
Knack: Na potrzeby gry developerzy stworzyli większego pada

W trakcie swojej prezentacji na trwającej właśnie imprezie Develop Brighton Mark Cerny, główny twórca Knacka, a także samej konsoli PS4, wyjawił, że wraz ze swoją produkcją chce dotrzeć nie tylko do „hardkorowych” graczy, ale też dzieci. W trakcie testów developerzy odkryli jednak, że ośmiolatki mają jeden, istotny problem – w większości produkcji mają kłopoty ze sterowaniem. Nie chodzi jednak o złożoność klawiszologii, a… wielkość pada.
Dlatego specjalnie na potrzeby Knacka stworzono nową, o około 50% większą od standardowej, wersję pada od PlayStation 4. W ten sposób twórcy mogli poczuć się niczym dzieciak trzymający w ręku pada. Szybko odkryto źródło problemów – przyciski R1, R2, L1 oraz L2 były poza zasięgiem małych dłoni.
Cerny przekonuje, że Knack powinien spodobać się nie tylko starym wyjadaczom, którzy spędzili godziny na Crash Bandicoot i Sonicu, ale też młodszym graczom. Sama gra ma być na tyle łatwa, że poradzą sobie z nią nawet osoby, które dopiero pierwszy raz grają na konsoli.

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Knack: Na potrzeby gry developerzy stworzyli większego pada”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Knack to pierwsza gra tworzona z myślą o następnej generacji, która została zaprezentowana światu. Choć wygląda niezbyt poważnie, jej twórca Mark Cerny podchodzi do niej na serio. Na tyle, że przystosowując produkcję do potrzeb dzieci… stworzył większą wersję DualShocka 4.
Takich exclusive’ów brakuje mi na PeCecie 🙁 (( zawsze chciałem zagrać w taką grę 🙁 (( nienawidze konzolofcóf.
Czegoś nie rozumiem stworzyli większego pada dla dzieci bo nie sięgały one do przycisków, to teraz wgl ich nie dosięgną.
A za godzinę news: „Microsoft chciał zrobić wyświetlacz LED-owy w padzie w celu wyświetlania na nim reklam!!!”.
@kafel12 Stworzyli większego pada dla siebie, aby mogli poczuć się jak dzieci. Czytaj ze zrozumieniem.
@down no rzeczywiście jak się wczytałem to zrozumiałem. W sumie to nie jest zły pomył wg. mnie to każda firma wydająca konsole powinna da możliwość doboru rozmiaru pada rozmiary S L XL i nikt by nie narzekał na wielkość pada.
Jak mogą tę kiepską grę porównywać do takich perełek jak Crash z PSX czy Spyro? Do takiego Crasha czy Raymana 3 jej dużo brakuje, jak dla mnie już gry z serii Lego jest lepsze. Jeśli mają być takie „exlusiwy” na PS4 to ja dziękuje.
Czy tam pracują idioci? Po co dziecku większy pad skoro ma małe rączki, a na większym sobie nie da rady!? Coś im się poprzestawiało i zamiast zrobić większego pada dorosłym to zrobili go dzieciom -.-
@Pushup777 czytanie za zrozumieniem „W ten sposób twórcy mogli poczuć się niczym dzieciak trzymający w ręku pada.”