rek
rek
29.08.2013
10 Komentarze

Arma III: Eksplozja i precyzja [WIDEO]

Arma III: Eksplozja i precyzja [WIDEO]
Społeczność Army III przygotowała kolejny szczegółowy materiał na temat elementów rozgrywki. Eksplozje ciężkich wyrzutni opisano na przemian z precyzyjnym użyciem karabinów snajperskich.

Wyrzutnie i snajperki w Armie III:

rek

10 odpowiedzi do “Arma III: Eksplozja i precyzja [WIDEO]”

  1. Ta gra jest świetna, tylko problem stanowi beznadziejna optymalizacja.

  2. Z tego co widzę, to te snajperki są tak potężne, że ofiara sama się przewraca x3

  3. Grałbym z chęcią jednak jestem niepewny co do sprzętu wymaganego do grania tak w co najmniej 30 klatkach, a coś czuję że mój piecyk by temu nie podołał :C

  4. Wszystko fajnie, ale grafika płomienia wydobywającego sie z lecącej rakiety jest.. negatywnie powalająca xd..

  5. dalej wszelakie efekty (szczególnie dymne/wybuchowe) kuleją, to samo z fizyką/animacją czego przykładem jest zestrzelony śmigłowiec. Ale ja kupując Arme nastawiam się na wyłącznie multi bo tam pewnie będą mniejsze wymagania sprzętowe.

  6. @Hazkam jeśli ci chodzi o RPG-42 to tak ma to wyglądać, wypalanie napędu kończy się jeszcze w wyrzutni, dalej leci już tylko głowica.

  7. @burakgalazka multi ma wieksze wymagania. Mi na minimalnych singl 50fps a multi 10-20

  8. AWESOME

  9. Grafika specyficzna, ale i niesamowicie klimatyczna

  10. Obraz co powiększa się w celowniku snajpera powiększa się też po zanim 😉

Dodaj komentarz