rek
rek

Age of Wulin: Poradnik – część trzecia [+info, gdzie wpisywać kody]

Age of Wulin: Poradnik – część trzecia [+info, gdzie wpisywać kody]
W trzeciej części poradnika skupimy się na Sektach i profesjach. Jeśli nie wiecie do której ze szkół walki dołączyć lub jaki zawód wybrać dla swej postaci, to po lekturze będziecie mogli dokonać wyboru z pełną jego świadomością.

Na początek jednak słowo o kodach dołączonych do najnowszego numeru CD-Action. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie TUTAJ. Dochodzą nas głosy, że pewna liczba kodów jeszcze nie dotarła, choć minął już dłuższy czas od wpisania. Twórcy gry przepraszają i obiecują szybko naprawić błędy, więc cierpliwości – wszystko powinno dotrzeć. Tymczasem: zapraszamy do trzeciej części poradnika. Pierwszą znajdziecie TUTAJ, drugą TUTAJ.

Sekty – po co one komu?

Choć sformułowanie „wstąp do sekty” może wydawać się nawoływaniem do oddania się w szpony wyniszczającego duchowo kultu, w kontekście Age of Wulin oznacza ono wybór szkoły walki, do której chcemy należeć. Ponieważ właściwa zabawa nie zacznie się póki do którejś z nich się nie przyłączymy, wypada przyjrzeć się im nieco bliżej. Każda oferuje inny zestaw umiejętności i kieruje się innymi wytycznymi, warto więc dobrze zastanowić się przed podjęciem decyzji – ta bowiem jest nieodwracalna.

Kilka faktów na początek:

  • dołączenie do Sekty wiąże się z rezygnacją z nietykalności danej nowym graczom
  • Sekty to odpowiedniki klas znanych z innych gier RPG. Rożne szkoły spełniają różne role w grupie (Tank, Healer, itp.)
  • istnieją dobre, złe i neutralne Sekty, a każda kieruje się innymi zasadami postępowania. Dobre zabraniają krzywdzić niewinnych, złe zaś ograniczają się do zakazu bicia „swoich”. Nagminne łamanie regulaminu skutkuje karą i tymczasowym, acz bolesnym debuffem do atrybutów postaci
  • przypomnienie, bo jest to rzecz naprawdę ważna: wybór szkoły jest NIEODWRACALNY
  • z czasem będziesz mógł uczyć się umiejętności należących do innych sekt
  • Dobre Sekty

  • Shaolin: Najbardziej znana w świecie szkoła sztuk walki, utożsamiana z esencją Kung-Fu i walki wręcz, choć jej członkowie nie gardzą też kijami oraz drągami. Mnisi Shaolin to obrońcy słabych, sędziowie i urodzeni przywódcy. Posiadają potężne ataki o dużej szybkości i świetnie radzą sobie zarówno z pojedynczymi celami, jak i całymi grupami nieprzyjaciół. Przyjmują tylko mężczyzn. Specjalności: ataki obszarowe, kontrola terenu, ataki przeciw pojedynczym wrogom i mobilność.
  • Emei: Pełne gracji Emei to mistrzynie w walce mieczem poświęcone „rycerskiej” zasadzie sprawiedliwości. Łączą w sobie umiejętności walki na dystans i w zwarciu. Przyjmują tylko kobiety. Specjalności: ataki zasięgowe, ochrona przed obrażeniami, kontrola tłumu, wsparcie umiejętności grupy.
  • Wudang: Wędrowni obrońcy oddani ideom Taoizmu, szukają balansu między ciałem i umysłem. W walce osłabiają siłę wroga i wykorzystują jego ataki przeciw niemu samemu. Specjalności: balans między atakiem a obroną, ataki na dystans, duża wytrzymałość.
  • Żebracy (Beggar): W każdym starym filmie Kung-Fu okazuje się, że uznawany przez wszystkich za bezużytecznego wesoły pijaczek (tudzież cherlawy obdartus bądź stary włóczęga) jest tak naprawdę arcymistrzem sztuk walki, który z łatwością pokonuje wszystkich niegodziwców na swojej drodze. Wybierając Sektę Żebraczą decydujecie się dołączyć właśnie do ich grona. Warunek: musicie opanować zdolność żebrania. Specjalności: pierwszy atak, ataki z powietrza o działaniu obszarowym, zadawanie obrażeń pojedynczym celom i debuffy.
  • Złe Sekty

  • Straż Królewska (Royal Guards): Okrutnicy bez serca, stanowią mroczne odbicie szkoły Shaolin. Szukają władzy i potęgi, łatwiej im atakować innych graczy (brak kar Sekty). Specjalności: ataki dystansowe i kontrolowanie wroga, ataki przeciw pojedynczym celom na każdy dystans, kontrola grupy.
  • Błoga Dolina (Blissful Valley): to tajemnicza szkoła, pełna amoralnych i złowieszczych postaci. W walce skupiają się na podstępie i truciznach, a ich Sekta nie karze za bezcelowe atakowanie innych graczy. Specjalności: ataki obszarowe i powietrzne, poświęcenie (zwiększenie obrażeń kosztem własnego zdrowia), ataki grupowe.
  • Sekty neutralne

  • Uczniowie (Scholars): poświęceni są zwiększaniu swych umiejętności mentalnych i działalności kulturowej, ale nie bierzcie ich za kujonów i mięczaków. Zagrana przez nich melodia może zaszkodzić wrogom bardziej, niż miecz. Wymagania: dowolna profesja kulturowa (muzyk, szachista, malarz bądź kaligraf). Specjalności: podwójne uderzenia i ataki grupowe, buffy grupowe, ataki przeciw pojedynczym celom.
  • Tang Clan: lojalni tylko wobec siebie, specjalizują się w walce podjazdowej, ukrytych broniach i paraliżujących truciznach. Specjalności: szybkie ataki i zwiększenie prędkości ruchu, ataki dystansowe, zasłony dymne osłabiające wrogów i wspierające sojuszników.
  • Profesje

    Skoro wiecie już, która sekta odpowiadałaby wam najbardziej, musicie też znaleźć sobie pracę. A co, myśleliście, że życie wojownika Kung-Fu to tylko przygody? Trzeba coś jeść, a poziom zaspokojenia głodu (Satiety) nie może być zbyt niski – wtedy postać mocno słabnie. Na początku gry otrzymacie za darmo kilka bułek, ale potem musicie już sobie radzić sami. Na szczęście nauczyciele są dostępni  dla wszystkich w każdym napotkanym mieście. Dostępne profesje dzielą się na kilka kategorii, a każda niesie ze sobą dodatkowe premie. Zwykle wiążą się z jakąś mini gierką.

    Kulturowe

    Poprawiają naszą Internal Skill oraz zdolności walki. Można wybrać tylko jedną.

  • Muzyk (Musician): doświadczony grajek może wykorzystać melodię jako broń. Dodatkowo, muzyka zapewnia pomocnicze buffy w walce.
  • Szachista (Chess): dzięki grze możesz zdobyć dodatkowe doświadczenie. Dobra umiejętność dla dowódcy drużyny – zwiększa siłę prowadzonej grupy.
  • Uczeń (Scholar): potrafi kopiować zwoje z opisami sztuk walki (aby się nimi podzielić bądź je odsprzedać) a także zmniejszyć konsumpcję doświadczenia przy kultywacji.
  • Malarz (Painter): kopiuje obrazy znalezione w zakazanych strefach a także zmniejsza konsumpcję doświadczenia przy kultywacji sztuk walki poprzez tworzenie instrukcji obrazkowych.
  • Zbieractwo (Gathering Professions)

    Umożliwiają zdobywanie materiałów potrzebnych do produkcji rozmaitych dóbr. Można znać dowolną ich ilość.

  • Farmer: owoce, warzywa, zboża, bawełna, jedwab – kucharze i krawcy będą cię nosić na rękach. Sadzisz, zbierasz, przetwarzasz (np. zboże na mąkę).
  • Górnik: poza wydobyciem metali i minerałów dodatkowo będziesz przetapiać rudy.
  • Rybak: łowi ryby. Znajdź rzekę bądź jezioro i jesteś ustawiony.
  • Drwal: chłop na schwał, co za dnia drwa by rżnął a nocą spał. Znajdź drzewo i użyj swojej siekiery.
  • Myśliwy: łuk, strzały i żaden zwierz ci nie umknie. Skóry dla krawca, mięso dla kucharza. 
  • Zawody Przetwórcze (Manufacturing Professions)

    Możesz wybrać tylko jeden.

  • Krawiec (Tailor): wytwarzasz ubrania, kapelusze i opaski – jeśli masz potrzebne materiały. Możesz też zakląć materiał, aby nadąć mu specjalnych właściwości.
  • Kucharz (Cook): dobre jedzenie nie tylko syci, ale i znacząco wzmacnia postać je spożywającą. Poluj na nowe recepty, a gdy zdobędziesz wymagane składniki, ugotuj pyszne danie.
  • Rzemieślnik (Craftsman): skała czy jadeit, przerobisz to na małe cudeńko. Ulepszysz też atrybuty naszyjników, pierścieni i kolczyków, a także zaopatrzysz krawca i kowala. Znajomość tej profesji nieco polepsza precyzję sztuk walki.
  • „Truciciel” (Poison Maker): poza oczywistą funkcją tworzenia potężnych eliksirów osłabiających bądź zabijających przeciwników, nauczysz się także wzmacniania noszonych zbroi za pomocą specjalnych misktur.
  • Farmaceuta (Pharmacist): tworzy lekarstwa. Chyba wiadomo, jak bardzo przydatna jest to umiejętność? Dodatkowo dzięki swoim miksturom polepsza atrybuty przedmiotów.
  • Kowal (Blacksmith): tworzy i ulepsza broń.
  • Profesje Targowiskowe (Marketplace Professions)

  • Żebrak (Beggar): Cóż… żebrzesz. Jeśli cel twoich błagań będzie niezadowolony z nękania, nie masz wyboru – otrzymasz spory łomot. Profesja wymagana, aby przystąpić do Sekty Żebraczej.
  • Prorok (Diviner): Dostępny tylko dla graczy Premium. Jego przepowiednie szybko i sprawnie przekształcają zasoby zalegającego doświadczenia w przydatne punkty kultywacji.
  •  

    Na dziś to wszystko. W ostatniej części co nieco o walce i gildiach, a także udzielę kilku ogólnych porad poprawiających przyjemność rozgrywki.

    rek

    20 odpowiedzi do “Age of Wulin: Poradnik – część trzecia [+info, gdzie wpisywać kody]”

    1. W trzeciej części poradnika skupimy się na Sektach i profesjach. Jeśli nie wiecie do której ze szkół walki dołączyć lub jaki zawód wybrać dla swej postaci, to po lekturze będziecie mogli dokonać wyboru z pełną jego świadomością.

    2. Swoją drogą ciekawi mnie czemu nikt tego nie komentuję. Nikt w to nie gra, a CDA kupił aby wpisać kod do gry w jaką nie zamierza grać? Czy może za trudne? Serio nie rozumiem skąd taka cisza 😛

    3. Jak zdobyć ryż i dlaczego przycisk My Battlefield jest nieaktywny mimo iż gra sugeruje abym z niego skorzystał. Czy trzeba stoczyć określoną liczbę walk aby opcja była dostępna?

    4. @aliven|Nie sądzę, by ktoś kupił ten numer CDA ze względu na kod do Age of Wulin.

    5. Ja kupiłem dla Dead Island ale gdy zacząłem grać spodobało mi się i teraz dość często w to gram. A teraz pytanie co daje ten kod bonusowy bo go wpisałem i nie widzę jakichś specjalnych przedmiotów.

    6. @brejk obok miasta zazwyczaj są farmy

    7. @karolkow1995|Na przedmioty czasem trzeba poczekać parę dni, ja czekałem 3.|@gmacg|Farmy są ale nasionek nie ma, a sprzedawcy nie mają ryżu.

    8. Zamienię 3 kody do closed bety S.K.I.L.L. Special Force 2 na kody do RP w League Of Legends lub kartę upominkową w google play.

    9. tyle że ja już czekam jakies 7-8 dni

    10. Sprawdziłeś w Mailboxie ?

    11. Jest tylko wiadomość systemowa że dołączyłem do sekty

    12. @SelpihieYeah|Co za neo z cb…|przeciez te kody sa za free

    13. Tak samo nie otrzymałem żadnego emaila, powiadomienia nic…a pamiętam że aktywowałem kod tego samego dnia kiedy ten numer cd-action pojawił się w kioskach.

    14. Metin 2 spotkał Jade Empire i to wszystko na ten temat.

    15. @karolkow1995|Dobry tekst. :>

    16. @sebaxp|Może zawsze ktoś się nabierze.

    17. Tak z ciekawości masz ktoś konto pożyczyć żebym mógł zobaczyć co to za gra (najlepiej żeby był juz jakiś lvl wbity)

    18. Ma ktoś konto pożyczyć żebym mógł zobaczyć co to za gra?

    19. Ta ja ci chętnie pożyczę jeżeli ty mi pożyczysz konto do diablo 3, tylko bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń. A który to waćpan chciałby mieć na nim lvl wbity? Może dołożyć jeszcze dane do kart płatniczych i bombonierkę? Gra jest za darmo podobno (nie wiem nie grałem) jak chcesz „zobaczyć” jak w to się gra to sobie ściągnij miernoto albo odpal na Youtube „Let’s Play”

    20. seth16 typowe wyłudzanie. A sama gra bardzo fajna, tylko jeszcze nie do końca ogarnia się wszystko.

    Dodaj komentarz