkowy komponent – edytor zabawy wieloosobowej. „Portal”, bo tak się go określa, zaoferuje różnorodny pakiet narzędzi, które natomiast pozwolą nam wpływać na gamingowe doznania. Fani popularnej marki będą decydować o regułach prowadzonej rywalizacji, budować wymarzoną „piaskownicę”.
Portal Battlefield jest platformą społecznościowa w Battlefield 2042, która pozwoli Wam tworzyć i znajdować fantastyczne starcia autorstwa kreatywnej oraz pełnej pasji społeczności serii. W skład zestawu do projektowania wchodzą ustawienia, tryby niestandardowe oraz Edytor Logiki. Dzięki nim zaprezentujecie własne podejście do wojny w Battlefield – zmienicie rozmiary drużyn, warunki zwycięstwa, dostępne bronie, a nawet umożliwicie konfrontację frakcjom z różnych epok historii Battlefield. Portal Battlefield umożliwia nie tylko korzystanie z zawartości dostępnej w Battlefield 2042, ale także zabawę z mapami, broniami, pojazdami i innymi elementami z serii Battlefield, co w połączeniu z nowoczesną, ulepszoną grafiką zagwarantuje Wam mnóstwo radości z gry. Cieszymy się, że każda osoba będzie mogła na nowo doświadczyć Battlefield 1942, Battlefield: Bad Company 2 oraz Battlefield 3. Jednym z najważniejszych dla nas celów Portalu Battlefield jest zapewnienie swobodnej eksploracji świata Battlefield poprzez umożliwienie tworzenia własnych rozgrywek. Każdej osobie, której nie wystarczą zmiany w samych ustawieniach, Portal Battlefield oferuje także Edytor Logiki. Pozwala on graczom korzystać z usprawnionej logiki skryptów wizualnych i tym samym zapewnia jeszcze większą kontrolę podczas projektowania rozgrywek. Mimo że wszyscy mogą korzystać z Edytora Logiki, jest on skierowany głównie do osób mających pewne doświadczenie z obsługą logiki skryptów wizualnych. Choć ustawienia pozwolą Wam zmodyfikować wiele warunków rozgrywki jednym przyciskiem, Edytor Logiki umożliwi określenie zasad, warunków zwycięstwa, konsekwencji różnych wydarzeń w grze (np. otrzymania nagrody lub kary, gdy gracz kogoś zabije) i nie tylko. Pomoże Wam to w tworzeniu niestandardowych trybów gry, których nie da się przygotować za pomocą samych ustawień. Oprócz narzędzi przeznaczonych do tworzenia Portal Battlefield obejmie ulepszoną zawartość spośród trzech najpopularniejszych tytułów z serii Battlefield. Zaliczają się do niej nie tylko mapy, ale także bronie, gadżety, pojazdy, frakcje i klasy z każdej gry – wszystko to zostało dostosowane do graficznego poziomu Battlefield 2042. Oto pełna lista klasycznych map w nowej odsłonie, które będą dostępne w dniu premiery: Ofensywa w Ardenach (Battlefield 1942) El Alamein (Battlefield 1942) Port Arica (Battlefield: Bad Company 2) Valparaiso (Battlefield: Bad Company 2) Kaspijska granica (Battlefield 3) Kanały Nouszahr (Battlefield 3)
Battlefield 2042 ukaże się 22 października na pecetach (Steam, EGS, Origin), PS4, PS5, Xboksie One i Xboksie Series X/S. 6 września wystartuje otwarta beta gry (dostęp dla wszystkich zainteresowanych).

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Battlefield 2042: W edytorze trybów będziemy „tworzyć własną rozgrywkę” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To.jets to o czym mówię
Lipa, że nie dali samego edytora map. Tak macie mapy, które wam przygotowaliśmy, resztę wam zrobimy jak gra się sprzeda oczywiście w paczkach za $$ aby podzielić społeczność graczy. Jak gra będzie spierdo…na pod względem NEtCodu, rozgrywki, TTK jak wcześniejsze odsłony to nowe mapy zobaczycie za 1-2 lata po premierze.
@Wcogram mapy, bronie i operatorzy (najemnicy czy jak to się nazywa) będą dla każdego za darmo. Właśnie po to, żeby nie dzielić społeczności. Tak zapowiadają już od jakiegoś czasu. Za kasę niby tylko skórki.
@Wcogram – zrobienie takiego edytora map to nie jest prosta sprawa.
Death Match na kanałach <3
Coś czuję że to będzie najlepszy Battlefield w historii, obym się nie mylił…
Port Arica :DDDDDDD
Meh, mogliby dać Strike at Karkand zamiast kanałów, odnośnie tej darmochy – pożyjemy, zobaczymy, to w końcu EA, równie dobrze zaczną sprzedawać kamuflaże jako skórki, jak w WT.
Też chciałbym Strike at Karkand, brakuje j mapy w takim stylu (normalne ulice, nie za wysokie budynki), którą mogliby rozbudowac dla 128 graczy choćby jak była taka jak w Battlefield 2, dać jakieś tunele ścieków po miastem.
Dajcie mi mapy z BC2, porządny netcode na premierę i w miarę niskie wymagania sprzętowe, to będzie baja.
Taa mapy z Bad Company 2 to zabrali, ale żeby tak kontynuacje zrobić to ni hu hu…|BC2 & BF3 to były są i pewnie będą najlepsze części…
Wygląda zacnie, ale nie można dać się porwać hypowi, każdy ostatni BF miał problemy na premierę. Ładne filmiki nie przekonają mnie, że tym razem może być inaczej.