rek
rek
29.07.2013
Często komentowane 41 Komentarze

Grand Theft Auto V: Porównanie mechaniki walki z Max Payne 3 [WIDEO]

Grand Theft Auto V: Porównanie mechaniki walki z Max Payne 3 [WIDEO]
Po obejrzeniu materiału z gameplayem z Grand Theft Auto V, pewien użytkownik YouTube postanowił zestawić jego część z własnoręcznie nagranym, bliźniaczym gameplayem z Max Payne 3. I choć widoczne są różnice, "bliźniaczy" okazało się być słowem-kluczem.

Materiał z Grand Theft Auto V zestawiony dla porównania z gameplayem z Max Payne 3 możecie obejrzeć poniżej:

rek

41 odpowiedzi do “Grand Theft Auto V: Porównanie mechaniki walki z Max Payne 3 [WIDEO]”

  1. Walka taka sama, ale grafika dużo lepsza w Max Payne 3, jak oni chcą na PC to wydać z taką okropną konsolową grafiką to może niech lepiej nie wydają.

  2. @Kiken – Gdzie zapowiedziano wersję PC, że takie inteligentne wywody przedstawiasz?

  3. @Kiken|Grafikę pewnie oceniasz na podstawie tego krótkiego filmu który pewnie oglądałeś w 360p, tak? Konsole wcale nie mają okropnej grafiki. Ten komentarz który właśnie czytasz napisała osoba która ma i PC i X360.

  4. Jeśli optymalizacja będzie tak samo skopana jak w czwórce na PC to rzeczywiście lepiej niech tego nie wydają. Jeśli chodzi o grafikę – w tej grze jakoś nie ma ona aż takiego znaczenia ( przynajmniej dla mnie nie ma). Wystarczy spojrzeć na San Andreas – jedna z najlepszych części z obrzydliwą oprawą.

  5. @Kiken: Nie porównuj gry z Otwartym światem do gry z „zamkniętym” światem.

  6. przeca ponoć to na tym samym silniku jest. Kto wie może będzie dało rade wyciągnąć rzeczy z maxa jak np rzucanie się i da rade zaimplementować to w gta V ? no ale tak do tego potrzeba wersje na pc …

  7. burakgalazka 29 lipca 2013 o 14:51

    Ten filmik bardzo dobrze pokazuje nierówność gier jeżeli chodzi o jakość. GTA V posiada najważniejsze cechy z MP3 do tego posiadając ogrom innych możliwości otwarty świat, samochody, zad. poboczne etc. Jedyne co MP3 ma bardziej rozbudowane to intensywność akcji oraz bullettime.

  8. Strzelanie w IV było średnie, nie miało takiego kopa jak w nowym MP. Cieszy więc fakt, że teraz nie ma co się obawiać o ten system przy nowym GTA.

  9. SOULREAVERPL 29 lipca 2013 o 15:15

    Kiken no to zrób textur pack do gta V.

  10. Ten system strzelania, jak i fizyka głównego bohatera były świetnie zrobione w MP3. Cieszy fakt, żę czerpią z niego całymi garściami.

  11. Jak dla mnie to akurat powód do radości, bo – o czym właśnie wspomniał przede mną PETRAS36 – animacje i systemy odpowiedzialne za strzelanie były najlepszymi elementemi ostatniego Maksa (niestety całości i tak nie uratowały). Zaimplementowanie akurat tego do nowej gry jest jak najbardziej dobrym posunięciem.

  12. Żeby jeszcze optymalizacja wersji pecetowej (gdy lub o ile wyjdzie) była na podobnym poziomie co w MP3 🙂

  13. Pierwsze, co sobie pomyślałem po obejrzeniu trailera GTA V – już to widziałem w Max Payne 3 🙂

  14. @burakgalazka: W GTA V Michael będzie miał bullet time jako umiejętność specjalną. Umiejętność spowolnienia czasu za kółkiem za to Franklin. Dodatkowo fabuła oraz TRZECH bohaterów mają właśnie zapewnić tę intensywność akcji – tym razem jednak to gracz będzie dobierał tempo w zależności na co ma ochotę.Akurat w GTA IV denerwowała ślamazarność postaci przy korzystaniu z osłon oraz śladowa kontrola nad jej ruchami. Cieszy mnie, że w GTA V korzystają z udanych rozwiązań. Tak powinno się produkować gry. Zawsze

  15. sdgdfg

  16. Równie dobrze można powiedzieć, że to usprawniona mechanika z „czwórki”.

  17. Ale widać, że z MP3 strzelanie zostało przeniesione w skali 1:1, oczywiście bez bullet-time’u, chociaż Michael ma go mieć, ale wątpię, by ten grubasek skakał tak jak Max 😀

  18. To żadna tajemnica, że przenosi się mechanizmy z innych gier. Po co oprogramowywać to od nowa, skoro w MP3 się świetnie udało? Strata czasu i pieniędzy – dwóch absolutnie najważniejszych rzeczy w tej branży, a dzięki temu mogli się skupić na czymś innym, co dodatkowo rzutuje na lepszą jakość gry. Poza tym dobry kod poznasz po tym, że da się go wielokrotnie wykorzystać. Nic, tylko się cieszyć, że nie będzie tak kulawo jak w IV.

  19. Ciekawe ile GTA5 bedzie mieć po zainstalowaniu? ja strzelam, że z 20gb?

  20. ale w czym problem i czemu dopiero teraz podniosła się taka wrzawa? Rockstar już jakiś czas temu oznajmił, że część mechanizmów będzie pochodzić z Max Payne 3, więc trochę dziwi mnie fakt szumu jaki się pojawił po obejrzeniu tego filmiku.

  21. donOGURalesko 29 lipca 2013 o 18:24

    Przecież GTA V, miała być na podrasowanym silniki z MP3, więc nie wiem skąd te zdziwione buzię. Zresztą mechanika w tej drugiej była świetna, plus świetna optymalizacja na pc, więc nic tylko się cieszyć 🙂

  22. No po raz pierwszy widze żeby kilka osób krytycznie oceniało jakiś aspekt GTA4. Dla mnie to nie tylko strzelanie ale i klimat 4 był beznadziejny i w ogóle najsłabsza część tej serii, a grałem we wszystkie, plus dodatki i rdr. V może być tylko lepsze.

  23. I co z tego? Każdy gracz, który zna Maxa 3 raczej zauważył już podobieństwo po publikacji gameplayu z GTA V. Jednak jeszcze raz pytam, co w tym złego?

  24. Ja od razu zauważyłem podobieństwo rozgrywki GTA do MP. Nawet przyłapałem się na tym, że oglądając trailer z GTA w myślach zastanawiałem się, dlaczego oni nie używają Bullet Time’u. Pewnie Rocsktar stwoerdził, że trzeba wykorzystać to, co jest już dobre.

  25. EastClintwood 29 lipca 2013 o 18:42

    Strzelanie w MP3 było świetne więc jeśli podobnie zrobią to w GTA w pełni popieram.

  26. Jejku ten sam silnik przeciez napędza obie gry. Co w tym dziwnego? Strzelanie w MP3 było świetne akurat, zresztą cały MP3 był po prostu mistrzowski, chyba przy Mafii 2 złapałem taką wczutę w graniu co w MP3

  27. MP3 najlepsza gra 2012 i na razie lepszej nie ma była super mam nadzieje że będzie czwórka.

  28. Nie można po prostu zagrać i mieć fun z gry?:)

  29. Max Payne 3 na pewno nie był najlepszą grą zeszłego roku, ale muszę się zgodzić, jeżeli chodzi o gry akcji TPP, znokautował rywali. Oczywiście, chodzi o wspaniały gameplay, ale również imersję i rozgrywkę bez czasu na przerwę, dzięki świetnym cutscenkom. Jeżeli w GTA V ujrzę te same mechaniki i podobną rozgrywkę, będę uradowany. Ba.. już jestem uradowany bo wszystko to na gameplayu wygląda wręcz identycznie.

  30. @Enigmato W moim rankingu 2012 Max ma pierwsze miejsce. A z tej bliźniaczej mechaniki strzelania jestem ogromnie zadowolony. Przed premierą MP3 myślałem już, że żadna strzelanka nie zdoła mnie do siebie przekonać. Po dziele R* zmieniłem zdanie.

  31. To fakt kampania pojedyńczego gracza w MP3 była mistrzowska, dobrze widzieć że gracze podzielają moje zdanie po takim czasie… Szkoda że ten multi trochę ssał ale co tam w V będzie to pewnie lepiej wyglądało, wogle czuje że v będzie urywać d… ;D

  32. max payne 3 ma niesamowita technologie animacji oraz balistyki. Super, ze bedzie tez w gta 5!

  33. Max pejn lepszy

  34. @fortun777|”kampania pojedyńczego gracza w MP3 była mistrzowska”?|To w takim razie powiedz mi o co w grze właściwie chodziło. Fabuła z każdym kolejnym rozdziałem stawała się coraz bardziej poszarpana i na koniec już w ogóle nie trzymała się kupy. To zdecydowanie najgorsza odsłona przygód Maksa.

  35. Wymaniakowany 30 lipca 2013 o 10:59

    to nie ma znaczenia, że walka jest taka podobna.. skopiowali to, co było dobre i właściwie czemu nie? W GTA V macie się jarać światem, aktorstwem, rzeczami do zrobienia… a walką też będziecie się jarać. Jeśli GTA V nie będzie miało sredniej ocen 95% lub wyżej to coś będzie nie tak.

  36. Kolejny przykład walki fanów z anty-fanami. Jeżeli komuś podoba się gra to i tak ją kupi i zagra, nie patrząc na zdanie innych, ludzi czy graczy. Większość ludzi gdy ktoś neguje lub źle się wypowiada o grze która im się podoba, na siłę stara się zrobić coś żeby broń boże nie obrażać ich ulubionego tytułu. To jest chore ludzie dajcie spokój!

  37. @Johnny26 – A wiesz co jest w tym wszystkim najlepsze? Że Ty, praktycznie robisz to samo. Taki paradoks. Walka z wiatrakami, to walka z wiatrakami.

  38. @Angrenbor|Fabuła była fajna ale raczej „trudna i dorosła”. Szkoda ze jej nie rozumiesz, ale to twój problem. |Poza tym, czego się spodziewaliście? Strzelania laserami z oczu? Ludzie, to się nazywa wykorzystywanie doswiadczenia. Zobaczcie czym sie róznią 2 kolejne assassyny? Zmiana lokacji i bohaterów – tak jak tutaj. Czym się różnią systemy walki w dwóch dowolnych fpsach? No bez przesady.

  39. @Angrenbor Jeszcze jedno. Próbowałeś szukjać w MP3 wskazówek porozrzucanych po lokacjach. Z tego można się dowiedzieć naprawdę ciekawych rzeczy.

  40. @Angrenbor I jeszcze jedno. Próbowałeś szukać wskazówek porozrzucanych po llokacjach? Mozna się z nich dowiedziec naprawdę ciekawych rzeczy. Większość uzupełnia fabułę.

  41. @nietrol – piszesz, że strzelanie było w GTA 4 beznadziejne. Jednak akurat z tą grą jest taki problem, że grając na klawiaturze i myszce (bo być może na nich grałeś) jest błąd powodujący, że bronie NIE mają rozrzutu pocisków – kule trafiają dokładnie w to miejsce gdzie celowałeś (jak np. w QUAKE). Dopiero grając na gamepadzie (przynajmniej takim działającym w XInput jak np. od X360 i podobne, bo nie wiem jak z innymi na DirectInput) recoil działa dobrze. Dowód: https:www.youtube.com/watch?v=ZpMVo8PLe8U

Dodaj komentarz