rek
rek
18.06.2013
Często komentowane 19 Komentarze

Thief: Kilkanaście minut gameplayu z E3 [WIDEO]

Thief: Kilkanaście minut gameplayu z E3 [WIDEO]
W trakcie targów E3 studio Eidos Montreal zaprezentowało ponad 10-minutowy gameplay z Thiefa, a teraz do internetu trafił zapis z pokazu. Choć filmik zawiera w większości fragmenty, które już widzieliśmy, warto go obejrzeć - znalazły się bowiem na nim także nie widziane wcześniej sekwencje.

Gameplay z Thiefa:

rek

19 odpowiedzi do “Thief: Kilkanaście minut gameplayu z E3 [WIDEO]”

  1. W trakcie targów E3 studio Eidos Montreal zaprezentowało ponad 10-minutowy gameplay z Thiefa, a teraz do internetu trafił zapis z pokazu. Choć filmik zawiera w większości fragmenty, które już widzieliśmy, warto go obejrzeć – znalazły się bowiem na nim także nie widziane wcześniej sekwencje.

  2. Jaram się jak norweskie kościoły!

  3. zaraz0szaleje 18 czerwca 2013 o 11:22

    chyba ta rozmowa mnie nie uspokoila, obawiam sie ze bedzie zbyt latwo nawet bez tych fajerwerkow. zobaczymy jak to sie rozwinie jeszcze, jednak dla mnie to wciaz dishonored bardziej niz thief.

  4. @zaraz0szaleje też mam takie wrażenie jakby to było dlc do dishonored xd i jeszcze ten obłok na kamerze coś jak w dishonored przejęcie ciała.

  5. Fajny nawet ten THIEFHONORED 😉 Tylko zbyt łatwo to wszystko wygląda, zdecydowanie too easy.

  6. a co tu robi exp?

  7. Chyba czas w końcu nadrobić zaległości (i to jakie!) i zagrać w serię Thief. To jedna z niewielu, które mnie ominęły w życiu gracza, a widzę, że najprawdopodobniej warto.

  8. Trochę śmieszna kradzież kieszonkowa. Po mistrzu złodziejskiego fachu spodziewałbym się spokojnych płynnych ruchów (żeby go nie zdradził szelest), a tutaj zabranie sakiewki wykonuje bardzo szybkim, gwałtownym ruchem.

  9. W Dark Messiah of Might and Magic mogłem strzałą z liną strzelić w każde drewno i wspiąć się for fun. Tutaj wiedzę jesteśmy epokę do tyłu tylko wybrane elementy, liniowa rozgrywka, głupie podświetlania obiektów, małe mapy. Złoto w gniazdach ptaków. Przeciwnicy zbiegają się do ujadającego psa ale gdy spadnie ciężka skrzynia mają to gdzieś. Noc to znów pełnia gdzie wszystko normalnie widać, ale przeciwnicy są ślepi. EIDOS Montreal czekają zwolnienia po premierze tej gry.

  10. Gra wygląda dobrze i tyle nie ma tego czegoś. Powielają schematy z innych produkcji i to takie upraszczające główną rozgrywkę a przedłużają ją pierdołami do znalezienia, odblokowania. Kolejny klasy poszedł się paść. Co z tego, że będę mógł wyłączyć super wzrok (99 zmysł hamburgera) jak linę można wbić tylko w jedno miejsce z góry kreślone, wysadzić będzie można jedno mocowanie z góry narzucone. To nie jest żadne utrudnienie oraz wyzwanie tylko wciskanie kitu.

  11. @ Wcogram zapomniales o jednym ;].Ze zyjemy w czasie regresu a nie progresu ;].Wszystko idzie do tylu i zeby bylo latwe ,tanie i sie sprzedalo !.|Dark Messiash to do dzis dzien najlepsza Hack and Slash gra ever made !

  12. Co do tych strzal z lina, dodam ze nawet pierwszy Thief o wiele lepjej uzywal takie gadzety niz kazda „nowoczesna” gra. Budynki w Thiefe byly logiczne, mialy wiele drewnianych elementow i w kazdy mozna bylo wbic strzale, ale tylko w niektorych momentach znalazlem nowa sciezke. Jesli strzaly beda sie wbijac tylko w okreslone miejsca, lokacje straca na klimacie bo przestaja byc domami uzywanymi przez ludzi/straznikow a staja sie liniowymi sciezkami. No i oczywiscie ginie satysfakcja z znalezisk.

  13. porownajcie sobie FPsy kiedys a dzisiaj i odrazu roznice dostrzezecie.Konsole duzo znisczylo i jedyny ratunek dla PCtow to Kickstarter albo poprostu granie w klasyki ;].Battlefieldy i Call Of Buty zadza a to tylko swiadczy o zenujacym niskim poziomie.

  14. Ogolnie przypomina mi to Deus Ex: HR, niby mozna sie przebijac przez sciany ale tylko raz na 2 godziny gry. Niby jest rozwoj postaci i wiele sciezek ale i tak warto zrobic wszystko bo wtedy masz najwiecej XP i wykupisz kazda umiejetnosc. A jak bez XP nie da rady to przynajmniej powinno byc za dotarcie do celu, nie za headshoty a nagroda powinna byc taka sama niezaleznie od tego czy byles duchem czy rambo. Niech gracze wybiora styl, nie developer. Szykuje sie rozczarowanie dla prawdziwego fana Thiefa 🙁

  15. thief I i II miały bardzie rozbudowane mapy… nie mowiac o tym, ze moderzy porobili setki jeszcze trudniejszych i kiedyś człowiek cieszyl się gra kilka lat i ona czegos od niego wymagala a nie glaskala po glowie za dojście do drzwi. leci dishonored, bardzo, może wina enginu, Natomiast porównanie z deus exem? to akurat był chyba nieliczny udany powrot serii, ale fakt, ze expy były dziwnie naliczane

  16. W thif 4 przydalo by sie zaplikowac ze dwa etepy z Polskich terenów i ówczesnych na tamte czasy magnatów

  17. Dwie dziwne rzeczy żem tu zaobserwował: Jakim cudem drugi gość w 8:37 nie zauważył, jak ktoś grzebie jego koledze w kieszeniach, ale może było ciemno, a on robiłmcoś innego, więc to jeszcze można wybaczyć, ale tego, że w 10:10 po „Sound the alarm!” nie podniesiono ogólnego alarmu, albo, że nikt nie przejął się upadkiem wielkiego, drewnianego pudła w 11:24 już nijak nie da się wytłumaczyć….|Mimo tego, trzeba przyznać, że gra robi wrażenie i zapowiada się naprawdę ciekawie…

  18. Poza tym, mam nadzieję, że twórcy bardziej przyłożą się do fizyki strzelania z łuku. Pomijając wiatr i grawitację, powszechnie wiadomo, że łuk to nie karabin i że w łeb się z tego nie strzela, tylkomraczej w serce, lub szyję…

  19. J. wlasnie w THIEF 4 bende postaci likwidowal z luku zeby nie bylo huku ha ha hiiii

Dodaj komentarz