rek
rek
24.08.2013
Często komentowane 20 Komentarze

gamescom ´13: Xbox One – Kilka słów o padzie [WIDEO]

gamescom ´13: Xbox One – Kilka słów o padzie [WIDEO]
Sporo już powiedziano o DualShocku 4, a więc padzie od PlayStation 4 i jego nowych funkcjach. Z kolei o kontrolerze Xboksa One rzadko się mówi. Jakie więc nowe opcje przyniesie ze sobą sprzęt? O tym opowiada jego główny projektant, Quintin Morris na nowym filmiku.

Pad od Xboksa One:

rek

20 odpowiedzi do “gamescom ´13: Xbox One – Kilka słów o padzie [WIDEO]”

  1. Sporo już powiedziano o DualShocku 4, a więc padzie od PlayStation 4 i jego nowych funkcjach. Z kolei o kontrolerze Xboksa One rzadko się mówi. Jakie więc nowe opcje przyniesie ze sobą sprzęt? O tym opowiada jego główny projektant, Quintin Morris na nowym filmiku.

  2. W sumie się nie dziwie czemu o niem nie mówili, nie ma niestety jakiegoś szału (DualShock 4 ma miziadło ! ). Cały filmik trzymałem „starego” pada w ręku i miałem wrażenie, że to o czym mówi to zwykłe wciskanie kitu. Rozbroił mnie moment w której opowiadał jak dużo swobody będzie miał kciuk dzięki temu, że możesz teraz trzymać kontroler w jakiś niesamowity sposób. Sprawdziłem i nie zgadniecie.. w starym też tak można. Prawdopodobnie będzie on wygodniejszy, ale bez przesady na pewno nie dwukrotnie.

  3. Miejsce na baterię na pewno w lepszym miejscu i nie przeszkadza to trzymać palec środkowy i wskazujący na R/LT, R/LB jednocześnie. Trzymałem w rękach też konkurencje gdzie spust jest do bani i gałki za łatwo chodzą ale chyba najlepszy układ gałek na takim padzie miałoby Wii.

  4. VondesSznycel 24 sierpnia 2013 o 14:48

    Wzol nie widzisz różnicy w trzymaniu pada w palcach a w dłoni? Niestety tego pada który teraz mam nie da się tego zrobić… pomijając już fakt, że typowy budżetowy pad jakiego jestem właścicielem (TRACER Shogun), nie jest tak daleki w komforcie użytkowania jak orginalny z ps3… to zawsze mnie zachwycają te spusty w padzie do xboxa, mistrzostwo ergonomi

  5. Baterie w lepszy miejscu, trochę większy pad, lepiej wykonany. Choć ps4 ma trochę w nowym kilka pomysłowych dodatków, to jednak nic nie przebiję tego pada 🙂

  6. Dla mnie pad od Xboxa 360 jest najlepszy. Mam długie palce i mniejsze pady są niewygodne. Ten wygląda na taki co też będzie dobrze leżał. Za dużo nie zmienili i to mnie cieszy. Nowe rozwiązania też wyglądają na sensowne. Zwłaszcza podoba mi się to, że będą drgania bezpośrednio w spustach – to może ciekawie działać.|Czy możecie mi powiedzieć co jest dobrego w tym dotykowym czymś od PS4? Ciekawi mnie jakie ma to zastosowania. Czy jakieś sensowne czy tylko dlatego, że taka moda dali to?

  7. Tak z ciekawości pytam bo nie za bardzo widziałem filmików gdzie pokazane jest co to robi. Mogą to twórcy pomyslowo wykorzystać tylko czy będzie im się chcialo?

  8. Może w tym dotykowym panelu od pada z PlayStation 4 chodzi o precyzyjne namierzanie celownikiem w grach typu First Person Shooter? Tak mi się wydaje.

  9. @Wuwu1978 nah. Już prędzej touchpad będzie używany do takich spraw jak menusy itp. Wbrew pozorom, to całkiem sporo, dla przykładu wreszcie będzie można wygodnie używać inventory w grach w których jest od zatrzęsienia przedmiotów – nie oszukujmy się, skakanie po tych wszystkich tabach na padzie jest niezbyt wygodne, z touchpadem będzie to bardziej płynne. Oprócz tego jeszcze zaznaczanie celów i być może otwarcie drzwi dla RTSów na konsolach.

  10. Może tak. Jak będzie w sklepach to będzie można pograć i się zobaczy. Iksa niestety tak szybko w swoje lapy bie dostanę…

  11. Tak czy siak, może nie jest to rewolucja ale na pewno wpłynie na komfort grania. A i btw, dualshock 4 jest większy od xboxowego pada i zebrał sporo pozytywnych opinii, tak więc z werdyktem radzę się wstrzymać do premiery obu padów.

  12. Nie mówie, że jest gorszy czy coś. Oby oba były wygodne. Nie wiedziałem że jest większy – to ciekawe. Tak czy inaczej jakoś mi Xbox bardziej pasuje jako konsola (tak, tak:)), pad pewnie też będzie ok. Szkoda tylko, że z oficjalną premierą trochę późno wystartują.

  13. http:www.youtube.com/watch?v=KvSpKzE4tu8 |Kilka zastosowań dotykowego panelu na DS4. Ponoć ten nowy pad ma być lżejszy od DS3 tak gdzieś słyszałem. Dla mnie wzorem pada jest DualShock którego pierwszą wersję do dziś mam podłączoną do PC 🙂

  14. Może panel dotykowy będzie służył do łatwiejszego i wygodniejszego przeglądania stron internetowych i skoro PS4 ma stawiać na indyki to może jest to jakaś „pomocna dłoń” dla niezależnych twórców.

  15. Dzięki, później zobaczę ten filmik.

  16. Lepszego pada już nie zrobią. Dla osób, które mają duże łapska to jedyna opcja. 😉

  17. @QuadDamage pomysł z tymi rpg dosyć dobry podałeś, ale wątpię by producenci/twórcy robili to specjalnie pod ps4, może w exach, co do padów, tutaj według mnie no i większości (nie oszukując się) xbox tutaj wygrywa. Jest o wiele wygodniejszy, a teraz jest trochę większy niż tamten z 360 i ma lepsze gałeczki, nic więcej mu już nie trzeba 🙂 . Jeszcze baterie lepiej schowali. Choć nadal uważam, że w bijatyki najlepiej grać na playstonie.

  18. Zawsze jak na niego patrzę to wydaje mi się, że klawisz A jest zbyt blisko prawego analogu.

  19. VondesSznycel 25 sierpnia 2013 o 10:24

    Sniku może to też zależeć od indywidualnych predyspozycji graczy, ja słyszałem, że jest lepiej… a na plus dochodzi, że pad ma być trwalszy od tego z xbox360 (a i ten przecież jest dość trwały i w miarę odporny na porażki gracza)

  20. @QuadDamage – W związku z moją pracą z ekranami dotykowymi mam bardzo dużo do czynienia. Dużymi, małymi, akustycznymi, rezystancyjnymi, pojemnościowymi, różnych firm o różnych cenach i szczerze powiem, ma to wiele zalet, ale nigdy bym nie powiedział, że usprawnia pracę i jest wygodniejsze w przewijaniu opcji od przycisków… Sądzę, że patent jest tak użyteczny jak sześć osi w DS3, szału nie zrobi w grach multiplatformowych więc będzie raczej zabawką dla ekskluzywnych produktów.

Dodaj komentarz