
The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu

"Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce" - ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO. Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.
W wywiadzie dla MMORPG.com Paul Sage, dyrektor kreatywny gry, powiedział:
Pracujemy, by wiele rzeczy nie opierało się na grindowaniu, przez które rozumiem powtarzalną aktywność z niewielkim prawdopodobieństwem sukcesu, trzeba jednak zrozumieć, że niektórzy ludzie inaczej definiują grind. Wielu graczy lubi zajęcia wymagające mało uwagi, podczas których socjalizują się w grze. Chcemy się upewnić, by i takie znalazły się w naszej grze.
Jak nastawiacie się na The Elder Scrolls Online w obliczu powyższej – oraz poprzednich – zapowiedzi?

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce” – ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO. Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.
ja tam lubiłem troszkę pogrindować, a drugim okiem oglądać jakiegoś ciekawego streama
hcialbymskyrima tylko z multi i lepsza grafa
Ale przecież takie questy to pewnie z połowa Skyrima. Zanieś miecz mojemu ojcu, zanieś amulety, znajdź kwiatki i wiele innych…
Adzior strikes again!|Dać na początku tekstu cytat który nie ma nic wspólnego z cytowaną wypowiedzią, potem się dziwić/cieszyć że połowa ludzi nie zrozumiała oryginalnego przekazu.
Profesjonalizm pełną gębą. Wyrwać wypowiedź z kontekstu, dać jeszcze jakiś niezwiązany przykład, i sie cieszyć z kliknięć i wprowadzania ludzi w błąd.
Poczekamy , zobaczymy …
@Nir – tekst zrozumiałem w 100%. Twoich komentarzy nie rozumiem w ogóle….szczególnie tego „Dać na początku tekstu cytat który nie ma nic wspólnego z cytowaną wypowiedzią”
@Nir Cytat na początku to krótka i zwięzła definicja grindu. Szanuję Twoją niepełnosprawność, Ty szanuj nasze ogarnięcie.
Polowania na graczy 😀 czas zacząć
Taaak, taaak, wszystkie ostatnie mmorpgi chcą nas uwolnić od mozolnego grindu, żadnemu się jeszcze nie udało. |TSW miało szanse, w sumie nieźle wykorzystaną, zawsze lepiej 4,5h posiedzieć nad serią dobrych zagadek niż wybić 3000 mobów jak w L2.|Czekałem na TESO, zobaczyłem przecieki, czekam na Wildstara, kij że grind, ważne że dobrze i z jajem podany. A poza tym, czekam na The Division, z założeniem że będzie na PC.
To dziwne bo jak pokazywali rozgrywke to pokazywali wlasnie grind na jakichs smiesznie malych smiesznie slabych potworkach.
Niedługo każdy developer nowego MMORPG będzie nas przekonywać, że nie pracuje nad MNORPG
@Nir – chyab ci się coś pomieszało. Weź chociaż przeczytaj tego newsa zanim zaczniesz gadać głupoty. @Xamerith – no niestety, ale specyfika gatunku jest taka, że grają w nią głównie osoby które lubią tylko i wyłącznie grindy. Do tego myślą, że „raidy” z ~8 osobami to jest jakaś forma „socjalizacji”. I że gildia to najlepszy przykład udanej współpracy wielu osób. A potem się ludzie dziwią dlaczego tyle patologii społecznych.
Jeśli rozwiążą grind w jakiś równie kreatywny sposób jak w Dungeons and Dragons Online… niech i będzie. Uważam, że DDo akurat jest jednym z tych mmo, które da się grać i ma bardzo dobre podejście do niektórych rzeczy. Serio, klimatyczny lektor na początku większości dungeonów? A ukończeniem misji nie rzadko kiedy jest wybicie odpowiedniej liczby przeciwników, to jest jako dodatek. Ale tak naprawdę kreatywne podejście do tego jak wygląda przestrzeń, w której mamy wybić przeciwników, się liczy.