
Project Logan: Ogromny skok jakościowy z nowym mobilnym procesorem graficznym Nvidii [WIDEO]
![Project Logan: Ogromny skok jakościowy z nowym mobilnym procesorem graficznym Nvidii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e9b634fa-baa8-4f65-9650-c0f0249dce90.jpeg)
Nvidia zaprezentowała nowy procesor graficzny, który ma odmienić oblicze mobilnego grania. Project Logan oparty jest na architekturze Kepler, która używana jest w GPU w komputerach stacjonarnych i notebookach.
Project Logan zapewni urządzeniom mobilnym wsparcie OpenGL 4.4, ES 3.0 czy DX11. Podczas SIGGRAPH, konferencji poświęconej grafice komputerowej, Epic Games pokazało Unreal Engine 4 działający na tym właśnie procesorze graficznym. Poniżej znajdują się dwa materiały wideo, przedstawiające możliwości Project Logan:

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Project Logan: Ogromny skok jakościowy z nowym mobilnym procesorem graficznym Nvidii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak nadal będą portować gry na PC, zamiast obrać politykę CryTeku z 2007 (Crysis 1) to długo nie będziemy długo czekać aż tablety nas dogonią.
Ahh, ta Nvidia… Nie ma to jak chwalić się wydajnością następcy następcy aktualnego procesora, który na rynku będzie pewnie za dwa lata. Na rynku stacjonarnym Nvidia sobie radzi, ale produkty spod szyldu Tegra to porażka.
A już w lutym tego roku mieliśmy coś takiego:|http:loopyrants.files.wordpress.com/2013/03/k2ofuh2.jpg|Rewolucja? Jakoś jej nie widzę.
ale to mobile jest. taka różnica.
Ciekawe czy w przyszłości podobno technologię zastosują w następcy Vity powiedźmy w 10″
@enio47 Tak było do czasów T4 i T4i, które mają w końcu dobre wydajnościowo GPU.|@cali Sens Vity to mobilność, jego następców(jeśli będą) pewnie też, więc 10” odpada.
3-4 lata i mobilne GPU dogonią X Boxa One w tym tempie.
@SkywalkerPL Coś ci drętwy żarcik nie wyszedł
@qwe2232 ponoć mobilne GPU przegoniło już PS3 i gtx 8800 więc czemu ma nie przegonić xb one czy ps4
@cali|T_T jasne, jakoś nie widzę na moblinych gier wyglądających lepiej niż Crysis, ba nawet Battlefielda 3 z konsol nie przegoniły. Mobilne granie jest strasznie przereklamowane i co jakiś czas padają takie bzdurne frazesy. Ale jednak muszę przyznać, że widać postęp na tabletach i smartfonach a PC i konsole stoją w miejscu od kilku lat – nawet nowa generacja konsol przyniosła tylko to, co na PC już mamy.
@cali. „ponoć” to dobre słowo. GTX 8800: 345.6 GFLOPS, Tegra 4: 74.8 GFLOPS. I 7 lat różnicy do tego.
Hmmm… Może zamknijmy cały układ w plastikowe pudełeczko finalnego produktu. Zobaczymy ile ciepła się tam nagromadzi =)