rek
rek
18.07.2013
Często komentowane 15 Komentarze

The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu

The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu
"Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce" - ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO. Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.

W wywiadzie dla MMORPG.com Paul Sage, dyrektor kreatywny gry, powiedział:

Pracujemy, by wiele rzeczy nie opierało się na grindowaniu, przez które rozumiem powtarzalną aktywność z niewielkim prawdopodobieństwem sukcesu, trzeba jednak zrozumieć, że niektórzy ludzie inaczej definiują grind. Wielu graczy lubi zajęcia wymagające mało uwagi, podczas których socjalizują się w grze. Chcemy się upewnić, by i takie znalazły się w naszej grze.

Jak nastawiacie się na The Elder Scrolls Online w obliczu powyższej – oraz poprzednich – zapowiedzi?

rek

15 odpowiedzi do “The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu”

  1. „Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce” – ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO. Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.

  2. kebabkilla1 18 lipca 2013 o 14:37

    ja tam lubiłem troszkę pogrindować, a drugim okiem oglądać jakiegoś ciekawego streama

  3. hcialbymskyrima tylko z multi i lepsza grafa

  4. Ale przecież takie questy to pewnie z połowa Skyrima. Zanieś miecz mojemu ojcu, zanieś amulety, znajdź kwiatki i wiele innych…

  5. Adzior strikes again!|Dać na początku tekstu cytat który nie ma nic wspólnego z cytowaną wypowiedzią, potem się dziwić/cieszyć że połowa ludzi nie zrozumiała oryginalnego przekazu.

  6. Profesjonalizm pełną gębą. Wyrwać wypowiedź z kontekstu, dać jeszcze jakiś niezwiązany przykład, i sie cieszyć z kliknięć i wprowadzania ludzi w błąd.

  7. Poczekamy , zobaczymy …

  8. @Nir – tekst zrozumiałem w 100%. Twoich komentarzy nie rozumiem w ogóle….szczególnie tego „Dać na początku tekstu cytat który nie ma nic wspólnego z cytowaną wypowiedzią”

  9. @Nir Cytat na początku to krótka i zwięzła definicja grindu. Szanuję Twoją niepełnosprawność, Ty szanuj nasze ogarnięcie.

  10. Polowania na graczy 😀 czas zacząć

  11. Taaak, taaak, wszystkie ostatnie mmorpgi chcą nas uwolnić od mozolnego grindu, żadnemu się jeszcze nie udało. |TSW miało szanse, w sumie nieźle wykorzystaną, zawsze lepiej 4,5h posiedzieć nad serią dobrych zagadek niż wybić 3000 mobów jak w L2.|Czekałem na TESO, zobaczyłem przecieki, czekam na Wildstara, kij że grind, ważne że dobrze i z jajem podany. A poza tym, czekam na The Division, z założeniem że będzie na PC.

  12. To dziwne bo jak pokazywali rozgrywke to pokazywali wlasnie grind na jakichs smiesznie malych smiesznie slabych potworkach.

  13. WidmoAlkoholizmu 19 lipca 2013 o 02:27

    Niedługo każdy developer nowego MMORPG będzie nas przekonywać, że nie pracuje nad MNORPG

  14. SkywalkerPL 19 lipca 2013 o 09:44

    @Nir – chyab ci się coś pomieszało. Weź chociaż przeczytaj tego newsa zanim zaczniesz gadać głupoty. @Xamerith – no niestety, ale specyfika gatunku jest taka, że grają w nią głównie osoby które lubią tylko i wyłącznie grindy. Do tego myślą, że „raidy” z ~8 osobami to jest jakaś forma „socjalizacji”. I że gildia to najlepszy przykład udanej współpracy wielu osób. A potem się ludzie dziwią dlaczego tyle patologii społecznych.

  15. Jeśli rozwiążą grind w jakiś równie kreatywny sposób jak w Dungeons and Dragons Online… niech i będzie. Uważam, że DDo akurat jest jednym z tych mmo, które da się grać i ma bardzo dobre podejście do niektórych rzeczy. Serio, klimatyczny lektor na początku większości dungeonów? A ukończeniem misji nie rzadko kiedy jest wybicie odpowiedniej liczby przeciwników, to jest jako dodatek. Ale tak naprawdę kreatywne podejście do tego jak wygląda przestrzeń, w której mamy wybić przeciwników, się liczy.

Dodaj komentarz