
[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca
![[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/bb25b133-157a-4331-a8e4-159753671d62.jpeg)
Todd Fixman, który stworzył siedem gier z serii Ratchet & Clank – w tym nadchodzące Nexus – oświadczył, że odchodzi z Insomniac Games. Przez jakiś czas pozostanie jednak we współpracy ze studiem, jako że bierze czynny udział w powstawaniu filmu opartego na serii, którego premiera datowana jest na 2015 rok.
W portfolio grafika, który pracował nad PlayStation All-stars Battle Royale, znalazły się screenshoty z planszy wyglądającej na mash-up Gravity Rush i Journey. Jest to o tyle dziwne, że taka plansza oficjalnie nie istnieje. Jak łatwo się domyślić, obrazki nie są już dostępne w rzeczonym portfolio i pozostał po nich jedynie ślad w postaci pustych miejsc, widocznych dzięki Google (TUTAJ).
Saints Row IV miało się zakończyć sceną rodem z Bollywoodu. Planowana była trzyminutowa scena, rozmyślano nad choreografią i szukano odpowiedniej piosenki. Dodanie takiego zakończenia okazało się być jednak zbyt kosztowne i pomysł ostatecznie nie został zrealizowany.
Pewien twórca gier z Chin znalazł sobie dziewczynę i postanowił zrobić coś ze swoim życiem. Rzucił pracę w branży i postawił stragan z przypominającymi macę chińskimi wypiekami. Jego zarobki wzrosły dwukrotnie.
Xbox One będzie nagrywać ostatnie 5 minut gameplayu, aby można było podzielić się nim z innymi. PlayStation 4 zaś 15 minut.
W sondzie mającej zadecydować, jaka postać pojawi się jako następna w grze free-to-play Tekken Revolution, wygrała wampirzyca. Katsuhiro Harada powiedział, że rozważano dorzucenie do puli „Muscle Pac-Mana”, ale Namco ostatecznie się nie zgodziło.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dzisiaj z ważniejszych newsów to nie napisaliście jeszcze o tym że w 2014 finały IEM odbędą się w katowicach: http:polygamia.pl/Polygamia/1,107162,14318479,Final_Intel_Extreme_Masters_w_2014_odbedzie_sie_w.html
A kiedy X1 lub PS4 będzie wiedzieć, kiedy ja kończę gameplay?
@deBug Ja mam nadzieję, że tylko żartujesz…
@deBug kiedy wybierzesz EXIT GAME gra cofnie cię o 5/15 min, każe ci przejść ten fragment jeszcze raz i wtedy go nagra. IMO lepsze więc X1 =)
@deBug kiedy wybierzesz EXIT GAME gra cofnie cię o 5/15 min, każe ci przejść ten fragment jeszcze raz i wtedy go nagra. IMO lepsze X1 =)
To przecież.. Putt Putt ! Boże, kochałem to jak byłem mały.
Nie rozumiem twórców SR4… Po co chwalić się czymś, czego się nie zrobi?
to 5/15 minut to pewnie chodzi, że w każdej chwili możesz nacisnąć ZAPISZ i masz tyle w tył w każdym momencie. Przynajmniej ja tak to rozumiem
Tak, oto chodzi. Nowe konsole next-genowe będą nagrywać w czasie rzeczywistym ekran i trzymać to w pamięci. Stąd różnice w długościach, Microsoft nie miał wiele miejsca (3GB system a 8GB DDR3 ogólnie) więc wiecej niz te 5 minut nie mogl przywalic. PS4 ma 15 minut.| | To samo nadchodzi wielkimi krokami dla wszystkich GPU na Keplerze od Nvidii (6xx-7xx) oraz nowszych w postaci ShadowPlay, bedzie kodował, kompresował i trzymal w pamieci karty graficznej ostatnie tyle minut ile ustawicie (w granicach rozsądku)