
Battlefield 1: Nadchodzą duże zmiany w balansie broni

Na serwerach testowych Battlefielda 1 wylądowała duża łatka skupiająca się na balansie broni. Największych zmian doczekały się LKM-y i SMG, którym mocno zwiększono obrażenia, a także karabiny powtarzalne – te będą znacznie celniejsze i bardziej zabójcze na dystans. Strzelby z kolei mają mieć bardziej konsekwentne rozproszenie pocisków po wystrzale. DICE tłumaczy decyzję o zmianach w balansie takimi słowami:
Wprowadzamy poprawki do wielu broni, by wydawały się potężniejsze i żeby zatrzeć zauważalne różnice w czasie potrzebnym do zabicia wroga między tymi szybkostrzelnymi a tymi strzelającymi wolniej. To powinno przybliżyć nas do czasów Battlefielda 4 i zwiększyć szanse graczy z dużymi umiejętnościami na przeżycie w walce nawet z kilkoma słabszymi rywalami jednocześnie.
Zmiany przedstawił w akcji znany w środowisku Battlefielda youtuber Westie:

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Battlefield 1: Nadchodzą duże zmiany w balansie broni”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy lekkie karabiny maszynowe wrócą do łask graczy?
Nie „karabiny powtarzalne” tylko samopowtarzalne. Scout ma ma powtarzalne, medyk – samopowtarzalne. Co do samych zmian to nie wiem, jak dla mnie balans był ok, IMO nie ma potrzeby buffowania dmg. Sam od LMG padałem często jak mucha, nawet od Benet Mercie na dystansie który teoretycznie powinien ssać na dystans
Zamiast dać buffa karabinom powtarzalnym , które są żałośnie słabe w każdej części Battlefielda to zwiększą siłę automatów żeby jeszcze bardziej zawiać balans. Good job.
Jako osoba, ktora najczesciej gra LKM MG15 n.A. jestem pozytywnie zaskoczony. Nie uwazalem, zeby LKM-om w zakresie zadawanych obrazen czegokolwiek brakowalo, no ale skoro daja, to wezme z usmiechem.
Ta gra ma tyle wspólnego z WW I co Iron Harvest z dwódziestoleciem międzywojennym.
Do dupy z tymi ich ciaglymi updetami do gry…po kazdym takim update nie moge uruchomic gry:(
Jestem przeciwny tak radykalnym zmianom! BF1 zdobył sobię rzeszę wiernych fanów i po co to zmieniać?
@royami – co jest żałośnie słabego w 1 hit KO headshotach lub 2 hity w ciało ? Może po prostu naucz się konkretnie celować na dystans ? Ba, w BF1 powtarzalnymi można grać nawet w wersji infantry, SMLE jest świetny na średni dystans
Ja to bym chciał żeby ktoś grał operacje w TSNP
@IAtarenI|Thank you Cpt. Obvious! DICE jeszcze przed open beta mowilo, ze nie ma ambicji wiernie odwzorowac realiow WW I, a w BF1 wazniejsza dla nich jest grywalnosc od realizmu. Zreszta kazda ich gra ma niewiele wspolnego z rzeczywistoscia, no chyba ze wierzysz, iz w prawdziwym wojsku medycy potrafia ozywic poleglych towarzyszy, a inni taszcza ze soba kilkaset kilogramow zapasowej amunicji… 😉
@KafarPL – SMLE w ogóle wymiata. To jest IMO najlepsza broń w grze Verdun.
Jeszcze większe obrażenia dla LKMów? Miodzio, już się cieszę na mocniejsze Benet Mercie używane jako snajperka.