rek
rek

Battlefield 1: Nie przejdą – Znamy szczegóły

Battlefield 1: Nie przejdą – Znamy szczegóły
DLC będzie zawierało między innymi nowy tryb i klasę postaci.

Premierę rozszerzenia przewidziano na marzec. Jeśli zdecydujesz się na jego zakup lub jesteś posiadaczem przepustki sezonowej, otrzymasz:

  • nowy tryb Linia frontu, który będzie połączeniem Podboju i Szturmu. Drużyny walczą w nim o kontrolę nad celem, a gdy jedna ze stron go przejmie, akcja przenosi się do kolejnego. Po opanowaniu sztabu rozpoczyna się szturm, w którym jedna ze stron broni telegrafów, a druga je niszczy,
  • 4 nowe mapy: Wzgórza Verdun (jedna ze stron szturmuje wzgórze bronione przez drugą za pomocą ciężkich dział), Fort Vaux (sieć ciasnych korytarzy wymuszających walkę na krótki dystansie), Soissons (wiejska okolica i nastawienia na pojazdy), Przełamanie (wąskie mosty i labirynt złożony z wraków pojazdów pancernych),
  • nową elitarną klasę postaci, Czyściciela okopów. Przyjemniaczek będzie wyposażany w spory zapas granatów oraz paskudnie wyglądającą pałkę do walki w zwarciu,
  • dostęp do sprzętu armii francuskiej, m.in. czołgu Char 2C (ten z miniaturki do tego newsa).
  • rek

    24 odpowiedzi do “Battlefield 1: Nie przejdą – Znamy szczegóły”

    1. Nie jestem jeszcze zbytnio przekonany na zakup season passa 😉 |Ja pierdziele jak oni trzepią hajs na jednej grze 🙁

    2. @Riften ta albo te sklepy co sprzedaja towary jak oni trzepia kase na tych samych rzeczach ciagle albo taki CD ACTION ciagle o tych grach pisza…:(

    3. @Riften 119zł sama gra + premium za 179zł. Premium to dostęp do wszystkich przyszłych dlc. Razem 298zł. Ale to gra na lata moim zdaniem. Ja przegrałem już ponad 300 godzin i gra się świetnie. Czekam tylko na jakieś obniżki na premium.

    4. Dostęp do sprzętu armii francuskiej, m.in. biała flaga 😛

    5. Dlc droższe niż gra a taki victarion i tak będzie ich bronił. Do czego to doszło.

    6. Nie weszłeś

    7. Ani jeden char 2c nie powstał w czasie 2 wojny. Nawet chyba prototypu nie zrobili. No ale to battlefield, on nie musi być zgodny z historią. Niemniej czołg dość potężny w porównaniu do pozostałych. Mógłby być op. Albo mógłby być badziewiem, z uwagi na słabe punkty. Pożyjemy, zobaczymy.

    8. Pardon, literówka. Miało być: W czasie 1wojny. Choć w zasadzie nie skłamałem.

    9. Ten Char 2c bedzie behemotem.

    10. Co z tego że będzie behemotem, skoro ten czołg wszedł do służby dopiero po Wielkiej Wojnie?

    11. @Grim – że niby broń używana w BF1 była na wyposażeniu armii ? 😀 To jest FPS w luźnym settingu WW1 a nie historyczna rekonstrukcja

    12. Od ogłoszenia bf1 jako gry pokazujących 1 wś cały czas obserwuje jak ludzie zmieniają się z „nareszcie pierwsza wojna, realizm, jebac coda” w „to przecież jest luźna gierka, realizm byłby nudny”. Mnie takie oszukiwanie przed premierą mocno odepchnęło (pomijając to że pierwsza wś nie pasuje do tej serii, to zupełnie inny klimat)

    13. HarryCallahan 25 stycznia 2017 o 09:10

      @Cyjanek: jakie oszukiwanie? Już po pierwszym trailerze było widać, że gra do tematu podchodzi bardzo luźno. Dlatego np. jako najlepsza pukawka medyka funkcjonuje broń tak podatna na ubrudzenia i uszkodzenia, że w czasie I WŚ była wykorzystywana tylko na zeppelinach/w samolotach, a jako behemot wjedzie zaraz czołg, który w tej wojnie nawet nie uczestniczył. Taka koncepcja. Albo sie podoba, albo nie. Ciężko tu jednak mówić o oszustwie.

    14. @Cyjanek|Uczepiles sie tego „realizmu” jak rzep psiego ogona i powtarzasz bezpodstawne zarzuty o oszukiwaniu ludzi pomimo tego, ze juz wielokrotnie Ci pisano, iz BF1 nigdy nie mial byc realistyczny o czym samo DICE informowalo jeszcze PRZED premiera gry. Z jakiegos powodu wbiles sobie do glowy to, ze BF1 mial byc realistyczny i powtarzasz to jak mantre, a ta gra miala byc i jest dokladnie taka sama zrecznosciowa strzelanka jak poprzednie odslony Battlefielda.

    15. A to co ludzie pisali o realizmie wzgledem COD-a tyczylo sie raczej tego, iz wreszcie bedzie mozna postrzelac z historycznie istniejacych karabinow i pojezdzic/polatac istniejacymi w rzeczywistosci pojazdami, a nie tak jak od kilku lat w serii COD byc skazanym na absurdalny futurystyczny sprzet wymyslony przez tworcow gry i gadzety dajace niewidzialnosc czy wielometrowe skoki w powietrzu..

    16. Co do CODa to statystyki mówią za siebie http:steamcharts.com/search/?q=call+of+duty W 3 miesiące odsetek graczy spadł… Multi nie sprawia wcale przyjemności z grania i szybko się nudzi. Męczy bieganiem i faktem, że praktycznie wszystkim walczy się w ten sam sposób. Taktyka gry też na jedno kopyto. Nikt by nie psioczył jakby gra była dobra.

    17. Dobrze by było jakby dali troszkę tych okopów:0 Pierwsza Wojna Światowa polegała na wyniszczeniu, a tego mi w BF1 zabrakło.

    18. Widze go! jest biegnie, zygzakiem żeby było trudniej trafić, jego postać ledwie jest widoczna w celowniku optycznym, biegnie dalej, otwarta przestrzeń, skręca w prawo, TAK! w krzaki, celuje 3 metry przed nim, strzał czekam 1,6s 1s 0,5s, dostał upada 262 metry odemnie… czołgam sie przez zarośla jest ciemno, kule lataja nad głową, doczołgałem się do wału, wychylam się, on staje przede mną kilka metrów, strzelamy żaden z nas nie trafia, nie ma czasu przeładować szarża, wybiegam przebijam go bagnetem, pada…

    19. Na takie emocjonujące przygody zapraszam do Red Orchestra 2 + Rising Storm zginiesz szybciej niż Ci się wydaje 🙂

    20. Najśmieszniejsze czy raczej najnieśmieszniejsze jest to, że DICE, czy tam EA, twierdzili iż obawiali się takiego skoku wstecz do I WŚ bo młodzi amerykanie są durniami i w większości nie wiedzą nic o Wielkiej Wojnie (moje streszczenie ich wypowiedzi). A sami odwalają coś takiego. Czekamy więc na Battlefielda o wojnie secesyjnej gdzie wszyscy będą ganiać z Maximami(dawno to było to margines czasu się naciągnie) w łapie i pływać łodziami podwodnymi o możliwościach u-bootów. Za bombowce będą robić balony.

    21. A dla mnie to najgorsza część od czasów Bf Vietnam. Z każdą częścią tempo rozgrywki wzrasta i w tym Bf’ie osiągnęła dla mnie zbyt szybkie tępo. Lubiłem przy tej grze na spokojnie z drużyną zdobywać dalekie punkty, zaczajać się między flagami, a tutaj często respawn kończy się dla mnie śmiercią. Średnio flagi co 70-90metrów. Nie wspominając o bardzo małej liczbie broni w podstawowej wersji.

    22. @Grim – Owszem. Char 2c był produkowany PO I WŚ, ale prototypy pojawiały się już w 1917 roku (jeśli Wikipedia nie kłamie). A już kilka prototypów np broni w grze sięznajduje (np Hellriegel).

    23. Czyli jednak brak fabularki. Szkoda:(

    24. @Dyzio19Wiesz, że żarty o białej fladze w przypadku Francuzów nie są ani śmieszne, ani historyczne, tym bardziej w przypadku I WŚ gdzie Francuzi ponieśli ogromne straty walcząc przez całą wojnę?

    Dodaj komentarz