
Need for Speed: Rivals – Zwiastun z E3, tylko bardziej [WIDEO]
![Need for Speed: Rivals – Zwiastun z E3, tylko bardziej [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/487ba97f-bc13-4f48-a0ca-7cee84274bec.jpeg)
Korzystając z mody publikowania tej samej treści wzbogaconej o wycięte wcześniej fragmenty, EA opublikowało "nowy" zwiastun Need for Speed: Rivals. Widzieliśmy go już na E3, jednak tym razem został uzupełniony o 30 sekund dodatkowego materiału. Wow!
Need for Speed: Rivals i zwiastun bardziej:

Czytaj dalej
41 odpowiedzi do “Need for Speed: Rivals – Zwiastun z E3, tylko bardziej [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Korzystając z mody publikowania tej samej treści wzbogaconej o wycięte wcześniej fragmenty, EA opublikowało „nowy” zwiastun Need for Speed: Rivals. Widzieliśmy go już na E3, jednak tym razem został uzupełniony o 30 sekund dodatkowego materiału. Wow!
Bardzo… chusiowe. Te monologi w zwiastunie są tak płytkie, tak pozbawione jakiegokolwiek sensu, że zamiast przyciągać do gry to wręcz odpychają. I pytanie, czy to będzie kolejny Burnout…
Wygląda całkiem nieź… -opony znowu zwrócone w kierunku skrętu podczas driftu- Nie warte nawet pirata.
wolę project C.A.R.S
Och, wręcz nie mogę się doczekać aż wezmę kolejny ciasny zakręt jadąc bokiem przy 250kmh. Ten system jazdy, megaarcade był fajny jeszcze w HP, który i tak był jak dla mnie denny. Criterion nie umie robić samochodówek – to że im się udały Burnouty nie znaczy, że sobie poradzą z inną serią – tu wyraźnie dają ciała.
@ Michal9208|C.A.R.S się fajnie zapowiada ale porównywać grę arcade z symulatorem… naprawdę – fani symulatorów, zrozumcie, że granie w realistyczne gry nie czyni was nikim lepszym od bardziej casualowych graczy i ich gier.
Dokładnie. Znowu tu zaraz wpadnie armia dzieciaków narzekających na brak „tjuningu” (jak można tuningować wizualnie Ferrari X_X), albo osób, którym się nie podoba, że nfs od zawsze nastawiony na arcade i pokonywanie zakrętów driftem przy 200km/h nie jest symulatorem. Chcecie sobie pograć w symulator – polecam C.A.R.S. albo i to Gran Turismo.
A co do Rivals – pachnie mi to niezwykle udanym Hot Pursuit, w którego do tej pory pogrywam więc na Rivals czekam z niecierpliwością hehe
Ooo znowu to samo cóż za niespodzianka. Mogli chociaz uczciwie tytul napisac. Hot Pursuit v2.0 aka Rivals:) No ale w sumie racja jak sie zaswtanowic czym jest (a raczej czym sie stal) NFS to nie idzie sie nie zgodzic, plytka i na max 1,5godz po pracy aby sie porozbijac w kiepskim stylu fajnymi furkami liteARCADówka:)
Oddałbym wszystkie te licencjonowane fury żeby tylko był jakiś dobry model zniszczeń – jedyna rzecz jaka bawi w grze dla społeczniaków o tak płytkiej rozgrywce. |@r4ven21|Ja przez dodanie opcji tuningu rozumiem też umieszczenie w grze samochodów DO tuningu. Na Undergrounda 3 w takiej postaci gorąco czekam ale pewnie znowu zalaliby nas masą drogich fur tak jak w Most Wanted. Ta kontynuacja to kaszanka
Niestety ten model jazdy już mnie coraz bardziej irytuje bo nawet od arcade wymagam jakiegoś wyzwania a tu nic tylko wciskaj przyspieszenie, i te usrane paski życia samochodów, nie mogę tego zdzierżyć w wyścigówce. NFS to nie Mad Max
r4ven21 – w NFS’a gralem od czesci pierwszej (tej jeszcze z lat 90-tych). Pamietam, ze do czasu pojawienia sie undergrounda w serii tez wialo nuda (w Porsche niestety nie gralem). Tuningowanie aut to byl wtedy naprawde mily dodatek. Ja osobiscie nie koniecznie modyfikowalem auta wizualnie, ale tuning wydajnosci byl fajny i urozmaical rozgrywke (pomijam tutaj juz mozliwosc „przyspieszenia” bugatti veyrona z undercover 🙂 )
Osobiscie chcialbym, zeby mozliwosc tuningu wrocila. Posiadanie MOZLIWOSCI tuningowania auta jest znacznie lepsze od jej braku, prawda? 🙂
Szczerze?Mam już dość obijania się z wozami policyjnymi w kolejnym NFS’dzie.Kalka.
@ sauron100|Dokładnie – argument typu „ja nie lubjeł tuningu1!!1!’ jest błędny bo każdy ma wolną rękę aby auta nie tuningować. Np. w NFSU2 był to tylko dodatek za który można było wyciągać kasę od magazynów samochodowych i ewentualnie tuningować dla własnej satysfakcji. Ciągle mam kilka screenshotów na starym komputerze 😀
@EastClintwood O właśnie! O właśnie! Pikny model zniszczeń (mogliby wziąć przykład z gier Codemasters) + OPCJONALNY tuning. Przykładowo w Shift (i Shift 2) tuning wizualny jest ważnym elementem (jak to w wyścigach torowych się zauważa), ale przecież nie każdy musiał z niego korzystać i jakoś nikt się tego nie czepiał. A tu jeśli tylko ktoś wspomni, że chciałby „powrotu” tuningu, to ten od razu jest hejtowany. Nie rozumiem takich ludzi… NIE LUBICIE – NIE KORZYSTAJCIE! Ale pozwólcie innym robić to co lubią.
Jeśli byłaby możliwość całkowitego wyłączenia opcji tuningu wizualnego – także dla komputerowych oponentów to nie mam nic przeciwko. Osobiście zapamiętała mi się scena z nfs Most Wanted (tego starego) w którym to moje śliczne porshe 911 wyprzedził oblepiony różowym naklejkami i „wzbogacony” toną spoilerów i innych bodykitów WV Golf.
Kawał dobrego trailera
Odcinamy kuponiki panowie z EA, odcinamy kuponiki!
Do tuningu mechanicznego nic nie mam, mógłby być to fajny element gdyby został należycie rozbudowany a nie jedynie podzielony na opcje – większa prędkość – dużo większa prędkość – super prędkość, a balans między poszczególnymi samochodami został zachowany tak aby nie doszło do sytuacji, w której dajmy na to auto dostępne na początku gry – mazda rx8 jest w stanie dotrzymać tempa Bugatti Veyron 🙂
@r4ven21 Co innego rozsądny „realistyczny” tuning wizualny, a co innego różowe Niewiadomoco rosyjskich dzieci z multiplayera (które chyba myślą, że takie szpecenie auta w grze jest śmieszne. Tak to widzę). Tak jest chyba w każdej samochodówce z multi. |Wspomniałeś osiągi aut w MW… Od wielu lat wiele razy nad tym myślałem i też dalej mnie to dziwi 😛 |A co do trailera to fakt – może i fajnie zrobiony, ale samą grę widzę po prostu jako sequel HP z 2010r. To samo, tyle że w lepszej oprawie graficznej i multi.
@richter5|Dlatego właśnie rozgrywka sieciowa w MW nigdy mnie nie interesowała, jednak jak mówiłem, tuningowe straszydełka zdarzały się też nadmiernie w singlu. Gdyby w grze istniała jakaś „baza” ładnie stunignowanych aut dla komputerowych przeciwników może wtedy jakoś by to wyglądało, jednak wygląd samochodów najwyraźniej generował się losowo, stąd różowe i pooblepiane golfy 😉
Trailer sam w sobie jest dość dziecinny i jego twórcom chyba zależało tylko na tym Ferrari 🙂 Ale jak pisałem wcześniej – sequel wg. mnie świetnego HP z nowym światem (mam nadzieję większym i mniej „tunelowym”), next genową grafiką i Ferrari jako wisienką na torcie biorę w ciemno. Grę bez wielkich ambicji, bez rozbudowanych opcji tuningu, nie różniącą się wcale tak bardzo od poprzednika (HP), ale dającą mi ten sam relaks który dawało HP gdy pędząc przy dobrej muzyce i mijałem zakręt driftem jadąc 250km/h 😛
Eh…czy nie można by zrobić NFS’a na styl Forzy Horizon, i włączyć w to policje ? Wyważony model jazdy, piękne samochody + garaż, w którym można by dokonywać modyfikacji tech. i wiz., oglądać z zewnątrz i wewnątrz, sprzedawac i kupować auta oryginalne, lub zmodyfikowane na aukcjach etc., a nie znowu kotlet / kalka Hot Pursuit, z supersamochodami które odbijają się od bandy przy prędkości WARP, i strzelają jakimś badziewiem neutralizującym oponenta, tylko po to żeby ten 3sec później pojawił się obok…ffs.
Wow, widzę to samo od 2010 roku, juz nudne to jest. Ile mozna…
@r4ven21|Porządnie stuningowana fura zjada Porsche na śniadanie. Widziałem na youtube wyścig na 1/4 mili (w realu) w którym Skyline R34 nieznacznie przegrał z Bugatti. Co do brzydkich fur – zawsze widzisz te co ci się podobają na ulicy? 😀 Jakoś nigdy nie interesowały mnie auta oponentów i skupiałem się na upiększaniu swojego japońca 😀 Btw jak zaznaczyłem – nawet w MW starym mi się nie podobały supersamochody, w ogóle nie powinno ich być w grze w stylu Undergrounda.
http :ww w.y outube.com /watch?v= uoEJR3mRTek
Prince of persia teraz sie sciga w lamborghini? Gdzies juz slyszalem ten glos Juri Loventhal
@r4ven21 Tutaj Lambo pokonał jakiś van. Pozdrawiam 😛 http:kwejk.pl/obrazek/1860611/lambo-nie-mialo-szans.html
@East……. mała poprawka w NFSU 2 tuning wizualny był obowiązkowy by przejść dalej w grze.|Szczerze w HP2 model był ok bo był czymś nowym ale za szybko nudził. Nie mówci mi, że NFS od zawsze był Arcade i to jest powrót do korzeni czy coś bo o ile pamiętam samochody jednak zawsze w serii dawały nutkę imersji i frajdy bo auta mimo iż ubogie w model jazdy rodem z simów to jednak czuło się jak w samochodzie a nie poduszkowcu czy gierce ala split second!
Dobry arcade jest możliwy bez udziwnień i fajerwerków i tu np: TDU/most wanted czy ostatni midnight club czy nawet TDU2 były takimi NFSami na miarę dobrego arcade bo nie irytowały podczas jazdy 😛 Nie wspominając o forza horizon, które dla mnie jest esencją i mistrzostwem w gatunku właśnie arkadowych samochodówek. To co tworzy criterion od HP2 to niestety masa pary w nic szczególnego a szkoda bo dorosły człowiek nie ma w czym wybierać jeśli chodzi o lekkie ścigałki.
I zabawne jest to, że mając wszystkie gierki wyścigowe, jak mam ochotę rozluźnić się z padem przez krótką chwilę to właśnie TDU i zmodowany pierwszy MW grają pierwsze skrzypce….. sad…….
a odnośnie subersamochody vs. tuning: Murcielago vs CRX 1.8 na zwykłej drodze, nie na dragstripie 😉 |http:youtu.be/U1nA0IzpmX0
a co do tuningu w grach – można zrobić jak w shifcie. Tnz wiecie że samochody najwyższego tieru dało się tylko przerobić na „modyfikację wyścigową” (fabryczny zestaw ulepszeń identyczny/zbliżony do rzeczywistego). Poza tą modyfikacją w samochodach dało się co najwyżej zmienić felgi i lakier. |A własnie w klasykach/słabszych wozach typu GTR r33, Supra, stare civic i datsuny, jensen, i innych starociach/kompaktach dać mozliwość tuningu, ale w stylu tego z shifta (ale z ilością modyfikacji z indergrounda)
poza tym ludziom spragnionym tuningu polecam grę Juiced 2 : Hot Import Nights. Masa samochodów, masa części tuningowych etc. Wydaje mi się że pod tym względem to duchowy następca Undergrounda 2 😉
@RickAVTR|Nie – prosta sprawa, jeśli robi się grę o nielegalnych wyścigach w stylu Undergrounda to po prostu wypieprzyć wszystkie Ferrari czy Lambo bo kompletnie psują klimat. Tak, to są piękne samochody i lubiłem nimi jeździć w shifcie czy hp no ale jednak pasują jak świni siodło do takiego Undergrounda 3 jeśli by robili kontynuację. Właśnie przez to nowy MW to kaszanka. Strasznie mnie te auta już znudziły, wolałbym pojeździć znów poobklejaną mazdą RX7 czy Skyline.
Co do Juiced – mi nie podszedł, kompletnie ogołocony z klimatu i okropny model jazdy (chociaż nie tak beznadziejny jak te z nowych NFS).
Czasem ciężko rozgraniczyć co jest supercarem a co nie. W takim razie w nowym underground nie nie można byłoby jeździć nowym GTR R35 albo hondą NSX, a to przecież kultowe auta. Supersamochody w stylu Lambo mogą być, ale bez tuningu na 1000 koni czy coś. I każdy samochód da się poprawić. Ale jak już wspomniałem – powinna być opcja modyfikacji wyścigowej etc. |Na zakończenie kilka fotek:|http:goo.gl/AEMSV|http:goo.gl/jhiW3b|http:goo.gl/XWlCf6|http:goo.gl/YlD4Bp|http:goo.gl/z8cqt0|http:goo.gl/UwSdM
w ostatnim linku brakuje „4” oto poprawiony:|http:goo.gl/UwSdM4
@ RickAVTR|Nic nie trzeba rozgraniczać, wystarczy spojrzeć co się nadaje a co nie. Zdecydowanie nie nadają się Ferrari, Lambo, Pagani czy McLaren, ciężko zdzierżyć by było takie auta w grze promowanej jako Underground 3. Jeśli chcą ludzie w ogóle ten kontynuacji to musimy (ja też chcę) wymagać i dawać do zrozumienia twórcom żeby myśleli co robią. Co do braku tuningu w Lambo itp – jeśli by go nie było, to taki max zrobiony Skyline zostawi Lambo jedynie opary do wąchania. Ciężko tu o dobry kompromis
I nadal trzeba pamiętać – to tylko gra 😛