rek
rek

Konkurs CD-Action i GOG.com: Wygraj kod na jedną z 38 gier [ZAKOŃCZONY]

Konkurs CD-Action i GOG.com: Wygraj kod na jedną z 38 gier [ZAKOŃCZONY]
Haczyk jest taki, że zwycięzcy dowiedzą się, co wygrali, dopiero gdy sprawdzą swoje kody w sklepie GOG.com.

Do rozdania mamy 100 kluczy, z których każdy odblokowuje jedną losową grę z poniższej listy:

  • 80 Days
  • Banished
  • Beholder
  • Blackwell Bundle
  • Blackwell Epihany
  • Darkest Dungeon
  • Dex
  • Dungeon Souls
  • Eador: Imperium
  • Event[0]
  • Everspace
  • Gemini Rue
  • Her Story
  • Immortal Planet
  • Inner Chains
  • INSIDE
  • Kholat
  • Kona
  • Layers of Fear
  • MiniMetro
  • Planet Nomads
  • Primordia
  • Prison Architect
  • Renowned Explorers
  • Reus
  • Samorost 3
  • Sancturay RPG
  • Satellite Reign
  • Shelter
  • Shelter 2
  • Spelunky
  • STRAFE
  • Sudden Strike 4
  • Technobabylon
  • The Last Federation
  • Trine 3
  • UnEpic
  • Xenonauts
  • Aby wziąć udział w konkursie, musisz w komentarzu pod tym newsem napisać w maksymalnie pięciu zdaniach, jaki tekst w aktualnym numerze CD-Action (11/2017) najbardziej Ci się spodobał i dlaczego.

    Na zgłoszenia konkursowe czekamy do niedzieli włącznie (24 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Ludzie używający multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowani.

    Przy okazji przypominamy, że na GOG-u trwa wielka wyprzedaż z poważnymi obniżkami cen.

    Laureaci

    Zwycięzcom konkursu za pomocą PW (prywatnej wiadomości) na forum zostały wysłane linki umozliwiające odebranie jednej z gier z listy. Ponieważ nie wszystkie zgłoszenia spełniały warunki konkursowe to też nie wszyscy zgłaszający dostali taką wiadomość. Laureatom gratulujemy i mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni z tytułu jaki wam przypadł jako wygrana.

    rek

    110 odpowiedzi do “Konkurs CD-Action i GOG.com: Wygraj kod na jedną z 38 gier [ZAKOŃCZONY]”

    1. To będę pierwszy:|Podoba mi się zapowiedź kampanii do Wiedźmina, bo zainwestowałem w akcje CDRed jeszcze przed przebiciem 100 zł za sztukę, a sukces tego dodatku nie tylko wypełni me serce dumą, ale i portfel talarami.

    2. „Cena 15,99zł” i to za ponad sto stron najlepszego magazynu o grach a wisienką na torcie są gry!

    3. Mnie najbardziej podobał się artykuł w publicystyce autorstwa Ninho (Ninha?), noszący tytuł (proszę o werbelek)… Podobno, gdyż traktuje o wielu legendach, faktach oraz najważniejsze: grach. Naprawdę lubię czytać o, dajmy na to, PS2 które miało służyć w celach militarnych. Chociaż cały numer jest (jak zwykle zresztą) świetny, to mnie najbardziej przypadł do gustu właśnie ten artykuł. Pozdrawiam Nihno (Nihna?)

    4. Elex. Głównie dlatego, że dotychczas, będąc fanem gier PB, zwłaszcza pierwszych dwóch Gothiców, liczyłem, że siądą raczej do kolejnej części Gothica. Graficznie, pod względem świata i tego ile można znaleźć ciekawych przedmiotów, ukrytych skarbów et cetera – Risen 2 i 3 były naprawdę świetnymi, odstresowującymi RPG-ami. Fakt, nie były to produkcje najwyższych lotów, ale miały w sobie czar pierwszych części przygód Bezimmiennego. Tekst o ELEXie był na tyle intrygujący, że wierzę, że ów czar odżyje.

    5. A ja tak poza konkursem – kiedy zostanie rozwiązany poprzedni konkurs który został zorganizowany we współpracy z GoG ? Tak, chodzi mi o strzelnicę ponieważ to już kilka miesięcy a wyników, które miały być na dniach, nadal nie ma

    6. Mam jedną z tych gier. Znając moje szczęście jeśli bym wygrał to właśnie ją xD

    7. Elex, jestem ciekaw czy znalazło się coś w tej grze z dawnego Gothica :P.|Jestem też ciekaw jak poradzą sobie twórcy Gothica, tworząc nową grę. Obecnie myślę, że tytułowi mogę dać szanse, lecz obawiam się dalej, że to może nie być jednak tytuł idealny dla mnie :/.

    8. Okładka. Jest treściwa i zawiera w sobie po części z każdego ważniejszego tekstu jaki dopiero mam zamiar przeczytać. Nie wspominając o pełniakach, bo gdyby nie one, nie jeden czytelnik by CD-Action w tym miesiącu nie kupił! I ta czcionka ziejąca perwersją na kilometr, po prostu musiałem mieć ją w swoich łapkach i macać, i macać, i macać…

    9. Najbardziej podobał mi się tekst w dziale Publicystyki „Homo artificialis Człowiek z maszyny”. W niezwykle ciekawy sposób jest opisany rozwój sztucznej inteligencji i tego jakimi sposobami się ona uczy. Artykuł nie tylko poszerzył moją wiedzę na ten temat, ale także zachęcił do tego, aby poszukać więcej wiadomości na własną rękę w internecie. Z czego bardzo się cieszę.

    10. Najbardziej spodobał mi się tekst o Dragon Ball FighterZ, ponieważ daje on nadzieję na świetną bijatykę. Być może gra zachęci jedynie fanów DBZ ale liczę, że może to właśnie dzięki niej zwiększy się grono tego kultowego anime oraz mangi.

    11. EDIT: *grono wielbicieli

    12. Najbardziej podobał mi się artykuł o grze Elex, ponieważ to do tej pory jedyny artykuł jaki przeczytałem w tym numerze.

    13. Szpile jak zwykle nie oszczędziły wydawców. Zdecydowanie jeden z lepszych tekstów, nie ze względu na bogactwo merytoryczne, a na krytykę pełną gębą. Bo co byłoby gdyby nie krytyka od nas, tych którzy się najlepiej znają – Graczy 🙂

    14. Bardzo poddał mi się tekst na temat dodatku XCOM 2: War of the Chosen. Dlaczego? Gra świetna, co wzbudziło moją ciekawość – „co te redaktory o tym ładnie nasmarują?”. Tekst – klasyka Cd-Action, na poziomie, w punkt wyjaśnia co jest grane.

    15. „PGA zniżka na bilet 50zł” Najlepszy tekst, ponieważ miałem zamawiać bilet dla siebie, a dziś kupiłem CDA i zaoszczędzę 50zł! Zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na jakąś dobrą pizze. Jestem pewien, że będzie przepyszna!

    16. Świetny był tekst o Call of Cthulhu na którego czekam jak zły.Jako wielki fan twórczości Lovecraft’a jestem niesamowicie zafascynowany grą,podobnie jak Stygian Reign of The Old Ones (który też poznałem za pomocą CDA,ale nie tego :>).

    17. Podstawkę XCOM-a 2 przeszedłem dokładnie 24 godziny temu. Chyba łatwo się domyślić od czego zacząłem lekturę tego numeru…|Od szpil oczywiście! No ale obszerną recenzją War of the Chosen zająłem się tuż po tym. 😉

    18. Bardzo mi się podobał materiał z Gamescom ponieważ nie mogłem na nim być. Dzięki waszej ekipie mogłem się dowiedzieć o nowym Assassin’s creed i o fifie a także o We. The Rewolution na które czekam.|Mogłem poczuć się jakbym tam był i chłonął wszystkie ważne informacje o grach. Dziękuję wam wszystkim!

    19. Tekst na temat firmy Atari najbardziej mnie zainteresował. Historia ewolucji technologii przez ostatnie kilka lat jest jednym z moich zainteresowań, a sam widok np. starego NES’a czy właśnie Atari fascynuje mnie. Oczywiście kupował bym wasz inny magazyn „Retro” ale tutaj w Anglii ciężko go zdobyć 😛 więc klasyczne cd-action jest moim jedynym wyjściem.

    20. Najfajniejszy był tekst o Dragon Ball FighterZ. Prawde powiedziawszy nigdy specjalnie nie przepadałem za anime Dragon Ball, ale każda gra studia Arc System Works jest co najmniej świetna. No i soundtrack, jak zwykle skomponowany przez Daisuke Ishiwatari’ego! Dla samego OST-u warto jest kupywać ich gry.

    21. Żaden, bo nie czytałem.

    22. Osobiście byłem najbardziej zainteresowany Life Is Strange: Before the Storm. Nie ogrywałem pierwszego epizodu jak dotąd z braku czasu, ale jestem ciekawy czy Deck Nine znowu mnie kupi i przygody Chloe oraz Rachel do mnie trafią równie mocno co historia widziana oczami Max. Wiadomo, że nie ma co recenzować od razu gry skoro jest tylko jeden epizod, ale byłem ciekawy przemyśleń kogoś kto już spróbował ograć :p

    23. W ostatnim numerze najbardziej podobała mi się stopka redakcyjna. Cenię sobie literaturę faktu, tak więc możliwość przestudiowania adresu redakcji, nazwy wydawcy, czy też listy redaktorów wywołała mnie lubieżny dreszcz. Już cieszę się na kolejny numer, bo przecież najbardziej lubi się te piosenki, które się już gdzieś słyszało…

    24. Zdecydowanie recenzja Sonic Mania autorstwa Crossa. Nie tylko z tekstu aż bije miłością do niebieskiego jeża, do tej przecież ikony gier video, ale przede wszystkim czytając go można się poczuć jak za czasów gdy SEGA święciła triumfy ze swoimi konsolami, a Mario miał godnego konkurenta. ,,Tak, jakby lata 90. nigdy się nie skończyły.”

    25. Mario + Rabbids Kingdom Battle|Jakiś czas temu ukończyłem ten tytuł (wystawiłem 9). Cieszę się się że ktoś ma podobne spostrzeżenia. Jestem przekonany, że po takim artykule choć jedna z osób uważających gry nintendo za gry dla dzieci skusi się na ogranie królików chociaż przez chwilę i zostanie na dłużej. |Królik Luigi miażdży.

    26. Artykuł od Ninho „Podobno…”. Teorie spiskowe, legendy miejskie to rzeczy, które jak widzę to klikam / czytam / oglądam z automatu, a tutaj jeszcze z mojej ulubionej tematyki – gamingu? Jak dla mnie czysty „must read”;)

    27. zdecydowanie recenzja slime ranchera w wykonaniu 9kier, ponieważ zgadzam sie z nią szkoda , że mam ps4 a nie xone nobo to jest mega słodkie. 9kier jeśli to czytasz proszę rób tylko recenzje słodkich gier. |a poza tym chce everspace

    28. Elex, bo nostalgia i teraz jaram się jeszcze bardziej.

    29. A nie, czekaj, przecież dziś nowy numer wyszedł. Trzeba bagienne ziele odstawić…

    30. Relacja z Gamescomu powód jeden brak możliwości odwiedzenia tego eventu z powodu iż jest za granicą,a nie ukrywając jestem fanem wielkich eventow gamingowych

    31. Najbardziej podobał mi się tekst ZABIĆ PRZESZŁOŚĆ, ponieważ lubię kiedy ktoś pisze o interesujących twórcach gier, zwłaszcza japońskich, którzy często poświęcają pół życia żeby doprowadzić jedną serię do perfekcji Przyznam jednak, że bardziej podobał mi się tekst PUNK JEST MARTWY [też autorstwa Crossa], który przedstawiał całą twórczość Sudy51.Tekst ZABIĆ PRZESZŁOŚĆ przedstawia go za to nie w roli leniwego szefa, tylko ofiary branży gamingowej.

    32. Najbardziej podobała mi się Polska Gramolada. 🙂 Tekst opowiada o interesującym mnie temacie, przedstawia nietypowe, czy nawet absurdalne pomysły na gry i ogromną kreatywność twórców.|Dostarcza odpowiedzi na wiele pytań, pokazuje atmosferę game jamów widzianą „z pierwszej osoby”, a wszystko to w oryginalnym (i moim ulubionym) papkinowym stylu! 😀

    33. Klajkopka – chyba mamy to samo ziele ;)|Mogę prosić o anulowanie poniższego zgłoszenia?

    34. Jak zawsze podobał mi się dział na luzie, ponieważ można się pośmiać co ,zawsze u mnie daje ogromny plus. Co do tekstu to do gustu przypadł mi tekst Dorośnijmy ponieważ jest on napisany według mnie łatwo przyswajalnym językiem i po prostu przypadł mi do gustu 😀

    35. Mi przypadł do gustu publicystyczny artykuł „Game Over? Historia Atari”. Ogólnie lubię czytać o historii świata gier, bo jestem zbyt młody żeby jej starszą część pamiętać/znać. A o Atari warto coś wiedzieć, bo mimo że dzisiaj już prawie kompletnie o nich zapomniano, to w swoich czasach mieli duże znaczenie dla branży gier.

    36. Tekst na okładce „Wystrzałowa relacja z targów Gamescom” mi się najbardziej spodobał. Jest taki wystrzałowy. Zarazem pod względem informacji, jaką niesie, jak i jego pod względem wykonania graficznego, które przyciąga wzrok i zachęca do kupna.

    37. Recenzja F1 2017 została dosyć obszernie oceniona wygląda że w końcu kariera została wysłuchana przez graczy i twórcy poszli w dobry kierunek,zwłaszcza z podrasowaną oprawą graficzną.

    38. Mi się spodobało coś, co zawsze można w ekszynie znaleźć. Prenumerata 2.0 (czyli więcej dla ciebie). Oglądam to za każdym razem, sortuje wzrokiem okładki, oceniam wartość nagród. I myślę – kupić czy nie kupić? I zawsze dochodzę do wniosku, że nie, lepiej zapierniczać z rana, niezależnie od pogody, do sklepu, bo inaczej siedziałbym cały miesiąc w piwnicy, a tak doświadczę przynajmniej jakichś przygód.

    39. Nie przebrnąłem przez cały magazyn jeszcze, ale już wiem że numerem jeden jest dla mnie wywiad Papkina z Mikem Wilsonem z Good Shepard („Wilk syty, owca cała”/”Dobry pasterz”). Od niedawna, dzięki 9kier, zacząłem uważnie obserwować gry indie i w nie grać, poszerzając wiedzę chętnie czytam wszystko o twórcach indyczków, więc taki wywiad raz, że dostarczył wielu ciekawostek, a dwa: objaśnił tą „drugą stroną”.

    40. Akurat rozglądam się za słuchawkami, bo stare trochę się zużyły. Tj. kabel czasem nie łączy, plastiki przestały trzeszczeć, bo popękały, spod przetartych gąbek wyłażą elementy głośników a mikrofon się rozsypał nie wiedzieć czemu (widocznie mam taki głos donośny). Kupiłem dzisiaj CDA bardziej z kolekcjonerskiego odruchu niż czego innego. Przeglądam, wertuję, a tu wielki test słuchawek. Bardzo przydatny tekst, dzięki panie Jacku.

    41. Zapowiedz DragonBall FighterZ bardzo rzeczowy i fachowo napisany tekst , autor ma zamilowanie do mangi i anime.Nawet ludzie nieznajacy DragonBalla moga nabrac checi zapoznania sie z nim po artykule . Dlaczego zapowiedz ? Bo ja sam jestem fanem DragonBalla i prawie wszystkiego co sie wywodzi z kraju kwitnacej wisni.

    42. Gravedigger666 19 września 2017 o 20:17

      Wstępniak. Zawsze wiem od czego zacząć czytanie. No i redaktor Poprawa jest za każdym razem jakiś taki inny.

    43. A już myślałem że to wyniki ze strzelnicy :/

    44. Elex, jako że wychowałem się na Gothicach i mam nadzieje, że Piranie wrócą w blasku chwały na rynek gier RPG po średnich Risenach.

    45. Po raz pierwszy na początku zjadłem szpile – jak zwykle celne i bolesne – czyli idealne ciastka do kawki w przerwie od nauki. Z ciekawości przeczytałem jeszcze m. in. zapowiedź DB FighterZ i podekscytowałem się na tyle, że zamiast wrócić do klepania domku w revicie, to oglądałem genialne mordobicie, he he (grę kupię sobie, jak coś zarobię). Także jeżeli będę miał coś w plecy w tym semestrze, to wiem gdzie składać skargi!

    46. Recenzja Formuły 1 ponieważ dawniej byłem jej wielkim fanem. Dawno już się nią nie interesowałem ale jak przeczytałem tekst, to ponownie zaciekawił mnie temat. Myślę nad zakupem gry i ponownym powrotem do tego jakże pasjonującego sportu.

    47. Relacja z targów Gamescom była moją ulubioną częścią tej gaze- ekhem tego czasopisma. Jak zawsze genialne recenzje targowych gier. Jesień dla graczy zapowiada się bardzo obiecująco patrząc na recenzje. Fifa 18, Assassin’s Creed Origins to tytuły, które napewno ogram. Od 2 lat marzyłem o wyjeździe do Kolonii na targi, ale zawsze coś krzyżowało mi plany więc CD-Action poprawia mi humor relacjami z nich po stanie depresyjno-niejadęnatargowym.

    48. Muszę pochylić głowę i ze skruchą przyznać, że choć jestem fanem gier RPG, to o nowym Pathfinderze nie słyszałem ani słowa. Na szczęście po zajrzeniu do aktualnego CD-Action nie tylko się o nim dowiedziałem, ale również jako iż zapowiedź była pisana od zapalonego RPGowca do miłośników tego gatunku, którzy zjedli zęby na Baldurach, to natychmiast obudziła się we mnie żądza przygody i chęć skopania tyłka jakiegoś złego, elfiego czarodzieja. Czekam na grę z wypiekami na twarzy, bo dobrych RPG nigdy za wiele.

    49. Mi się najbardziej podobała Relacja z Gamescomu. Zawsze chciałem pojechać na te tagi do Kolonii ale nigdy mi się to nie przydarzyło.

    50. Najbardziej mi się spodobał tekst CALL OF CTHULHU.|Ponieważ lubię twórczość Lovecrafta,tekst rozbudował moje postrzeganie na tą grę poprzez przybliżenie zarysu rozgrywki.

    51. Z tego co widzę, nie jestem jedynym który zapomniał, że wyszedł nowy numer i opisał tekst z poprzedniego 😛

    52. No Wy to po prostu wiecie w jakim numerze zrobić potrzebny mi test 😉 Dwa tygodnie temu moje wysłużone H7 od Steelseries zaczęły szwankować. Nie zdążyłem nawet się zastanowić nad zakupem zamienników – a tu nowy numer CDA podpowiedział mi co zrobić. Jeszcze w tym tygodniu sprawdzę czy zachwalane słuchawki konkurencji są godne polecenia 🙂

    53. Mandalorian919 20 września 2017 o 19:31

      Najbardziej przypadł mi do gustu artykuł o War Stories w World of Tanks. Autor bez ogródek opisał ten nowy „tryb”. Wytknął największe „porażki” z którymi większość graczy na pewno się zgodzi.

    54. Według mnie najlepszym tekstem z nowego CD-Action jest odezwa Papkina do społeczności graczy pod nazwą „Dorośnijmy!”. Po pierwsze ten redaktor jest obecnie chyba moim ulubionym autorem tekstów (zaraz po Smugglerze :D). Lubię połączenie jego lekkiego, zabawnego stylu, z często trudnymi do zrozumienia (bez znajomości kontekstu) przenośniami, czy odwołaniami do innych dzieł kultury. Po drugie, ponieważ zwraca on uwagę (i redaktor, i ten tekst jakby ktoś miał wątpliwości) na bardzo ważny problem tej branży.

    55. IMO najlepszym tekstem CDA 11/2017 jest zdecydowanie „Dorośnijmy!”, choć chyba nie jest to nic odkrywczego. Tekst Papkina poruszył bowiem „coś nowego”, temat, o którym pewnie mało kto myśli – z jednej strony „granża” próbuje być 'dorosła” (pochylając się nad tematami, które w filmach omawiane są od dawna), z drugiej – wciąż jest (i jakby chce) być postrzegana jako „dziecko”. Red. doskonale przedstawił temat na swój sposób. I dodał obrazek jak bawi się dwoma Ezio :). Być może dzięki temu coś się zmieni?

    56. Największe wrażenie CDA 11/2017 wywarł na mnie artykuł „Homo artificialis człowiek z maszyny” co jakiś czas do naszych uszu dociera wieść że jakiś postęp w uczłowieczeniu komputera jest, jednak większość takich niusów to ciekawostka, zawsze wydaje się że przyszłość kiedyś będzie inna, to prawda jednak to co dzieje się dziś będzie jutrem, to co było wczoraj jest dzisiaj, artykuł pomaga na chwilę zatrzymać się pomyśleć na tym jak już jesteśmy blisko i jednocześnie jak długa droga nas czeka. Fantastyczny.

    57. Tak jak przedmówcy wspomnieli redaktorem wydania został Papkin. Próbowałem kilkukrotnie przeczytać „Dorośnijmy” ale ten tekst to pewnego rodzaju puszka Pandory zawierająca skondensowany zbiór nieszczęść i chorób. Prawda jest zupełnie oczywista branża jest odzwierciedleniem targetu czyli klienta. Branża nie była budowana przez małolatów ale przez ludzi dorosłych. Dziadek Smuggler potwierdza to na każdym kroku w swoich artykułach retro.

    58. Pewnie nawet on sam był dorosły gdy sięgał po pierwszy „poważny = drogi” sprzęt do grania (pomijając oczywiście pierwszą grę logiczną czyli liczydło ;)). W branży gier jak w każdym innym biznesie liczą się przede wszystkim pieniądze i to one w głównej mierze są jej determinantą. Ktoś powie (pewnie 9kier ;)), że to nie prawda bo przecież są jeszcze indyczki ale je również determinuje wypłata – wystarczy przeczytać wywiad Papkina z Dobrym Pasterzem z tego samego numeru.

    59. Żeby nie było, że nie rozumiem Papkina, na pewno przypadło mi do gustu połączenie Leopolda Staffa z Stevenem „International Pop Star” Wilsonem w recenzji Last Day of June.

    60. „Game Over” – tekst Ninho o historii Atari. Zawsze cieszy mnie okazja przyjrzeć się odrobinę tej historii branży, która mnie ominęła ze względu na wiek. Gdzieś tam przez mgłę wspominam Pegazusa, a Atari to dla mnie samo logo, co jakiś czas wzmianka w prasie, no i słynne E.T. co prawie pogrzebało rynek. Teraz mogę dodać do tego trochę trawki, jacuzzi, czynów nieuczciwej konkurencji, korpośmierci, utraty własnej tożsamości, próba odnalezienia siebie. 45-letnie Atari ma chyba kryzys wieku średniego.

    61. Ja bym wyróżnił dwa teksty „Homo artificialis Człowiek z maszyny” za dość fajne i merytorycznie napisany artykuł. Jest do dla mnie interesujący temat i bardzo kibicuję w rozwoju tej dziedziny nauki. Sam kiedyś używałem generatora uczącego się rozpoznawania obrazów i była to fajna zabawa. I jak zauważył Rahid „Rewolucja w świecie sztucznej inteligencji dopiero się rozkręca” na co liczę ;DSzpila o for honor też była kozacka 😉

    62. Najciekawszym tekstem w aktualnych numerze CD-A są jak zwykle Listy. Cięty i wyrafinowany humor. Śmieszne odpowiedzi na nieuzasadnione zarzuty. Co chceć więcej na zimne jesienne wieczory? Tylko kolejy numer CD-A

    63. Moim skromnym zdaniem – tekstem, który wyróżnił się w sposób pozytywny była – relacja |z targów gamescom. Fajne recenzje gier z tragów, a także jak zawsze na wysokim poziomie grafiki i zdjęcia |umieszczone w czasopiśmie.

    64. Najbardziej spodobała mi się reklama gry Śródziemie: Cień Wojny na stronie 21, gdzie napisali po prostu 10/10. 2017. A ja sobie myślę: Jakie 10/10? Kto im wystawił? IGN? Metacritic? Czy kto? To w ogóle już wyszło?|A nie, 10/10 oznacza tutaj dziesiąty dzień października, datę premiery. Ale dobrze wykoncypowali, ładnych parę sekund mi to zajęło.

    65. Lubię Sonica, lubię Crossa, a Sonic Mania to jedna z najlepszych platformówek tego roku. Do tego recenzja jest na 2 strony. Czysty miód

    66. Czytając tekst o Pataponie cofnąłem się 10 lat wstecz. Przypomniały mi się czasy, kiedy przyjaciel pożyczył mi PSP z tą grą, a później przez miesiąc nie mógł się doprosić o ich zwrot. Zgodzę się z enkim – dlaczego wydali ją na konsolę stacjonarną dopiero teraz po tylu latach? Hype na Patapona już dawno minął, więc obecne wydanie wydaje się być tylko żerowaniem na nostalgii. Po przeczytaniu recenzji raczej podejdę do „nowoczesnej” wersji z dystansem, ale może zakupię ją, by znów trochę popatapanować.

    67. Chciałbym pochwalić artykuł pt. „Dorośnijmy”. Uważam, że doskonale oddaje głowne bolączki współczesnych mediów o branży gier. Świetnie uwypuklono problem dziennikarstwa, ale również odbiorców, którzy poniekąd pozwolili na taki stan rzeczy. Myślę również, że możnaby przełożyć tekst także na inne branże dziennikarstwa, a być może również na życie codzienne. Bardzo dobrze ukazane dwie strony medalu, gdzie wina leży zawsze po obu stronach.

    68. SPIS TREŚCI, który, z systematycznością wprostproporcjonalną do systematyczności ukazywania się pisma (ten fakt pozostaje dla mnie nadal wielką tajemnicą), zaskakuje, rozbawia i zaskakuje.|Informuje, kłamliwie, że mam do czynienia z „największym czasopismem dla graczy…”, a przecież „Nasz Dziennik” i to z „rozkładówką”, po rozłożeniu, są większe dla graczy.|Po drugie, to jeden artykuł kilku (sic!) autorów.|Z tym katarem nie dam rady czytać reszty, ale nie odpuszczę sobie nauki kodu QR na pamięć… znowu…

    69. Mnie natomiast najbardziej podobał się tekst „Podobno…”. Od zawsze interesuję się legendami, lubię o nich czytać, tak samo jak o grach, a w tym przypadku mam idealne połączenie obu tych tematów. Poza tym opisywanych historii jest kilka, więc dodatkowo doceniam fakt wyszukania tych wszystkich informacji.

    70. Spodobała mi się historia Atari. To interesujące jak tak dość spora jak na tamte czasy firma może szybko upaść i już nie wstać i chociaż Atari Box rokuje jakieś nadzieje, to przypuszczam, że będzie to konkurencja dla NES i SNES Mini, a nie dla Switcha, PS4 czy X1.

    71. Tekst 9kier „The Shrouded Isle” najbardziej mi się spodobał. Styl graficzny recenzji skojarzył mi się z układem graficznym opisów gier z czasopism z lat 80-tych i 90-tych. Dobrze byłoby wracać do tej stylistyki przy okazji kolejnych recenzji, chociaż wiem, że to powyższa gra zasugerowała tą koncepcję. Ponadto klimat Lovecraft’a zawsze jest interesujący.

    72. Mnie najbardziej przypadł do gustu tekst 9kier o nowym dodatku do XCOM 2, uwielbiam taktyczne strategie. Dlatego recenzja na 4 strony o samym dodatku bardzo mnie ucieszyła. Artykuł zachęcił mnie do tej gry, którą pomimo tego że znałem to odrzucał mnie lekko futurystyczny styl który do tej pory kojarzył mi się bardziej z fps’ami. Bardzo spodobały mi się również arty z tego artykułu. Chyba aż dam XCOM’owi szansę

    73. Oryginalny chyba nie będę, gdy z wielu ciekawie napisanych tekstów wskażę „Dorośnijmy” z pod klawiatury Papkina. Autor w ciekawy sposób przedstawia problemy medium, jak i jego odbiorców. Konstruktywna krytyka jest zawsze na miejscu, ale na refleksję środowiska raczej nie liczę.

    74. Homo artificialis autorstwa Rahida. Tekst ciekawie napisany, z szerokim spojrzeniem.

    75. Zawsze uwielbiałem w cd-action wstęp jak w THE CREW2.Typowo roleplayowy wstęp „Ot, jedziesz sobie samochodem ale wystarczy przytrzymać przycisk na padzie by w jego miejscu zmaterializował się samolot”. Zawsze uwielbiałem tego typu wstępy i nie wyobrażam sobie tej gazety bez tej wizualizacji.

    76. Najbardziej podobała mi się zapowiedź Call of Cthulhu. Jestem wielkim fanem twórczości H.P. Lovecrafta. Niestety gier komputerowych na jej podstawie jest bardzo mało. Ostatnią grą osadzoną w mitologii Cthulhu jaką pamiętam, jest Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth z 2005 roku. Zapowiedź Call of Cthulhu daje mi nadzieję, że już niedługo zagram w niezłą grę opartą na motywach twórczości Lovecrafta.

    77. Mi najbardziej podobał się tekst autorstwa Ninho (Ninha?), opowiadający o historii Atari. Dla mnie jako dla osoby która swoje zabawy z grami zaczęła po 2000r. jest bardzo ciekawym artykułem o historii gier ( mimo tego że od tych wydarzeń nie minęło nawet 100 lat to już jednak jest historia). Szczególnie zaskoczył mnie fragment w którym autor napisał, że Steve Jobs pracował kiedyś dla Atari na lini produkcyjnej oraz fakt, że Larry Bryan nie chciał wpłacić stu dolarów „wstępnego” na założenie Atari.

    78. Dziko ucieszyło mnie obszerne info o grze będącej jeszcze w produkcji, ale już, już przenikającej do naszej rzeczywistości – Call of Cthulhu. Jako nieuleczalny miłośnik twórczości H.P.Lovecrafta wszelkie njusy na ten temat łykam zachłannie, jak Azatoth światy. |Dzięki za szczodrą garść szczegółów o mrocznych tajemnicach Wielkich Przedwiecznych – oby zapowiadana mechanika rozgrywki sprawdziła się w praktyce, a grafika i dźwięk zbudowały klimat jeszcze lepszy niż w Mrocznych Zakątkach Świata czy The Last Door

    79. Zdecydowanie artykuł kier o dodatku Xcom2. Bardzo obszerny opis zachecil mnie do powrotu do tej taktycznej gierki. Z dodatkiem oczywiscie tez sie zapoznam.

    80. Dla mnie, dla osoby która chłonie historię branży growej niczym gąbka wodę, największą przyjemność sprawiał tekst Ninho (Ninho”a?) na temat historii takiej legendy jaką było Atari. |Pomimo znania części historii tej firmy, praktycznie ani razu nie poczułem znudzenia, między innymi dzięki drobniejszym nieznanym mi faktom/ciekawostkom na jej temat (pokroju sposobu „werbowania” nowych pracowników, albo nieletniego Steve’a Jobsa pracującego na linii produkcyjnej). Serdecznie polecam ten tekst.

    81. Najbardziej spodobał mnie się artykuł o kampanii singleplayer Gwinta. Top 200 zaliczone w multi tylko podkręca moją chęć poszerzania wiedzy o tym wspaniałym uniwersum, a ten artykuł jak i sam dodatek tylko to wzmaga 🙂

    82. Najlepszym tekstem był ten w którym opisywaliście na co zwracać uwagę przy zakupie głośników i słuchawek. Udzielone rady będą użyteczne nawet za kilka lat. Dodatkowo zrobiliście na samym końcu test zestawów audio oszczędzając tym samym dodatkowych trudów tym którzy chcą kupić je teraz.

    83. Mi najbardziej spodobała się artykuł „Wystrzałowa relacja z targów Gamescom”. Autor tekstu w sposób ciekawy przedstawia najważniejsze wydarzenia targów. Nie zabrało w nim również najświeższych wiadomości o nadchodzących grach. Dzięki temu artykułowi można poczuć się jak by było się uczestnikiem tego wydarzenia. Wszystko to okraszone jest również interesującymi zdjęciami.

    84. Mi najbardziej spodobały się Szpile. Dzięki nim można się dowiedzieć wielu śmiesznych informacji o naszych wspaniałych grach :P. Dzięki Szpilom żaden twórca czy też wydawca nie ukryje swoich wpadek, żadna absurdalna decyzja nie zostanie niezauważona, a kłamstwa zostaną niepoprawnie wytknięte palcem! I nikt z branży gier komputerowych nie będzie spał spokojnie, bo oto na straży prawdy i jawnej informacji stoi wielkie i bezlitosne CD-ACTION.

    85. Mi najbardziej spodobały się dwie recenzje Crossa i jedna spikaina. Chodzi o recenzje gier Yakuza Kiwami, Sonic Mana i Mario + Rabidds: Kingdom Battle. Bardzo lubię tych redaktorów, ponieważ Cross lubi japońszczyznę, a spikain lubi Nintendo zupełnie tak jak ja. Zawsze czytam ich teksty z wielką przyjemnością i tak samo jest z recenzjami gier, które wymieniłem powyżej. Są świetnie napisane i rzetelnie przekazują plusy i minusy tych gier.

    86. Kiedy będą ogłoszone wyniki i w jakim miejscu?

    87. Będzie ogłoszenie, że nikt nie wygrał, bo za mało zgłoszeń zobaczycie

    88. Takie pytanie mam: czy kiedyś jakiś konkurs na cda był rozstrzygnięty w terminie?

    89. No fajnie, dostałem sheltera. Bardzo się cieszę że coś wygrałem… ale już mam go na steamiexddd moze ktoś chce się zamienić? Chętnie przyjmę strafe’a, inside lub prison architecta, ale wybrzydzać nie będę, byle coś czego jeszcze nie mamxd

    90. Tak się chwalicie to ja dołączę: Mini Metro. Pogramy zobaczymy. Wygląda ciekawie.

    91. Nie ma edycji postów: dobrze, że nie wylosowałem Xenonauts, bo już kiedyś od Wujka GoGa dostałem w jakimś rozdawnictwie 🙂

    92. Doszło, dzięki :^)

    93. Mam szczęście, bo wygrałem Prison Architect. 🙂 Jedna z dwóch gier, które najbardziej mi pasowały z listy. Dzięki CDA i gog.

    94. Ktoś się chyba pomylił, bo jeszcze nie dostałem PW 😉

    95. Ja dostałem Layers of Feat, ale jeszcze nie reedemowałem klucza, więc mogę się wymienić na Sudden Strike 4 (klucz nie aktywowałem „podejrzałem” przed zaakceptowaniem).

    96. Mathius – twoje zgłoszenie nie spełniało warunków konkursu.

    97. @Ghost Domyśliłem się, zażartowałem tylko 😉

    98. Her Story. Chętny ktoś na wymianę za jakiś klucz Steam? (-:

    99. Jestem względnie zadowolony, dziękuję. 🙂

    100. Dziękuję pięknie za grę „Dex” pozdrawiam :)))))

    101. Samorost 3 Dzięki

    102. Beholder – obczaję co to to, bo nie wiem. Dzięki

    103. Dzięki wielkie za wygraną. Dostałem Banished – właściwie pierwszy raz słyszę o tej gierce, ale wygląda ciekawie, więc z pewnością zagram 🙂

    104. Mam Kholat, się przy okazji poszlajam po Uralu. Dzięki serdeczne!

    105. A wyników strzelnicy E3 brak

    106. Dzięki za Sheltera 2. Na pewno ogram.

    107. 80 Days Dzięki 🙂

    108. Może komuś się przyda- Assasin Creed chronicles Russia: 4EEG-M3UJ-Y3R9-DCNF|A tu China 4XAG-AFYM-H6EB-FDX9

    109. Gamespot rozdawał chyba ten sam typ kodu na GOG, z tym, ze było to robione na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”. Trafił mi się Kholat.

    Dodaj komentarz