rek
rek
06.06.2013
Często komentowane 34 Komentarze

Baldur´s Gate: Reloaded – CAŁE Baldur´s Gate na silniku Neverwinter Nights 2!

Baldur´s Gate: Reloaded – CAŁE Baldur´s Gate na silniku Neverwinter Nights 2!
Ile lat może zająć przerobienie całego Baldur's Gate (z dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy) na silnik Neverwinter Nights 2? Siedem. Przez tyle czasu Drew Rechner (wspierany przez wiele innych osób) pracował nad projektem Baldur's Gate: Reloaded i wyszło mu coś... niesamowitego.

Moda znajdziecie TUTAJ.

Do zabawy potrzebujecie Neverwinter Nights 2 z dodatkami Gniew ZehiraMaska Zdrajcy.

rek

34 odpowiedzi do “Baldur´s Gate: Reloaded – CAŁE Baldur´s Gate na silniku Neverwinter Nights 2!”

  1. Ile lat może zająć przerobienie całego Baldur’s Gate (z dodatkiem Opowieści z Wybrzeża Mieczy) na silnik Neverwinter Nights 2? Siedem. Przez tyle czasu Drew Rechner (wspierany przez wiele innych osób) poświęcił temu projektowi i wyszło mu coś… niesamowitego.

  2. NieJestemzPolskiPL 6 czerwca 2013 o 09:57

    WOW…

  3. Wow! Szacun! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

  4. orgazm xD

  5. Czyli BG teraz jest na zasadach D&D 3.5? Jeśli tak to naprawdę rewelacja, zaraz idę na egzamin ale jak wrócę to zasysam 🙂

  6. …ok. Wygląda na to, że w najbliższej przyszłości szykuje się ponowne zainstalowanie NWN2 🙂 Przy okazji w końcu przejdę Gniew Zehira. Przy okazji – ciekawe co się dzieje z projektem przeniesienia BG2 na silnik Dragon Age: Origins? Zaraz chyba zacznę szukać o nim informacji.

  7. ciekawe czy kiedyś ukaże się to w wersji pl 🙂

  8. Chyba czas odszukać Neverwinter Nights 2 na mojej półce z grami

  9. FFFFUUUU nie mam dodatków ><

  10. zassałem już 😉 news troche spóźniony ale luz, ważne że jest

  11. Wolę jednak klasycznego Baldura 😛 . W Neverwinter Nights 2 nawet nie grałem mimo dla jedynki i dodatków poświeciłem kilkadziesiąt nocy 🙂 . Ale może do dobry moment by zagrać.

  12. mimo że*

  13. EastClintwood 6 czerwca 2013 o 12:14

    NWN 2 mimo, że grafika nie jest już „ładna” to przyciąga ciekawym desginem, cały świat był bardzo ciekawy między innymi dzięki temu silnikowi na którym powstało sporo dobrych gier.

  14. O mały włos a bym przegapił najlepszą wiadomość roku. Odnowione Baldurs Gate zchodzi na drugi plan. Czas odkurzyć edycję kolekcjonerską Neverwinter Nights 2 zainstalować moda i znów poczuć magię Wrót Baldura.

  15. Niesamowite… Czas odnowić znajomość z Wybrzeżem Mieczy:)

  16. Coś dla tych, których rozczarowała Enchanced Edition.

  17. Niby fajne, ale moja opinia że RPG tego typu prezentują się lepiej w starym, dobrym 2d chyba nigdy się nie zmieni, i bardziej ucieszyłoby mnie przeniesienie NWN na odnowiony Infinity Engine. Niemniej, i tak wielki szacunek dla autora ^^

  18. Nadal będę czekać na Neverwinter Nights 3, Icewind Dale 3 i Baldur’s Gate 3(bonus jeżeli dadzą możliwość załadowania save’a z BG2), bo nowy Planescape jest w produkcji.

  19. Eeee… o.OMarna grafika 3d, port może i dobry ale wygląda gorzej niż oryginał…

  20. Gniew Zehira? Nie dzięki, nie chcę mieć tego czegoś na swoim PC.

  21. Gwynbleidd11 6 czerwca 2013 o 15:47

    baldur zawsze pozostanie dla mnie piekny… w 2d ;]

  22. Nie lubię NWN 2, historia nawet spoko, ale ten silnik… I te obrazki 3d postaci w prawym rogu ekranu są obrzydliwe, co im przeszkadzały statyczne obraz 2d ? Ponadto dobijała mnie kamera, a efekty kolorystyczne zaklęć przypominały kaprys pijanego różowego kucyka. Nie, zdecydowanie wolę NWN zwykłe.

  23. @Maciejka01|Nie nowy Planescape a nowy Torment – to nie to samo.

  24. ciekawe czy 100% gry

  25. Pamiętam jakie zrobiło w 1999 r. na mnie wrażenie otwarcie zlecenia od martwego już zabójcy w Candlekeep gdy stwierdziłem, ze kontrakt dotyczy Sylvana, którego, przecież dopiero co stworzyłem, niemałym wysiłkiem losując rzuty. I tak równą radochę daje mi gra jak i obserwowany postęp, głównie graficzny. Co bywa również przekleństwem, bo nieraz tak się zagapię na te cuda, że zanim ochłonę to game over. A Maska zdrajcy w NwN2 jeszcze miała klimat, Gniew Zehira już nie, a Wrót Zachodu nigdy nie ukończyłem.

  26. zanpaktou666 6 czerwca 2013 o 18:07

    Nie wiem jak teraz, ale twórcy moda pisali że jest on po angielsku. Szkoda. Ilość tekstu jest tak duża, że nie chce mi się grać w tym języku. Może ktoś ma pomysł dotyczący polonizacji?

  27. wielki0fan0gier 7 czerwca 2013 o 09:12

    Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.

  28. @Tzar|Planescape, nie Torment. Torment już się skończył z historią Bezimiennego. Teraz jest nowy Planescape i jest kompletnie nową historią.|@wielki0fan0gier|Te słowa nigdy się nie nudzą.

  29. CoCieToObchodzi 7 czerwca 2013 o 13:52

    Może zagram, będzie okazja do poznania gry do której się wszyscy tasują, nie wiem z jakiego powodu. Może się dowiem, o ile gameplay mnie nie uśpi jak to było w oryginale.

  30. @Maciejka01 |Yyy, nie. Tzar ma rację. inXile nie posiada praw do Planescape’a, który jest settingiem(światem) AD&D, stąd ostał się jeno Torment. Torment: Tides of Numenara. Ale prawdą jest, że historia Bezimiennego jest raczej zamknięta, i jedynym elementem łąćzącym te dwie gry może być tytułowa „Udręka”.

  31. Cwiekoszczak 7 czerwca 2013 o 16:52

    NWN 2 jest słabe i cukierkowe. Poza wiernym odtworzeniem dobrej mechaniki D&D 3.5 nie oferuje zbyt wiele. Szkoda, że spieprzono Świątynię Pierwotnego Zła tak bardzo, że zrobienie na niej remaku Baldura nie ma większego sensu.

  32. @Ganjalf|Do diaska. Mam jakieś nieaktualne informacje wtedy…No cóż…mam tylko nadzieję że gra będzie równie dobra co pierwszy Torment.

  33. Cwiekoszczak- akurat Świątynia Pierwotnego Zła to jedno z największych arcydzieł cRPG ever. A NWN 2 jest najlepszym obok River of Time cRPG ostatnich kilku lat. A Maska Zdrajcy niszczy wszystko z wyjątkiem Tormenta pod względem fabularnym.

  34. Cwiekoszczak 8 czerwca 2013 o 13:20

    @Iselor, moim zdaniem skopane arcydzieło. Gra wykorzystuje 20% swojego potencjału (ok 35% po wgraniu Circle of Eight) turowy model walki jest genialny i w przeciwieństwie do tego z DnD tacticsa (PSP) działa. |Bolączką NwN 2 jest gameplay. Może kiedyś zmienię zdanie jak znajdę po sesji ~20h na maskę zdrajcy i tego moda. Od NwN 1 też się odbijałem, a dodatki były już całkiem niezłe.|Powtórki z tormentów nie będzie – wydawca podręcznikowej gry uniemożliwia aplikowanie starych mechanik DnD do nowych gier.

Dodaj komentarz