
Oculus Rift: Przede wszystkim PC i smartfony

Oculus Rift może kiedyś wspierać konsole, nie jest to jednak główny przedmiot zainteresowania twórców - bardziej ciekawi ich możliwość współpracy ze smartfonami i PC.
Jak powiedział Brendan Iribe:
Kocham konsole, ale tak naprawdę bardziej ekscytuje nas przyszłość platform przenośnych i możliwość podłączenia [Oculus Rift] do next-genowego telefonu komórkowego. Moc tych urządzeń niemal podwaja się co roku, czego nawet nie można porównać do konsol, które wymieniają się co osiem lat.
Iribe nie chce podawać konkretnej daty premiery Oculus Rift – jak mówi, pozostało jeszcze wiele do zrobienia i twórcy sami nie wiedzą, kiedy prace zostaną ukończone.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Oculus Rift: Przede wszystkim PC i smartfony”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chyba tu nie chodzi o to jak takie urządzenie zrobić tylko… co mogłoby z tym urządzeniem współpracować. Jeśli kilka gier będzie tylko współpracowało z tym urządzeniem a będzie kosztowało krocie to nie dziwota że jeszcze tego nie ukończyli.
Nie żałuję testerów tego urządzenia, którym psuje się od tego badziewia wzrok 😀 Sami się na to pisali.
Sony nie pójdzie na to, bo produkuje TV a napewno konsolowcy to spora grupa odbiorców najdroższych maszynek. Z MS nie wiadomo, ale coś mi się wydaje że zawołają mnóstwo kasy za promocję zewnętrznego peryferium do Xbona, albo zablokują w całości. No i najważniejsza sprawa – ile gier to wykorzysta, bo twórcy odchodzą nawet od 3D, poza tymgracze konsolowi to chyba najwięksi konserwatyści w branży, liczy się pad, konsola i gry, reszta to bajery.
@MeSSer – Sony produkuje obudowy, matryce już dawno od Samsunga biorą 😀
@Wolfur Niby dlaczego od tego miałby się psuć wzrok? Przecież era CRT jest już daleko za nami 😛
Ja mam jedynie nadzieje ze wersja konsumencka nie bedzie tak droga jak developerska ;d
Mam nadzieję, że będzie ciekawy artykuł w nowym numerze CD-Action o tym sprzęcie 😀
@gulasz ekhm 300$ to raczej niedużo za taki sprzęt.