
Assassin’s Creed Origins: Gameplay pokazuje elementy RPG [WIDEO]
![Assassin’s Creed Origins: Gameplay pokazuje elementy RPG [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8aecb63e-5744-45eb-94c0-e65bb934c5e3.jpeg)
Świat bywa okrutny dla niskopoziomowych asasynów.
W najnowszej odsłonie serii Assassin’s Creed Ubisoft postanowił zdecydowanie poszerzyć znaczenie elementów RPG. Bohater zdobędzie tony ekwipunku, który pod względem jakościowym został podzielony na kategorie kolorystyczne. Ponadto dostaniemy spory wybór talentów w istotnym stopniu zwiększających umiejętności Bayeka. Od samego początku zyskamy dostęp do większości zakątków świata, ale jako że nie będzie się on skalował do poziomu postaci, niektóre regiony mogą się okazać śmiertelnie groźne – nie ma na przykład co liczyć na możliwość wyeliminowania dużo potężniejszych wrogów z ukrycia.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Origins: Gameplay pokazuje elementy RPG [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Świat bywa okrutny dla nisko poziomowych asasynów.
Można wymienić kilka rzeczy, które mogłyby zostać zrobione lepiej, ale… W KOŃCU czuć powiew świeżości w tej serii. Czuć, że to nowa gra, a nie kopia w nowej skórce i lokacji. Bardzo mnie to cieszy.
Dynamiczna walka taka arcadowa troche wkurzajaca, przynajmniej podczas ogladania…
Bardzo mnie cieszy taka zmiana w walce. W poprzednich AC była i nudna, i wkurzająca jednocześnie. Origins to będzie pierwszy Asasyn, którego kupię po Black Flag (bo były tam okręty).
We wuz knagz n shiet !
Rozumiem, że wątek Animusa jest w Origins kontynuowany, a przeskoki do świata współczesnego nadal będą częścią gry? Szkoda, liczyłem na faktyczny świeży początek i oderwanie się od tych bzdur rodem z taniej literatury sci-fi, tym bardziej, że generalnie gra wygląda całkiem zachęcająco.