
Star Wars Battlefront ? są wyniki testów wydajności

Testy przeprowadził serwis guru3d.com na przedpremierowej wersji gry (oficjalna premiera jeszcze przed nami, obecnie Battlefront to u nas oficjalnie jeszcze beta, choć nie powinno to mieć wpływu na liczbę fpsów). Platforma testowa to ośmiordzeniowy procesor Intel Core i7-5960X Extreme Edition, Windows 10 i najnowsze sterowniki, a w grze ustawiono maksymalny poziom detali. O ilości pamięci informacji brak, ale minimum dla Battlefronta to 8 GB, a twórcy rekomendują 16 GB RAM-u.
Ale dość już wstępu, oto wyniki testów z guru3d.com, wszystkie na jednym wykresie:

Wnioski? Jest dobrze (w każdym razie jeśli chodzi o optymalizację), bo do gry w Full HD w maksymalnych detalach przy 60 fpsach wystarczy Radeon 380, zaś GeForce GTX 950 i 960 oraz Radeon R9 370 zapewniają średnio ponad 40 fpsów, które też jest jak najbardziej grywalne.

Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Star Wars Battlefront ? są wyniki testów wydajności”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
niskie wymagania bo i zawartość mała ta gra mogła spokojnie jeszcze być w produkcji przynajmniej do premiery filmu
Ja na radeonie 7870 2gb mam 65 fps
Co maja wymagania do zawartosci? Idz sobie walni baranka o ścianę
Czyli pogram w Full HD 🙂
Moge grać w 4k, tylko nie mam takiego ekranu… 🙁 😛
@BigBoss88 mają i to dużo pacanie
@ Attack2K – staraj sie NIE uzywac takich okreslen rozmowcy.
Nerwy mu puściły, słaba psycha
Pacan to po rosyjsku „chłopiec” nie widzę tu nic niewłaściwego 😛 Ktoś wie ile kontentu trzeba pobierać przez sieć a ile jest na płytach?
@BigBoss88 za to ty masz dobrą gratuluje
@Attack2K, a ja podtrzymam dyskusję – co ma ilość map czy obecność pełnoprawnego singla do wymagań gry? :O Czyli gdyby Battlefield 4 nie miał trybu single, wymagałby tylko 2GB RAM (a nie 4) i procesora jednordzeniwoego (a nie minimum C2D)? Totalna głupota. Zawartość gry może mieć wpływ jedynie na jej wielkość na HDD (chociaż też nie zawsze, bo z reguły single i multi używa tych samych postaci, tekstur, modeli, więc tryb multi używa jedynie innych projektów map i troszkę innych skryptów).
ja na moim gtx 760 zazwyczaj mam wszystkie detale na full, wywalam wygładzanie krawędzi, co daje wzrost wydajności o połowę, a efektu braku wygładzania praktycznie nie widać. Tak samo beta star wars, śmigała na full w hd bez AA aż miło.
@k4cz0r spoko możesz się nie zgadzać, każdy ma swoje zdanie
Tu nie chodzi o zdanie tylko suche fakty
@BigBoss88 tak ty masz najwięcej do powiedzenia przedstawiłeś wszystkie mądralo
@BigBoss88 – mniej nerwów więcej myślenia. Zawartosc ma duze znaczenie. Wyobraz sobie ze masz vre która dzieje sie w mieście i to miasto jest dobrze odwzorowane to znaczy sa takie zeczy jak smieci, kosze, pozostawione graty, stragany, przechodnie bardzo rozni a nie wojny klonow a teraz te sama gre gdzie nie ma smieci, straganow gratów chłopcow na posylki i jest duzo klonow a mniej elementów wiecej FPSów(oczywiscie w pewnych granicach zmiana ilosci elementow nie wplywa znaczaco na FPSy juz poza ma to wplyw.
W tym miescie jeszcze stragany ze slownikami;) Wracajac do tematu poczytaj o sposobach liczenia FPS i wplywie ilosci elementow(trojkatow) na FPS i pomysl o tych klonach zamiast wielu roznych modeli i o pamieci RAM.
@lukaszsa |1.Kto się denerwuje chyba nie ja, ja odpowiadam grzecznie.|2.Właśnie zainwestuj w słownik bo nie umiesz stawiać przecinków, apostrofów i nie używasz polskich znaków, poza tym nie domknąłeś nawiasu. (jak się czepiać to czepiać nie ;D)|3.Attack2K mówił o „ZAWARTOŚCI” czyli dodatkowych mapach, broniach, unlockach etc. (z czytanie ze zrozumieniem też masz problem? ) a nie o ilości obiektów, różnorodności środowiska, texturach itp.|k4cz0r fajnie to wyjaśnił poczytaj.
@BigBoss88 a Ty dajesz spację po pytajniku a przed zamknięciem nawiasu!
@silvver a nie widać?
@Dakar czego ma być nie widać? Nie daje się spacji przed zamknięciem nawiasu.
serio? ale jaja
@silvver http:img.zszywka.pl/0/0288/w_6223/humor/zaiste-fascynujace-milordzie-d.jpg
allegro.pl/show_item.php?item=5807494931
Nie wiem kto gra w multiki ala CS w rozdzielczości 3840×2160 pewnie trafienie w cel jest prawie nie mozliwe. Może kupie max mam 1650×1050 ale żeby skill był to i tak gra się w 1024×786(możliwe że machnalem się o parę pixeli) ewentualnie oczko wyżej
Oczywiście „mobilki” pominięte 🙁