
ARMA Tactics: Pierwszy gameplay mobilnej odsłony cyklu. Na „konsoli” Nvidii [WIDEO]
![ARMA Tactics: Pierwszy gameplay mobilnej odsłony cyklu. Na „konsoli” Nvidii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/de1071dc-e4a1-481b-b117-94443b68e43c.jpeg)
ARMA Tactics to strategia turowa oparta na realistycznym symulatorze pola walki od Czechów z Bohemii Interactive, tworzona z myślą o urządzeniach z układem Tegra 4 i Androidzie, w tym o Project Shield – przenośnej "konsolki" od Nvidii. To właśnie na niej po raz pierwszy pokazano grę w akcji.
Gameplay z ARMA Tactics:

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “ARMA Tactics: Pierwszy gameplay mobilnej odsłony cyklu. Na „konsoli” Nvidii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ARMA Tactics to strategia turowa oparta na sztandarowym realistycznym symulatorze pola walki od Czechów z Bohemii Interactive, która tworzona jest z myślą o urządzeniach z układem Tegra 4 i Androidzie, w tym o Project Shield — przenośnej „konsolki” od Nvidii. To właśnie na niej po raz pierwszy pokazano grę w akcji.
Co do gry to prawie identyczna gra (pomijając grafikę) była już na nokii n-gage. Nawet można było dowodzić polakami. A co do konsolki to powinni umożliwić odpięcie ekranu lub chociaż jego większe odchylenie żeby nie przeszkadzał podczas grania na większym ekranie.
po prostu nie rozumiem idei handheldu który z założenia jest przystosowany głównie do użytku domowego, serio nie taniej wychodzi zainwestować w wygodne krzesło do biurka ? czy też może są ludzie którzy nie mogą do toalety wyjść aby nie poczuć pustki i nie móc tych 2 minut przesiedzieć bez żyłowania statystyk w batlu czy robienia questów w skyrim-ie?
Ostatnio widzę że Nvidia przepuszcza szturm na wiele marek gier z wymagającą grafą: wiedźmin 3 z PhysX i APEX, Arma z PhysX GPGPU jak by się bali konkurencji ze strony next-genów.
Gameplay mozna bylo juz jakis czas temu zobaczyc u Total Biscuita w jego relacji z PAX East