
Afterfall: Perła Pustkowi – Trzy epizody 63 lata później

Afterfall: InSanity doczeka się niedługo kontynuacji w postaci Afterfall: Perła Pustkowki. Spodziewać możemy się trzech epizodów, trójki bohaterów, trzech ścieżek do wyboru i akcji rozgrywającej się w 63 lata po Dniu Zero.
Nicolas Games i IntoXicate Studios zamierzają wypuścić niedługo trzy epizody gry, która w całości złoży się w Afterfall: Perła Pustkowki. W każdym z epizodów, które trwać będą po 1,5-2 godziny, kontrolować będziemy inną postać. Wszystkie zaczną jednak w tym samym miejscu, a ich ścieżki mogą się czasami skrzyżować. Wszyscy – choć równie bardzo zagubieni na tytułowych pustkowiach – kierować będą się różnymi motywacjami, doświadczeniami i pragnieniami, a więc dotrą prawdopodobnie w zupełnie inne miejsca.
Gra będzie strzelaniną pełną akcji i trafi na PC. Będziemy przemierzać spory świat, ratować i chronić innych bohaterów, a wszystko to opierać się będzie na strzelaniu zza osłon.

Czytaj dalej
32 odpowiedzi do “Afterfall: Perła Pustkowi – Trzy epizody 63 lata później”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Afterfall: InSanity doczeka się niedługo kontynuacji w postaci Afterfall: Perła Pustkowki. Spodziewać możemy się trzech epizodów, trójki bohaterów, trzech ścieżek do wyboru i akcji rozgrywającej się w 63 lata po Dniu Zero.
To im się opłaca wydać ? No cóż, życzę by tym razem coś z tego wyszło…
Wbrew pozorom Afterfall wystarczająco dobrze się sprzedał. Nawet został wybrany do wydania na steamie przez graczy.
Damn, to nie miał być erpeg w stylu Fallouta? Afterfall (po patchu) był dobrą grą, ale teraz zaczynam się obawiać kolejnej „strzelaniny” i to w epizodach po 2h… Zróbta tego RPG wreszcie! Mam nadzieję, że im się uda i firma przetrwa bo uniwersum afterfalla jest naprawdę ciekawe.
Afterfall był udaną grą mimo słabych recenzji. Druga część powinna być doszlifowaną pod każdym względem kontynuacją, a nie jakimś epizodycznym eksperymentem. Poza tym 3 epizody po 2h to trochę mało…
Cała trójka bohaterów zapewne będzie równie bardzo zagubiona, co zabugowana, choć tak jak emqi poniżej:”życzę by tym razem coś z tego wyszło…”
Hmm.. Nie oczekuję, że gra powinna trwać 100 godzin, ale wydaje mi się, że wypadałoby zapewnić rozrywkę.. no minimum na dwucyfrową liczbę godzin, żeby to chociaż jakoś wyglądało.. I jeszcze te epizody.. Nie jest to ciekawa propozycja dla mnie.
Uwierzę jak zobaczę. Oby nie spaprali roboty.
Nie wiem czy goście z NG są uparci, czy głupi, ale ja tam im kibicuję. Oby wyszli na prostą (chociaż łatwiej by im było, gdyby porzucili to „uniwersum”).
@Prexxxx, to i tak więcej niż pierwsza część, którą ukończyłem w 4 h.
Gratuluję Ci KoweK, że w ogóle ją ukończyłeś, bo ja się od niej odbiłem po 10 minutach
@Moooras To nie uniwersum jest problemem, ale wykonanie.|Jeśli o mnie chodzi to Insanity nie był taki zły, choć zgadzam się, że trzeba było się zmuszać, żeby ją ukończyć. Tak topornie i ociężale wykonanej gry dawno nie widziałem, ale jednak zdarzały się już wcześniej i grywało… więc|Życzę szczęścia, bo będzie potrzebne…
@Thorongil83: Masz rację, momentami, zwłaszcza na początku trzeba się było zmuszać, ale gra rekompensowała to klimatem. @elo18: Szkoda, że się odbiłeś, bo tytuł nie jest aż taki zły – będę kibicować jego twórcom, ale obawiam się, że epizody się nie sprawdzą…
Cieszę się, że robią kontynuację. Tylko czy, skoro świat ma być taki wielki, będzie także otwarty?
Oby sequel był bardziej dopracowany od InSanity, które mimo iż miało szanse na naprawdę udany tytuł, to poległo na tysiącach drobnych, acz upierdliwych błedów… Dlaczego tylko ta gra będzie tak drastycznie krótka (3×1,5h=4,5h!)? Tyle czasu trwało samo zaktualizowanie InSanity do wersji grywalnej 😛 Czekam na kiedyś szumnie zapowiadane Afterfall „RPG a’la Fallout 3”, do którego InSanity miało być jedynie wprowadzeniem…
Jak zrobią to poprawnie, to ci panowie mają przyszłość a jak znów wyjdzie powtorka z pierwszym afterfallem no to klapa. Gra miala potenciał ale została technicznie wykonana jakby na odwal się. Koncowka np tez trąciła nieudaną wizją twórców. Niby kazdy wiedział jak miała potoczyć się ostatnia scena przesłuchania, jak muzyka miała budować napięcie niczym w dobrym filmie, ale ani muzyka ani wypowiedzi się nie wkomponowało przez co efekt się nie udał. Licze na poprawę.
Mam nadzieje że zrezygnują z topornego, niedopracowanego kierowania postacią które chyba miało przypominać to z Dead Space.|A szczerze mówiąc, wyszło by tej grze na dobre, gdyby projektanci wrócili do pierwotnych koncepcji gameplaya.
czy to właśnie perła pustkowi nie miała być epizodem? kurcze drugi epizod podzielony na 3 epizody które jak już czytam będą do bólu liniowe i krótkie. Skok na kase
@Hagan – Raczej Wrocław. 😀 Akcja tej gry będzie dziać się w Polsce. 😛
Teraz to wszystko ładnie wygląda, ale im bliżej premiery, to pewnie wyjdą na jaw wszystkie babole i fakt, że gra znów będzie skokiem na naszą kasę, jak to było z częścią poprzednią.
Na strzelankę przerabiają? Ano tak słabo się sprzedało. Podziwiam ludzi, którzy ładują kasę w ten projekt, bo poprzedniczka zniechęciła do siebie dość sporą grupę odbiorców. Nie wiem pokiego grzyba oni tą grę produkują, ale przypuszczam, że i tak po jakimś czasie wpadnie mi w ręce … jako pełniak z płyty cdaction. A oni czasem nie chcieli z tego RPGa z otwartym światem zrobić? Ano tak, słabo się sprzedało i trzeba kasy dozbierać.
Ja tam dobrze życzę tytułowi – zawsze to Swoi , poprzednik wcale nie był taki zły , klimaty są spoko .|Mam nadzieję , że firma się jakoś pozbiera .
XD Ja ide spać po tym jak przeczytałem „Afterall: Perła Tuskowi „…
Mam nadzieję, że będzie lepiej niż teraz. Po takim pojeździe od polskich graczy mam nadzieję, że sobie pewne rzeczy wezmą do siebie. Tytuł ma rzeczywiście wielki potencjał. Ludzie, post-apokaliptyczny świat, odpukać 😛 , w Polsce! Jaką inną szansę mamy na taką grę?|@skarseld Czemu nie? Odtworzone w grze duże polskie miasto, które nie jest Warszawą 😛 , to byłoby coś! Trzymam za nich kciuki, daję im kredyt zaufania. Trochę mnie tylko niepokoi „strzelanie zza osłon” – wolałbym RPG.
@Czytelnik21 – Każda gra jest skokiem na kasę, podobnie jak filmy i przedstawienia teatralne ;P To określenie bardziej mi pasuje do firm wydających bezwartościowe DLC lub DLC z wyciętych fragmentów z gotowej juz gry. To jest skok na kasę!
Oby było lepsze niż InSanity
Spoko, fajnie by było gdbyy się jakoś udało uratować markę. Od rzau powinni byli wydawać w formie epizdozycznej, mniejsze ryzyko, mniejsze oczekiwania graczy. Oby wypaliło i oby team zdobył środki i doświadczenie na zrobienie „całej” gry.
Właśnie „Po takim pojeździe od polskich graczy”, w innych krajach raczej chwalą.|Ps. Bardzo spodobało mi się jak bohater patrząc w słońce uszkadza sobie oczy. Nie jak w Falloucie, gdzie nigdy nie widząc słońca i żyjąc pod ziemią całe życie, nie mamy problemu z oślepiającym światłem.
Czyli widzę, że jednak nie będzie Afterfall cRPG, a od tego się zaczynało i na to liczyłem… kur…
Po zetknięciu z chłamem o nazwie InSanity raczej podziękuję.
No, znajomi z Australii już czekają. Mam nadzieję że wyjdzie szybciej niż później.
nw czemu poprzednia część była odrzucona przecież według nie miała świetną fabułę