
gamescom ´13: X Rebirth: Handluj, walcz, buduj, myśl [WIDEO]
![gamescom ´13: X Rebirth: Handluj, walcz, buduj, myśl [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/9a3b0dd6-fc02-4fdc-8788-2bd5e7f65d5c.jpeg)
Myśleliście pewnie, że skoro w tym miesiącu dostaliśmy już jeden trailer X Rebirth, twórcy znowu każą nam odpocząć od swojej gry i kolejny pojawi się dopiero za kilka miesięcy. Nic bardziej mylnego - odbywa się przecież gamescom, a Egosoft przygotował nowy zwiastun.
Nowy trailer X Rebirth:

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “gamescom ´13: X Rebirth: Handluj, walcz, buduj, myśl [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Myśleliście pewnie, że skoro w tym miesiącu dostaliśmy już jeden trailer X Rebirth, twórcy znowu każą nam odpocząć od swojej gry i kolejny pojawi się dopiero za kilka miesięcy. Nic bardziej mylnego – odbywa się przecież gamescom, a Egosoft przygotował nowy zwiastun.
Shut up and take my money!
Gra prezentuje się iście epicko. Must have 😀 !
Pragne tej gry
Mam pytanie. Miałem zamiar kupić tą grę ale zauważyłem że w minimalnych wymaganiach na steamie napisane jest „Windows XX (64)” czy to oznacza że gra będzie chodzić wyłącznie na 64 bitowych systemach?
Cieszy mnie, że po Reunion i Terran Conflict znów pojawiły się w serii kokpity. Niby taki mały drobiazg a mimo wszystko poprawia mi humor 🙂 . Nie mogę się już doczekać!
@laskoski6 : tak, to wymaga 64 bitowego osa. Chcę zobaczyć, jak oni zamierzają to zrobić z xp64, to przecierz windows server w przebraniu
WRESZCIE po tak długim czasie będzie możliwość wysiadania na stacjach jak to było chociażby we Freelancerze, a nie ciągle w tym kokpicie..
Nigdy nie grałem w gry z serii X, ale po przygodzie z EVE online jestem żywo zainteresowany wszystkim co ma do zaoferowania latacze kosmiczne 😀 (Wiem że gry tak różne są, że porównanie ich jest bez sensu). Zastanawia mnie tylko skala całości (np. w Eve można latać czymś o długości 40 metrów, jak i czymś co ma metrów prawie 500 – czyli taki Drake).
Czekam na dzień w którym ukaże się pełnoprawny symulator kosmiczny, gra która połączy wszystkie dotychczas wymyślone idea względem tego gatunku, od latania myśliwcem, po zarządzanie wielką flotą z pokładu superpancernika/stacji bojowej. |Od samotnego pilota po władcę imperium w skład której wchodziły by setki koloni. Z żyjącą galaktyką/wszechświatem, ekonomią, możliwością przemieszczania postaci po całym statku, robienia desantu na wrogich okrętach/planetach, możliwości aby załoga większych jednostek mogli
stanowili żywi gracze. Z systemem który odda uszkodzenia okrętu, z tworzeniem flot złożonych z NPC jak i graczy. Gdzie będzie można rozwijać technologie. Z losowymi zagrożeniami (czarne dziury, komety, rozbłyski słoneczne, supernove, asteroidy, pola planetoid, komety, rebeliami, obcymi rasami). |Ehhh taka gra była by czymś. Poważyć można…
stanowili żywi gracze. Z systemem który odda uszkodzenia okrętu, z tworzeniem flot złożonych z NPC jak i graczy. Gdzie będzie można rozwijać technologie. Z losowymi zagrożeniami (czarne dziury, komety, rozbłyski słoneczne, supernove, asteroidy, pola planetoid, komety, rebeliami, obcymi rasami). |Ehhh taka gra była by czymś. Poważyć można…
stanowili żywi gracze. Z systemem który odda uszkodzenia okrętu, z tworzeniem flot złożonych z NPC jak i graczy. Gdzie będzie można rozwijać technologie. Z losowymi zagrożeniami (czarne dziury, komety, rozbłyski słoneczne, supernove, asteroidy, pola planetoid, komety, rebeliami, obcymi rasami). |Ehhh taka gra była by czymś. Poważyć można…
N1ker – Star Citizen ma miec jakos z 90% tego o czym mowisz (wliczajac w to dowodzenie z C&C na duzech okretach)