
ARMA Tactics: Symulator pola bitwy jako strategia turowa na tablety

ARMA Tactics nie będzie FPS-em, a strategią turową, w której gracze pokierują czteroosbowym oddziałem Special Forces. Akcja osadzona ma być w otwartym świecie, dzięki temu będzie można wykonać dane misje na kilka różnych sposobów.
Produkcja ukaże się w drugim kwartale tego roku i dostępna będzie tylko na urządzeniach z układem Tegra 4 od Nvidii, w tym na opartej na Androidzie konsoli tej firmy Project Shield. Czesi z Bohemii Interactive obiecują, że choć ich nowa gra ukaże się na platformach mobilnych, jej jakość porównywalna będzie z tytułami z komputerów czy z X360 i PS3.
Według developerów, uda się to osiągnąć dzięki mocy obliczeniowej tkwiącej w układach Tegra 4, które są mocniejsze niż współczesne laptopy. W czasie tworzenia animacji pozwoliło to na zastosowanie techniki motion-capture, dzięki temu zachowanie wirtualnych żołnierzy będzie znacznie realistyczniejsze.
Jak mówi przedstawiciel Bohemii Interactive:
W naszej opinii to jasny dowód, że gry mobilne to już nie tylko proste gry logiczne, wiele z nich jest wymagającymi projektami o jakości znanej z konsol stacjonarnych i można przeznaczyć odpowiedni budżet na zastosowanie techniki motion-capture.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “ARMA Tactics: Symulator pola bitwy jako strategia turowa na tablety”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Było by miło gdyby w pierwszej kolejności dokończyli Arme 3, a później bawili się w takie rzeczy.
Tegra 3 też miała mieć „wielką moc obliczeniową” i „wielki potencjał”, a skończyło się na portach z iOS i grach, które, ani nie wyglądały dobrze, ani też płynnie nie chodziły. Szczerze wątpię, aby tutaj było inaczej. Można jednak się przyglądnąć, tej, tabletowej, 4-osobowej wersji „Jagged Alliance”, może coś w miarę ciekawego z tego wyjdzie.
http:www.armaholic.com/page.php?id=18454 tu macie pierwsze screeny gry. Wyglądają ciekawie
Nvidia Shield excluisve. Hahaha, powodzenia Bohemia w jeszcze większym zmniejszaniu liczby odbiorców.