rek
rek
02.07.2013
Często komentowane 43 Komentarze

Call of Duty: Ghosts – Mapa Free Fall bonusem przedpremierowym

Call of Duty: Ghosts – Mapa Free Fall bonusem przedpremierowym
Dynamiczne, zmieniające się w trakcie rozgrywki mapy to jedna z głównych nowości, która pojawi się w multi Call of Duty: Ghosts. Mechanizm ten ma w pełni wykorzystać Free Fall – lokacja, którą otrzymają osoby zamawiające grę przed premierą.

Free Fall to ujawniony przez Activision bonus przedpremierowy do Call of Duty: Ghosts. Jeśli zamówimy grę przed jej debiutem, otrzymamy dostęp do wspomnianej mapy, która niemal w całości oparta zostanie na mechanizmie dynamicznie zmieniającego się środowiska. Oznacza to, że w trakcie zabawy nic nie będzie stałe.

To zaprojektowana z myślą o walce na bliski dystans lokacja, w której gracze toczyć mają boje w walącym się wieżowcu. Wraz z rozpadającym się budynkiem, zmieniać się będzie – bezustannie – także jego wnętrze, w którym przebywać będą wirtualni żołnierze. Dzięki temu jak przekonuje Mark Rubin, producent wykonawczy w Infinity Ward, trzeba będzie na bieżąco dostosowywać swoją strategię do nowych warunków.

Call of Duty: Ghosts ukaże się 5 listopada na PC, X360PS3, a w późniejszym terminie na XBOPS4.

rek

43 odpowiedzi do “Call of Duty: Ghosts – Mapa Free Fall bonusem przedpremierowym”

  1. Dynamiczne, zmieniające się w trakcie rozgrywki mapy to jedna z głównych nowości, która pojawi się w multi Call of Duty: Ghosts. Mechanizm ten ma w pełni wykorzystać Free Fall – lokacja, którą otrzymają osoby zamawiające grę przed premierą.

  2. Będzie ciekawe, ale znając Acti będzie zawsze zawalał się identycznie, więc hardkorzy po kilku (tygo)dniach z grą będą znać ją na pamięć.

  3. creativebtm 2 lipca 2013 o 09:29

    zapewne będzie tak jak z Nuketown 2025 , niby tylko dostaną ci co kupią przedpremierowo a potem będzie darmowa : )

  4. Gwynbleidd11 2 lipca 2013 o 09:49

    ile kosztuje preorder?

  5. „To zaprojektowana z myślą o walce na bliski dystans lokacja” |To w CoD są inne dystanse? 😀

  6. dragonrider01 2 lipca 2013 o 10:03

    @xcver mapy coda są tak małe że ich ogarnięcie zajmuje kilkanaście minut a nie kilka tygodni

  7. @dragonrider01 wolę małe mapy niż takie duże jak w BF3 gdzie się biega bez końca, przynajmniej w codzie nudą niewieje, jak ci nie pasują takie mapy to wyp***

  8. @czaro95 jest jeszcze bardzo bliski|@dragonrider01 Chodzi mi o takie ogarnięcie, że można grać z zamkniętymi oczami i nie natknie się na ścianę. Poza tym ta mapa ma się zmieniać (po 10 minutach gry zielone drzwi zmienią kolor na niebieski), a poza tym miałem na myśli kilka dni max kilka tygodni (dlatego cząstka „tygo-” była w nawiasie)

  9. @raiden22 Jak uważasz, że BF ma duże mapy to zapraszam do zagrania w Armę

  10. @raiden22|Ty chyba nigdy w BF-a nie grałeś

  11. oczywiście że mam bf3 i to jest największy mój błąd w zakupie gier FPS tak smao jak Medal of Honor Warfighter wszystko kopiuj wklej z COD niestety

  12. @czaro95 zapewne to hejter EA albo idiota. Sam nie przepadam za elektronikami, ale przynajmniej wiem co hejtuję. Na pełnych serwerach rzadko jest gdzieś pustka i możliwość odpoczynku.

  13. Dla mnie dodatek Close Quarters do BF3 (który był ostatnio rozdawany za darmo) jest lepszy niż cały multiplayer w CoD

  14. @czaro95 zgadzam się. Gun Master jest miodny 🙂

  15. Next-gen = Rozpadające się wieżowce

  16. A w dodatku BF3 ma zdecydowanie najlepszy gunplay w historii, jest mnóstwo czynników wpływających na prowadzenie ognia. A co jest w CoD? Zero odrzutu i z każdej broni strzela się tak samo

  17. @lubro i realistyczna symulacja stad ptaków!

  18. Już się zlecieli Fanboy’e BF’a…

  19. @czaro95 ale realizm zostawmy takim grom jak ArmA czy OFP

  20. Ja osobiście uważam że ta część będzie bardziej udana od trzech ostatnich CoD’ów. A co do samej mapki, zapowiada się ciekawie 🙂 .

  21. Ja chcę next-genowego World At War!!!1111!1!1010101110101!

  22. @KraIzeR ; ma rację, już można się pośmiać z tych Waszych komentarzy, że bla bla BF3 jest o niebo lepszy i te Wasze dodatki 😛 |Sam osobiście czekam na nowego COD’a z nadzieją, że będzie lepszy od BO2 i porównywalny do starszych, dobrych części.

  23. czaro95|musisz sobie wpoić do głowy że gry takie jak BF czy tym bardziej CoD to nie symulatory wojenne. Gry te mają dawać tylko rozrywkę. Ostatnio widziałem komentarz na youtube pod filmikiem jak kanadyjczycy w Iraku strzelali z Hotwitzera. Komentarz kolesia pod filmem – artyleria w bf3 tak nie strzela. Padłem:P Kłócicie się która gra lepsza, która bardziej realna, a tak na prawdę każda ma przysłowiowe [beeep] wspólnego z rzeczywistością.

  24. aha Gun Master czy czasami wcześniej tego trybu nie bylo juz w codzie ? DICe tylko potrafi kopiować

  25. dragonrider01 2 lipca 2013 o 11:05

    @raiden22 w ramach ciekawostki tak wygląda nuda w bf i akcja w codzie http:www.youtube.com/watch?v=iRP1VGiQiQQ&list=FLqTSmBSPrdCOqK5YS-KqweA&index=19

  26. @raiden22|A CoD skopiował ten tryb z CSa|@mrgonzo|Ani razu nie powiedziałem, że BF jest grą realistyczną 😉

  27. dragonrider01 2 lipca 2013 o 11:08

    @raiden22 a czy czasami Gun Master nie było już wcześniej w CS? IW potrafi tylko kopiować…

  28. I w rezultacie wychodzi że mamy sprzeczke dwóch grup fanboy’ów którzy ładją pieniądze w DLC i śmieszne zamówienia przedpremierowe, kiedy ArmA 3 pozwala na modowanie do tego stopnia do jakiego BF i COD nigdy nie pozwalały bo Activision i Eletronic Arts chce pieniędzy a nie waszego szczęścia z rewolucyjnej gry której wam nie dają jak zawsze. Swoją drogą w tym roku COD przechodzi wiecej zmian względem poprzedniczek niż BF, choć to wciąż za mało. Jednak sam fakt powinien boleć fanboy’ów BF’a.

  29. @dragonrider01 w CS tego jeszcze nie było, po raz pierwszy treyarch zrobiło ten tryb w Black Ops 1 i potem w CS powstały serwery z tym trybem, nazywały się Call of Duty Mod Gungame

  30. @dragonrider01 [beeep] porównanie, od kiedy porównuje się trailery z gameplayem ? każdy debil nawet wie że w trailerach zawsze musi być akcja

  31. @raiden22 Gun master/Gun game najpierw pojawił się w CS…

  32. @raiden22|LOL GunGame był najpierw w Counter-Strike’u

  33. Piotr1995312 2 lipca 2013 o 12:00

    @raiden co ty pier*** fanboyu coda, pierwszy gun game był w CS, zanim black ops jeszcze wyszedł ty barani łbie, nawet zanim mw 1 wyszło… co za trep.

  34. @dragonrider01|Jakbyś nie zauważył gościu dał najlepsze momenty tego BF.

  35. Na tym screnie wyglada, ze akcja bedzie przypominac ta z transformers 3 gdzie byla scena z tak samo walacym sie budynkiem. Bendzie miodzio… Co do wojenek niektorych osob, i zucania filmikow, to powiem ze nic lepszego z klimatem nie po za filmikiem Full Metal 2 z Bad Company 2 🙂

  36. Co do gun game, to gralem jeszcze w niego dlugo przed pojawieniem sie modern fanfare w counter strike 1.6:)

  37. @ raiden22 |Nie wiem z jakiego kastingu cie wzieli ale informacja jest taka ,że czasy Call of Duty minęły. Activision upada i chyba nie wstanię , przynajmniej za pomocą coda na pewno nie wstanię ,to raz. A dwa coda już wyprzedził bf, crysis(tam na multi też się biega i nawala to co się rusza),ARMA i Killzone. Tyle w temacie ja osobiście posiadam 4 części coda i żałuję, mam COD4, WaW, MW2, BO2. A swoją drogą EA nie zdziera z ludzi kasy tak dużo bo praktycznie każdy dodatek kosztuje poniżej 50 zł a cod ma 50+

  38. Jkbym miał mieć coda bo 2 wymaxowanego to bym wydał jakieś 400 zł z czego dołożę kolejne i mam procek najnowszy od amd , a konkretnie A10 4×4,6ghz

  39. dragonrider01 2 lipca 2013 o 14:24

    @blade12|@raiden22 wy chyba nigdy trailera nie widzieliście. 90% tego video to czysty gameplay nagrywany z multi. Takie akcje są w każdym meczu

  40. W BF3 masz wszytko. Od ciasnych map po wielkie i rozległe lokacje. Masz mnóstwo sprzętu, każda rozgrywa nie wygląda tak samo. Nie ma jakiś głupich i wymyślnych „perków”. Zniszczenia są czego w CoD nie ma, otoczka audio wizualna jest znacznie lepsza. Gra jest bardziej efektywna. Prowadzenie ognia jest bardziej wymagające. Nie rozumiem co wy ludzie widzicie w tym Call of Duty. Może że jest proste co nie należy traktować jako wadę. Generalnie jakościowo multi w BF3 wygrywa.

  41. A prawda jest taka że, Call of Duty niczego w multi ciekawego nie prezentuje oprócz biegania po mapie i bawienia się w kotka i myszkę. Wygląda to jak na wyścigach konnych – biegasz bo obrzeżach mapy by tylko zajść przeciwnika od tyłu (zmienić przy tym spawna), fakt czasami da się środkiem przejść. Mapy wyglądają jak kwadratowe pudła do butów z walcem w którym biega gracz. Grałem we wszystkie CoDy dotąd i za każdym razem brało mnie to samo zniesmaczenie i nuda po czym odstawiałem tą grę po 2 – 3 tyg grania.

  42. No i zapomniałem dodać że w BF na każdą mapę potrzeba jest inna taktyka, gdzie w CoD jest jedna… bieganie w koło.

  43. Ale się uśmiałem z tego komentarza @zigor1 – u made my day!

Dodaj komentarz