
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]
![Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6f5b073e-c6e8-400b-8c7c-935c8528e099.jpeg)
Pamiętacie tego newsa o Shuhei Yoshidzie drzemiącym na konferencji? Mamy kolejne wieści podobnego kalibru i znowu dotyczą one Yoshidy, choć innego - Naoki. Producent Final Fantasy XIV: A Realm Reborn nie wytrzymał napięcia towarzyszącego imprezie z okazji premiery gry i... uronił łzę.
Po raz kolejny zdajemy sobie sprawę z tabloidowości newsa, ale poniższy materiał jest zbyt piękny, żeby się nim nie podzielić. Choć bez znajomości japońskiego nie zrozumiecie ani słowa, nie są one potrzebne – jak na dłoni widać, jak bardzo twórca potrafi zaangażować się w powstawanie gry. Nie przedłużając, oto wideo:

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pamiętacie tego newsa o Shuhei Yoshidzie drzemiącym na konferencji? Mamy kolejne wieści podobnego kalibru i znowu dotyczą one Yoshidy, choć innego – Naoki. Producent Final Fantasy XIV: A Realm Reborn nie wytrzymał napięcia towarzyszącego imprezie z okazji premiery gry i… uronił łzę.
Jestem ciekawy ilu takich hardcorowych graczy FF jest w Polsce?
Berlin? 😀
Uwielbiam takie chwile, gdy twórca wkłada serce w to co robi. Tworzenie gier to przede wszystkim pasja, a nie pieniądze 🙂
Ja już gram 😀
Poplakal sie bo go ludzie zwyzywali. Serwery od 4 dni nie nadaja sie do grania. Albo sa zamkniete, albo leza 😀
KenzoPL bo je ogarniają. przy premierze było spoko, choć ci którzy próbowali sie zarejestrować mieli problemy z tym, przy early acces były problemy z serwerami ale które mmo nie miało problemów przy starcie? trochę już gram i jestem pod wrażeniem tej gry:)
@FishY|Hardkorowych czy fanów ogólnie jest masa w większości krajów, aczkolwiek to są głównie fani serii RPG, a FF jako MMO i RPG różnią się dość mocno. IMO ekipa stojąca za FF:RR mimo tego że drugi raz podchodzi do tego tytułu nadal nie wie jak zrobić dobre mmo w tym uniwersum. Grałem w każdą betę i koniec końców nie kupiłem gry bo po prostu ich pomysł na mmo był zbyt miałki jak na obecne czasy. Masa „loading screen’ów” na każdym kroku…
… ściany tekstu do czytania zamiast np: nagłośnienia vide SWTOR czy Skyrim/TESO do tego dość ograniczony świat i wszech ogarniająca ciasnota (zwłaszcza przez ciągłe ładowanie stref). Ta gra byłaby dobra za czasów FFVII czy coś w tym stylu, ale teraz konkurencja jest po prostu zbyt wszechogarniająca i o ile nie znajdzie się spora ilość totalnych hardkorów serii FF to nie widzę jak ta gra ma egzystować, a co dopiero odnieść znaczący sukces.
Tom1800|gra dobra za czasów ffVIII-1998 jak dobrze pamietetam, nawet na wiki nie chce mi się patrzeć. Graficznie to taka XII wymięka a XII na oczy nie widziałem. Dobra jestem zajaranyy XIV jako fanboy, ale tak ciekawie rozbudowanego getheringu i crafta nie widziałem w żadnym mmo, system dual i w sumie multi profesji nie ma nigdzie indziej:) możesz byc w sumie każdą klasą, nie wiem czy każdją profesją ale kto wie…to jest takie marudzenie aby marudzić:)
@illuvatar – Można mieć wszystkie klasy na jednej postaci w tym Craftujące i Gatherujące, ale jedną bodajże można podnieść do poziomu job (Master).@Tom1800 – Ja nie jestem hardcorem i mi się gra bardzo podoba. Mówisz o małych lokacjach a tekście podajesz przy okazji swtor jako gre dobrą co się wzajemnie wyklucza. ESO dla mnie jest już niewypałem, ja jak najbardziej chcę płacić abo, żeby nie spotykać gówniarzy w grze ale nie chce dodatkowo płacić za gadżety. Płace to mam wszystko, nie płace nie mam nic.
Jakbym dawał głucho nie me dialogi do gry też bym się popłakał. Japończycy i ich filozofia na gry XD W tej grze w kurza mnie, że to już 2 próba podbicia rynku. Przeciez ff14 juz było! gra przypomina jak juz mowicie ff12 ale przy takiej produkcji to silnika na cryengine/unreal bog wie ile nie dadza, a jakby dali koszty by sie nie zwrocily XDDD
@Tom1800 nnie do końca ta sama ekipa podchodzi do XIV:) liczy sie kto tym zarządza, szczerze, mino negatywnego nastawienia do ARR, czując lipę, bo dla mnie od FFX ta seria się skończyła i dla mnie wszystko po IX to są jaja, ARR ma klimat i pomysł, magię i swoja „innowacyjność”Ja nie kumam jednak ludzi, jedni narzekają monotonne questy, z [beeep] fabuła a potem przychodzi drugi i „ściany tekstu do czytania” ja się zastanawiam czy z fabularek starczyłoby na 500 stronniicową ksążkę, gdzie na fantasy to MAŁO!
Według mnie fajnym gestem z ich strony było przedłużenie EA triala aż do 29 sierpnia z powodu tego, że mieli problemy z dostarczeniem gry do sklepów. Po wpisaniu kodu zamiast o 30 przedłużyło mi o 33 dni 🙂 Szkoda tylko, że tak mało „naszych” tam gra. Niestety do tej pory nie udało mi się na Phoenixie żadnego Polaka spotkać 🙁
Wzruszająca chwila 🙂 .
coś pięknego… to dobrze od czasu do czasu zobaczyć że w korporacjach też ludzie pracują… i pieniądze to nie jedyna materia jaką się w życiu kierują.