
The Division pod choinkę! W przyszłym roku… [UPDATE] Spojrzenie za kulisy
![The Division pod choinkę! W przyszłym roku… [UPDATE] Spojrzenie za kulisy](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ec7dae45-53a2-4a60-88eb-134351f00cbf.jpeg)
Podczas prezentacji The Division na E3 graczom zaświeciły się oczy, by zajść łzami wobec braku informacji o dacie premiery. Podczas ostatniego spotkania z inwestorami Yves Guillemot - prezes Ubisoftu - zapowiedział, że gry powinniśmy spodziewać się dopiero pod koniec roku 2014. Poza tym twórcy podzielili się materiałem zza kulis.
Nieco wcześniej, bo w pierwszym kwartale 2014, na rynku ma pojawić się ścigałka The Crew. W 2015 roku fiskalnym – czyli okresie od kwietnia 2014 do kwietnia 2015 – ma odbyć się premiera nieujawnionej jeszcze marki.
Guillemot powiedział też, że Ubisoft spodziewa się 6,2 miliona sprzedanych kopii Watch Dogs. Prognoza opiera się na wynikach pierwszego Assassin’s Creed.
Na dokładkę – The Division za kulisami:

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “The Division pod choinkę! W przyszłym roku… [UPDATE] Spojrzenie za kulisy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
sądziłem, że trochę szybciej wyjdzie.. no cóż czekamy..
Łeee…do tego czasu napewno coś lepszego wyjdzie (znając życie), i większość zapomni o tej grze. A miało być tak pięknie :<
A ja będę wiernie czekał, to będzie chyba jedna z najlepszych gier na nexteny, a The Crew to wg. mnie najlepsza gra wyścigowa na nextgeny, ogólnie to Ubi ma najlepsze chyba gry na nextgeny.
Gra wygląda niesamowicie (i nie chodzi mi tylko o grafikę, ale przede wszystkim zasady gry). Jednak ja cały czas mam przed oczami świetnego Ghost Recona Online, który ma takie lagi, że jest praktycznie niegrywalny, a jak juz wielokrotnie wspominałem nawet Settlersy i Anno w wersjach Online mają z tym ogromne problemy. Najgorsze jest to, że Ubisoft całkowicie olewa graczy – liczy się tylko kasa. Do GRO patche wychodzą bardzo często, przeważnie zmieniając ceny tak, aby gracze wpłacali jak najwięcej realnej…
gotówki, a lagi jak były, tak są. Najgorsze jest to, że ściągając jakąś grę z np. Steama na moim łączu ciągnie stałe 3 mega, natomiast pobierając GRO transfer waha się pomiędzy 500k-2,5Mb. Widać więc, że mają problemy z transferem, ale nic z tym nie robią, bo ludzie i tak wpłacają kasę. Tak, jak powiedziałem – The Division i Watch Dogs wyglądają obłędnie, a i nad The Crew można byłoby się zastanowić, ale nie dam Ubisoftowi nawet złotówki dopóki ich tryby sieciowe nie będą działać płynnie.
GRFS też ma skopane łączenie w trybie sieciowym i przez rok nie poprawili na coś znośniejszego. Nie sądzę aby coś się zmieniło w bardziej wymagającej pod tym względem produkcji.