rek
rek
24.07.2013
11 Komentarze

SimCity: 2 miliony sprzedanych egzemplarzy

SimCity: 2 miliony sprzedanych egzemplarzy
Frank Gibeau, prezes EA Labels, pochwalił się danymi sprzedażowymi SimCity. Od marca gra rozeszła się w ilości 2 milionów egzemplarzy. Gibeau nie zapomniał również wspomnieć o premierowym falstarcie.

W wywiadzie dla VentureBeat, Frank Gibeau nie ukrywał ulgi:

Patrząc z perspektywy czasu, naszym największym szczęściem jest to, że mamy tak ogromną ilość lojalnych fanów. Pierwszy tydzień po premierze był naprawdę ciężki – doświadczenie, którego nikt nie chce ponownie przeżywać. Od tamtej pory sprzedaliśmy ponad 2 miliony egzemplarzy, a liczba ludzi logujących się do gry i grających utrzymuje się na stałym poziomie. SimCity jest sukcesem. Jendakże, niedocenianie potrzeb klientów podczas pierwszego miesiąca było wielką porażką. Mamy nadzieję, że gra i usługi, które zapewniamy od tamtej pory, odpowiadają wysokim standardom fanów.

To chyba pytanie do was. Odpowiadają?

rek

11 odpowiedzi do “SimCity: 2 miliony sprzedanych egzemplarzy”

  1. szkoda że oni nie są lojalni w stosunku do fanów.

  2. Dobrze że już spiracili grę. Może uda się stworzyc dobrze działający mod zwiększający wielkość mapy – która jest na ten moment żartem. Mam oryginała.

  3. Nie odpowiadają. Zamiast robić kolejne płatne DLC zaburzające balans rozgrywki, wzięliby się za powiększenie map, bo w nowym Simcity nie zbudujesz city, co najwyżej town. W sumie po pierwszym zachwycie grą, kiedy ochłonąłem i zacząłem zauważać mankamenty gry, w tym przede wszystkim właśnie żałosny rozmiar terenu pod zabudowę, zacząłem żałować, że grę kupiłem…

  4. Darkstar181 24 lipca 2013 o 18:03

    Mosimir, taki mod już dawno powstał, tyle że na orginale nie można go było używać bo chciwce banowały (pewnie modder pokrzyżował ich plany wydania DLC z większym obszarem)

  5. EastClintwood 24 lipca 2013 o 18:59

    Kupa i gry-bazy pod DLC niestety sprzedają się dobrze

  6. 2 miliony to dobry wynik? XD To katastrofa.

  7. hellthepismen 25 lipca 2013 o 08:01

    Grę zakupiłem wczoraj i jestem pod wrażeniem gra jest bardzo dobra te wszystkie błędy co były zostały naprawione polecam grę 🙂

  8. Darkstar181 25 lipca 2013 o 08:02

    @Lubro|Chyba zapomniałeś że ta gra wyszła tylko i wyłącznie na PC, a nie na konsolach. W takim wypadku to bardzo dobry wynik, zwłaszcza jeśli się weźmie pod uwagę piractwo.

  9. @Darkstar181|Jakie piractwo? Zrobili takie zabezpieczenia że zwykły użytkownik nie mógł spokojnie pograć. Teraz już piraci mogą grać. Wynik jest rewelacyjny jak na taką grę. Marka i marketing robi swoje.

  10. „a liczba ludzi logujących się do gry i grających utrzymuje się na stałym poziomie. SimCity jest sukcesem.” Tak? Ostatnio jak grałem to serwery świeciły pustkami. Gra jest skopana u podstaw bo tego jak działa glassbox żaden mniejszy patch nie naprawi. Do tego „innowacyjne” funkcje sieciowe nadal nie działają jak należy.| Większych miast w obecnym simcity nie będzie bo w kodzie gry ktoś znalazł nazwy przyszłych DLC i nic na temat map tam nie ma. Dodadzą je w sequelu i będzie wielka innowacja 🙂

  11. Rzeczywiście zabezpieczenia zrobili solidne. Dobre kilka miesięcy po premierze udało się je dopiero złamać gdzie normalnie gry spiracone można znaleźć w sieci przed oficjalną premierą. Jest to o tyle niepokojące, że przez takie zabezpieczenia najwięcej tracą sami konsumenci nie mogąc grać kiedy chcą i jak chcą, a piraci koniec końców i tak swoje łapska na grze położą, a jako że spełniają swoją role zapewne SimCity nie będzie ostatnią pozycją od EA z takimi zabezpieczeniami.

Dodaj komentarz