
Shadow Tactics: Blades of Shogun – Wygraj specjalną edycję gry [Zakończony]
![Shadow Tactics: Blades of Shogun – Wygraj specjalną edycję gry [Zakończony]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/66528780-c37b-42dc-b20e-d384db89feee.jpeg)
Do wygrania w tym konkursie są trzy nagrody:
I miejsce – gra Shadow Tactics w wydaniu Shogun Edition + brelok w kształcie shurikena
II miejsce – Shadow Tactics w wydaniu Shogun Edition
III miejsce – brelok w kształcie shurikena
Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać w komentarzu, jakich dwóch wojowników dodalibyście do drużyny, żeby zwiększyć jej skuteczność. Jaką by mieli specjalizację i w jaki sposób pomogliby w wykonywaniu misji. Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia konkursowego. Na wasze typy czekamy do niedzieli do północy (24:00 11 grudnia).
Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 2-3 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.
Oto, co mówi o grze wydawca:
Produkcja będąca taktycznym RTS-em z elementami skradankowymi przenosi graczy do egzotycznego świata feudalnej Japonii. Akcja Shadow Tactics: Blades of Shogun rozgrywa się w roku 1615, w epoce Edo. Władzę w Kraju Kwitnącej Wiśni przejmuje nowy, pragnący zjednoczyć kraj szogun. Do walki z buntownikami rekrutuje piątkę uzdolnionych wojowników specjalizujących się w zabójstwach, sabotażu i szpiegostwie. Shadow Tactics: Blades of Shogun to szereg złożonych misji wymagających taktycznego myślenia. Do dyspozycji gracza zostaje oddana piątka bohaterów. Ninja najlepiej czuje się pod osłoną cienia, a samuraj Mugen dzięki sile potrafi walczyć z kilkoma przeciwnikami naraz. Gejsza Aiko to mistrzyni kamuflażu, Yuki specjalizuje się w zastawianiu pułapek, z kolei Takuma – w atakach z dystansu. Tylko w pełni wykorzystując indywidualne predyspozycje każdej postaci, gracze będą w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom.
Laureaci
Sporo było ciekawych propozycji z bardzo interesującą argumentacją. Spośród nadesłanych zdecydowaliśmy się wyróżnić nagrodami następujące osoby:
Wszystkie wymienione osoby proszone są o wysłanie na adres konkurscda@cdaction.pl maila z tytułem „Konkurs Shadow Tactics” i podanie w nim swojej ksywki z naszego forum, imienia, nazwiska, adres korespondencyjny oraz numer telefonu kontaktowego. Maila należy wysłać z konta jakie jest przypisane do waszej ksywki na naszym forum.
Zwycięzcom gratulujemy a wszystkim uczestnikom dziękujemy za wspólną zabawę.

Czytaj dalej
79 odpowiedzi do “Shadow Tactics: Blades of Shogun – Wygraj specjalną edycję gry [Zakończony]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Moja postać byłaby skrytobójcą. Słaby w walkach w zwarciu, ale znakomicie potrafi wtapiać się w tłum i podrzucić komuś np. Jakąś truciznę . Jest to osoba znacząca politycznie mająca swobodny dostęp do miejsc nie dostępnych reszcie. 2 postać to ktoś znający parkour, potrafi wkradać się do budynków np. Przez okna. Do walki potrafi wykorzystywać otoczenie i krótkie lekkie bronie.
Do drużyny dołączył bym Geisze która mogła by niepostrzeżenie wejść tam gdzie nie wpuszczają uzbrojonych wojowników poza tym ja wszyscy wiem trucizna to broń kobiet i eunuchów.|Drugą osobą którą bym dodał był by najemny ogrodnik który pomógł by w zbieraniu informacji o miejscu gdzie będzie odbywać się misja, bo informacja jest konieczna do stworzenia idealnego planu.
Moja postać byłaby alchemikiem która tworzy mikstury leczące oddział oraz mieszanki wybuchowe zadające dosyć przeciętne obrażenia przeciwnikowi.2 postacią byłby tzw.łowca który zdolnościami specjalnymi mógłby odrzucić i przyciągnąć wroga.
1. Mała postać która zakradłabysię do przeciwników od tyłu i zabiłaby kilku|2. Osoba z ogromnym pancerzem któraby| wjechała z buta
1. Żołnierz piechoty wyposażenie: długa broń palną, materiały do podpaleń i materiały wybuchowe. Rola:związywanie walką przeciwników przez jakiś czas tworząc dywersję, eliminacja pojedynczych celów z dystansu, podpalanie oraz niszczenie obiektów (np. koszar). |2. Mnich walczący bez broni. Wyposażony w usypiającą truciznę i umiejętności oratorskie. Może się poruszać nieniepokojony po obiektach, eliminować pojedyncze cele, odwracać uwagę zdolnościami oratorskimi oraz zatruwać żołnierzy (gorszy wzrok i słuch).
Moja postać byla by kimś kto może przekraczać świat żywych i umarłych i byłby idealnym szpiegiem i musiałby umieć 3run i parkour a walczyłby dwoma ostrzami które by miał na plecach .Druga postać to byłby szybki wojownik z łukiem który swoimi strzalami mógłby np.usypiać wrogów,niszczyc mocniejsze drzwi,oraz wiązać wrogów i równocześnie paraliżować oraz jeszce inne strzały miałby też noże w butach i przy pasie.
Ja widzę miejsce dla dwóch osób. Pierwszy byłby Ichi, ślepy masażysta, nieszkodliwy dziadek, kryjący pod swoją niepozorną posturą mistrza szermierki, a w lasce doskonały miecz. W końcu, kto uzna ślepca za zagrożenie, prawda? A do tego zna dobre pijackie przyśpiewki.|Drugi byłby Toku, obdarzony wisielczym poczuciem humoru eta, pomocnik grabarza. Ludzie uważają go za zbyt głupiego by się przy nim z czymkolwiek kryć, a także któż wygląda naturalniej, jak taki nikt przy pracy?
Widzę tu miejsce dla dwóch znanych, każdemu miłośnikowi komiksów, postaci. |1. Batman – znający mnóstwo stylów walki i posiadający jeszcze większą ilość gadżetów. Działający w cieniu, doskonały taktyk i lider. |2. Silver Sable – doskonale posługująca się bronią (zwłaszcza palną). | |Z tą dwójką świat można zawojować! ; ]
Inari – przyjaciółka zwierząt z towarzyszącymi jej zawsze lisem i sroką, których używa do odwracania uwagi przeciwników i sięgania do niedostępnych miejsc i przedmiotów. Jej bronią jest proca, którą po cichu ogłusza. Nabe – zawodnik sumo, którego masa i siła przydatne są w sytuacjach, gdy trzeba uciec się do brutalnej siły i bez bawienia w podchody znokautować straże. Jest on też wykwintnym kucharzem, przez co potrafi wabić przeciwników w dogodne miejsca kulinarnymi zapachami.
Ewidentnie brakuje tutaj:|-Specjalisty od materiałów wybuchowych i chińskich rakiet zdolnego podkładać silne ładunki i strzelać z daleka z bambusowej bazooki oraz|-Mistrza alchemika zdolnego leczyć innych członków drużyny i eliminować bez problemu wrogów za pomocą buteleczek z morfiną które ich uśpią.
1. Yōsuke, kto będzie podejrzewał, że były generał który zasłużył się na nie jednej potyczce zasili szeregi wroga zostając podwójnym agentem. Jako osoba respektowana może rozkazać żołnierzom przemieścić się w wybrane miejsce. Nie jest podejrzewany, nie zabija.|2. Hotaru, córka kowala która poznała tajniki rzemiosła ojca zapewni nam wsparcie w postaci dodatkowego shurikena (i innych przedmiotów) oraz potrafi wzmacniać innych skracając czas potrzebny na wykonanie czynności czy obniżając czas jej odnowienia.
Bools – kuglarz o nieposkromionym humorze umiejetnosci;|Wózek z fajerwerkami- pcha przed sobą wózek z fajerwerkami, potrafi je wystrzelic odciagajac uwagę strażników, może wysadzić wózek przy zamkniętych drzwiach (robi dużo, halasu), ale wysadza drzwi|Prezentacja magiczna- potrafi zainteresować strażników sztuczkami magicznymi, a także okraść ich korzystając z nieuwagi|Zataczanie sie- postać zaczyna się zataczac jak po pijaku, strażnik podchodzi wyrzucić nieszczesnika i sztylet z rękawa ucisza go na zawsze.
** Korin bezdomny chlopiec|Korin akrobata, bo tak o nim mówią potrafi wspinać się na najwyższe miejsca. Niedostępne dla innych i zrzucac im line.|Strzałki nasenne- Korin ma dmuchawke która potrafi uśpić przeciwnika |Piroman – potrafi podpalic specjalne miejsca wywołując tym samym olbrzymi zamet
Sorki za błędy pisałem w pracy:p oglądając się za siebie
The Hoff – bo wszystko wygląda lepiej jeżeli ma z Davida w obsadzie. Specjalność – pokazywanie klaty, wietrzenie zębów, ratownictwo wodne. Wyposażenie – gadający samochód.|Pani Jadzia – bo ktoś musi odwalić robotę jak Pan kochaś będzie się wdzięczył. Specjalność: infiltracja – niezauważona przez nikogo (Panie z mopem tak mają) może wejść wszędzie(„otwórz no te drzwi kochanieńki, muszę tam sprzątnąć”), by brutalnie zlikwidować cel wiernym szczotgunem bądź otruć go wyciskając szmatę do filiżanki herbaty.
Dobrą postacią moim zdanie byłby specjalista od trucizn oraz innych substancji które mogłyby osłabić przeciwnika poprzez obniżenie statystyk, uśpienie czy nawet uśmiercenie jak i wspomóc sojusznika lecząc go czy aplikując jedną z trucizn na oręż postaci by ta wywołała konkretny efekt w starciu.|Kolejną postacią jest specjalista od owadów dręczący wrogów podrzucając w ich okolicy cykady by odwrócić uwagę, niezwykle agresywne szerszenie azjatyckie by zranić czy regionalne wielkie stonogi by wywołać panikę.
Postawiłbym na różnorodność:1. Ebisu – pochodzący z etnicznej grupy Ainu owłosiony myśliwy, który posługuje się łukiem i potrafi zakładać różnorakie sidła. Animista wierzący w Boga Niedźwiedzia, potrafi naśladować jego ryk, który płoszy wrogów.2. Jirobo – zakręcony Chińczyk, który przyjął imię Jirobo i uważa się za Tengu. Nigdy nie zdejmuje maski Tengu. Posługuje się prochem, bombami ogłuszającymi i fajerwerkami odwracającymi uwagę.
W grupie komandosów powinien znaleźć się zwierzęcy pomocnik. Szeregi wojowników zasila wabiący się przekornie Tosa z rasy Chinów Japońskich, sympatyczny i słodziutki, a także inteligentny piesek salonowy, potrafiący przenosić co lżejsze przedmioty i odwrócić szczekaniem uwagę strażników na korzyść właścicieli. Jednym z nich jest Mako, niepozorny herbaciarz. Nikt nie podejrzewa dostojnego starszego zaparzacza, mającego wstęp do gabinetów co wyżej postawionych wrogów o trucicielstwo, podsłuchiwanie i kradzież
1.Corvo -tego pana nie trzeba nikomu przedstawiać. Ze swoją mobilnością, sprytem i mocami jest w stanie przemieszczać się pośród wrogów niczym duch. Specjalizowałby się w dalekosiężnej infiltracji, dzięki czemu reszta drużyny miałaby dostęp do istotnych informacji.|2.Guts -nie jest on najlepszy w skradaniu, jednak jest zdecydowanie najlepszy w szybkiej likwidacji nawet ciężko opancerzonych wrogów. Jego zadaniem byłoby ściągniecie na siebie wrogów twardych przeciwników , co pozwoliłoby reszcie na działanie.
Chihiro – Jej główną bronią byłaby jedwabna szarfa zakończona kunaiem. Specjalizowałaby się w walce na średnim dystansie. Za pomocą szarfy mogłaby z bezpiecznej odległości godzić przeciwników jej zabójczym zwieńczeniem i duszonych przez delikatny materiał, zaciągać w cień. Byłby to również sposób na sięganie pozornie niedostępnych przestrzeni. |Hauru – Mistrz akupunktury. Dalekodystansowiec wspierający drużynę i godzący punkty witalne wrogów. Jego igły mogłyby nastawiać niemilców przeciwko sobie.
Kenji– alchemik-wynalazca. Potrafi zdezorientować przeciwników za pomocą prochowych bomb ogłuszających, a także odciągnąć ich uwagę używając pozostawionej pozytywki z klepsydrą. Jego zioła leczyłyby nadszarpnięte zdrowie innych członków drużyny.|Tetsuo– sumita. Uderzeniem potężnej ręki znokautuje każdego przeciwnika. Podniesienie dwóch ciał naraz lub przesunięcie ciężkich elementów otoczenia nie jest dla niego problemem. Może podrzucić lżejszych kompanów na niskie dachy zapewniając im lepsze pozycje.
John Cooper: Rewolwer do zabijania przeciwników, nóż do zabijania po cichu i zegarek z pozytywką by zwabić swoje ofiary 😀 if you know what i mean :D|Oczywiście kim był by John bez swojej ukochanej Kate, której jedyną bronią są niezwykle uwodzicielskie zdolności , które zwabią i potem pozwolą wbić nóż w plecy z rąk Coopera 😀
1. MacGyver – facet nawet z wykałaczki i kawałka blachy zrobi śmigłowiec, to czemu by nie mógł zrobić jakiejś superbroni z praktycznie czegokolwiek|2. Chuck Norris – to jest Chuck Norris – wystarczy, że wróg na niego spojrzy i od razu się zastanowi, czy warto walczyć dalej. Jednak jeżeli ktoś dalej by chciał walczyć to kopnie z półobrotu i odział od razu wybity.
Ja to bym zaprosił moich kolegów Maćka i Łukasza:|1. Maciek to bezwzględny zabijaka a zarazem najwierniejszy kompan. Taki tolkienowski kransolud w feudalnej Japonii. Posługiwałby się najprawdopodobniej swoim pustym acz niewymownie twardym łbem i okazjonalnie przywoływał swoje dwa ukochane boxery – Gamę i Nutę. Jego specjalizacją byłaby zwiad i nieustalona przedtem szarża.|2. Łukasz natomiast to przystojniak jakich mało. Bard i poeta. Bożyszcze kobiet i nie tylko. Specjalizacja?Dywersja walorami estetycznymi
1. Trener ptaków z jastrzębiem – Może wysłać swojego podopiecznego na wroga lub ich grupkę, aby rozproszył ich swoim atakiem, a w tym samym czasie trener podbiega i eliminuje wrogów małym nożem. Jastrząb może być również wysłany, aby udawał rannego co przyciągnie słabszych wrogów. Jastrząb ma też możliwość porwania broni przeciwnika przez co ten drugi musi udać się do budynku po nową.|2. Pijak – zagaduje żołnierzy, częstuje alkoholem. W momencie ich nieuwagi eliminuje ich. Może podać im też zatruty trunek.
1. Ostatni Samuraj aka Tom Cruise – gdy pozostali członkowie drużyny zostaną wyłączeni z walki, wykonuje szarżę na wroga siejąc spustoszenie w jego szeregach. Reszta postaci ma wtedy czas na regenerację, gdyż Tom skupia na sobie uwagę wszystkich przeciwników. Odporny na ataki płci przeciwnej. |2. Hikari Sulu – tajemnicza postać, nawet dla swoich kompanów. Posiada zdolność przywołania gwiezdnej floty wraz z kapitanem Kirkiem. Niestety nie jesteśmy w stanie ich zobaczyć ze względu na regulamin federacji. 🙂
1.Mnich specjalizujacy sie w walce z pojedyńczym wrogiem za pomocą pięści, posiadający granaty np. dymne, oraz potrafiacy zastawiac płapki np udawać martwego lub przebierajac sie za przeciwnika|2.Cudzoziemiec lub łowca posiadający wyszkolonego orła i wilka. potrafiłby przepływać wraz z wilkiem rzeki i wysyłac go do walki lub przeniesienia trupów. Orzeł przeszkadzałby jednostkom zasiegowym strzelać i unieszkodliwiać przeciwnika na pewien czas (nieszkodliwy atak przez ktory wróg nie zwraca uwagi na okolice
Postacie zwiększające skuteczność drużyny:|1. Kannushi – japoński mnich, odmawia zabijania. Zamiast miecza jest wyposażony w kij ogłuszający wrogów. Potem może ich skrępować tak aby również po odzyskaniu świadomości nie stanowili zagrożenia. Odwraca uwagę nakłaniając przeciwników do wspólnej modlitwy (reszta drużyny może wówczas przemknąć za ich plecami),|2. Ryu – zawodowy żołnierz. Wyposażony w Wakizashi oraz w łuk. Dzięki drabinie linowej, którą może spuścić w dół, umożliwia reszcie drużyny wspinaczkę.
Fung Sho – „Pijany Mistrz”:|Dezorientowanie. W sytuacji kiedy dalszy progres wymagałby przedostania się przez strzeżone bramy, czy posterunki nasz „mistrz” z talentem do rozpoczynania burd zwabiałby niczego niespodziewających się strażników i zostawiał ich na łasce swoich kompanów.Mioyshi – „Oko kruka”:|Rekonesans. Człowiek o niezwykłych zdolnościach. Widzi to co jego latający kompan. Niezastąpiona umiejętność, kiedy każdy ruch wymaga absolutnej precyzji. Służy do rozpoznawania terenu i ścieżek wrogów.
Wojownicy:|1. Wdowa – specjalizacja, wabienie potencjalnej ofiary, odwracanie uwagi, szybka likwidacja. Dzięki umiejętnościom Wdowy moglibyśmy w szybki sposób pozbyć się nawet do trzech przeciwników za pierwszym podejściem, jej głównym atutem jest sexapil, wrodzona umiejętność uwodzenia i kokieterii.2. Jaskra – specjalizacja, bomby błyskowe, bomby dymne. Dzięki umiejętnościom Jaskry moglibyśmy na 10 sekund oślepić przeciwnika i przedostać się niezauważenie z punkt A do punktu B.
1. Donatello – najmniej doceniany żółw ninja. Specjalizacje uderzenie kijem z obrotu przewracające i ogłuszające na kilka sekund całą grupę wrogów znajdujących się w zasięgu. Ochronna skorupa niewrażliwa na ataki wrogów i osłaniająca jednostki schowane za Donatello.|2. Bruce Lee – najdoskonalszy mistrz sztuk walki wręcz. Błyskawiczne uderzenie pięścią nokautujące wroga. Seria kopniaków potrafiąca powalić i oszołomić całą grupę wrogów. Błyskawiczny unik pozwalający uniknąć ataku wręcz i uchylenie przed kulą.
1. Chemik/alchemik – spec od materiałów wybuchowych, granatów błyskowych, dymnych, petard, fajerwerków, pirotechniki, truciznami. W zależności od misji dysponuje przedmiotami odwracającymi uwagę, siejącymi spustoszenie lub ograniczającymi widoczność.|2. Treser zwierząt – wysyła wyszkolonego zwierzaka do odwrócenia uwagi, kradzieży przedmiotu, lub ataku. Może dysponować wężem, piesełem, kotem, czymś fruwającym.
1. Mnich|specjalizacje:walka wręcz, prowokacja przeciwników|Opis Wojownika:Legendarny wojownik, który całe swoje życie poświęcił wędrówce po bezdrożach, pomocy słabszym i silniejszym. Jego autami są dobroć ducha oraz głęboko ukryty gniew, który raz uwolniony nie pozwoli nad jego zapanowaniem.|2.Pustelnik|Specjalizacje:Retoryka|Opis wojownika: Niewiele wiadomo o tym tajemniczym mężczyźnie. Nikt nie zna jego imienia ani jego twarzy. Podejrzewa się, że ma powiązania z samym Diabłem i dysponuje wielką mocą…
Itchi – pijany mistrz, aby osiągnąć pełnie swoich możliwości musi się upić w tym celu może upijać zwykłych strażników (ale musi unikać dowódców), każdy upity traci przytomność, po tym jak uda mu się upić kolejno 2,4,6 strażników może uruchomić postawę pijanego boksera i pokonać w walce wręcz odpowiednio 1/2/3 przeciwników bez odniesienia obrażeń. Wykryty przez dowódce zostaje uwięziony, gracz musi go uwolnić by mógł dalej działać.|Yuni – mistrzyni w walce kijem bo oraz teatru cieni, potrafi przepłoszyć…
cd.. pojedynczych strażników imitując poprzez Cienie makabryczne obrazy, przepłoszenie dwukrotnie tego samego strażnika wzbudza podejrzliwość i powoduje, że zaczynają patrolować teren w grupie. Przyparta do muru korzysta ze swojego kija bo
!.Łowca- walczyłby za pomocą małego obucha |Specjalizowałby się w rozpoznaniu terenu poprzez wysyłanie sokolego kompana oraz ogłuszałby przeciwników i rozkładał pułapki.|2.Samuraj ze służb specjalnych- który za pomocą swojej katany pokonuje z łatwością pojedynczego lub kilka wrogów.Mechanika jego polega na zaskoczeniu i szybkim likwidowaniu oponenta wspomagając się przy tym nie małym arsenałem: bombami błyskowymi ,granatami dymnymi czy choćby znaną każdemu garotą.
1. Otaku – maniak mangi i anime odwracałby uwagę wrogów pozostawionym na drodze body pillowem, lub komórką z odpalonym hentajem. Przyparty do muru unosiłby pachy pozwalając by efekty dni spędzonych w swoim sanktuarium z dala od łazienki ogłuszyły niczego nie spodziewających się oponentów. |2. Hikimori – współczesna wersja pustelnika, cierpiącego na lęki społeczne – naturalny talent do unikania ludzi i wynajdywania nieuczęszczanych tras czynią go idealnym zwiadowcą.
1. KorŁin – starożytny mnich potrafiący wpaść w szał „zaorania” gdy walczy wręcz, zadaje wtedy obrażenia 4,76 razy większe od podstawowych, każdej postaci znajdującej się po jego lewej, również sojusznika co skutkuje samozaoraniem.2. Kwaśny Alek – zwany również pijanym mistrzem, potrafi odwrócić uwagę strażników poprzez wspólne wypicie kielicha, w trakcie którego mogą oni stracić przytomność, w przypadku nadużywania zdolności Alek otrzymuje stan „choroby filipińskiej”, która obniża wszystkie statystyki
1-Kirigakure Saizō – Mistrz Iga Ninjutsu. Wojownicy Iga sa trenowani w ucieczce, ukrywaniu, walce wrecz, truciznach, medycynie i wielu rodzajach broni. Kirigakure jest znany z uzywania Kaginawa (linek z kotwiczka) do wspiniania, co w polaczeniu z jego ulubiona bronia Fukiya (dmuchawka) strzelajaca zatrutymi strzalkami zapewnia mu wysoka skutecznosc. Uzywa takze specjalnych butow Mizugumo (wodny pajak) ktore pozwalaja pokonac krotkie dystanse po wodzie.
1. Andrzeju,człowiek szwagier, potrafi posługiwać się każdą bronią białą, od sztachet, mieczy po szklane tulipany. Przeżył nie jedno pałowanie, zna się na chemii od trucizn na które się uodpornil po domowe leczenie chlebem z pajęczyną.|2. Redaktor CDA podczas deadline’u, wściekły, z mordem w oczach wojownik, szybszy niż ludzkie oko, silniejszy niż wściekły ork, bronił bestii kodo, nie zna słowa niemożliwe, znika, pojawia się, dokonuje. Jego siła rośnie pod koniec miesiąca ale swiadkowie tego zgiii..|Kłamał!
1. Yui – kradnie dusze (przejmuje na krótki czas kontrolę nad przeciwnikiem), do naładowania mocy potrzebuje pomidorów.|2. Moa – pięknie tańczy i sie uśmiecha, dzieki czemu skupia na sobie uwagę przeciwników na jakiś czas.PS. wszelkie skojarzenia z BabyMetal jak najbardziej wskazane…
Skład następujący:|1. Jacques Clouseau. Specjalizacja – Zwiad. Wyjątkowo czujny nos. Instynkt tropiciela. Nieustępliwość w dążeniu do celu. Przeprowadzi skrupulatne rozpoznanie terenu i opracuje właściwą taktykę. Człowiek o wielu twarzach dezorientujący przeciwników.|2. Mistrz Shifu. Specjalizacja – Cicha eliminacja. Potworna skuteczność w walce. Wychowany w klasztorze, przetrwa spartańskie warunki. Zdobędzie cenne informacje w trudno dostępnych miejscach. Znajomość techniki Wuxi – Palca Zagłady.
1. Pomysłowy Dobromir – on obmyślałby wszelakiego typu strategie z wykorzystaniem wymyślnych pułapek czy też broni. Lecz on temu sam nie podoła bez pomocy osobą jaką jest… |2. Piotrek z Zaczarowanego Ołówka – on realizowałby najwymyślniejsze projekty Dobromira, wcielając je w życie za pomocą niezwykłego ołówka. Aby nie czuć się bezbronnym, zawsze mu towarzyszyć będzie jego pies, który będzie ostrzegać Piotrka przed potencjalnym zagrożeniem.
1. Kichirau – cyrkowiec, uznawany za cywila nie mógłby walczyć wręcz, za to byłby bardzo zwinny, występem odwracałby uwagę, petardami z opóźnionym wybuchem wprowadzał panikę, a z dmuchawki strzelałby środkiem nasennym. 2. Osamu – znachor. Jako jedyny gołymi rękami mógłby na stałe unieszkodliwić wroga łamiąc mu kości, ale nie zabijając, używałby strzykawki z narkotykiem wywołującym amok, zaś hipnozą na kilka chwil otumaniłby wroga.
1. Justin Bieber, bard – postać wspomagająca swoich sojuszników poprzez niecodzienne umiejętności. Śpiewa – ogłusza przeciwników. Porusza się bez koszulki – oślepia. Paczy się wzrokiem playboya – spowalnia wrogów. Postać ofensywna będąca zawsze w centrum uwagi.|2. Moher, moher – posiada dwa tryby. Niedzielny – otacza się aurą wiary, odporna na ataki. Tryb „jadę jeden przystanek i muszę usiąść” – szarżuje na wrogów powalając ich. Krótkotrwały i długo się ładuje ale zdecydowanie najmocniejszy tryb.
1.Kratos bóg wojny mściciel i gniew krwi wrogowi sprawia największy sprawdzian waleczności dzięki swoimi ostrzami.|2.Skorpion mistrz sztuk walk wschodnich i zachodnich,jego bronią jest jego ciało,pięście stworzone ze stali.
1. Son Gokū – Małpi Król, który uwielbia figle i żarty. Skutecznie unika kul oraz mieczy odwracając uwagę strażników swymi wygłupami. Jest zdolnym akrobatą i mistrzem walki wręcz. Zdenerwowany przemienia się w wielką małpę i jak czołg niszczy wrogów.|2. Nekomata – duch-kot, który potrafi przybrać postać ludzką. Jest zwinny, szybki, a w ciele kota przedostaje się w strzeżone miejsca. Włada magią, potrafi wpływać na umysł przeciwnika i na chwilę ożywiać zmarłych przeciwników aby walczyli po naszej stronie
2) Wataru Ikusabe – szczurołap. Otrzymawszy flet od samego demona TENGU, włada szczurami. Przy pomocy melodii zaczarowanego fleta może przejąć władzę nad szczurem kanałowym. Flet pozwala Wataru widzieć oczami szczura, czuć jego nosem, przegryzać liny jego żółtymi siekaczami. Niewidzialny szczurzy zwiadowca może odwrócić uwagę strażnika, zarazić dżumą lub rozbroić na krótką chwilą ugryzieniem w dłoń. Kiedy zostanie osaczony może użyć swojego kija noun aby ogłuszyć wroga.
1) Kei Takishima – Ronin dotknięty klątwą ducha Ame-onna (ducha deszczu) Od tej pory nie może dzierżyć żadnej broni białej ni łuku, a jedynie wiadra od studni może być jego bronią. Kei włada wiadrem!!!! Jako jedyny wojownik ducha Ame-onna potrafi wspinać się niezauważony niemal na każdą przeszkodę. Przemyka niewidoczny, jest jak woda, zwinny w walce.Wiadrem rozbroi grupę przeciwniku, wybije zęby, a kiedy zajdzie potrzeba potrafi udać nosi-wodę lub schować się za wiadrem.
1) Kaczy kartoflarz – potrafi naginać wszelkie prawa, również natury i fizyki. Podporządkowuje sobie umysły słabych psychicznie wojowników wroga oraz otępia ich zmysły. Potrafi również sprawić, że woda np. płynie do góry, a nie na dół.|2) Szalony Anton – potrafi przywołać armię ślepo zapatrzonych w jego rozkazy widmo-ninja, w zwarciu używa niczym tchórzliwy skunks naturalnych gazów bojowych.
1 – Donald Trump – „Down the hall and to the LEFT” – zmyli każdego przeciwnika, wskaże drogę niekoniecznie dobrą, ale w swoim przekonaniu i odpowiedniej intonacji zabrzmi jak prawdziwa. Zyskamy dzięki temu mniejszą uwagę wroga, co przybliży nas do właściwego celu.|2 – Mariusz Pudzianowski – „Raka pokonał w 80 sekund” – mając takiego wojownika który „tanio skóry nie sprzeda” – wygramy każdą potyczkę. Popularne kołowrotki i młotki dodadzą walce brutalności i pewności siebie po naszej stronie.
1.Mayasuki Kaneda|Niedyś aktor teatru kabuki a teraz mistrz przebieranek i wprowadzania w błąd wrogich strażników|Jego specialnośćią jest przebieranie się ubiór wrogich strażników dzięki czemu może przemieszczać się bez zwracania na siebie uwagi, Dodatkowo może zagadać strażnika aby przez pewny czas był zajęty.2.Kasumi Higawa|Gdy była mała opiekowała się rannym sokołem, i tak zostali bliskimi przyjaciółmi, i tak jej sokół może zostać wypuszczony na zwiad ale i też może stanąć w obronie swojej pani.
Stawiam na niezawodnych redaktorów z CD-A:|1 Smuggler- nikt nie wie kim jest, jako mistrz fotografii zrobi zdjęcia celu i dróg do niego. Zgodnie z ksywką może przyjechać z Polski z kontrabandą- wódką do upijania strażników i Polską Kiełbasą do oswajania psów.|2 Q’nik- będzie służył za Q’nia Trojańskiego.
1. Gejsza. Mogłaby wywabiać strażników w odosobnione miejsca torując drogę towarzyszą, tymczasowo przemieszczać się między przeciwnikami nie będąc wrogo traktowaną oraz mieć możliwość złagodzenia sytuacji – gdyby jakiś strażnik był podejrzliwy lub zamierzał wznieść alarm. |2. Mnich Zen. Mógłby spowalniać czas pozwalając graczowi wydać rozkazy zanim wróg podniesie alarm, wykonywałby długie skoki między budynkami/przeszkodami, powalałby kilku przeciwników naraz dzięki swojej zwinności. Nie zabijałby wrogów.
1. Bonus BGC.|Technika „luja ogłuszacza” i „norweski kołowrotek” jest tym, czego brakuje w grze. Bonus, w przeciwieństwie do samuraja Mugena, byłby w stanie walczyć tylko z jednym przeciwnikiem ale animacja tych unikatowych technik dawałaby więcej frajdy i byłaby zdecydowanie ciekawsza. Wsparcie samuraja Mugena.2. Tiger Bonzo.|Postać wzorowana na japońskim chłopie pańszczyźnianym. Umiejętność tworzenia zmyślnych pułapek (na wrogie straże, w tamtych czasach nie było jeszcze płyt głównych do hackowania).
1. Małpka „Chīsana”, to małe stworzenie z przeniknie niepostrzeżenie przez posterunki zajęte przez wroga. Przyniesie wszystko co tylko będzie mogła unieść, trzeba tylko uważać by nie nadużywać jej umiejętności, jest złośliwa.|2. „Shibō”, jedyny grubas w ekipie. Jest wrażliwy na atak, ale dysponuje petardami, świecami dymnymi, oraz ładunkami wybuchowymi zrobionymi z czarnego prochu. To ktoś w rodzaju grenadiera/sapera. „Shibō” potrafi postawić zmylić wroga zasłoną dymną, hukiem, lub zrobić wyłom w murze.
1.Kasai(|mag ognia,kontroluje płomienie dzięki czemu sieje zamęt na polu walki i może walczyć samotnie z dużą grupą wroga. Pokryty tatuażem, korzysta ze starożytnego Ognia Przodków.walczy kryształowym kosturem .2. Shinbiotto – drobny zabójca posiadający błyszczącą , czarną narośl na ramieniu, zapewniającą mu nadludzką siłę i zwinność. uzbrojony w ukryte ostrza jest idealny do cichej eliminacji celu.
1.Kyudo – mistrz posługujący się łukiem, włócznią oraz bronią drzewcową by mógł skutecznie likwidować cel. |2. Jegomość który zna sztuki walki, medycynę niekonwencjonalną oraz ma możliwość wiązania przeciwników. (likwiduje skutecznie przeciwników bez zabijania). Dzięki temu zwiększymy poziom rozgrywki.
1. Serafia (znana z serii Sacred) – w walce przyda się pomoc z niebios, a mistyczny upadły anioł, którego skrzydła mogą stanowić zarówno ofensywny jak i defensywny element wyposażenia, z całą pewnością byłby mile widzianym członkiem każdej drużyny|2. Łotrzyca (znana z Diablo II) – wśród dostępnych postaci w grze, brakuje kogoś, kto potrafi schłodzić przeciwnika przed zgonem, a Łotrzyca ze swoimi strzałami chłodu może skutecznie spowolnić każdego oponenta z dystansu i wystawić go jak na tacy na pewną śmierć.
1. Yoshimitsu – Mistrz w posługiwaniu się kataną, jego szybkość, zwinność i siła sprawiają że każde cięcie kataną staje się śmiercionośne i bardzo szybkie.|2. Ekei – Wojownik władający Yari. Jego umiejętności posługiwania się tą bronią pozwalają mu na trzymanie wroga na dystans a jednocześnie może bardzo zranić.
1. Zao – pijak którego zadaniem jest robienie dywersji dla reszty drużyny. Wszczynanie burd, obrzucanie śmieciami, sianie zgorszenia. |2. Fuka – marynaż który w lokacjach położonych przy akwenach oferowałby dodatkowe możliwości taktyczne związane z wodą.
1. Zamorski Weteran – Posługujący się dwoma rewolwerami i szablą. Potrafiący wyzywać na pojedynek przeciwników, przekabacać ich na własną stronę i siać propagandę. Wsparłby swoich towarzyszy doświadczeniem i dobrą gadką. Ponadto podświetlałby trasy patroli wrogów.|2. Legolas – Jeśli potrzeba cichej eliminacji na odległość, to jego łuk i umiejętności nie mają sobie równych. Bezszelestne strzały czyściły by drogę z pojedynczych przeciwników. Możliwość odwracania uwagi specjalnymi strzałami, to kolejny plus.
Pierwszą osobą jaką bym wybrał były Medyk , który nie dość że uleczałby pozostałych sojuszników to do tego mógłby używać łuku i strzelać z dystansu.Posiadałby wszelakie maści , bandaże oraz wspaniałe moce dzięki którym mógłby uleczać wszystkich naraz , lub pojedyncze jednostki lecz z dużo większym skutkiem.|Drugą osobą jaką bym wybrał to byłby jakiś Łotrzyk, który swoją przebiegłością i umiejętnością otwierania wszystkiego co popadnie, od drzwi po skrzynie, oraz posiadałby umiejętności zabijania od tyłu.
Gojiro zawodowy truciciel. Mistrz dmuchawy z zatrutymi strzałkami. Specjalizuje się w zatruwaniu żywności. Przeżył już wiele kuchennych rewolucji czego nie można powiedzieć o jego ofiarach. W wolnej chwili gotuje dla drużyny – specjalność ryba fugu w pięciu smakach. Używa tylko naturalnych składników.|Kato władca zwierząt – konkretnie dwóch wiewiórek które kupił od portugalskich żeglarzy. Donald i Gonzalez infiltrują niedostępne zakamarki. Potrafią podkładać wybuchowe żołędzie i niepokojąco zgrzytać zębami.
Pijany mistrz. Przechwala się, że szkolił największe sławy Karate, że opanował ponad 30 sztuk walki, ale… popadł w długi. Zataczający się staruszek jest bardzo trudny w sterowaniu. Raz na misje może zwrócić zawartość żołądka tworząc kałuże blokującą przejście.|Shogun BK. Jego jedyną umiejętnością jest rozkładanie stołka i stawanie na nim. Pełni funkcję wieżyczki obserwacyjnej dając wizję na okolicę. Może to zrobić pośród przeciwników narażając się na publiczne wyśmiewanie. Bardzo skutecznie odciąga uwagę.
Mistrz prochu strzelniczego:podkładanie bomb,strzelanie fajerwerkami,miny,granaty i w ogóle wszystko z nim związane.Imię,może Bongo
1. Kubo z filmu ,,Kubo i dwie struny”. Bardzo oddany i wierny dla swoich towarzyszy, ze swoją magiczną lutnią i origami (latający papierowy ptaszek nie wywołałby alarmu a jedynie zaciekawiłby strażników) byłby idealny do odciągania uwagi. |2. Solaire z Dark Souls. Wspierałby kompanów nawet w najbardziej beznadziejnej sytuacji i nigdy się nie podda. Najlepiej idzie mu w dzień (zgadnijcie czemu – większość kompanów z jego oddziału wciąż się zastanawia dlaczego).
Do swojej drużyny, aby zwiększyć jej skuteczność dodałbym dwóch samurajów: Mijamoto oraz Hokaido. Mijamoto, wojownik który siedząc na tygrysie jest w stanie pokonać każdego przeciwnika i grubego zwierza. Prawdziwy wojownik i samuraj. Hokaido w swojej bogatej zbroi preferuje ciągłe siekanie mieczem, a samym wyglądem już wzbudza postrach wśród przeciwników. Mijamoto niczym Rambo walczy jak czołg, a Hokaido szybki jak Jackie Chan sieka mieczem!!! Oto oni we własnych osobach – http:i.imgur.com/1brCNls.jpg
Ok moja praca i od razu chciałbym powiedzieć że wiem że to nie jest konkurs graficzny ale postanowiłem iść o krok do przodu i dodać wizualizację 3 postaci [tak wiem że mają być tylko 2] mam nadzieje że mnie to nie zdyskwalifikuje oto moja praca |http:i.imgur.com/qaX5G42.jpg|pozdrawiam i powodzenia.
Kaoru – wielki, potężny zawodnik sumo. Sam jego widok budzi respekt. Bez problemu potrafi wyważyć zamknięte drzwi i bramy. Nie przenosi ciał, on nimi rzuca. Potrafi cisnąć ciałem na kilka metrów, podrzucić je na występ skalny lub dach. W swej szarży, może powalić nawet kilkuosobową grupę wrogów.|Obake – demon, który musi dokończyć swoje ziemskie sprawy. Jest postacią niematerialną i ma dostęp do każdego zakątka mapy. Może wystraszyć strażników, sprawić, że atakują swoich, lub doprowadzić ich do szaleństwa.
Lo Wang – szalony ninja braki w elokwencji nadrabiający mocą dzierżonego przy sobie arsenału, przy czym tradycyjna katana jest wśród tego szpeju zaledwie niewinną zabawką. Sprawdziłby się jako terminator dziesiątkujący całe oddziały wroga lub zabezpieczający ucieczkę przyjaciół.|Samuel Brooklyn – doświadczony weteran izometrycznych bitew, doskonały kierowca z „Commandos”. Tu, po przekwalifikowaniu, też mógłby powozić bryczkami, karocami czy nawet azjatyckimi smokami stanowiąc świetne wsparcie dla drużyny.
Alchemik i Łotrzyk.|Alchemik był by defensywny jak i ofensywny-posiadał by różnego rodzaju trucizny(otępiające, wprowadzające w szał, zabijające) jak i petardy(dymne, błyskowe, hukowe itp) wprowadzające zamęt, dezorientując wroga pozwalając na atak bądź odwrót. Dodatkowo leczył by drużynę. Łotrzyk potrafił by dostać się niepostrzeżenie na tyły wroga-tam dokonywać sabotaży, otwierać drzwi, bramy i inne alternatywne drogi dla towarzyszy czy wyłączać z gry strażników ułatwiając innym z grupy przejście.
1: Szpieg Yamato- postać która może się podszywać pod wyższej rangi postacie i wydawać tym niższej rangi polecenia np. zmiany warty czy że mają sprawdzić co się dzieję w danym miejscu które one uważają za niepokojące itp. jego słabość, nie może zostać dostrzeżony przez żadną postać rangi oficerskiej.|2: Mnich Gatsune- Grubaśny mnich który miał by moc przekonywania 1 postaci na turę aby ta przestała robić to co robi i wstąpiła do klasztoru oraz odrwarcała by uwagę zwykłych ludzi aby ci nie wznosili alarmu.
Brago-Były templariusz poszukujący odkupienia swej duszy wśród krain kwitnącej wiśni. Znaleziony przez Ronina który go uczy|Umiejętności:1Tarczownik-bohater podnosi tarcze i na 5sekund daje bonus 35% do obrony na 20 sekund.2zadość uczynienie- bohater ulecza 50 punktów zdrowia wszystkim kompanom.3Krwisty krzyż- wrogowie atakują swych pobratyńców.|Shiogarama-Ronin którego historia pozostaje tajemnicą. |umiejętności:1Zdradzony-zdobywa 60%ataku.2ostrze burzy-strzela piorunem.3Sepuku-zabija siebie i wrogów obok.
W zasadach nie ma napisane by nie było wolno puszczać wodzy wyobraźni więc ją odpale.|By zwyciężyć największe i najtrudniejsze potyczki zaprosił bym do walki w pół żywe legendy.|1) King Bruce Lee Karate Mistrz. Zwinny, szybki i nieśmiertelny pół Bóg sztuk walki Karate. Mocą specjalną była by wściekły łokieć przez piętę po którym nie ma klienteli.|2) Kaloryferowy czyli najpotężniejszych wojownik świata z którym nawet Chuck Noris nie ma szans. Gdyby to była moba to jego klasą był by tank.
Zwodzicielka Kuro- Jej zadaniem byłoby zwodzenie wrogów, mogłaby oszukiwać wrogów odwodzić ich uwagę lub zwabiać ich w pułapki. Mogłaby też podpuszczać wrogie jednostki na inne mówiąc że są przebrani za kogoś innego.|Medyk Aokai- Leczyłby sojuszników oraz ze względu na szeroką wiedzę medyczną dysponowałby wszelkimi truciznami i bombami. Poza tym mógłby też posiadać różnego rodzaju „dopalacze” którymi mógłby wspomóc sojuszników w różnych sytuacjach
Shih Tzu – buddyjski mnich, który jest hipnotyzerem. Swoje zdolności może wykorzystać na dwa sposoby: hipnotyzuje przeciwników (zajmuje to chwile), by ci, np. zabili sprzymierzeńca lub po prostu wysłać ich w siną dal. Jego zdolność ma swoje ograniczenia: musi znaleźć się blisko przeciwnika i zrobić to z zaskoczenia (czyt. wyskoczyć z ukrycia). Ponadto jego „pasywki” to: ze względu na wielki piwny brzuch wolno się przemieszcza, jednakże ma wystarczająco siły by przenieść dwa ciała ale wolniej od Mugena.
C.d. Yao Ming – chińska zabójczyni. Jej mała postura i niewielka waga (wygląda jak mała dziewczynka) daje jej możliwość do niemal natychmiastowego przemieszczenia się, np między różnymi osłonami (ograniczony zasięg), nawet na oczach (w zielonym polu widzenia) przeciwnika lub też bezpośrednio za niego w celu jego egzekucji, którą wykonuje za pomocą dwóch składanych wachlarzy, których brzeg to ostrza. Przez budowę jej ciała w ogóle nie może przenosić ciał.|P. S. Dlaczego kom może mieć tylko tyle znaków???
Gratuluję zwyciezca:) niektóre ze zwycieskich postaci występują w grze:) pod inną postacią ale misz masz mocy mają prawie identyczny:)