
Ouya: Dane sprzedażowe gier na androidową konsolę

Spośród tych gier, których twórcy podzielili się danymi dotyczącymi sprzedaży, najlepiej sprzedaje się TowerFall – uważana przez wielu za system sellera gra, która, jak wspominaliśmy niedawno, wydana zostanie również na PC. Matt Thorson podał, że sprzedano 2 tysiące egzemplarzy TowerFall po 15 dolarów sztuka. Na drugim miejscu plasuje się Hidden in Plain Sight – 1900 egzemplarzy za średnio 2 dolary za sztukę.
Poniżej drugiego miejsca jest jednak trochę gorzej:
Mimo kiepskiej sprzedaży, twórcy wypowiadają się pozytywnie na temat tworzenia na Ouyę – gry portuje się na nią ponoć śmiesznie łatwo. Obiektem krytyki pozostaje natomiast kiepska jakość kontrolera i nieprzystępny interfejs samej konsoli.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Ouya: Dane sprzedażowe gier na androidową konsolę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tak, sam kontroler topowej jakości potrafi kosztować te 100$ więc czego się spodziewali ludzie któzy wspierali ten projekt? :DD
którzy*| | brak edycji
Nie ma co płakać, projekt jest wybitnie niszowy, poza tym konsole zawsze generują straty na start. W sumie Ouya to pierwsza konsola w historii bez wsparcia grami od firmy matki więc ciekawe jak sobie chłopaki poradzą. Kolejna rzecz – ceny podanych są dość duże, jak obniżą będzie lepiej. Jest nadzieja dla tego projektu, z czasem mogą się rozkręcić. Co do kontrolera się nie wypowiem – w rękach go nie miałem.
Ouyocaust.
Wiedziałem że to będzie kicz… |To samo można mieć na Tablecie i komórce.
@MeSSer – czy ja wiem czy pierwsza…raczej nie. Przez lata wychodziły masy konsol, wiele nie miało supportu np. Panasonic 3DO 😀
A 3DO to akurat świetny przykład porażki konsolowej.
Bo tak szczerze, to kto kupuje konsole stacjonarną aby grać na xx calowym telewizorze w rozpikselowane indie gierki w które równie dobrze można pograć na tablecie/telefonie za 300 zł? Jeszcze bym zrozumiał jakby wyszły podpakowane gry pokroju Dungeon Hunter 4, NOVA, Shadowgun, czy inne androidowe killery, ale tak? Bez sensu, już lepiej zainwestować w PS2.
„Jest nadzieja dla tego projektu, z czasem mogą się rozkręcić.” – nie na Androidzie. Sorry.
Porażka roku