
Awakened: Tak będzie wyglądać wersja na UE4. O ile gra zostanie sfinansowana… [WIDEO]
![Awakened: Tak będzie wyglądać wersja na UE4. O ile gra zostanie sfinansowana… [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/92ffbc8f-2c14-4b60-9211-9da80390151c.jpeg)
Dotychczasowe materiały z Awakened — nietypowej gry z superbohaterami, finansowanej za pośrednictwem Kickstartera — pochodziły z wersji opartej na silniku Unreal Engine 3. Produkcja docelowo działać ma jednak na kolejnej generacji silnika Epic Games i jej developerzy właśnie pokazali technologiczne demo edycji na UE4.
Inna sprawa, że szanse na sfinansowanie gry są niewielkie — do tej pory zebrano tylko 200 tysięcy z 500 tysięcy dolarów, a do końca akcji pozostało jeszcze tylko 5 dni. Jedyna szansa w tym, że dostępna poniżej prezentacja Awakened na Unreal Engine 4 przekona graczy, by wspomogli projekt…

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Awakened: Tak będzie wyglądać wersja na UE4. O ile gra zostanie sfinansowana… [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wszystko wygląda bardzo ładnie itd. ale już chyba trochę za późno…|http:www.kickstarter.com/projects/1312036782/project-awakened
A szkoda, bo zapowiadała się ciekawa produkcja..
No niestety, a szkoda.
Nie nawidze Unreal Engine !.Wszystkie gry na nim wygladaja tak samo czyli sztucznie i z beznadziejnym gameplayem.Ten Engine ma w sobie to cos ze mi sie poprostu nie podoba.Slaba fizyka i sztucznosc.Nie to zebym nie kibicowal kickstarterowi ale jednak wiem ze jaka by to nie byla gra to poprostu nie trawie jej ;].|Aha.Smieszne jest to ze juz wszystkim sie wydaje ze jak zastosuja nowy engine nowej generacji to gra bedzie nie wiadomo jaka !!!.Smieszne.Grywalnosc i pomysl jest najwazniejszy a nie grafika.
@maskor84 Po części się zgadzam. Jedyną grą, która mi sie na UE3 podobała to Bulletstorm.
Nie dadza rady, pomysł też nie powala|I nie popisali sie z tym ue4, ani specjalnie tesselacji nie widziałęm, ani ladnych cieni.
@maskor84 – Mirror’s Edge, Spec ops: The Line, Alice Madness Returns, Bioshock, Borderlands, Dishonored, DmC, Hawken, Mass Effect, Mortal Kombat, Strangehold, Rainbow Six: Vegas, X-Com: Enemy Unknown, Batman – to tylko wybrane przykłady gier na Unreal Engine. Jeśli tak nienawidzisz tego silnika i wszystkie gry wydają ci się mieć beznadziejny gameplay, to albo nie wiesz, o czym piszesz, albo jesteś skończonym malkontentem.
@rafioza02 – Oba Batmany, Bioshock Infinite, Borderlands 1 i 2, DMC: Devil May Cry, cała seria GoW. To wszystko gierki na UE3, każda z nich wygląda bardzo ładnie, a i gameplay został doceniony. Nie do końca wiem czego się czepiasz…
Może Microsoft by wspomógł projekt. W końcu to ich silnik graficzny, który nie jest jeszcze powszechny w grach. A projekt mógłby go wypromować wśród innych producentów gier i developerów.
@Edward03051993|Lepiej powiedz ze jestes kompletnie pijany.|Bo an m$ nie ma z tym nic wspolnego ani tez silnik nie potrezbuje wiecej reklamy, i tak jest juz popularny, choc jeszcze zadna gra na nim nie wyszla ta masa jzu na nim powsatje.
@nocny007 hehe wiesz co ?.I uwierz mi na slowo ze wlasnie zadna z tych gier mi sie nie podobala i nie wciagnela moze zawyjatkiem Alic Madness Return bo tam jakos nie czules ze to Unreal Engine ;].Ale reszta gier ktore wymieniles poprostu zostala spieprzona przez wlasnie ten engine ktory byl sztuczny sztywny i malo grywalny.Nie nawidze Unreal Engine i kropka !!!!!.|Najlepsze siliniki to Source i Frostbite 2 !!!!.W tej chwili nie ma lepszych silnikow.Nawet nowy Cry engine 2 i 3 mnie wqrzac zaczyna !.
@maskor84 Każdy ma prawo do swojej opinii i nie wszyscy muszą się z nią zgadzać jak np. Ja |Mirrors Edge bardzo mi się podobał to samo Mass Effect którego jestem wielkim fanem a reszta tytułów albo nie grałem albo były w pewien sposób dla mnie przeciętne, bardziej to drugie. Druga sprawa z czym się nie zgodzę kompletnie to to że jednym z najlepszych silników jest Frostbite 2 dla mnie to kompletna klapa silnik jest cholernie nie z optymalizowany a sama grafika jest szara bura i ponura. Jedyne co ratuje…
ten silnik to model zniszczeń, cała reszta w nim mi się nie podoba i raczej nie z podoba. Za to CryEngin to dla mnie arcydzieło silnik który idzie w dobrą stronę czyli realizm, co raz to bardziej odczuwalny i to mnie w nim urzekło. Chciał bym widzieć inne gry na tym silniku po za Crysisem 3.|Nie grałem w niego, oglądałem jedynie filmiki ze streamu mojego kolegi. |http:www.youtube.com/watch?v=r4RRhM43DYI&list=UUEfpYb8dK_bhuphBjWDrRCA&index=4|Zobacz w specyfikacji nie ma jakiejś rakiety a gra na wysokich.
Ostatnio często gęsto czytam o tym jak to super uber karty nie dają sobie z nią rady, a tu proszę 1025p. i daje radę. Wiadomo że to nie są te ultra mega giga detale ale już na wysokich robią wrażenie.
@Pointer669 piszesz ze Cryengine 3 idzie w strone realizmu.Tu akurat sie mylisz bo wlasnie Crysis 3 wyraznie pokazuje ze wlasnie odchodzi od realizmu na zecz duzej ilosci swiatel i cieni ktore poprostu raza w oczy i czlowiek po 14 min grania ma juz dosc.Crysis 1 przyznaje ze fenomenalna mial grafike bo wszystko bylo w umiarze i swiatla i cienie ale juz Crysis 2 i 3 to moim zdaniem krok w tyl.Grafika zamiast ewoluowac to cofa sie.Crysis 2 byl bardzo w tyle do Crysisa 1.Oczy juz bola od tych swiatel !
Nic specjalnego. Naprawdę, liczyłem na taką różnicę jak była między UE2 a UE3 (w sensie efektów, bo tekstury niestety strasznie zbrzydły w trójce), a tu mam coś na poziomie CryEngine3, może nawet nie. Chociaż z drugiej strony możliwe że studio odpowiedzialne za 'Awakened’ nie ogarnia możliwości czwartego Unreala… Okaże się jak Epic wypuści coś na tym silniku (ale coś poważnego, a nie cellshadingowe Fortnite).
@tomecki|Generalnie to w ogóle jestem zdania że prawdziwe możliwości silnika może pokazać tylko studio, które go stworzyło. Wystarczy porównać to, jak wygląda Gears of War 3 do dowolnej gry na UE3 (no… niech będzie że 3.5) wydanej na inne platformy- ot, chociażby ostatnie DmC- różnica jest kolosalna, nawet wersja PC nie umywa się do GoWa trzeciego.
I pomyśleć, że dziś taka grafa byłaby już standardem, gdyby nie głupie konsole, które praktycznie zahamowały rozwój technologiczny na tyle lat ehhh… szkoda, no ale co poradzić.
@down|Jesteś głupi, i to pospolitym rodzajem głupoty. Jakoś nie przeszkodziły powstaniu Crysisów czy Metro 2033- czyli gier, które mogą szczycić się największymi osiągnięciami w dziedzinie grafiki- więc nie jest to wina konsol, a developerów, którzy idą na łatwiznę i wykupują w nieskończoność wyeksploatowany już Unreal Engine 3. Gdyby więcej gier wychodziło na CryEngine czy na 4A engine takie problemu by nie było.
@harap: |Między wspomnianymi przez ciebie tytułami, a pozostałymi nie ma aż tak dużej różnicy w poziomie grafiki. Ot, DX 11 i tekstury 4096×4096. Natomiast next-geny oferować będą całkiem inne opcje przetwarzania grafiki, zbliżające jej poziom do realizmu. A więc trochę prawdy w tym jest, że konsole hamowały rozwój jakości obrazu w grach. Sami developerzy to przyznają, że gry ze względu na ogranicznia techniczne były (są) robione dłużej i nie z pełnym nastawieniem na jakość obrazu (coś kosztem czegoś)…
@Sonne|Wątpię w duży postęp. Moim zdaniem nie potrzebujemy lepszej grafiki- potrzebujemy fizyki, dynamicznej konstrukcji map, symulacji pogody… Tego brakuje w grach. Grafika jest całkiem ok, ale jak spojrzę na stareńkiego FarCry czy HL2, i fizykę chociażby w nowym Crysisie to aż przykro się robi jak bardzo pod tymi względami gry są cofnięte pod względem interakcji. Co nam z tesselacji, skoro strzał z rakietnicy w ścianę albo zostawia tylko trochę sadzy, albo niszczy ją w oskryptowany sposób (jak
w Battlefieldach) zanmiast autentycznie rozbijać ją zgodnie z prawami fizyki. Co nam z wody zachowującej się i wyglądającej jak galareta. Co nam z liści których nie przestrzelę pociskiem z karabinu? Co nam z drewnianych ruchów postaci? Co z tego że grafika wygląda super skoro nadal natykamy się na niewidzialne ściany? To powinien być next-gen. Bo żadna z prezentacji UE4 nie napawa zbytnim optymizmem- nawet osławiony 'Elements”.