rek
rek

Battlefield 2042: DICE przypomina graczom, czym jest wersja beta. Stale powstają nowe poprawki

Battlefield 2042: DICE przypomina graczom, czym jest wersja beta. Stale powstają nowe poprawki
Ponoć w ciągu ostatnich kilku miesięcy poczyniono „niesamowite postępy”.

Już jutro ruszy otwarta beta wyczekiwanego Battlefielda 2042. Rzecz jasna osoby, które zdecydowały się na pre-order, mogą skorzystać z wczesnego dostępu. Samo DICE postanowiło przypomnieć, że gracze będą obcować z niedopracowaną wersją wysokobudżetowego produktu. Wersja beta powstała na podstawie przestarzałego buildu gry. Nie znajdziemy w nim poprawek, które opracowano na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.

Beta nie jest finalnym produktem. Tak, to dość oczywiste stwierdzenie. Przedstawiono listę znanych błędów i problemów. Na przykład na PC nie aktywowano jeszcze wsparcia dla technologii HDR. Developer zapewnia, że codziennie tworzy się kolejne ulepszenia; wprowadza korzystne zmiany.

Oskar Gabrielson, dyrektor generalny w DICE, odniósł się do sprawy w następujących słowach:

W ciągu ostatnich kilku miesięcy poczyniliśmy niesamowite postępy. Poprawiono m.in. oprawę wizualną i stabilność. Mówimy o zmianach, które nie trafiły do otwartej bety. Chcemy, abyście wszyscy wiedzieli, że w ostatnich tygodniach poprzedzających premierę robimy ogromne postępy i jesteśmy bardzo skoncentrowani na dostarczaniu niesamowitych wrażeń, gdy już 12 listopada aktywujemy wczesny dostęp.

And we want you all to know that in these final few weeks leading to launch, we’re making huge strides and are super focused on delivering an amazing experience when early access begins on November 12th!See you on the Battlefield! pic.twitter.com/h91nrdltaK— Oskar Gabrielson (@ogabrielson) October 6, 2021

Battlefield 2042 trafi 19 listopada na pecety (Steam, EGS, Origin), PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.

rek

15 odpowiedzi do “Battlefield 2042: DICE przypomina graczom, czym jest wersja beta. Stale powstają nowe poprawki”

  1. Nieźle gada.

  2. Nawet nie chcę wiedzieć w jakim stanie była ta gra tych kilka miesięcy wcześniej, skoro teraz, na miesiąc przed premierą prezentuje się aż tak źle. I tak, pamiętam, że beta Battlefielda 3 też straszyła niedopracowaniem, ale naprawdę trudno mi uwierzyć by tym razem DICE udało się wszystko załatać na czas. Jak w ogóle można oczekiwać, że ktoś wyda 280 złotych na kota w worku cuchnącym padliną? Co te EA w ogóle sobie myślało? Na moje oko produkcji brakuje minimum kilku miesięcy szlifów.

  3. W wolnym tłumaczeniu – „jest dobrze a będzie jeszcze lepiej!” – i tak trwa to już odkąd powstał FB3.0 xD.

  4. Shaddon jesteś tępy jakiś czy udajesz? Beta to build z przed 4 miesięcy rozumiesz czy dalej nie ??

  5. @shaddon ty tak sobie poprostu stanales i wyrzygales, czy wgl odpaliles ta bete? bo ja zagralem. jest dostepna tylko 1 misja conquest 64/64. grafa jest zajebista, nie wiem czy sie rozni od poprzedniczek, bo ostatni bf jaki gralem to bf3. sa moze drobne glitche wizualne, ale tak to czlowiek sie czuje jak ta dekade temu w bf3, czy jeszcze dalej w bf2. dla mnie gitara. spoko, ze mozna customowac postac, a nie sztywne klasy oraz custom broni jak w crysis. poki co na plus.

  6. ta otoczka wizualna ze zmiana pogodowa, ze nagle sie sciemnia, pada deszcz i silny wiatr. niezle. jesli ktos sie rowniez zatrzymal na bf3, to niezly przeskok bedzie mial.

  7. @BigBoss88|Odpowiadając na pytanie: nie jestem na tyle tępy by uwierzyć, że EA świadomie rzuciło przestarzały build gry by zrazić do niej tak wielu graczy jak to tylko możliwe. |@Hajsu|Myszko, z zasady nie komentuję gier, których nie miałem okazji osobiście wypróbować. Wiem, szokujące. To raz. Dwa, póki co zaliczyłem większość możliwych graficznych glitchy włączając w to chociażby pilotów siedzących na zewnątrz pojazdów, czy lewitujące czołgi/drzewa/trupy/karabiny. Pisałem o fatalnej optymalizacji?

  8. @BigBoss88|I jeszcze coś: te same teksty o „starym buildzie” czytaliśmy już wielokrotnie przy okazji testów wszystkich poprzednich Battlefieldów. Opowiedzieć ci jak wyglądały chociażby części 4 i 5 tuż po premierze oraz jak bardzo ich stan NIE różnił się od tych rzekomo „starych” beta buildów?

  9. Stare buildy w otwartych betach/pokazach prasowych to jest norma w branży.

  10. @shaddon -first time? co do optymalizacji. co mam ci napisac? gram na rx6800, gra sie zajebiscie plynnie na maxymalnych?

  11. @Hajsu|W takim razie masz powody do zadowolenia, choć zawdzięczasz to raczej mocnemu procesorowi, bo gra w typowym dla silnika Frostbite stylu lubi go obciążać ponad miarę. W każdym bądź razie, sam testuję na PS5 i XSX gdzie działa raczej płynnie, ale za to lubi się crashować. Na obu konsolach dochodzi do tego średnio raz na godzinę. I wiesz, ja chciałbym, żeby DICE się z tym wszystkim uporało na czas, ale doświadczenie uczy, że nie należy ufać takim zapewnieniom.

  12. Wolałbym BF w czasach 2 wojny światowej a nie te bajery lasery 2042…

  13. Jako wieloletni fan serii jestem bardzo zawiedziony.|- brak klas postaci|- boty|- brak odrzutu przy strzelaniu full auto|- duża, ale pusta mapa|- wszyscy gracze wyglądający tak samo – ciężko odróżnić przeciwnika od swojej drużyny|- dziwaczna animacja wślizgu|- niepotrzebnie skomplikowane ustawienie czułości myszyW ogóle nie czułem, że gram w Battlefielda.

  14. @GolecWTF|Interfejs. Jezu, co oni zrobili z tym interfejsem… No i, jak wskazałeś, „wojny klonów” – wszyscy wyglądają identycznie, niezależnie od strony konfliktu (!), co nie tylko burzy immersję i wygląda zwyczajnie głupio, ale w połączeniu z nowym sposobem oznaczania „swój/wróg” sprawia, że często nie wiesz, do kogo strzelasz. Można wierzyć, że błędy i glitche będą łatane, ale gra ma sporo problemów koncepcyjnych i tego zmienić się tak łatwo nie da.

  15. @pawluto|2 WŚ w takich shooterach jest nudna jak cholera. Dla klimatu 2 WŚ wolę odpalić Hell let Loose a w BF chcę rozwałki której starsze settingi nie dostarczą w takiej ilości jak nowoczesna wojna z helikopterami itp.

Dodaj komentarz