rek
rek
22.08.2013
Często komentowane 19 Komentarze

gamescom ´13: Xbox One: Wstrząsająca kierownica na wyłączność od Mad Catz

gamescom ´13: Xbox One: Wstrząsająca kierownica na wyłączność od Mad Catz
Zamierzacie kupić Xboksa One i Forzę 5? Firma Mad Catz opublikowała informację na temat akcesorium, które może was zainteresować. Na wyłączność konsoli Microsoftu jeden z największych producentów urządzeń peryferyjnych wyprodukuje kierownicę z podwójnymi wstrząsami, które mają pozwolić wam poczuć, że naprawdę jedziecie.

Co znajdziecie w kierownicy od Mad Catz? Dwa silniczki odpowiedzialne za wibracje, aluminiową, zdejmowalną płytkę, którą będzie można wymieniać a także zestaw dostosowywalnych pedałów ze zmianą wysokości, oporności i rozstawienia.

Przy projektowaniu kierownicy firma współpracowała z Turn 10 Studios od Forza Motorsport 5Podobnie jak gra, kierownica powinna ukazać się w okolicach premiery Xbox One.

rek

19 odpowiedzi do “gamescom ´13: Xbox One: Wstrząsająca kierownica na wyłączność od Mad Catz”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 22 sierpnia 2013 o 16:19

    Zamierzacie kupić Xboksa One i Forzę 5? Firma Mad Catz opublikowała informację na temat akcesorium, które może was zainteresować. Na wyłączność konsoli Microsoftu jeden z największych producentów urządzeń peryferyjnych wyprodukuje kierownicę z podwójnymi wstrząsami, które mają pozwolić wam poczuć, że naprawdę jedziecie.

  2. W końcu doczekaliśmy się licencjonowanej kierownicy. Tylko pytanie brzmi: „Co na to Fanatec?”.

  3. Tylko na Xbone – Dat Xinput limitation. Znowu 900 stopni emulowane z 270 + predefiniowany Force Feedback. Prawdopodobnie znowu też będzie „one device per profile” przez co niemożliwe będzie używanie kontrolera i kierownicy w tym samym czasie. Nie kumam dlaczego Microsoft dalej płaci za licencję za protokół XID zamiast używać SWOJEGO Direct Input, który umożliwiłby podłączenie kierownic PC/PS3. Mają kasę z paru sprzedanych dedykowanych konsol. Mogliby mieć kasę z Forzy, do której wskoczyłaby do tej pory ->

  4. -> cała społeczność fanów gier samochodowych. Gran Depression 2008-2010, krótkie okienko po premierze GT5 kiedy Forza mogła z nią konkurować (teraz po patchach nie jest nawet blisko), lekki kryzys na PC z ostatnich lat gdzie były tylko stare rFactor i GTR2 oraz za drogi dla większość iRacing. Teraz po ptakach. Na PC przesyt. GT6 na obecnych konsolach jest grą bardziej rozbudowaną niż Forza 5 na nowym sprzęcie (nie jestem w stanie pojąć co robi te 500 osób w Turn10) ->

  5. -> No i ten MadCatz wygląda komicznie (jak ich wszystkie kierownice zresztą). Dwa pedały i stand na nie wyglądający za lekko (więc trzeba to jakoś dociążać, żeby się nadawało do użytku), brak shiftera (chyba, że jest, ale nie na zdjęciu), oba kontrolery wyglądają tak, że na 99% nie będą pasowały do większości popularnych standów i kokpitów, więc wkrótce będzie „XBONE exclusive racing seat”, kierownica nie obszyta skórą tylko wyłożona jakąś pianką (serio? w 2013?). Sprzęt za maksymalnie 100 euro.

  6. Szczerze… wolę 100 razy bardziej mojego poczciwego driving force gt niż to… Pianka? SERIO?! Już wolałbym zwykła gumę, nie jestem pewien, ale taki driving force też ma silniki, chyba tylko jeden ale ma. Pedały? Są. Sekwencyjna skrzynia biegów? Jest. Cena w cholerę niższa niż to „cudo” od madcatz? Jest… I weź tutaj człowieku wybierz

  7. nie wiem nie znam sie nigdy nie mialem. ale jakbym kupywal a taki pomysl mam to napewno z jakims fotelem do tego w komplecie, do czego ja niby mam podpiac ta kierownice zeby stabilnie jezdzic bez ciaglego poprawiania bo tak przypuszczam bedzie mi to wspolgrac z moim stolikiem? nie powiem ze wyglada zle bo nawet ma zachecajace krztalty i kolory ale jakos do mnie nie przemawia nooo chyba ze jest perfekcyjnie obciazone tylko ze wtedy ile..

  8. Zmiana odporności? Chyba OPORNOŚCI! Kto te newsy pisze? -.-

  9. Dawid „spikain” Bojarski 22 sierpnia 2013 o 17:54

    @szymas23: Ja. I – tak jak większości ludzi na świecie – zdarza mi się zrobić literówkę. 😉 Tak czy siak, poprawione, dzięki za czujność.

  10. Miazga zakup od razu jak sie pojawi!!!!!

  11. Pojedynczego wibrującego silniczka nie lubię i w moim padzie i w mojej kierownicy, a teraz mogę mieć dwa. Yupi ! Skoro nie ma informacji o sprzężeniu zwrotym to wnioskuje że takiego nie ma? Od przynajmniej roku nie zaglądałem na kierownice do pc/konsoli, ale chyba dalej 900 stopni i owo sprzężenie odróżnia tani szmelc od droższego szmelcu 🙂 Czekam na nowego logitecha

  12. Sprzęt dla dzieciaków jak i cała reszta kierownic, pedałów i specjalnych foteli. Codziennie przejeżdżam samochodem około 100 kilometrów (do pracy i z powrotem) i nie chce mi się męczyć z takimi gadżetami jeśli i tak nakręcę się kółkiem od poniedziałku do piątku. Najlepszy wynalazek do xboxowy pad, można się odprężyć i pobawić trochę czy przy konsoli czy pececie.

  13. @jank|Pobawić – tak.|Ale jeśli zależy ci na uzyskiwaniu jak najlepszych czasów to kierownica i manetki do zmiany biegów to konieczność. W dodatku grając w ścigałki na PCcie w dalszym ciągu najczęściej używam klawiatury, a zabawa i tak jest przednia.

  14. NO JAK TAM GENIUSZE? ZNOWU ZAPOMNIELIŚCIE ŁAJDAKI O SPRZĘGLE! NA PC NIE BĘDZIE? SPRÓBUJCIE SPRZEDAĆ TE 10 EGZEMPLARZY. NIE WSZYSTKIE NOWE SAMOCHODY MAJĄ ZMIANĘ BIEGÓW W ŁOPATKACH. ŁAJDAKI (0) – GRACZE (1).

  15. PS A takie „dzieciaki” później zostają zawodowymi kierowcami wyścigowymi.

  16. I zapewne w cenie samej konsoli 🙂

  17. @jank – z takiej logiki wynikałoby, że żołnierze nie grają w FPS-y, kierowcy tirów w EuroTrucka, piloci w symulatory lotów a piłkarze w Fifę (tak, wiem, że chodzi o kierowanie kierownicą a nie samą grę, ale tok myślenia jest taki sam). Jest ogromna różnica między kręceniem koła przed telewizorem a kręceniem w pojeździe i dodać do tego jeszcze to, jakimi samochodami jeździ większość ludzi to wychodzi, że kierownica jest dobra, bo dopiero wtedy można się pobawić i choćby wyobrazić sobie prowadzenie wyścigówki

  18. Popieram @AoS, w rzeczywistości, żeby świetnie jeździć musisz wyczuwać cały pojazd, którym jeździsz. A siedząc na fotelu za kierownicą nie ma się odczucia jazdy. Napewno jakoś wpływa na umiejętności prowadzenia samochodem, można wyczuć zmiany biegów np.

  19. @AoS To potwierdzasz czy zaprzeczasz? Czy żołnierze grają w FPS atrapami karabinów? Piłkarze atrapami piłek ? Nie łapię tej logiki. Moja wersja jest taka: gram dla zabawy w wyścigi na padzie albo klawiaturze jak mi lepiej (albo xbox albo pc, różnie), w fps to zawsze mysz i klawiatura. To jest moja logika. pozdrawiam

Dodaj komentarz