rek
rek
22.07.2013
10 Komentarze

[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca

[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca
Newsy newsami, ale dobrze wiemy, że to tak naprawdę na margines czekacie przez cały dzień. Spieszymy więc z kolejną jego odsłoną. A w nim: przyszłość Ratchet & Clank, zaginiona plansza do PlayStation All-stars Battle Royale, niedoszłe zakończenie Saints Row IV, a także to, ile gameplayu nagrywać będą konsole next-genowe.

Todd Fixman, który stworzył siedem gier z serii Ratchet & Clank – w tym nadchodzące Nexus – oświadczył, że odchodzi z Insomniac Games. Przez jakiś czas pozostanie jednak we współpracy ze studiem, jako że bierze czynny udział w powstawaniu filmu opartego na serii, którego premiera datowana jest na 2015 rok.

W portfolio grafika, który pracował nad PlayStation All-stars Battle Royale, znalazły się screenshoty z planszy wyglądającej na mash-up Gravity RushJourney. Jest to o tyle dziwne, że taka plansza oficjalnie nie istnieje. Jak łatwo się domyślić, obrazki nie są już dostępne w rzeczonym portfolio i pozostał po nich jedynie ślad w postaci pustych miejsc, widocznych dzięki Google (TUTAJ).

Saints Row IV miało się zakończyć sceną rodem z Bollywoodu. Planowana była trzyminutowa scena, rozmyślano nad choreografią i szukano odpowiedniej piosenki. Dodanie takiego zakończenia okazało się być jednak zbyt kosztowne i pomysł ostatecznie nie został zrealizowany.

Pewien twórca gier z Chin znalazł sobie dziewczynę i postanowił zrobić coś ze swoim życiem. Rzucił pracę w branży i postawił stragan z przypominającymi macę chińskimi wypiekami. Jego zarobki wzrosły dwukrotnie.

Xbox One będzie nagrywać ostatnie 5 minut gameplayu, aby można było podzielić się nim z innymi. PlayStation 4 zaś 15 minut.

W sondzie mającej zadecydować, jaka postać pojawi się jako następna w grze free-to-play Tekken Revolution, wygrała wampirzyca. Katsuhiro Harada powiedział, że rozważano dorzucenie do puli „Muscle Pac-Mana”, ale Namco ostatecznie się nie zgodziło.

rek

10 odpowiedzi do “[Na marginesie] Chińczyk, maca, lepsza praca”

  1. dragonrider01 22 lipca 2013 o 19:33

    Dzisiaj z ważniejszych newsów to nie napisaliście jeszcze o tym że w 2014 finały IEM odbędą się w katowicach: http:polygamia.pl/Polygamia/1,107162,14318479,Final_Intel_Extreme_Masters_w_2014_odbedzie_sie_w.html

  2. A kiedy X1 lub PS4 będzie wiedzieć, kiedy ja kończę gameplay?

  3. @deBug Ja mam nadzieję, że tylko żartujesz…

  4. @deBug kiedy wybierzesz EXIT GAME gra cofnie cię o 5/15 min, każe ci przejść ten fragment jeszcze raz i wtedy go nagra. IMO lepsze więc X1 =)

  5. @deBug kiedy wybierzesz EXIT GAME gra cofnie cię o 5/15 min, każe ci przejść ten fragment jeszcze raz i wtedy go nagra. IMO lepsze X1 =)

  6. To przecież.. Putt Putt ! Boże, kochałem to jak byłem mały.

  7. Nie rozumiem twórców SR4… Po co chwalić się czymś, czego się nie zrobi?

  8. to 5/15 minut to pewnie chodzi, że w każdej chwili możesz nacisnąć ZAPISZ i masz tyle w tył w każdym momencie. Przynajmniej ja tak to rozumiem

  9. Tak, oto chodzi. Nowe konsole next-genowe będą nagrywać w czasie rzeczywistym ekran i trzymać to w pamięci. Stąd różnice w długościach, Microsoft nie miał wiele miejsca (3GB system a 8GB DDR3 ogólnie) więc wiecej niz te 5 minut nie mogl przywalic. PS4 ma 15 minut.| | To samo nadchodzi wielkimi krokami dla wszystkich GPU na Keplerze od Nvidii (6xx-7xx) oraz nowszych w postaci ShadowPlay, bedzie kodował, kompresował i trzymal w pamieci karty graficznej ostatnie tyle minut ile ustawicie (w granicach rozsądku)

Dodaj komentarz