
Assassin’s Creed Valhalla: Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale boicie się zapytać [WIDEO]
![Assassin’s Creed Valhalla: Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale boicie się zapytać [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f5e560cd-f25a-4e6a-ae3b-67c417aa3c1c.jpeg)
Jak na to, jaką opinie o wikingach mieli nasi* przodkowie, cieszą się oni irracjonalnie dużą popularnością wśród współczesnych odbiorców. Sed vox populi vox dei – fani dopraszali się o Asasyna w takich realiach od lat, a Ubisoft zdecydował się przy jego pomocy przywitać nową generację.
Po Valhalli nie spodziewamy się może wielkiej rewolucji, ale bez wątpienia będzie to co najmniej przyzwoita produkcja. Jeżeli jednak seria zdążyła wam w ostatnich latach obrzydnąć, developerzy nie zrobią raczej niczego, by przekonać do siebie sceptyków. Może to zrobić za to fabuła – w końcu rzadko kiedy mamy okazję oglądać bardziej pokojowe oblicze wikingów.
Ponieważ do premiery zostało już stosunkowo niewiele, wydawca postanowił przygotować krótkie podsumowanie informacji dotyczących gry:
Assassin’s Creed Valhalla pojawi się 10 listopada na pecetach, PS4, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S. Na PlayStation 5 w Polsce zagramy 19 listopada.
*Choć akurat mieszkańcom terenów dzisiejszej Polski aż tak znowu nie wadzili.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Valhalla: Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale boicie się zapytać [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Okej, może nie „wszystko”, ale Ubisoft w 7 minutach trochę wiadomości upchnął.
nazwijcie mnie głupią, ale jaram się tą grą nieprzerwanie od zapowiedzi|ja wiem, że to będzie w zasadzie to samo co w odysei i origins jeśli chodzi o konstrukcje rozgrywki. ale jeśli chodzi o setting, bardzo brakowało mi czegoś w klimatach wczesnego średniowiecza ostatnimi czasy (dostałam jedynie bannerlorda), więc ten asasyn zapowiada się dla mnie najlepiej z całej „rpgowej” trylogii.
Tylko po co ten pasek kondycji niczym w rpgach z 2006 roku?
Oh, to już pora na 3282 asasyna?
Ooo to byłby kosmos xD| Clannad, Enya.|Fakt, mogli o tym pomyśleć 🙂
@Hagan,|Chyba Ci się epoki ździebko pomieszały. W czasach inwazji Duńczyków, Nottingham to były pewnie 3 domy na krzyż (znaczenie jako osada zaczął dopiero nabierać w XI wieku). Ważniejszego miasta tamtego okresu to Eoforvic (stolica Northumbrii), Ledecestre (stolica Mercii), Ludenwic czy Wintan-caestre (stolica Wessexu). Mam nadzieję, że nazewnictwo będzie w grze zachowane w zgodzie że standardami historycznymi. Wesołej gromady banitów i pana w kapturze też nie ma co liczyć. Znowu, nie te czasy.
@Dominoo|Właściwie, to „erpegowej dylogii”, bo w Origins jedyną cechą gatunkową był opisany statystykami ekwipunek. Jeśli o mnie chodzi, jaram się Valhallą nie pomimo podobieństwa do Odysei, a właśnie dlatego, że dzieli z nią wszystkie elementy, które tak bardzo mi się tam podobały (minus Kasandra, ale może z Eivor/a też coś będzie). Swoją drogą, pierwsza gra, w którą zagram na konsoli i pierwsza kupiona w wersji na PS5. Nie mogę się doczekać.
W tego typu newsach zawsze brakuje mi jakiegoś krótkiego podsumowania pod filmikiem – dla tych którzy nie mają czasu/którym się nie chce oglądać filmików.
Boję tego mocnego nastawienia na rozwijanie wioski. Zazwyczaj w grach pomijam ten aspekt i skupiam się wyłącznie na postaci i wkurza mnie gdy muszę wykonać jakąś aktywność z rozwinięciem czegoś żeby ruszyć dalej historię. Nie rozwijałem osady w AC III i jedyne gdzie mi to nie przeszkadzało to Black Flag bo tam okręt to jednak była ważna rzecz a bitwy morskie świetne więc się chciało go ulepszać. Tutaj pewnie sprawdzę ten element bo wygląda zachęcająco ale mam nadzieję, ze nie będzie to konieczność.
@Shaddon|Racja, chociaż uważam, że wszystkie trzy są mocno splecione pod względem gameplayowym, nawet jeśli dopiero historia Kasandry/Alexiosa stała się bardziej erpegowa
test