rek
rek
24.07.2017
10 Komentarze

Anthem: Kukurydziany marketing [WIDEO]

Anthem: Kukurydziany marketing [WIDEO]
By wypromować swoją nową markę, BioWare sięgnęło po źródło pełnowartościowego białka.

Zamiast rozwieszać billboardy i plakaty odpowiedzialna za grę ekipa postanowiła stworzyć… labirynt z kukurydzy. Jonathan Warner, reżyser tytułu, tłumaczy, że zboża będą wzrastać wraz z pokonywaniem kolejnych etapów produkcji… Bo, wiecie, rozumiecie, gra się rozrasta… kukurydza rośnie … Eee…. to taki kalambur… Taaaak… 

…po prostu obejrzyjmy materiał i miejmy to za sobą.

Anthem ukaże się na PC, PS4 i XBO pod koniec przyszłego roku, jego pierwszy gameplay (na którym nie pojawia się ani ziarnko kukurydzy) możecie zobaczyć w tym miejscu.

rek

10 odpowiedzi do “Anthem: Kukurydziany marketing [WIDEO]”

  1. więc więc zamiast włożyć pieniądze w dopieszczenie produktu, wydają forsę na…..na…..na….. na to? ja rozumie reklama i te sprawy no ale bez przesady. Jeśli jestem zainteresowany grą to bardziej mię interesuje czy niema bugów, jest dobra optymalizacja, fabuła, grafika itd a nie jakaś kukurydza która rośnie w polu

  2. corn…corn never changes…chyba że w płatki kukurydziane no ale dobra skupmy się bardziej na tym, że takie GTA V nie musiało się chwalić na swoich filmikach ile to bilboardów zrobiło. To gracze robili ich zdjęcia. Tutaj sami twórcy się tym bardziej podniecają niż my…no ale filmik miał być bardziej żartobliwy chyba to można im tutaj wybaczyć.

  3. Fajny pomysł 🙂 Mnie się podoba 😀 Przynajmniej coś nowego! 🙂

  4. Potem zrobią z tej kukurydzy promocyjny popcorn. 😀

  5. Już wiemy na co poszła kasa, za którą mieli zrobić właściwe animacje w ME:A

  6. Pomyslowa i dobra reklama, a co robia jak zwykle polaczki? Narzekaja.

  7. @Tennessee – nie tylko polaczki. Na profilu FB Bioware ludzie też z tego ryją. M.in. takimi akcjami BW pokazuje, że twarda struktura korporacyjna zabija firmę. Nie tylko leżą z pomysłami, kreatywnością i dopieszczaniem produktów, ale to? To nawet nie jest zabawne. Rozumiem, że ktoś na to wpadł, ale nie rozumiem tego, że ktoś to zatwierdził i zrealizował…

  8. @ Tennessee – błagam, przestań. Ja wie, że „polaczki” są złem tego świata ale studio ma robić gry – grywalne i pozbawione błędów a nie bawić się w taki żałosny marketing. Jak to się ma do gry? Czy w przyszłym roku jak zobaczysz grę na półce sklepu to pomyślisz „OOoo to ta gra do której zrobili labirynt w polu kukurydzy – biere!”. Niech te pieniądze pójdą w development a jak gra będzie dobra to się sama obroni bez takich „akcji”.

  9. Lord Winter 25 lipca 2017 o 08:55

    I oni jeszcze święcie wierzą w to że to jest super pomysł… Co innego jeśli by zamiast kukurydzy zasadzili las… To jest tak smutne, że aż witki opadają.

  10. @Papkin|Kukurydza jest białkiem niepełnowartościowym.

Dodaj komentarz