
Call of Duty: Ghosts – Trudniejsze życie snajperów?

Quick-scoping pozwalał dotąd zabijać przeciwników w ciągu ułamków sekund, wymagając przy tym nielichej precyzji od graczy. W skrócie – technika pozwalała na szybkie przybliżenie i oddanie strzału bez konieczności szukania dobrej pozycji. Wyborowi strzelcy mieli więc w zanadrzu niemal niezawodne narzędzie, dające im przewagę w ogniu walki.
Dlaczego piszę w czasie przeszłym? Możliwe, że trik nie będzie możliwy do wykonania w Call of Duty: Ghosts. Jak pisze Rubin na Twitterze:
Zmiany, które wprowadziliśmy […] czynią snajperów świetną klasą do wykorzystania w rywalizacji. Ponadto włożyliśmy sporo pracy w projektowanie map […] by upewnić się, że wszystkie klasy mogą w równym stopniu odnieść sukces. Zarówno klasy specjalizujące się w walce na krótkim dystansie, jak i te silne na długim będą efektywne na tych samych mapach. Jednak na skutek rekonstrukcji niektórych cech karabinów snajperskich, jak czasy chwiań, zmieniły sposób funkcjonowania tych broni, co wpłynęło na tradycyjny quick-scoping. Czy zniknie całkowicie? Być może. Na pewno nie będzie tak skuteczny, jak dotąd. Nie mogę się doczekać, aż wy – snajperzy – weźmiecie w ręce nowe karabiny i wypróbujecie je sami.
Często używacie snajperek w multi? Co sądzicie o ograniczeniu roli quick-scopingu? Dobry krok w kierunku balansu czy zły z punktu widzenia graczy?

Czytaj dalej
32 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Trudniejsze życie snajperów?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zła wiadomość dla snajperów, dobra dla ich ofiar. Mark Rubin, główny producent Call of Duty: Ghosts, powiadomił fanów, że z najnowszej odsłony serii może zniknąć możliwość szybkiego i precyzyjnego eliminowania wrogów zwana quick-scopingiem.
W MW3 też chcieli zrobić tak żeby wszystkie klasy miały równe szanse, czego efektem są najgorsze mapy w serii CoD. Pożyjemy zobaczymy, może akurat im się uda.
Wyczuwam, że i tak to cofną. Podobne zamiary były w BlOpsie i skończyło się na patchu, gdzie QS powrócił. Jeśli chcą tą technikę usunąć, powinni dać większe mapy, by snajperki znów stały się efektywne
CoD to gra arcade dla casuali, nie wiem po co w ogóle się trudzą jakimiś zmianami. Usunięcie samego quick-scope’a niczego nie zmieni, tylko oburzy większość fanów tej gry.
Haha, bardzo dobrze, w końcu może nie będzie tego nierealistycznego g*wna dla totalnych maniaków. Mam nadzieję, że to wprowadzą.
W CoDach są tak małe mapy, że quick-scope to jedyny sposób by w ogóle wymiatać ze snajperką. Nie jestem fanem nowych CoDów, dla mnie ta seria się skończyła na CoD 4 i właśnie w CoD 4 quick-scope był wyznacznikiem „skilla” w strzelaniu ze snajperki, a nie „kampienie” po jakiś kątach czy krzakach i czekanie z celownikiem przy oku, aż ktoś wejdzie nam pod lufę.
@donpepe |rozbawiłeś mnie chłopie twierdzeniem że CoD jest dla casuali. Casual wchodząc do gry natrafia na gości którzy mają przegrane ponad 1000h i nie wie co ze sobą zrobić. A co się tyczy samego qs to pewnie się go ogarnie.
Jedyne snajperstwo jakie uznaję, to te w TF2.
@mateo91g|Odpowiedź nasuwa się sama na usta. Po co w CoDzie klasa typu sniper?|Kompletnie nie widzę jej zastosowania. Ale z resztą co ja się będę pocił, zawsze znajdzie się ktoś kto na mapie 10×10 będzie latał ze sniperką.
Nie każdy umie robić QS, więc nie rozumiem dlaczego ogranicza się graczy którzy tej techniki się nauczyli,trochę nie fair, w sumie i tak w następnym Codzie będzie SMG spray i tak i tak w którym codzie tak nie było? Tak są mapy robione aby było dynamicznie i szybko a taka broń jest stworzona to czegoś takiego,więc usuną QS i się przerzucą na spray. Ciekawe czy będzie odrzut broni czy nadal :|http:www.gifbin.com/982408 : )
W MW2 rzadko spotykałem QS. Za to bólem w tyłku kończyły się spotkania z noobami, którzy popylali z akimbo shootgunami – to powinni wywalić.
quick-scoping? To chodzi o to, ze gdy wymierze dokladnie ze sniperki to zanim pojawi mi sie celownik moge juz strzelic prosto i nie bedzie to strzal z biodra? Jesli to usuna to sniper w codzie bedzie mniej uzyteczny dla wielu graczy, wiec oczywiscie pojawi sie nastepna fala hejtu
Jedyne gry gdzie dobrze mi się grało snajperem to Battlefield’y i Wolfenstein: ET
Beznadziejnym rozwiązaniem w przypadku snajperek była moc obalająca, która pozwalała zabić przeciwnika jednym strzałem w jakiekolwiek miejsce. Po usunięciu z serii tego perka quick-scoping aż tak nie wkurza – teraz przynajmniej trzeba trafić w okolice głowy.|Zamiast tego powinni raczej poprawić balans broni z akimbo. Są nadal zbyt celne.|@mateo91g|Nie przesadzaj, wymiatać można i bez quick-scopingu, wspomniane przez ciebie kampienie w krzakach doskonale zdaje egzamin.
W poniższych komentarzach dobiły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to nazywanie ludzi noob’ami za to że używają broni które „Nie są PRO”. Następna to mówienie jakiego „skilla” trzeba mieć żeby grać w CoD’a. Że nie jest dla „casuali”. Jak można mówić że gra w której mechanikę można opanować w 10 minut nie jest dla „każuali” ? Jedyne czego potrzebujesz to refleks i ostatecznie znajomość map. Wątpię żeby to robiło z ciebie „hardkora” ( słowa tego zresztą też nie lubię ). I nie zwracam się tutaj do nikogo bezpośrednio.
Wiecej niz jeden strzal z karabiny snajperskiego na przeciwnika jest po prostu bezsensowny – nie daje to prawie zadnych szans, a jesli nie bedziemy mieli szczescia – smierc gwarantowana.
kiedyś to się dużo grało na snajperce bez żadnych quick scopingów itp, a odkąd wszystko dąży do wyeliminowania możliwości zaczajenia się gdzieś ze snajpą na mapie, odkąd wszyscy latają jak pogrzani to nawet klas ze snajperkami nie robię bo są poprostu nie opłacalne, najlepiej szybko biegać i celnie strzelać to przynosi lepsze efekty
Wystarczy grać na hardcore, tam nie ma takiego syfu jak na normalnych serwerach, które są beznadziejne. Tak samo wtedy moc obalająca nic nie zmienia, bo obrażenia są wystarczająco wysokie.
@Brian albo wziąć dowolny SMG z akimbo i nawet celować nie trzeba
@dragonrider01 bez przesady, gram tylko na wariacjach karabinu SCAR ewentualnie jakaś strzelba zależy od mapy (ale broń boże nie „model” bo to jest zbyt łatwe w obsłudze)
ZAL mi ludzi którzy mówią że CALL OFF DUTY skończył sie na 4 nie bo komuś sie nie spodobało to że jest za szybko e tam ide na minecrafta jak można tak mówić dzieci bf3/4 proszę inny temat wybrać aby hejtować grę. nie podoba się nie komentować dobrze/niedobrze ze tak zrobili cod słynnie z tego że co serię trzeba zmienić taktykę chociaż nie działa to w cod mw 2,3 sam mam na kompie cod 4 i mw 2 w cod 4 też było pewne QS latałeś z 50 cal i ciągłeś wszystkich z autamata !
„Quick-scoping pozwalał dotąd zabijać przeciwników w ciągu ułamków sekund, wymagając przy tym nielichej precyzji od graczy.” QS nie wymaga żadnej precyzji, bo celownik na wroga ściąga mechanizm autocelowania (mówię tu o wersjach konsolowych, bo na PC ten problem nigdy nie występował). Było to wkurzające jak diabli i cieszę się, że twórcy coś chcą z tym zrobić.
Szpagin ty grałeś w jakiegoś coda na PC? QS jest równie popularne jak latanie z jakimś shitem w akimbo ;d
@Brian|Nie wydaje mi się. |Najbardziej irytował QS z obrocikiem o 360st w MW2 (moim zdaniem). Tam był to najlepszy sposób na zabijanie. Nawet akimbo P90 tak nie irytowało jak to. Nie ważne, czy snajper był daleko od ciebie, czy stał tuż obok, jeśli gościu QS ogarniał, to i tak miałeś przechlapane. Ja nigdy nie trafiałem tam gdzie chciałem. Jeszcze popularne było bieganie jak głupi i zabijanie wszystkich nożem. Tą techniką chyba ani razu nie skończyłem z ujemnymi statami.
A w BO ta technika była najłatwiejsza do wykonania (oczywiście w jakiś czas po premierze jak już dało się w to grać). Choć nie była ona tak skuteczna jak w MW2.
@DarthKoza|To nie średniowiecze, większość snajperek jest półautomatyczna. A śmierć po jednym strzale w stopę to parodia.
@zyziulek22 – fenomenalne użycie przecinków. Wszystko takie klarowne ^^. |@KB1 – chodzi o to, ze strzelanie w grze ze snajperki, której nie trzeba przeładowywać za każdym razem jest… no po prostu lamerskie – jeśli robi się to na oślep, bo pierwszy pocisk nie trafił. Trochę skila ludzie : nie ma to jak iść cały czas na łatwiznę. No ale nie można przecież zabraniać komuś grać tak, jak mu się podoba (w obrębie zasad gry 😉 )
@mrgonzo- polecam zagrać w armę, america’s army czy inne gry tego pokroju, wtedy wrócić tutaj, przeczytać jeszcze raz co napisałem i jeszcze raz odpowiedzieć
Trudniejsze życie snajperów ? raczej pseudo snajperów. QS to ujma dla wszystkich snajperów w FPSach ale zmniejsza z tym. |Czytając komentarze odniosłem wrażenie że ludzie nie wiedza jak używać snajperek w CoDie. Grałem we wszystkie CoDy (multi)i nigdy nie miałem problemów z grą jako „normalny” snajper (bez QS). Jasne nie da się grać na wszystkich mapach i trybach jako snajper ale to chyba normalne. Mówienie że QS to jedyne wyjście używając snajperki jest śmieszne.
„precyzyjnego eliminowania” „nielichej precyzji” „Wyborowi strzelcy” . . .. same śmiechu warte określenia, bez większego przygotowania Balistą czy DMR kosiłem ludzi. Jeżeli chodzi o mały dystans to wystarczy trzymać celownik +/- na wysokości klaty/głowy a po przybliżeniu celownik lunety już jest tam gdzie być powinien. Żadnej precyzji w tym nie ma tym bardziej że od pasa w górę z reguły jest OHK =.=”
Poza tym pluć na snajpery bo nie ma to jak w BO2 Five-Seven + Silencer (Anime Camo) i Tac. knife XD Jak ktoś z pistoletem potrafi wymiata to już jest coś, a nie te wszystkie Balisty i zakichane SMG :E
Ooo juz widzę groźby śmierci kierowane od dzieci CoD w stronę osoby która to wymyslila, ja bym się nie zdziwił jakby jakieś dziecko na serio spróbowali coś zrobić tej osobie.