rek
rek
24.07.2013
7 Komentarze

Thief: „Plotki o złym stanie prac były przesadzone”

Thief: „Plotki o złym stanie prac były przesadzone”
Pod koniec kwietnia dowiadywaliśmy się, że prace nad nowym Thiefem są zagrożone w obliczu zbyt szybko puchnącego kosztorysu, zmian na kluczowych stanowiskach czy zwolnień w studiu Eidos Montreal. Jak jednak zapewnił jego były szef, Stephane D'Astous, pogłoski - i reakcja na nie - były przesadzone.

D’Astous w wywiadzie udzielonym Polygonowi mówi:

Thief to długotrwały projekt. Niektóre z waszych artykułów – o pracach nad grą – były trochę zbyt ostre. Jeśli weźmiesz pod uwagę każdy najmniejszy element, cała sprawa okazuje się w pewnej mierze przesadzona. Każdy projekt AAA ma swoje wzloty i upadki, ja zaś sądzę, że byliśmy bardziej wystawieni na publiczny odbiór, kiedy powinęła nam się noga. Ale to było dawno temu. […] Nowy zespół i producent wzięli sprawę w swoje ręce i dobrze sobie radzą. To jeden z moich największych wyrzutów – nie móc stać na czele studia, które dostarczy światu Thiefa.

Dobrze wiedzieć, że Thiefowi nic się złego nie dzieje, prawda?

rek

7 odpowiedzi do “Thief: „Plotki o złym stanie prac były przesadzone””

  1. Pod koniec kwietnia dowiadywaliśmy się, że prace nad nowym Thiefem są zagrożone w obliczu zbyt szybko puchnącego kosztorysu, zmian na kluczowych stanowiskach czy zwolnień w studiu Eidos Montreal. Jak jednak zapewnił jego były szef, Stephane D’Astous, pogłoski – i reakcja na nie – były przesadzone.

  2. Byle do premiery..

  3. Bardziej się martwię jakością gry, niż tym czy wyjdzie :/

  4. Nie martwię się o to czy gra będzie dobra, bo dobra będzie na pewno. Martwię się o to czy gra będzie godna kontynuowania marki Thief. Bo wiecie… np. taka Arcania aż taką słabą grą nie jest, jednak Gothic z niej dupowaty…

  5. Kurcze będzie trudno przebić takeigo thiefa dadly shadows. Jest naprawdę niezły pod względem rozwiązań i gameplayu. Świetne misje, także te poboczne a i grafika niczego sobie. Gram w niego teraz na kilku modach.

  6. Ja rozumiem, że Arkania miała być bardziej przystępna żeby niedzielniaki się nie odbiły od tej gry. Ale żeby strażnicy miejscy nie reagowali na wpadające przez bramę potwory (goniły mnie dłuższy kawałek) to już przesada.

  7. W nowym thief -ie powinno kombinowac w mroku uderzy z wyskoku ,za swiatów wtopić się w tłum dzieci kwiatów.To STUDIO EDIOS będzie zbierac zniwa

Dodaj komentarz