
Baldur´s Gate: Reloaded – CAŁE Baldur´s Gate na silniku Neverwinter Nights 2!

Ile lat może zająć przerobienie całego Baldur's Gate (z dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy) na silnik Neverwinter Nights 2? Siedem. Przez tyle czasu Drew Rechner (wspierany przez wiele innych osób) pracował nad projektem Baldur's Gate: Reloaded i wyszło mu coś... niesamowitego.
Moda znajdziecie TUTAJ.
Do zabawy potrzebujecie Neverwinter Nights 2 z dodatkami Gniew Zehira i Maska Zdrajcy.

Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “Baldur´s Gate: Reloaded – CAŁE Baldur´s Gate na silniku Neverwinter Nights 2!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ile lat może zająć przerobienie całego Baldur’s Gate (z dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy) na silnik Neverwinter Nights 2? Siedem. Przez tyle czasu Drew Rechner (wspierany przez wiele innych osób) poświęcił temu projektowi i wyszło mu coś… niesamowitego.
WOW…
Wow! Szacun! Jestem pod ogromnym wrażeniem!
orgazm xD
Czyli BG teraz jest na zasadach D&D 3.5? Jeśli tak to naprawdę rewelacja, zaraz idę na egzamin ale jak wrócę to zasysam 🙂
…ok. Wygląda na to, że w najbliższej przyszłości szykuje się ponowne zainstalowanie NWN2 🙂 Przy okazji w końcu przejdę Gniew Zehira. Przy okazji – ciekawe co się dzieje z projektem przeniesienia BG2 na silnik Dragon Age: Origins? Zaraz chyba zacznę szukać o nim informacji.
ciekawe czy kiedyś ukaże się to w wersji pl 🙂
Chyba czas odszukać Neverwinter Nights 2 na mojej półce z grami
FFFFUUUU nie mam dodatków ><
zassałem już 😉 news troche spóźniony ale luz, ważne że jest
Wolę jednak klasycznego Baldura 😛 . W Neverwinter Nights 2 nawet nie grałem mimo dla jedynki i dodatków poświeciłem kilkadziesiąt nocy 🙂 . Ale może do dobry moment by zagrać.
mimo że*
NWN 2 mimo, że grafika nie jest już „ładna” to przyciąga ciekawym desginem, cały świat był bardzo ciekawy między innymi dzięki temu silnikowi na którym powstało sporo dobrych gier.
O mały włos a bym przegapił najlepszą wiadomość roku. Odnowione Baldurs Gate zchodzi na drugi plan. Czas odkurzyć edycję kolekcjonerską Neverwinter Nights 2 zainstalować moda i znów poczuć magię Wrót Baldura.
Niesamowite… Czas odnowić znajomość z Wybrzeżem Mieczy:)
Coś dla tych, których rozczarowała Enchanced Edition.
Niby fajne, ale moja opinia że RPG tego typu prezentują się lepiej w starym, dobrym 2d chyba nigdy się nie zmieni, i bardziej ucieszyłoby mnie przeniesienie NWN na odnowiony Infinity Engine. Niemniej, i tak wielki szacunek dla autora ^^
Nadal będę czekać na Neverwinter Nights 3, Icewind Dale 3 i Baldur’s Gate 3(bonus jeżeli dadzą możliwość załadowania save’a z BG2), bo nowy Planescape jest w produkcji.
Eeee… o.OMarna grafika 3d, port może i dobry ale wygląda gorzej niż oryginał…
Gniew Zehira? Nie dzięki, nie chcę mieć tego czegoś na swoim PC.
baldur zawsze pozostanie dla mnie piekny… w 2d ;]
Nie lubię NWN 2, historia nawet spoko, ale ten silnik… I te obrazki 3d postaci w prawym rogu ekranu są obrzydliwe, co im przeszkadzały statyczne obraz 2d ? Ponadto dobijała mnie kamera, a efekty kolorystyczne zaklęć przypominały kaprys pijanego różowego kucyka. Nie, zdecydowanie wolę NWN zwykłe.
@Maciejka01|Nie nowy Planescape a nowy Torment – to nie to samo.
ciekawe czy 100% gry
Pamiętam jakie zrobiło w 1999 r. na mnie wrażenie otwarcie zlecenia od martwego już zabójcy w Candlekeep gdy stwierdziłem, ze kontrakt dotyczy Sylvana, którego, przecież dopiero co stworzyłem, niemałym wysiłkiem losując rzuty. I tak równą radochę daje mi gra jak i obserwowany postęp, głównie graficzny. Co bywa również przekleństwem, bo nieraz tak się zagapię na te cuda, że zanim ochłonę to game over. A Maska zdrajcy w NwN2 jeszcze miała klimat, Gniew Zehira już nie, a Wrót Zachodu nigdy nie ukończyłem.
Nie wiem jak teraz, ale twórcy moda pisali że jest on po angielsku. Szkoda. Ilość tekstu jest tak duża, że nie chce mi się grać w tym języku. Może ktoś ma pomysł dotyczący polonizacji?
Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.
@Tzar|Planescape, nie Torment. Torment już się skończył z historią Bezimiennego. Teraz jest nowy Planescape i jest kompletnie nową historią.|@wielki0fan0gier|Te słowa nigdy się nie nudzą.
Może zagram, będzie okazja do poznania gry do której się wszyscy tasują, nie wiem z jakiego powodu. Może się dowiem, o ile gameplay mnie nie uśpi jak to było w oryginale.
@Maciejka01 |Yyy, nie. Tzar ma rację. inXile nie posiada praw do Planescape’a, który jest settingiem(światem) AD&D, stąd ostał się jeno Torment. Torment: Tides of Numenara. Ale prawdą jest, że historia Bezimiennego jest raczej zamknięta, i jedynym elementem łąćzącym te dwie gry może być tytułowa „Udręka”.
NWN 2 jest słabe i cukierkowe. Poza wiernym odtworzeniem dobrej mechaniki D&D 3.5 nie oferuje zbyt wiele. Szkoda, że spieprzono Świątynię Pierwotnego Zła tak bardzo, że zrobienie na niej remaku Baldura nie ma większego sensu.
@Ganjalf|Do diaska. Mam jakieś nieaktualne informacje wtedy…No cóż…mam tylko nadzieję że gra będzie równie dobra co pierwszy Torment.
Cwiekoszczak- akurat Świątynia Pierwotnego Zła to jedno z największych arcydzieł cRPG ever. A NWN 2 jest najlepszym obok River of Time cRPG ostatnich kilku lat. A Maska Zdrajcy niszczy wszystko z wyjątkiem Tormenta pod względem fabularnym.
@Iselor, moim zdaniem skopane arcydzieło. Gra wykorzystuje 20% swojego potencjału (ok 35% po wgraniu Circle of Eight) turowy model walki jest genialny i w przeciwieństwie do tego z DnD tacticsa (PSP) działa. |Bolączką NwN 2 jest gameplay. Może kiedyś zmienię zdanie jak znajdę po sesji ~20h na maskę zdrajcy i tego moda. Od NwN 1 też się odbijałem, a dodatki były już całkiem niezłe.|Powtórki z tormentów nie będzie – wydawca podręcznikowej gry uniemożliwia aplikowanie starych mechanik DnD do nowych gier.