
Destiny: Bungie ma sposób na „toksycznych” graczy

W wywiadzie udzielonym magazynowi Edge Chris Butcher, dyrektor techniczny Bungie, ujawnił, że developerzy chcą się upewnić, by gracze, którzy nie będą chcieli współpracować, przynajmniej nie przeszkadzali i nie psuli zabawy innym. Dodał też, że negatywne zachowania w grach sieciowych to wynik pewnych błędnych decyzji projektowych – celowych lub nie – zachęcających użytkowników do przeszkadzania w rozgrywce.
W Destiny twórcy chcą walczyć z trollami, choć nie wiadomo na razie jak – Butcher wspomina jednak o nagradzaniu graczy za pozytywne zachowania i karaniu za te negatywne. Mówi też o systemie gestów przypisanych do d-pada, za pomocą którego będzie można wyrażać swoje emocje.
Jak to wszystko będzie funkcjonować, przekonamy się zapewne po premierze.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Destiny: Bungie ma sposób na „toksycznych” graczy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
News z pupy. Nic się nie dowiedziałem, czuję się zawiedziony.
Dobrze, że to nie jest gra od EA, bo inaczej niezespołowe granie byłoby karane banem.
Jakby jeszcze to wyszło na PC…
Ale przecie wystawianie ocen innym graczom to najlepsza okazja do trollowania.
Ale przecież wystawianie ocen innym graczom to najlepsza okazja do trollowania.
Może mi ktoś wyjaśnić bo troche się już pogubiłem, to będzie gra MMO czy zwykły shooter z trybem co-op?
@BugenHagen|1. Z tego co ja pamiętam będzie opcja pogrania sobie solo, ale gra jest zbudowana wokół gry zespołowej.|2. Cały świat jest podzielony na sektory, które będą sięgać do 2 kilometrów kwadratowych. Każdy sektor podobno będzie miał od 50 do 100 graczy.|3. Można stworzyć drużynę do maksymalnie 3 graczy.
„W Destiny twórcy chcą walczyć z trollami, choć nie wiadomo na razie jak.”|Brawo, news o niczym.